mboost-dp1

Infocare presser deres ansatte

Gå til bund
Gravatar #101 - meh
21. feb. 2010 15:32
fidomuh (98) skrev:
Nej, det DU siger er forkert.
Så jeg har sagt at hvad g55 siger er korrekt ?

Hvor må jeg så spørge.?
Gravatar #102 - gnаrfsan
21. feb. 2010 15:32
cnx (99) skrev:
Jo absolut, siger bare mange [u]kan[u/] blive frustreret af ændringer.

Ja, folk bliver tit utilfredse over ændringer, men ændringerne er der typisk for at undgå at ansatte bliver fyret. Måske skulle du overveje at have lidt tiltro til de mennesker, der leder virksomhederne?
Gravatar #103 - Anders Fedеr
21. feb. 2010 15:34
gnarfsan (96) skrev:
Så medarbejdere skal slet ikke prøve inden de brokker sig?

Hvad ved du om hvorvidt han har prøvet?
Gravatar #104 - meh
21. feb. 2010 15:35
Fair nok, men i mit hovede er der per standard plads til alle.

Men korrekt hvis og så frem normen er sat? så er det helt klart mig der er gal på den eller at der mangler information om normen.
Gravatar #105 - meh
21. feb. 2010 15:36
Anders Feder (103) skrev:
Jeg starter ikke med at forvendte det værste om mine medmennesker.
Så det formoder jeg.
Gravatar #106 - gnаrfsan
21. feb. 2010 15:37
Anders Feder (103) skrev:

Ingenting. Han har jo ikke prøvet at uddybe det. Det eneste, han har gjort er at lukke galle ud.
Gravatar #107 - Anders Fedеr
21. feb. 2010 15:37
cnx (105) skrev:
Jeg starter ikke med at forvendte det værste om mine medmennesker.

Men det er jo ikke street!?! Hvad vil du nu gøre?
Gravatar #108 - meh
21. feb. 2010 15:38
gnarfsan (102) skrev:
Ja, folk bliver tit utilfredse over ændringer, men ændringerne er der typisk for at undgå at ansatte bliver fyret. Måske skulle du overveje at have lidt tiltro til de mennesker, der leder virksomhederne?
Det har jeg absolut, det er derfor jeg siger som jeg gør i #45 og #47.
At det ikke direkte har noget med virksomheden at gøre, men g55 der skal forholde sig til det.
Gravatar #109 - meh
21. feb. 2010 15:39
Anders Feder (107) skrev:
Men det er jo ikke street!?! Hvad vil du nu gøre?
Sry hvad mener du ?
Gravatar #110 - Anders Fedеr
21. feb. 2010 15:41
#109 Det er ikke smartass at ikke antage det værste om andre mennesker - hvordan kan du overleve uden at være smartass? /sarkasme
Gravatar #111 - meh
21. feb. 2010 15:43
Jo det ville jeg mener det er.
Kan jeg heller ikke, med benytter det ligeværdigt.
"når det er med den på." (læs. passende.)
Gravatar #112 - meh
21. feb. 2010 15:45

Men giver du din mor/far, familie, venner kun smartass kommentar, når de "måske" er frustreret eller har noget der går dem på ?
Kunne jeg ligeledes spørge.
Gravatar #113 - gnаrfsan
21. feb. 2010 15:49
cnx (112) skrev:
Men giver du din mor/far, familie, venner kun smartass kommentar, når de "måske" er frustreret eller har noget der går dem på ?
Kunne jeg ligeledes spørge.

Der er meget stor forskel på at vende en problemstilling med bekendte, og så at sprede det ud, som fakta, over nettet i al offentlighed.
Prøv at vise lidt sympati for resten af Infocares medarbejdere og deres ledelse. De er også mennesker.
Gravatar #114 - meh
21. feb. 2010 15:53
Godt spørgmål med det fakta eller ej.

