mboost-dp1

Infocare presser deres ansatte

Gå til bund
Gravatar #251 - Qw_freak
4. mar. 2010 09:55
ARRRGGGGGGGHHHHH all that pressure, I cant handle it!
Gravatar #252 - Genzo
4. mar. 2010 11:21
er heller ikke så underlig at OP blev fyret

http://www.trustpilot.dk/review/www.infocare.dk

hedder man kimmy kan man ikke lave pc'er sådan er det bare
Gravatar #253 - Lars.dk
11. mar. 2010 14:50
Ville nu give #0 ret.

Har selv lige været hos infocare og deres motto er INFOCARE WE DONT CARE.

Der er en grund til at Infocare har så dårligt ry bare se trustpilot.

Som minimum skal man lave 7 rep. om dagen.

1) Man sidder i en lille bås og der er ikke plads til at lave flere maskiner på en gang.

2) Der er ikke mulighed for at gennemteste om den fejl maskinen havde nu også er rettet for det er hurtigere videre til næste for at holde sig inden for den time man har til rep.

3) man har ca. en time til hver maskine og dette er både fejlsøgning og rep. hvis man skal holde sig inden for de 7 rep om dagen. Plus hvis det er en pc man laver så skal man altid lægge nyt image på maskinen. Hvor mange kan gøre det på en time og så stå ved at fejlen er rettet?

det er bla. sådan er elgiganten har en service aftale med Infocare og den går bla. ud på bare at tonse så mange maskiner igennem på så lidt tid for eller mister man den bonus infocare ahr med Elgiganten.

Infocare er der nok ikke om 5 år. Men for de ansatte der er der nu
er det sku slemt.

Gravatar #254 - fidomuh
11. mar. 2010 14:56
w00t, info?! :D

1) Man sidder i en lille bås og der er ikke plads til at lave flere maskiner på en gang.

Hvor lille er den baas da? Der er vel et bord? Tag naeste maskine ind, saa kan du lave den mens du ruller image ud paa den foerste.

2) Der er ikke mulighed for at gennemteste om den fejl maskinen havde nu også er rettet for det er hurtigere videre til næste for at holde sig inden for den time man har til rep.

"Mulighed" eller "tid" ?

3) man har ca. en time til hver maskine og dette er både fejlsøgning og rep. hvis man skal holde sig inden for de 7 rep om dagen. Plus hvis det er en pc man laver så skal man altid lægge nyt image på maskinen. Hvor mange kan gøre det på en time og så stå ved at fejlen er rettet?

Alle. Ingen.
Det kommer vel an paa om fejlen *ER* rettet?
HVad nu hvis der er fejl paa 3 komponenter paa samme tid? Saa tester man, og i det tilfaelde vil 1 maskine selvfoelgelig taelle som 3, da du jo skal koere udskiftningen igennem 3 gange, da proceduren er retarderet. :)

det er bla. sådan er elgiganten har en service aftale med Infocare og den går bla. ud på bare at tonse så mange maskiner igennem på så lidt tid for eller mister man den bonus infocare ahr med Elgiganten.

"man" == InfoCare?
"man" == Medarbejder? :)
Gravatar #255 - mazing
11. mar. 2010 16:18
Pas på med at skrive sådan noget.. pludselig kommer der 200 indlæg der fortæller dig hvor ussel du er til dit arbejde da du ikke kan lave 7 computere om dagen.
Gravatar #256 - meh
11. mar. 2010 19:03
Ja man skal sku passe på hvad man siger, da man nemt kan blive ilde stedt hvis ens post ikke er ifølge læsers udsøgte kvalitet eller profil for den sags skyld.

