mboost-dp1
Infocare presser deres ansatte
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
LinguaIgnota (50) skrev:Vi ser hans post og konkluderer, at den er uinteressant og uden substans, hvorefter vi kommenterer i samme stil.
Hvorfor?
#cnx
Det kan godt være at der er problemer, men jeg kan ikke tage ham seriøst, når han spreder sin meget sort/hvide og passionerede side af historien ud over alle mulige fora.
Som Sir Ignota siger, så har vi instanser, til at hjælpe, hvis noget ikke foregår efter reglerne, så der er ikke rigtigt nogen grund til at newz.dk med flere skal være offentlig gabestok pga. en sur medarbejder.
Det kan godt være at der er problemer, men jeg kan ikke tage ham seriøst, når han spreder sin meget sort/hvide og passionerede side af historien ud over alle mulige fora.
Som Sir Ignota siger, så har vi instanser, til at hjælpe, hvis noget ikke foregår efter reglerne, så der er ikke rigtigt nogen grund til at newz.dk med flere skal være offentlig gabestok pga. en sur medarbejder.
Eller man kunne lade være med at være et selvisk nar, selvom det er på et forum, som om det gør det mere rigtigt. pfft.LinguaIgnota (50) skrev:så kan han vel ringe til sin fagforening eller en ven, der måske ikke er skideligeglad. Min sympati koster mere end 3 linier på et forum.
cnx (54) skrev:Og kan man ikke snakke med medmennesker i disse dage mere.
Er det kun den konservative ventre flok der kun er logget på idag?
Han har haft masser af muligheder for at uddybe, men istedet har han postet random fud, som at de går kunkurs, og et link en gammel artikel, præcist, som han har gjort det på andre fora.
100% copy/paste.
Forstil dig nu han var et medmenneske ala en ven, så ville han nok fået en bedre velkomst.
Men fordi han er ukendt så skal han da bare trækkes med smartass kommentar over og over igen.
Men hvis du behandler en bekendt en måde hvorfor f'ck skulle du behandle andre anderledes.
Le Internet rules, Dont know him trash him ?
Men fordi han er ukendt så skal han da bare trækkes med smartass kommentar over og over igen.
Men hvis du behandler en bekendt en måde hvorfor f'ck skulle du behandle andre anderledes.
Le Internet rules, Dont know him trash him ?
cnx (56) skrev:Men fordi han er ukendt så skal han da bare trækkes med smartass kommentar over og over igen.
Nej... men vi trækker ham med smartass kommentare fordi han skriver som en 12 årig
cnx (56) skrev:Men hvis du behandler en bekendt en måde hvorfor f'ck skulle du behandle andre anderledes.
Fordi han fortjener at nogen giver ham lidt modvind, så han ikke ender med at whine sig igennem livet.
Hvis han er så utilfreds, så er der andre måder at vise det på, end at flame en virksomhed ud over tilfældige fora. Det er meget arrogant på den måde at belyse det, som det er ubetinget negativt, at de skal reparere 7 ting om dagen, hvilket iøvrigt lyder helt rimeligt i mine ører.
Mon ikke Infocare har sine grunde?
Men når man nu har internettet skal man naturligvis have ret til at sprede annonym harme udover det.
cnx (49) skrev:argumenteret eller dokumenteret, der er ikke altid behov for dette, da det er underordnet.
Nej det er ikke underordnet.
For at det skal have nogen som helst form for relevans for andre end InfoCare ansatte, så skal der lidt substans på bordet.
cnx (49) skrev:Manden ser ændringer på sin virksomhed synes det er træls og vælger at poste (måske pga. frustration).
Så bør han oprette en blog og få afløb for hans frustrationer der i.s.f. at spamme alverdens fora.
cnx (53) skrev:Eller man kunne lade være med at være et selvisk nar, selvom det er på et forum,
Det er ikke specielt selvisk at mene at newz.dk indlæg bør have almen interesse.
Der var ingen som klagede hvis han whinede i et forum med det formål at give utilfredse ansatte et sted at whine over det firma de arbejder/arbejdede for.
cnx (56) skrev:Men fordi han er ukendt så skal han da bare trækkes med smartass kommentar over og over igen.
Folk som udelukkende opretter sig på et fora for at kritisere et firma (eller for at sælge en WoW account) bliver flamet for deres opførsel. Hvorvidt de er anonyme eller lægger navn til deres tåbeligheder betyder ikke noget.
cnx (65) skrev:Hvis man kan skrive en smartass kommentar kan man vel lige så ved give et råd med i samme omgang, det skader sku ikke nogen.
g55 har ikke bedt om råd.
Og indtil videre synes jeg ikke at det er særligt godt underbygget at InfoCare stiller urimelige krav. Og hvad kan man så give at råd andet end at sige "stop whining".
cnx (73) skrev:Nemlig, hvorfor spørger i så ffs ikke netop om det.
Rasmus064 (5) skrev:Muligt det bare er mig, men 7 reparationer om dagen lyder da ikke som meget?
Hvor er hans svar?