Imo, når jeg læser forum osv. antager jeg det ikke nødvendigvis fakta og ofte er det heller ikke umildbart det vigtige, som i denne sag.

Da man hurtigt kan sige virksomheden gør ikke noget "ulovlig" selvom hvis korrekt er synd for ansatte og service/kvalitet.

Ved ikke om i kan huske SHG / ansatte sagen, den kom jeg lige til at tænke på.
Gravatar #115 - gnаrfsan
21. feb. 2010 15:54
cnx (114) skrev:
Godt spørgmål med det fakta eller ej.

Det er irrelevant om det er fakta. Det, der er relevant er at han præsenterer det, som om det var fakta. Og du misser fuldstændigt pointen med det, jeg skriver, eller også vælger du ikke at kommenterer den.
Gravatar #116 - meh
21. feb. 2010 15:56
Hans mening er skam fakta og det er også fakta at han oplever det således. Derfor kan han jo ikke sige andet.
Medmindre han direkte lyver, men igen hvorfor skulle han, og lige her, for hvilket formål.
Gravatar #117 - gnаrfsan
21. feb. 2010 15:57
cnx (116) skrev:
Medmindre han direkte lyver, men igen hvorfor skulle han, og lige her, for hvilket formål.

Måske fordi han er blevet fyret og er sur på Infocare?
Det er der jo noget, der kan tyde på når han copy paste poster alt der her på 6 forskellige fora og slet ikke debatterer det.

Folk lyver, begår mord, hævn og hærværk hele tiden, fordi de er sure. Det hedder selvtægt.
Gravatar #118 - Anders Fedеr
21. feb. 2010 15:58
#116 Du må da besidde overmenneskelige kræfter. Du er tilsyneladende i stand til ikke blot at tage alt der bliver udtalt på et tilfældigt interforum for gode varer. Noget der åbenbart er helt utroligt svært for mange andre.
Gravatar #119 - Anders Fedеr
21. feb. 2010 16:01
gnarfsan (117) skrev:
Folk lyver, begår mord, hævn og hærværk hele tiden, fordi de er sure. Det hedder selvtægt.

Hvor er man henne når man sammenligner internetspam med mord?
Gravatar #120 - Systran
21. feb. 2010 16:02
Anders Feder (119) skrev:

På newz.dk! We rock.
Gravatar #121 - meh
21. feb. 2010 16:02
gnarfsan (117) skrev:
Måske fordi han er blevet fyret og er sur på Infocare
Måske, Muligvis eller korrekt omdu vil, men da virksomheden ikke er spørget her (hvilket jeg har forklaret for jeg mener dette), så handler det om ham, og derfor må jeg, så formode han er nedern over noget, og siger så thats life, men sådan er det nu en gang, *skulderklap*
Gravatar #122 - gnаrfsan
21. feb. 2010 16:03
Anders Feder (119) skrev:

Hvor siger jeg at det er mord?
Det her er hævn og muligvis løgn. Mit budskab er at folk ikke gør alting i en god mening.
Gravatar #123 - gnаrfsan
21. feb. 2010 16:05
cnx (121) skrev:
Måske, Muligvis eller korrekt omdu vil, men da virksomheden ikke er spørget her (hvilket jeg har forklaret for jeg mener dette), så handler det om ham, og derfor må jeg, så formode han er nedern over noget, og siger så thats life, men sådan er det nu en gang, *skulderklap*

Og det er helt ok, selvom virksomheden ikke har en chance for at forsvare sig? Vi har godtnok forskellige værdier.
Jeg håber at hans kolleger ikke mister arbejde fordi færre reparerer hos dem. Men dem er du vel ligeglad med?