Hvis man kender til hvor meget tid der kan gå med det, så ja kan 7 computer der både kræver fejlsøgning, rettelse, samt eventuel installation eller reinstallation faktisk være en ordenlig omgang, hvis det er hoved parten af de opgaver de får, for ikke at snakke om periodiske fejl.
Jeg har immervæk arbejdet med det felt i mange år dog på et højere plan.
Gravatar #257 - fjols
12. mar. 2010 00:49
Hvis OP'en havde skrevet hvad #253 gjorde så var han blevet taget seriøst, det er jeg helt sikker på.
Gravatar #258 - mbw2001
12. mar. 2010 00:53
Han var nok blevet taget mere seriøst... Men tror ikke rigtig der er nogen bliver taget rigtigt seriøst på newz :)
Gravatar #259 - Norrah
12. mar. 2010 07:02
#257 Det hjælper jo ikke meget at hedde Megan Fox. Den person er synonym med ikke at blive taget seriøst.
Gravatar #260 - gnаrfsan
12. mar. 2010 07:52
#253: Nu begynder det at ligne noget!
Gravatar #261 - g55
12. mar. 2010 13:24
hehe

så er det hvis alligevel rigtigt at nocare presser deres ansatte til at lave 7 rep. om dagen
Gravatar #262 - g55
12. mar. 2010 13:28
hehe

så er det hvis alligevel rigtigt at nocare presser deres ansatte til at lave 7 rep om dagen
Gravatar #263 - Ndrskv
12. mar. 2010 13:41
#261 & 262

Hvis du nu havde skrevet det som #253 skriver til at starte med, så var den her 6 sider lange diskussion undgået. Du havde fået din pointe frem mere klart, folk havde nemmere ved at forholde sig til det og du var ikke blevet stemplet som en ligegyldig troll...

Men er du villig til at uddybe hvorfor du har gjort som du har, og oprettet samme (i mine øjne latterlige) indlæg, på så mange fora?

Har du fået det ud af det du gerne ville? Har infocare ændret deres politik overfor medarbejderne? Har du fået hevet dig i fjederen over dine 15 minutes of fame? Har du fået din harme om din fyring ud?
Gravatar #264 - mazing
12. mar. 2010 14:35
Jakob Jakobsen hvorfor læser du overhovedet hvad der skrives herinde? Du har skrevet 6 gange at du ikke gider bruge tid på det... men du er her stadig, klar med irrelevant knappen til alle du er uenige i og det hele. Does not compute.

Who cares om g55 er idiot, man kan vel stadig godt nuppe hans påstand og tage stilling til den. Spørgsmålet om det er OK at kræve reperationer færdiggjort indenfor en time, er jo ikke pludselig ugyldigt bare fordi OP skriver det på en flamish måde.

Forstår du det nu, Jacob? Jeg er ligeglad om du har afskrevet g55, for det er i virkeligheden ret ligegyldigt for diskussionen af problemstillingen.
Gravatar #265 - Jakob Jakobsen
12. mar. 2010 14:39

Sjovt indlæg, det er skam ikke kun fordi jeg er uenig, men fordi personerne ikke gider tage stilling til alt det andre har skrevet og kun lever i deres lille verden hvor det er dem der har ret og alle andre der er forkert på den.

Så længe man kun skriver for at kunne se sin egen tekst på siden, kan indlæggene ikke være relevante.

Og du må gerne linket til de 6 steder jeg skriver at jeg ikke gider bruge tid på det, jeg har ikke engang lavet 6 indlæg i denne tråd.
Gravatar #266 - fidomuh
12. mar. 2010 14:44

Who cares om g55 er idiot, man kan vel stadig godt nuppe hans påstand og tage stilling til den.

Det gjorde folk ogsaa.
Har du overhovedet laest traaden?

Spørgsmålet om det er OK at kræve reperationer færdiggjort indenfor en time

Det er ikke spoergsmaalet.

er jo ikke pludselig ugyldigt bare fordi OP skriver det på en flamish måde.

Naeh, det er bare utrovaerdigt.
Gravatar #267 - meh
12. mar. 2010 14:55
fidomuh (266) skrev:
Det er ikke spoergsmaalet.
Det kommer vel an på hvad folk definer er spørgsmålet ud fra context.
Det første mange kørte på var på reparations tiden, da OP havde ydret at det pressede de ansatte.

u/troværdigt burde komme fra context ikke via det overfladiske, hvad g55 skrev var nu kun hans mening sådanne som han ser den, det er den ret man nu engang har. Imo er det præsis hvad #253 også siger, selvom det er mere beskrevet (ros for det da). Men faktum er imo det samme.
Gravatar #268 - fidomuh
12. mar. 2010 15:04

"OMG UNFAIR! Ferrari kraever at man samler en bil paa 300 aar!" ..