Næste indlæg fra ham: mere af samme skuffe.
g55 (19) skrev:Infocare fyrer deres ansatte hvis de skifter bundkort og tester 5-7 bærbar om dagen
Undskyld men er dette ikke svar nok?
Er dette ikke hvad han mener, no ?
Hvad skulle hans svare være, udover for mig selvsigende.
"Nok til at en ansat er presset og mener det går ud over kvaliteten"
g55 (0) skrev:Infocare presser deres ansatte til at lave 7 reparationer om dagen, og det går ud over kvaliteten på reparationerne.
Er dette ikke hvad han mener, no ?
Hvad skulle hans svare være, udover for mig selvsigende.
"Nok til at en ansat er presset og mener det går ud over kvaliteten"
cnx - indtil videre har g55 ikke lavet andet end at kaste hænderne tilfældigt på tastaturet og trykke "send". Der er ingen sammenhæng i hans posts. Der er ingen argumenter. Der er ingen svar på folks spørgsmål. Der er ingenting i dem, det er rent spam som ikke har noget formål udover at svine InfoCare til.
Indtil videre har vi ikke fået noget som helst info om hvorfor han synes det er urimeligt. Tværtimod har flere herinde sagt at det ikke burde være et problem at klare hans arbejde.
Indtil videre har vi ikke fået noget som helst info om hvorfor han synes det er urimeligt. Tværtimod har flere herinde sagt at det ikke burde være et problem at klare hans arbejde.
cnx (78) skrev:Kom on, ha' dog en lille bitte tiltro til dine medmennesker, lyver en op i ansigtet og kommer med urealistikke skøn.
Kildekritik, tak. Jeg har arbejdet i en virksomhed hvor alt kørte på statistikker, og folk brokkede sig konstant uden nogen egentlig grund.
haha "uden nogen egentlig grund" har du snakket med dem eller var du leder/ceo og så kun shit når du kiggende ned af.
Get the picture :D
Anyho, det er al kendt folk alt finder noget at brokke sig over, men det er ikke det samme som det egentlig gør dem frustreret, og mener det som rigtig kritik.
Get the picture :D
Anyho, det er al kendt folk alt finder noget at brokke sig over, men det er ikke det samme som det egentlig gør dem frustreret, og mener det som rigtig kritik.
1. Ifølge ham ja. Der er ikke kommet nogen som helst tal på at det ikke kan lade sig gøre at lave 7 computere om dagen.cnx (81) skrev:argument nummer 1# Det går udover kvalitet.
argument nummer 2# Mindst En er presset hvis man formoder han er ansat.
2. Så er han måske ikke den rigtige til arbejdet og burde overveje en anden karriere. Som sagt før, så har flere herinde sagt at det burde kunne lade sig gøre. Hvis han ikke mener det så må han komme med nogle tal på hvor lang tid det i gennemsnit tager at lave en computer. Før han gør det, så er er ren spam.
#84
Enig det er en del af arbejds/erhvervs livet, at der kommer ændringer, og det er mange som kan blive frustreret over
cnx (45) skrev:Der er kun 2 ting at gøre, Accepter mængden af det umulige og lade hvad der må falde, falde, eller GFTO 'ud der fra'.
Om det så går ud over servicen.
Der er sku mange der har været i den situation før og netop i disse tider. Det er noget næsten alle kommer udfor før eller siden, det er en del af erhvervs livet. Live to learn eller noget.
cnx (47) skrev:Whine er en ting, men bare fordi man nævner noget er det nødvendigvis ikke et whine, men kunne lige så vel være frustration over arbejdsprocessen flytter sig, noget mange faktisk bliver frustreret af.
Enig det er en del af arbejds/erhvervs livet, at der kommer ændringer, og det er mange som kan blive frustreret over
#47
Men det goer jeg saa.
Fordi de rekrutterer baermen af teknisk skoles elever, til den mindste pris muligt.
In your dreams.
Eller et regn paa en tidligere fejlet fordeling? Eller tegn paa alt muligt andet.
Fail.
Eh, suk.
Kort sagt kan Lean beskrives med et ord:
Optimering.
Lean processen omhandler typisk optimering af arbejdsprocesser, herunder arbejdsmaengden ifht. oensket service, spildtid, etc.
Det eneste du har faaet afvide, er at de skal lave 7 laptops om dagen.
Jeg kan hurtigt postulere at en Infocare medarbejder kan lave 10 om dagen, uden stoerre problemer, alene fordi jeg ved at der rent faktisk er flere af deres medarbejdere der goer dette.
Nu kender jeg ikke deres arbejds process og hvis du heller ikke gør så vil det kun være et gæt.
Men det goer jeg saa.
Omvendt hvorfor skulle arbejds processen være slacket før
Fordi de rekrutterer baermen af teknisk skoles elever, til den mindste pris muligt.
enhver virksomhed holder arbejds mængden til lige hvad der kan gå indenfor den service/kvalitet de ønsker som output
In your dreams.
ergo når man smider mere på for at optimere er det et tegn til man ønsker mere output og evt. mindre "service/kvalitet".
