mboost-dp1

Waoo!

Waoo er igen kåret som Danmarks bedste internetudbyder

- Via Computerworld DK - , redigeret af Pernicious

I en ny undersøgelse fra Loyalty Group, der går under navnet BrancheIndex Internet 2013, er danskernes tilfredshed med deres internetudbydere igen blevet sat under lup. Det skriver Computerworld.

Undersøgelsen baserer sig på 2.800 personers besvarelser på et webskema, hvor der blandt andet skulle svares på, hvor tilfreds man var med sin internetudbyder og hvordan deres image blev opfattet.

Ligesom sidste år ligger internetudbyderen Waoo sig i spidsen, hvor specielt brugen af fiber tilskrives æren for, at kunderne scorer Waoo højt på listen over stabilitet og hastighed.

Dette medfører også, at Waoo ligger nummer et når det gælder kundeloyalitet, da kunderne i høj grad mener, at Waoo lever op til det de lover, hvor andre internetudbydere lider under deres “op til” markedsføring.

Telia og Telenor tager igen bundplaceringerne, men har byttet rundt på pladserne, så det nu er Telenor, der er på sidstepladsen.

Waoo er naturligvis meget glade for kåringen og lover at gøre kundernes oplevelse endnu bedre.

Anders Christjansen, Waoo! skrev:
Vi er utroligt stolte over, at vores teamwork i Waoo! og blandt energiselskaberne har givet så fornemme resultater, at kunderne ikke bare har kåret os som Danmarks bedste internetselskab for andet år i træk, men at vi i Waoo! tilmed har øget det positive forspring i forhold til vores nærmeste konkurrenter. Vi lover vores kunder, at vi vil komme med en række nyheder i løbet af året i år, som vil gøre oplevelsen af at være kunde hos os endnu bedre.





Gå til bund
Gravatar #1 - Taizun
19. feb. 2013 14:32
Det var på tide at telenor landede på sidstepladsen - mage til oldtidsforbindelser skal man lede længe efter.
Gravatar #2 - Remmerboy
19. feb. 2013 14:43
Hvis man kigger på listen, så er alle dem på bunden adsl udbyder. Det er ikke tilfældig
Gravatar #3 - terracide
19. feb. 2013 15:01
Remmerboy (2) skrev:
Hvis man kigger på listen, så er alle dem på bunden adsl udbyder. Det er ikke tilfældig


Vidste ikke Fullrate leverede fiber?
Gravatar #4 - Bjarni
19. feb. 2013 15:03
Det er helt forkert at kåre dem som Danmarks bedste Internetudbyder på baggrund af den undersøgelse (så vidt jeg lige kan se). Et spørgsmål citeret i artiklen lød:

Computerworld skrev:
Spørgsmålet til respondenterne lød: Jeg er tilfreds med hastigheden på min internetforbindelse.


Så de spørger ikke om man er tilfreds med sin Internetudbyder? De spørger om man er tilfreds med hastigheden! Der er ret stor forskel. For det vil da være underligt hvis ret mange er utilfredse med hastigheden på en fiberforbindelse, mens det klart kan være tilfældet for mange på ADSL-forbindelser.

De spørger heller ikke om man er glad for kundeservice, oppetider og ens tilfredshed på mange andre punkter? Hvis de ikke gør det, så har undersøgelsen ingen basis for at kåre nogen som bedste Internetudbyder. Jeg kan dog ikke lige se hvor man kan se alle spørgsmålene de har stillet, men hvis det kun er dem der er grafer over på computerworld, så ligner det vist mest bestillingsarbejde...
Gravatar #5 - p1x3l
19. feb. 2013 15:16
som #2 siger, vil også sige der del flere parameter der spiller ind på om det bedste ... udfra hastighed så de hurtigste ... men er jo lidt det samme med 3s netwærk kalder de jo også for bedste baseret på hashtigheds målinger i tæt befolkede dele af danmark

de har dog en ting kørende for sig det hastigheds garantien da et de parametre jeg ville sige er vigtigt for at være bedste og ik bare hurtigste er om de lever op til hastighed de lover

udover det kan nævnes:
dæknings område (kan ik få waoo her)
oppetid/stabilitiet
response/pingtider/packetloss (ska de så være pænt dygtige for at fuck op i forhold til kobber konkurenter)
kundeservice
installations/service ventetid
Gravatar #6 - Remmerboy
19. feb. 2013 15:18
terracide (3) skrev:
Vidste ikke Fullrate leverede fiber?