Det er ikke spoergsmaalet. Det handler om kontekst og hvorfor det er unfair.

JEg kan godt 'fikse' en PC i timen. Jeg kan ogsaa fikse 20 i timen.
Det er bare at have pladsen og vaerktoejet til det.
Gravatar #269 - meh
12. mar. 2010 15:10
fidomuh (268) skrev:
JEg kan godt 'fikse' en PC i timen. Jeg kan ogsaa fikse 20 i timen.
Det er bare at have pladsen og vaerktoejet til det.
Hvis det var et klistermærke der manglede ja, ellers ved du jo godt at der er en grænse der hedder kvantitet mod kvalitet.
Gravatar #270 - mazing
12. mar. 2010 15:10
fidomuh (268) skrev:
"OMG UNFAIR! Ferrari kraever at man samler en bil paa 300 aar!" ..

"Bah, jeg nåede sgu ikke at nedspore fejlen i bremsesystemet... fuck it! tid er penge! vi sender den på gaden alligevel."
Gravatar #271 - Anders Fedеr
12. mar. 2010 15:12
#264 Bare fordi man har ret kan man vel godt gøre sig den ulejlighed at udforme en 883 sider lang redegørelse og indsende den i 13 eksemplarer til arne_v og derefter vente 700 istider på et afslag med henvisning til at klagen ikke lever op til arbitrære standarder for takt og tone? Eller?
Gravatar #272 - fidomuh
12. mar. 2010 15:13

Hvis det var et klistermærke der manglede ja

Mjoh, det tager vel ikke meget mere end 5 minutter at skifte et bundkort i den her boks, saa jeg kunne lave hvad, 12 i timen.

ellers ved du jo godt at der er en grænse der hedder kvantitet mod kvalitet.

Nejda.

Der er en graense der hedder 'hvilke vaerktoejer og muligheder har jeg til raadighed'.

Kvalitet er jo aabenlyst 100% ligegyldig, naar OP alligevel ikke tester noget som helst.

Ifoelge OP er det jo hvad de goer alligevel, saa det er ikke relevant for mit argument.
Gravatar #273 - mazing
12. mar. 2010 15:21
fidomuh (272) skrev:
Mjoh, det tager vel ikke meget mere end 5 minutter at skifte et bundkort i den her boks, saa jeg kunne lave hvad, 12 i timen.

Tror ikke din arbejdsgiver bliver så glad for dig, hvis du bare tager det udgangspunkt at bundkortet er dødt og skal udskiftes.
12pc'er i timen * 7 timer = 49 bundkort om dagen. Avs. Så tror jeg sgu det billigere at have g55 ansat! ;)
Gravatar #274 - gnаrfsan
12. mar. 2010 17:46
mazing (255) skrev:
Pas på med at skrive sådan noget.. pludselig kommer der 200 indlæg der fortæller dig hvor ussel du er til dit arbejde da du ikke kan lave 7 computere om dagen.

Man skal ikke kaste med mudder, hvis man ikke kan tåle at blive svinet til.
Hans indlæg var mudderkastning uden sagligt indhold, ligesom på de andre fora, han har postet på. Han har tilmed ikke engang gjort sig den ulejllighed at svare eller skrive noget nyt. De to første indlæg var gentagelser, og resten var bare følelsesladede udbrud, mest uden sammenhæng med debatten.
Gravatar #275 - mazing
12. mar. 2010 17:56
#274 Hvis du ser en møgunge række tunge til dig i Bilka, går du så også over og giver ham en flad og begynder at diskuttere med hans mor? Eller trækker du på skuldrene og fortsætte din dag?
Gravatar #276 - Jakob Jakobsen
12. mar. 2010 17:58
Og dette har relevans hvor?
Gravatar #277 - mazing
12. mar. 2010 17:59
Jakob Jakobsen (276) skrev:
Og dette har relevans hvor?

Her. Folk bruger g55 som undskyldning for at trække dem selv ned på samme niveau.
Gravatar #278 - gnаrfsan
12. mar. 2010 18:48
Jeg kan slet ikke se sammenhængen mellem et barn, der rækker tunge og det, at oprette en anonym bruger på tilfældige fora for at hænge en virksomhed ud, offentligt.
Gravatar #279 - mazing
12. mar. 2010 20:24
Jeg refererer til det faktum at en stor del brugere herinde ser g55's indlæg som en mulighed for at tryne ham.