Han skal da bare have lov til at gøre sig til dommer.
Gravatar #124 - meh
21. feb. 2010 16:05
Anders Feder (118) skrev:
Du er tilsyneladende i stand til ikke blot at tage alt der bliver udtalt på et tilfældigt interforum for gode varer
Igen, det har jeg heller ikke på noget tidpunkt gjort.
Jeg antager intet er fakta, men hører på hvad folk siger, og svare dertil. Da der er ikke grund til at kaste mudder hverken efter ham da han formodes at være "nede" eller virksomheden da de gør hvad de gør.
Gravatar #125 - fidomuh
21. feb. 2010 16:06

Logic is lost on trolls.

#cnx

Du tager hans ord for gode varer, paatrods af at flere siger det er lidt eller undrer sig over at det skulle vaere meget.

Nu maa du lige tage dig lidt sammen!

Jeg antager intet er fakta, men høre på hvad de siger, og svare dertil.

Det har andre ogsaa gjort?
Uden noget svar udover "ZOMG WE GO KONKURS!" ... -.-
Gravatar #126 - meh
21. feb. 2010 16:09
fidomuh:

Di Plo Ma Ti :D
Det måden man angriber eller forstår.
Gravatar #127 - apkat
21. feb. 2010 16:20
Gravatar #128 - Killa
21. feb. 2010 16:23
cnx (124) skrev:
Da der er ikke grund til at kaste mudder (...) efter ham da han formodes at være "nede"

Selvfølgelig er der det! LinguaIgnota har sådan set allerede svaret:
LinguaIgnota (66) skrev:
For teh lulz, selvfølgelig.

Men nu har du ødelagt det.
Gravatar #129 - meh
21. feb. 2010 16:23
Lige så vel, så er der en information man kunne tage stilling til.
Med i regne at det er en ukendt person, på et random forum.
Men nu er det sagt, så jeg kan nu være lidt mere varsom, hvis jeg skulle have noget med infocare at gøre, og det gør ingen intet at man er varsom. samt jeg kunne undersøge hvis muligt, om der er fakta til stedet, som endnu ikke er til stede.

Man kan her næsten sammenligne med global opvarmning.
Nogle siger A andre B om fakta. men varsom er vi sku blevet om det enme. :D
Gravatar #130 - gnаrfsan
21. feb. 2010 16:30
Nej, det her handler ikke om hvor vidt, han har ret eller ej. Det handler om at det ikke er iorden at smide annonyme, udokumenterede indlæg på tilfældige fora, for at flame nogen.
Gravatar #131 - meh
21. feb. 2010 16:35
Øhm, han har sagt sin mening "Om Infocare presser ansatte og mener det vil gå ud over kvaliteten"

Det er en observation og kan næsten være umulig at dokumentere.
Gravatar #132 - meh
21. feb. 2010 16:36
Sjovt, hvis det er en smule sladder om Bill.G eller Steve.J så blive det spinnet helt vildt :D
Gravatar #133 - gnаrfsan
21. feb. 2010 16:40
cnx (131) skrev:
Det er en observation og kan næsten være umulig at dokumentere.

Så skal han sgu ikke sprede det ud på nettet. Det kan skade Infocare, og deres ansatte. Jeg spørger igen, hvor er din sympati for dem?

Det er da herre dårlig stil at svine nogen til annonymt på tilfældige fora
Gravatar #134 - meh
21. feb. 2010 16:44
Hvorfor gør det, det?
Jeg er da ikke mere sur på infocare fordi en ukendt har postet noget på et random forum.
Men jeg kan der imod være en smule mere varsom hvis jeg skulle have noget med infocare at gøre. Men det skader da ikke infocare.
Det er da bare en garanti for tingene er som det skal være, fordi det siger Yin og yang,
Gravatar #135 - gnаrfsan
21. feb. 2010 16:49
cnx (134) skrev:
Jeg er da ikke mere sur på infocare fordi en ukendt har postet noget på et random forum.

Han stiller ikke spørgsmål, så hvad er ellers hans formål, hvis det ikker er at få folk til at holde sig fra dem? Han har jo også postet det samme på Trustpilot.

cnx (134) skrev:
Men jeg kan der imod være en smule mere varsom hvis jeg skulle have noget med infocare at gøre. Men det skade da ikke infocare.

