I en ny undersøgelse fra Loyalty Group, der går under navnet BrancheIndex Internet 2013, er danskernes tilfredshed med deres internetudbydere igen blevet sat under lup. Det skriver Computerworld.
Undersøgelsen baserer sig på 2.800 personers besvarelser på et webskema, hvor der blandt andet skulle svares på, hvor tilfreds man var med sin internetudbyder og hvordan deres image blev opfattet.
Ligesom sidste år ligger internetudbyderen Waoo sig i spidsen, hvor specielt brugen af fiber tilskrives æren for, at kunderne scorer Waoo højt på listen over stabilitet og hastighed.
Dette medfører også, at Waoo ligger nummer et når det gælder kundeloyalitet, da kunderne i høj grad mener, at Waoo lever op til det de lover, hvor andre internetudbydere lider under deres “op til” markedsføring.
Telia og Telenor tager igen bundplaceringerne, men har byttet rundt på pladserne, så det nu er Telenor, der er på sidstepladsen.
Waoo er naturligvis meget glade for kåringen og lover at gøre kundernes oplevelse endnu bedre.
Anders Christjansen, Waoo! skrev:
Vi er utroligt stolte over, at vores teamwork i Waoo! og blandt energiselskaberne har givet så fornemme resultater, at kunderne ikke bare har kåret os som Danmarks bedste internetselskab for andet år i træk, men at vi i Waoo! tilmed har øget det positive forspring i forhold til vores nærmeste konkurrenter. Vi lover vores kunder, at vi vil komme med en række nyheder i løbet af året i år, som vil gøre oplevelsen af at være kunde hos os endnu bedre.