Men hvem er det lige i tryner? En 16 årig dreng eller sådan? Og undervejs lykkes det en stor del newz.dk brugere at lyde lige så dumme. 7 computere er pludselig "småtterier" pga. g55's personlighed - det bare whine, han er bare noob, bla.bla.bla., når ALLE herinde ved hvordan én computer godt kan være en bitch at fejlfinde/fixe. Så kører bandwagon og alle er glade for at give en personlig sviner til g55, til fordel for deres eget ego, i stedet for at opføre sig som voksne mennesker og bare ignorere det samt ikke stemme alle som ikke følger hivemindets tankegang som værende irrelevant (Jeg kigger på dig, Jakob)

Jeez. Jeg håber ikke der er nogen der har fortalt jer om de kommentarer der er på youtube.

cnx kommer med rigtig mange gode argumenter og ligger generelt op til en fin debat, men stemmes irrelevant hele vejen igennem. Man har bevidst slukket for hjernen og kører nu i single-minded-mode hvor alle meninger man ikke er enige i, er fundamentalt forkerte. Jakob har endda taget x antal minutter ud af sin dag for konsekvent at stemme enhver post fra cnx som værende irrelevant. Hvor er det så vi er henne? Ikke der hvor saglige diskussioner finder sted, i hvert fald.

Ligesom når fidomuh tror jeg er OpenGL hater/DX fanboy fordi jeg fremhæver de gode dele ved DX, tror mange herinde også at cnx er 100% enig med g55. Det bliver en form for imaginær religiøs kamp mellem to sider.

Tråden er fyldt med en ildelugtende better-than-thou attitude. "Jamen Børge kastede med mudder, så må jeg også!!" "Det var ham der startede!" Helt fucking ærligt, man. Det fint nok i ikke kan tage g55 seriøst, men lad være med at se det som et free-pass for at opføre sig på samme måde, eller som de ville sige i børnehaven: "Hvis g55 hopper ud fra en bro, gør du så det samme?"

Livet er for kort til at flame g55.
Gravatar #280 - Jakob Jakobsen
12. mar. 2010 20:34
mazing (279) skrev:
cnx kommer med rigtig mange gode argumenter...

Nej, jeg har ikke set nogle gode argumenter fra CNX.
Alle hans indlæg handler kun om at man skal tage en person 100% seriøst ligemeget om personen kommer med argumenter. Desuden gentager han jo hele tiden sig selv, ligemeget hvad den anden side kommer med af argumenter.

Hvis jeg skulle følge hans logik, så kan jeg påstå at du er pædofil og har voldtaget over 10 spædbørn uden at komme med nogen beviser, argumenter eller endsige sandsynliggøre det og så skal i altså bare acceptere det som sandheden. Synes du det er specielt fair?

g55 har haft rigeligt med chancer til at uddybe hans påstande, hvilke han ikke har udnyttet. Hvis han bare var kommet med et indlæg som #253, så havde tråden set meget anderledes ud.
Du brokker dig så over at jeg rater #255 som irellevant, men hvad relevans har det indlæg lige, andet end at starte en flamewar?

Gravatar #281 - Genzo
12. mar. 2010 21:07
#279 skrev:
Livet er for kort til at flame g55.

livet er aldrig for kort til at flame nogen
Gravatar #282 - mazing
12. mar. 2010 21:22
Jakob Jakobsen (280) skrev:
Nej, jeg har ikke set nogle gode argumenter fra CNX.

Og heraf min kommentar om hivemind/singlemindedness. Hvis du ikke har set et eneste godt argument, så er det fordi du bevidst har kæmpet imod.

Man kan som regel godt se tingene fra en anden persons synspunkt, det kræver bare man forsøger.

Hvis jeg skulle følge hans logik, så kan jeg påstå at du er pædofil og har voldtaget over 10 spædbørn uden at komme med nogen beviser, argumenter eller endsige sandsynliggøre det og så skal i altså bare acceptere det som sandheden. Synes du det er specielt fair?