Synes du ikke at det, der, er selvmodsigende?
Gravatar #136 - meh
21. feb. 2010 16:54
Så det er iorden at skriv udokumenteret positive posts.
Men hvis det er kritik så puha slemme makker?

Nej han stillede ikke et spørgmål da det ville kræve han havde et spørgmål han ville spørge om.
Gravatar #137 - gnаrfsan
21. feb. 2010 16:57
Nej, det er heller ikke iorden at lave et annonymt indlæg, hvor der står:

"Infocare tager sig god tid til reparationerne. Derfor er deres service i top."

Det kaldes spam.
Gravatar #138 - meh
21. feb. 2010 17:04
Hvorfor må man ikke sige/skrive sin vurdering som man oplever den.

Det er folket der skal tage det for hvad det er og med et gram salt, derefter kan man se om der noget i det eller ej hvis muligt.
Samt man lige kan være varsom hvis det nu var noget om det.

Det skader hverken ham, os eller virksomheden.

Men hvis det er sandt.

Skader det ikke ham, vi reder måske os selv for noget bøvl, virksomhed bliver måske opmærksom.
Gravatar #139 - gnаrfsan
21. feb. 2010 17:09
cnx (138) skrev:
Det skader hverken ham, os eller virksomheden.

cnx (134) skrev:
Men jeg kan der imod være en smule mere varsom hvis jeg skulle have noget med infocare at gøre. Men det skade da ikke infocare.

Sig mig, forstår du det virkeligt ikke? Du har nu en forudindtaget skepsis i forhold til virksomheden, altså har det skadet dens omdømme i dine øjne.

Han smider noget annonymt, uunderbygget FUD på forummet, og folk har lov til at behandle det, som sådan.
Gravatar #140 - gnаrfsan
21. feb. 2010 17:19
Nå, nu vil jeg hjem. Arbejder idag, fordi min chef presser mig til at overholde deadlines, men jeg sørger for at det ikke går ud over kvaliteten.
Og bliver jeg en dag utilfreds, så forhandler jeg med dem, eller finder noget andet.
Gravatar #141 - meh
21. feb. 2010 17:20
Øhm gnarfsan vi behøver ikke at være enig.

Jeg mener nu man stadig skal behandle andre rimeligt.
FUD er jo kun FUD hvis det har en overmagt bag sig så folk egentlig antager det for gode vare.
Det er netop det jeg ikke gør, ej heller tager det ikke for mere end hvad det er, ud over at være en ukendt persons mening der står for hans regning.
Hvis folk nu tog det med et gram salt så var der ikke noget der hed FUD

#140 Good for you.
Gravatar #142 - tazimn
21. feb. 2010 17:23
@cnx..

Du virker som om du bare gerne vil diskutere for diskussionens skyld!

Lær at lev med at 95% at newz.dk´s community IKKE deler din opfattelse af hvad er iorden at skrive på et offentligt forum.

Du er jo for fanden ikke ude at missionere.. Eller sender du ridderne efter os, hvis du ikke kan overbevise os..? ;)

Men det er fint du har dine egne meninger.. Det har faktisk været en forholdsvis underholdene tråd at følge med i..

Men helt ærligt.. Giv et eksempel på hvad du ville sige/skrive hvis du blev mødt af den kommentar g55 kommer med i #1..

Gravatar #143 - fidomuh
21. feb. 2010 17:24

Nej, han forstaar det tydeligvis ikke.

Det er FUD, fordi det udelukkende er whine over at han ikke selv kan passe sit arbejde.

Flere har paapeget at det ikke er et urimeligt krav og spurgt ind til dette.