Eller et regn paa en tidligere fejlet fordeling? Eller tegn paa alt muligt andet.
Jeg er ikke sikker på du kender Lean med den kommentar, da lean om handler ikke arbejdes mængde
Fail.
men nærmer hvad der skal arbejdes med og den leveret ydelse.
Eh, suk.
Kort sagt kan Lean beskrives med et ord:
Optimering.
Lean processen omhandler typisk optimering af arbejdsprocesser, herunder arbejdsmaengden ifht. oensket service, spildtid, etc.
Det eneste du har faaet afvide, er at de skal lave 7 laptops om dagen.
Jeg kan hurtigt postulere at en Infocare medarbejder kan lave 10 om dagen, uden stoerre problemer, alene fordi jeg ved at der rent faktisk er flere af deres medarbejdere der goer dette.
fido skrev:Lean processen omhandler typisk optimering af arbejdsprocesser, herunder arbejdsmaengden ifht. oensket service, spildtid, etc.
Ikke helt, LEAN optimere at du kun levere præsis det er skal leveres og alt andet skal væk. Mængden er stadig det samme, men bare det der er indenfor LEAN
#cnx
Jeg kan ikke sige andet end at du troller.
Du har tiltro til g55 og det er da ogsaa soedt, men det er bare direkte forkert naar ud paastaar der ikke er kommet modsvar.
7 laptops om dagen?
Jeg har 10 tommelfingre og kan lave vaesentligt flere.
Jeg kender flere der har arbejdet/arbejder(!) hos InfoCare og 7 laptops?
-Stop fucking crying.
Men g55 kan jo starte med at fortaelle sin chef at han ikke kan 'lave' en laptop paa 1 time. Saa bliver han nok fyret og de finder en der ikke er komplet retarderet - hell, det ligger lige ved siden af TEC - Ballerup, de kan gaa over vejen og finde et par hundrede.
Oh wait, det er nok der han kommer fra anyway.
Jeg kan ikke sige andet end at du troller.
Du har tiltro til g55 og det er da ogsaa soedt, men det er bare direkte forkert naar ud paastaar der ikke er kommet modsvar.
7 laptops om dagen?
Jeg har 10 tommelfingre og kan lave vaesentligt flere.
Jeg kender flere der har arbejdet/arbejder(!) hos InfoCare og 7 laptops?
-Stop fucking crying.
Men g55 kan jo starte med at fortaelle sin chef at han ikke kan 'lave' en laptop paa 1 time. Saa bliver han nok fyret og de finder en der ikke er komplet retarderet - hell, det ligger lige ved siden af TEC - Ballerup, de kan gaa over vejen og finde et par hundrede.
Oh wait, det er nok der han kommer fra anyway.
Magten (90) skrev:Enhver virksomhed med et mål, vil altid forsøge at optimere arbejdet, og få lavet mest muligt.
Over halvdelen af landets befolkning er på overførselsindkomster. Det lyder fandenbankeme optimalt!
#89
Kan du laese mere end 4 linier ad gangen?
Derudover vil 99.9999999999999999% af alle virksomheder i verden, kunne koere en Lean-gennemgang hvert 2-3. aar og finde optimeringer og besparelser.
Der er *INGEN* virksomheder idag der koerer 100% optimalt, der er ALTID et sted at spare, aendre eller optimere.
Alle virksomheder koerer efter 'mest for pengene', selvfoelgelig, men fx. hos InfoCare har en optimering vaeret laenge tiltraengt og saadan er det mange steder.
#91
Aha.
Kan du uddybe den ?
Kan du laese mere end 4 linier ad gangen?
Derudover vil 99.9999999999999999% af alle virksomheder i verden, kunne koere en Lean-gennemgang hvert 2-3. aar og finde optimeringer og besparelser.
Der er *INGEN* virksomheder idag der koerer 100% optimalt, der er ALTID et sted at spare, aendre eller optimere.
Alle virksomheder koerer efter 'mest for pengene', selvfoelgelig, men fx. hos InfoCare har en optimering vaeret laenge tiltraengt og saadan er det mange steder.
#91
Christ newz spunk
Aha.
Igen igen, kom nørden op der kun kan for holde sig til tal.
@cnx
Det er nødvendigt at forholde sig til, at #1s post er på et forum på newz.dk.
Her er der en dominerende jargon, nogle uskrevne (udover selvfølgeligt de skrevne) regler og normer.
For eksempel bliver der ofte reageret mere kritisk på nyoprettede brugere. Og saglige og veldokumenterede påstande og indlæg værdsættes.
Det står ikke eksplicit i sidens titel længere, men newz.dk handler netop om "nyheder for nørder".
Om det er godt eller dårligt, retfærdigt eller uretfærdigt, kan vel diskuteres. Jeg synes, det er helt fint, at newz.dk (som så mange andre fora) har sine egne normer - jeg synes man kan se det som et mødested for ligesindede.
Måske er der ikke lige meget plads til alle (dog er alle formelt set velkomne!), men andre mennesker bør måske lede efter andre fora med folk, der deler deres opfattelse af, hvordan et godt forum bør være.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.