jeg burde nok have nævnt at det var bredbåndshastighedstilfredshedslisten jeg nævnte og ikke kundeloyalitet (da det ikke handler om selve bredbånd, men hvordan kunderne opfatter selskabernes måde at føre bredbånd)
Gravatar #7 - DKgiz
19. feb. 2013 15:31
Det er da muligt at folk er i og åhh så tilfredse med waoo, men det kræver man kan få det.
Gravatar #8 - Tengu
19. feb. 2013 15:46
DKgiz (7) skrev:
Det er da muligt at folk er i og åhh så tilfredse med waoo, men det kræver man kan få det.


Tålmodighed. Det breder sig stille og roligt og når det endelig kommer, så er det ofte billigt at blive tilsluttet :)
Gravatar #9 - Veng
19. feb. 2013 16:28
Jeg er godt nok også tilfreds med mit Waoo. Fiberen hedder 30 Mbit, men den er aldrig under 36/70.
Det eneste latterlige er deres pris på vis nummer. Det koster 9 kr. ekstra om måneden. De fleste vil nok synes, at det er ligegyldigt og betaler med glæde, men ikke jeg. Det er simpelthen en principsag, at den slags skal koste gratis, så de får ikke en krone, og jeg får ikke et eneste nummer oplyst.
Gravatar #10 - elitehater
19. feb. 2013 17:00
terracide (3) skrev:
Vidste ikke Fullrate leverede fiber?


Næ de leverer bare lort. Endnu et af de firmaer der ikke kan give hvad de lover.
Gravatar #11 - elitehater
19. feb. 2013 17:02
elitehater (10) skrev:
Næ de leverer bare lort. Endnu et af de firmaer der ikke kan give hvad de lover.


100% oppetid på en 30/30 der tester til 60/90...
Gravatar #12 - SiniSael
19. feb. 2013 17:25
#9 vis nummer?? oO gætter på du har telefoni igennem dem så ? så opsig det også få noget andet med vis nummer...

Kan ikke se problemet - givet du nævner heller ik hvad det koster yderligere at have telefoni, og i tilfælde det er inkluderet i prisen af dit internet(antager her du kun har internet) så syns jeg ærligt talt du skal lukke skeden, sluge en mint også lukke arret.

Men ganske givet er sagen en helt anden såfremt du betaler extra for telefoni, til en vis grænse da hvis det er ektremt billig også du piver over 9 kr så siger jeg "omg first world problem"

Og ja du/I tænker allerede jeg er en total dick, men jeg er ikke så smålig at brokke mig over 9 kr og kalde princip på småligheden. Ganske givet har jeg heller ikke alle informationerne, men helt ærligt! Pive over 9 kr!!!

Ex. har jeg osse telefoni igennem mit internet hos de kære Fullrate, som viste sig fra den bedste side at være nede i nat og jeg bruger det ikke da jeg har mobil - så reelt vil jeg da skide hul i om der er vis nummer eller ej - de kan lave det om til et 900 nr der betaler min regning før jeg vil overveje at bruge det.
Gravatar #13 - nomissenrojb
19. feb. 2013 17:35
Bjarni (4) skrev:
Det er helt forkert at kåre dem som Danmarks bedste Internetudbyder på baggrund af den undersøgelse
Hvorfor står der så følgende
2.800 privatkunder har deltaget i BrancheIndex Internet 2013 og vurderet deres internetudbyder på centrale områder som service, produkter og markedsføring.
Gravatar #14 - elitehater
19. feb. 2013 17:46
SiniSael (12) skrev:
#9 vis nummer?? oO gætter på du har telefoni igennem dem så ? så opsig det også få noget andet med vis nummer...