Der er ikk ekommet noget underbyggende, udover at man bliver fyret for at teste om det man laver er godt nok. ( Hvilket er direkte loegn, btw )

Stop. Being. A. Troll.
Gravatar #144 - meh
21. feb. 2010 17:29
tazimn (142) skrev:
95% at newz.dk´s community IKKE deler din opfattelse
Hehe, eller 10% du ved det ikke, jeg ved det ikke, jeg siger nu stadig hvad jeg mener, som så mange andre her. :)

tazimn (142) skrev:
Du er jo for fanden ikke ude at missionere
Er I ?

tazimn (142) skrev:
Men det er fint du har dine egne meninger.. Det har faktisk været en forholdsvis underholdene tråd at følge med i..
Tak i lige måde. :)

tazimn (142) skrev:
Men helt ærligt.. Giv et eksempel på hvad du ville sige/skrive hvis du blev mødt af den kommentar g55 kommer med i #1..
Læs #45 og evt. #47
Gravatar #145 - meh
21. feb. 2010 17:35
fidomuh (143) skrev:
Det er FUD, fordi det udelukkende er whine over at han ikke selv kan passe sit arbejde.
Uhm, FUD = Whine, ehh fido det kan du gøre bedre, kender dig :D

fidomuh (143) skrev:
Flere har paapeget at det ikke er et urimeligt krav og spurgt ind til dette.
Jep dog ikke helt med måde fra start hvilket er lidt synd, men det er jo newz. :D
Og nørder også videre, derfor kan man jo godt være selvkritik.

fidomuh (143) skrev:
Der er ikk ekommet noget underbyggende, udover at man bliver fyret for at teste om det man laver er godt nok. ( Hvilket er direkte loegn, btw )
I dunno, man hvis man bliver fyret så er der normalt en grund.
Og selvom det ikke kunne undgås. Though luck.

fidomuh (143) skrev:
Troll
Ej jeg vil sku også være blandt eliten. ;)
Gravatar #146 - fidomuh
21. feb. 2010 17:40

Uhm, FUD = Whine, ehh fido det kan du gøre bedre, kender dig :D

Fear, Uncertainty, Doubt.

Det er netop hvad g55 proever at skabe om InfoCare.

Jep dog ikke helt med måde fra start hvilket er lidt synd, men det er jo newz. :D

Ja, det er trist at det foerst var i indlaeg #5 der blev spurgt ind til det.

I dunno, man hvis man bliver fyret så er der normalt en grund.
Og selvom det ikke kunne undgås. Though luck.

But I do know, hvilket var pointen.
Gravatar #147 - meh
21. feb. 2010 17:49
Eller bare en op sang om frustration fra en persons mening.

Bare synd #5 at det ikke direkte er et spørgsmål samt virker som en post der måske undervurder arbejde byrden eller forståelse dertil.

fidomuh (146) skrev:
But I do know, hvilket var pointen.
Men det er formodenlig derfra frustration kunne komme, eller motivet til mordet posten.
Gravatar #148 - fidomuh
21. feb. 2010 18:48

Men det er ligemeget. Det han fremsaetter er et postulat, som der stilles spoergsmaal til, hvor andre ( mig ) siger at det er forkert.

Laengere er den vel ikke? Uanset om du saa har et 'menneske' inden i dig selv.
Gravatar #149 - meh
21. feb. 2010 19:34
Jo jo, fidomuh, du er jo også lov og meget mere sand end den anden ukendt pers. :)

Ej, jeg ved hvad du mener, men man kan være en d'ck eller man kan være lidt mere oprigtigt, hermed normen som #100 er inde på.

Typisk newz, Typisk internet, at have denne måde at agere på.
Som feks. forvent det værste af folk og andre faktore.

Men nu vel det har da været interessant og morsomt at få lidt kamp i dialogen :)
Gravatar #150 - apkat
21. feb. 2010 19:41
TILLYKKE! I (VI) ER NU OPPE PÅ 150 INDLÆG MED KOMPLET NONSENS!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login