Han siger specifikt at det IKKE skal tages som sandheden, så måske har du bare misforstået ham. Måske er det derfor han skal gentage sig selv så mange gange.

g55 har haft rigeligt med chancer til at uddybe hans påstande, hvilke han ikke har udnyttet.

Har du overvejet muligheden at han simpelthen ikke er god nok til at formulere sig på en fin måde, som newz.dk vil kunne acceptere?

Du brokker dig så over at jeg rater #255 som irellevant, men hvad relevans har det indlæg lige, andet end at starte en flamewar?

Jeg brokker mig over at du stemmer alt irrelevant. I følge din standard findes der jo ikke noget på newz.dk der er relevant, udover det som du er enig i, selvfølgelig. ;)

Der var faktisk en pointe med mit indlæg.. som jeg nu har brugt en del endnu større indlæg på at forklare i dybden.. ser ikke ud til at det hjælper.
Gravatar #283 - plazm
12. mar. 2010 21:46
mazing (282) skrev:

Og heraf min kommentar om hivemind/singlemindedness. Hvis du ikke har set et eneste godt argument, så er det fordi du bevidst har kæmpet imod.

Har du overvejet muligheden at han simpelthen ikke er god nok til at formulere sig på en fin måde, som newz.dk vil kunne acceptere?

Okay, nu bliver jeg simpelhen nødt til at bryde ind og spørge: Har du læst tråden? Er du sød at komme med de argumenter g55 har smidt på bordet?
Gravatar #284 - mazing
12. mar. 2010 22:24
plazm (283) skrev:

Okay, nu bliver jeg simpelhen nødt til at bryde ind og spørge: Har du læst tråden? Er du sød at komme med de argumenter g55 har smidt på bordet?

Vågn op. Jeg snakkede om cnx og det står endda klart og tydeligt i det jeg quotede.

Nogen gange er det bare som om folk på newz.dk bare VIL misforstå ens indlæg.
Gravatar #285 - plazm
12. mar. 2010 22:31
mazing (284) skrev:

Vågn op. Jeg snakkede om cnx og det står endda klart og tydeligt i det jeg quotede.

Nogen gange er det bare som om folk på newz.dk bare VIL misforstå ens indlæg.

Det var faktisk helt bevist, mit problem med det du skriver er at cnx beder folk tage g55 seriøst, hvor folk fra start har bedt g55 komme med argumenter for sin sag, noget han åbenlyst bare har valgt slet ikke at gøre, og derfor forsvarer du håbløst cnx da han i samme hug vælger at se bort fra hvad folk har skrevet.
Gravatar #286 - mazing
12. mar. 2010 23:09
plazm (285) skrev:

Det var faktisk helt bevist, mit problem med det du skriver er at cnx beder folk tage g55 seriøst, hvor folk fra start har bedt g55 komme med argumenter for sin sag, noget han åbenlyst bare har valgt slet ikke at gøre, og derfor forsvarer du håbløst cnx da han i samme hug vælger at se bort fra hvad folk har skrevet.

Hvad snakker du om? Så fordi jeg er enig med meget af det cnx siger, så er jeg pludselig enig med alt g55 siger? Hvad form for falacy inficeret logik er det? Det er i hvert fald ikke noget du har lært på uni.

Jeg tror vi snakker forbi hinanden.. jeg forsvarer ikke nødvendigvis g55, men jeg kan sætte mig ind i hans situation og relatere på et menneskeligt plan.

Jeg går egentlig slet ikke op i g55. Det jeg går op i er emnet han fik fremført, diskussionen som det endte ud i samt den måde folk herinde valgte at reagere på. Der bliver jo ikke kun diskuteret ét emne i den her tråd.

Som sagt, det SKAL ikke være en religiøs kamp. Jeg må gerne være uenig med noget cnx siger, du må gerne være enig med noget jeg siger - universet falder altså ikke sammen - omvendt kunne det være vi kom nogen vegne.
Gravatar #287 - plazm
12. mar. 2010 23:28
#286, grunden til at g55 og også cnx har fået så mange hug gennem tråden er at g55 slet ikke kom med argumenter, og de argumenter cnx er kommet med har været i havnen i forhold til kontekst.

Ingen personer ved sine fulde fem, ej heller ikke på gaden, har ondt af en person der står og tuder og når man så spørger ham hvad der er galt så tuder han bare videre, og det er det som er problemet.

Når der så kommer en anden person og siger, ja men prøv at se det fra hans side, selvom han har set man har spurgt personen om hvad der er galt, så bliver han altså ikke taget seriøst. Da slet ikke når man så får at vide man skal tage det personen tuder over for gode varer.

Jeg har slet ikke deltaget i tråden på indholdets plan, da jeg personligt mener det er en håbløs diskussion, men cnx er kommet med nogle "uheldige" udtalelser og det underminerer nogle af de andre argumenter han skriver i denne tråd.
Gravatar #288 - mazing
13. mar. 2010 00:40
plazm (287) skrev:
grunden til at g55 og også cnx har fået så mange hug gennem tråden er at g55 slet ikke kom med argumenter

Han kom med en påstand. Den kan man så vælge at tage stilling til eller lade være.. eller i newz tilfælde, give ham en sviner.

Min opfattelse er at cnx så den ensidede "diskussion" og gav g55 et par råd, uden at tage stilling til sandfærdigheden af hans påstande. Han forsøgte at skabe en lidt mere balanceret debat hvor der var mere end én stemme. Er det virkelig så slemt?

Så skiftede emnet (kontekst) i debatten, i hvert fald for mig, men for dig og andre har det måske stadig handlet om g55 og hans troværdighed... som sagt var det for mig mere emnet han fik fremført (at der optimeres mange steder, hvilket ofte fører til lavere kvalitet.. på ingen måde et outlandish udsagn, vel?), diskussionen som det endte ud i samt den måde folk herinde valgte at reagere på (ved at flame g55 og bevidst være imod alt hvad cnx siger). Bemærk at alle 3 emner kan diskuteres selvom sandheden om g55 ikke var/er kendt. Det er det jeg mener med at vi nok snakker forbi hinanden.

Vi ved heller ikke med sikkerhed om vi skal forvente global warming (bare for at komme med et dårlige eksempel), men derfor kan vi stadig godt diskutere det. I hvert fald giver det ikke mere mening at bruge 300 indlæg på at insistere "NEJ, vi kan IKKE diskutere det, for vi ved ikke om det er sandt".

Det jeg godt kan lide ved cnx er specielt at han fremhæver nogle værdier med pathos, som vi socialt handikappede nørder ofte helt glemmer. Nogle læser det som hippie-crap, jeg så det som et frisk pust på et site der ellers er domineret af sur armsved.

Vidste du at langt de fleste mennesker faktisk er enige, men har en forskellige opfattelse af visse termer, der gør at folk misforstår hinanden?
Gravatar #289 - meh
13. mar. 2010 00:57
plazm (287) skrev:
#286, grunden til at g55 og også cnx har fået så mange hug gennem tråden er at g55 slet ikke kom med argumenter, og de argumenter cnx er kommet med har været i havnen i forhold til kontekst.
Men nu hvor du ikke selv quoter hvad du mente jeg havde skrevet der direkte var ude af kontekst, så er det nu svært at forklare dig hvad jeg mente med det skrevet.

Jeg så nu kontekst på lidt en anden måde og det holde jeg mig til hele vejen igennem, og det synes jeg nu ikke burde være forkert,
Helt og holdent er hvad jeg primært har skrevet fra start været om den forkortet omtanke man valgte at have over for en person, hvilket blevet til g55 var per definition, enten var løgner eller en klynker mm. Hertil lagde jeg heller ikke noget imellem hvad angik om sandfærdigheden i g55 påstand, da det for mig ikke direkte kunne faktuel kontrolleres, samtidig havde en ide om man havde lov til at tænke og ytre sig på fornuftigvis også selvom det #0 fik skrevet kunne være skrevet på mange bedre måder, kunne jeg nu godt se large på det og tage det med ro.
Gravatar #290 - plazm
13. mar. 2010 08:35
cnx (289) skrev:
Jeg så nu kontekst på lidt en anden måde og det holde jeg mig til hele vejen igennem, og det synes jeg nu ikke burde være forkert,
Helt og holdent er hvad jeg primært har skrevet fra start været om den forkortet omtanke man valgte at have over for en person, hvilket blevet til g55 var per definition, enten var løgner eller en klynker mm. Hertil lagde jeg heller ikke noget imellem hvad angik om sandfærdigheden i g55 påstand, da det for mig ikke direkte kunne faktuel kontrolleres, samtidig havde en ide om man havde lov til at tænke og ytre sig på fornuftigvis også selvom det #0 fik skrevet kunne være skrevet på mange bedre måder, kunne jeg nu godt se large på det og tage det med ro.

Som jeg prøvede at skrive i #191, så var/er det mere eller mindre forventet at en tråd der starter på den måde bliver til en omgang mudderkastning. Som du skriver i
cnx (49) skrev:
argumenteret eller dokumenteret, der er ikke altid behov for dette, da det er underordnet.

Manden ser ændringer på sin virksomhed synes det er træls og vælger at poste (måske pga. frustration). Uanset hvorfor infocare gør eller ikke gør, så omhandler dette dem ikke direkte, da det er deres virksomhed og hvad de vælger at gøre er deres bord*.
Man kan vælge at leve med det eller ej. ergo kan man som god borger kun høre hvad manden siger og give råd udfra det.

*Så længe det ikke er lovbrud, ofc.

så er der ikke altid behov for at underbygge sine udsagn, det er også rigtigt, men vælger man at gå ind på et tilfældigt forum som newz, hvor folk ikke accepterer den slags, så behøver man altså at gøre det.

Hvis man vil have trøst og forståelse så skal man gå til sine venner og familie, ikke en tilfældig gruppe som står på gaden(ref #191) for der kan man ikke forvente folk tager sig af en.

Selvfølgelig har man lov til at ytre sig, men deraf må man også tage konsekvenserne, de andre har også bare ytret sig omkring hans indlæg.
Gravatar #291 - plazm
13. mar. 2010 08:46
mazing (288) skrev:

Det jeg godt kan lide ved cnx er specielt at han fremhæver nogle værdier med pathos, som vi socialt handikappede nørder ofte helt glemmer. Nogle læser det som hippie-crap, jeg så det som et frisk pust på et site der ellers er domineret af sur armsved.

Det er så der jeg vil vove at påstå vi ikke er socialt handikappede, vi vælger de steder man hænger ud, både på gaden men også på internettet, ud fra hvor niveauet og menneskerne er som man ønsker.

Jeg vil igen refererer til #191, man går heller ikke bare ind på en gentlemansclub i jogging tøj og en 6 pack og forventer du vil blive taget seriøst af dem. Det kan godt være du ville passe godt ind hvis du havde jakkesæt og et glas whiskey, men du bliver dømt på at du ikke følger hvordan netop det hjørne af verden mener det skal være. Her ville du dog nok bare blive smidt ud, hvis du overhovedet kommer ind.
Gravatar #292 - Cloud02
13. mar. 2010 09:53
g55 (262) skrev:
hehe

så er det hvis alligevel rigtigt at nocare presser deres ansatte til at lave 7 rep om dagen

Successful troll is successful.
Gravatar #293 - meh
14. mar. 2010 15:44
plazm (290) skrev:
Som jeg prøvede at skrive i #191, så var/er det mere eller mindre forventet at en tråd der starter på den måde bliver til en omgang mudderkastning. Som du skriver i
Det er folk der svare der kan gøre det til mudderkast, så det kunne man jo så selv ladevære med. Hvilket også ville hæve det konstruktive niveau.

plazm (291) skrev:
Det er så der jeg vil vove at påstå vi ikke er socialt handikappede, vi vælger de steder man hænger ud, både på gaden men også på internettet, ud fra hvor niveauet og menneskerne er som man ønsker.
Fra tid til anden tror nogle at de repræsenter en større forsamling, det er muligt nogle har samme mening som dig, men du kan ikke generalisere det er newz. Der er også andre.

plazm (290) skrev:
Hvis man vil have trøst og forståelse så skal man gå til sine venner og familie, ikke en tilfældig gruppe som står på gaden(ref #191) for der kan man ikke forvente folk tager sig af en.
Der er vi så forskellige nogle har intet imod at være åben over for andres mennesker meninger, også selvom dette skulle være på åben fora.

plazm (290) skrev:
Selvfølgelig har man lov til at ytre sig, men deraf må man også tage konsekvenserne, de andre har også bare ytret sig omkring hans indlæg.
Helt enig, men der er ikke grund til at starte mudderkast som du selv kalder det.
Gravatar #294 - vandfarve
14. mar. 2010 15:52
Jamen, altså...

Man kan jo heller ikke forlade Newz.dk i en uges tid, før det hele falder sammen.

Jeg fatter ikke, hvad der sker i denne tråd. Kan nogen straks være så søde at forklare det, tak?!
Gravatar #295 - fidomuh
14. mar. 2010 16:13

Hurtigt forklaret:
g55 fortaeller en loes historie om at livet er utroligt haardt.
Folk spoerger ind til det og faar intet svar.
Traaden slaar over i sarkasme og ligegyldighed, samt korte debatter om hvorfor livet ikke er haardt.
cnx faar ondt i roeven og postulerer at man bare skal tage alt der skrives paa nettet for gode varer og ignorere hvordan det fremsaettes eller hvem der fremsaetter postulaterne.
cnx bliver flamet.
cnx flamer.
cnx bliver flamet.
cnx flamer.
*rinse, repeat*
Ny gut fortaeller at livet er haardt, men undlader igen at svare paa spoergsmaal.
cnx bliver flamet.
cnx flamer.

Saa er du up-to-date :D
Gravatar #296 - vandfarve
14. mar. 2010 18:23
fidomuh (295) skrev:

Hurtigt forklaret:
g55 fortaeller en loes historie om at livet er utroligt haardt.
Folk spoerger ind til det og faar intet svar.
Traaden slaar over i sarkasme og ligegyldighed, samt korte debatter om hvorfor livet ikke er haardt.
cnx faar ondt i roeven og postulerer at man bare skal tage alt der skrives paa nettet for gode varer og ignorere hvordan det fremsaettes eller hvem der fremsaetter postulaterne.
cnx bliver flamet.
cnx flamer.
cnx bliver flamet.
cnx flamer.
*rinse, repeat*
Ny gut fortaeller at livet er haardt, men undlader igen at svare paa spoergsmaal.
cnx bliver flamet.
cnx flamer.

Saa er du up-to-date :D

Cool!

Hvis du et tidspunkt mangler et job som Personal Note Manager for mig, så siger du bare til. :)
Gravatar #297 - Qw_freak
14. mar. 2010 21:28
fidomuh (295) skrev:

Hvad det her angår, så er et firma der laver den slags da fuldstændig inkompetent hvis de ikke stiller plads nok til rådighed for reparatøren, så han kan have gang i mere en en computer af gangen - sådan som *Megan Fox* påstår at der ikke er.

Husk nu på hvor kompleks en computer er, hvis man skal finde en 'ukendt' fejl og reparere den så billigt som muligt, dvs.. ikke bare skifte bundkortet fordi bios skal opdateres eller andre fejl som skal repareres til en pris på under reparatørens timeløn hvis han kun må bruge en time pr PC!

skifter i måske helt ukritisk jeres grafikkort hvis der kommer underlige farver i jeres yndlingsspil lige pludselig en dag?
Gravatar #298 - Systran
14. mar. 2010 21:33
qw_freak (297) skrev:
skifter i måske helt ukritisk jeres grafikkort hvis der kommer underlige farver i jeres yndlingsspil lige pludselig en dag?

Nej, men du må da gerne komme og gøre det på min. Hvis du altså har et.

Age of Empires II vil bare ikke det samme som jeg mere :(

PS. det er en bærbar, så jeg vil gerne sætte en time af, til at du gør det.
Gravatar #299 - Norrah
15. mar. 2010 00:03
vandfarve (296) skrev:
Hvis du et tidspunkt mangler et job som Personal Note Manager for mig, så siger du bare til. :)

Hvordan mangler man et job som personal note manager? Hvordan ved man man mangler det?
Gravatar #300 - LinguaIgnota
15. mar. 2010 00:23
vandfarve (296) skrev:

Hvis Fido ikke er interesseret, så står Louise tilfældigvis og mangler alt mulig jobs.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login