Kan ikke se problemet - givet du nævner heller ik hvad det koster yderligere at have telefoni, og i tilfælde det er inkluderet i prisen af dit internet(antager her du kun har internet) så syns jeg ærligt talt du skal lukke skeden, sluge en mint også lukke arret.


Ex. har jeg osse telefoni igennem mit internet hos de kære Fullrate, som viste sig fra den bedste side at være nede i nat og jeg bruger det ikke da jeg har mobil - så reelt vil jeg da skide hul i om der er vis nummer eller ej - de kan lave det om til et 900 nr der betaler min regning før jeg vil overveje at bruge det.


Luk dog arret hjernedøde nullerter der ikke aner en skid. Fiber = fuld blæs begge veje, det kan fullshitrate ikke klare din stud.

Eller skal det forklares din bonghjerne
Gravatar #15 - Andyboy
19. feb. 2013 17:49
Fair nok Waoo vinder prisen igen i år. Gode forbindelser og stærk teknologi. Har ikke haft det så kan ikke sige noget om deres kundeservice eller tv produkter. Det virker dog som om de mangler tillægsservices at kunne tilbyde kunderne, i form web-tv, "play" produkter mv. /Anders - http://www.internet-bredbaand.dk/
Gravatar #16 - Slettet Bruger [1116604736]
19. feb. 2013 17:50
Der skulle nok stå *Billigste i overskriften.
Gravatar #17 - amplificator
19. feb. 2013 18:02
#15
Det kan være, at du skal besøge www.waoo.dk og kigge lidt nærmere på deres produkter, i stedet for den åbenlyse reklame for hvad der er din egen side, hvilken ikke engang virker ordenligt.

Jeg er sikker på at Newz gerne vil sælge dig reklameplads hvis du er interesseret?
- http://newzmedia.dk/banners
Gravatar #18 - mknielsen
19. feb. 2013 18:03
Meningsløs undersøgelse.

Undersøgelsen omhandler reelt fem selskaber (hvis vi tæller Stofa og Waoo hver for sig) samt tre teknologier. Så undersøgelsen kan ikke bruges til meget.

Hvis undersøgelsen skulle kunne bruges til noget, skulle den måle tilfredsheden på tværs af alle teknologier og internetleverandører. Ikke kun fiber, kabel-tv og ADSL og de største selskaber.

Undersøgelsen handler selvfølgelig ikke om teknologier eller hastigheder, men tilfredshed. Og jeg kan ikke se, hvorfor tilfredsheden hos små og mellemstore firmaer ikke skal tælle med.

Når man kun måler tilfredsheden i top 6 af de største, ja, så får man nul og nix ud af det.

Selv er jeg Parknet kunde - og jeg vil tro, at Parknet ville slå Waoo, hvis de var med i undersøgelsen. Men de er udelukket grundet teknologi, da vores internetforbindelse er leveret via en kombination af fiber og ethernet.

Lige netop Parknet ville være interesant, da det er non-profit internet via medlemsforeninger. Altså en helt anden model, end dem vi kender fra de målte virksomheder. Ligeledes er der mange Wi-Fi selskaber i landet, som det også ville være interesant at se på.

Hvis vi skal diskutere tilfredshed, skal vi også have et godt grundlag for det. Det grundlag giver denne undersøgelse ikke og den er derfor meningsløs at spilde sin tid på at diskutere.
Gravatar #19 - nomissenrojb
19. feb. 2013 18:14
amplificator (17) skrev:
#15
Det kan være, at du skal besøge www.waoo.dk og kigge lidt nærmere på deres produkter, i stedet for den åbenlyse reklame for hvad der er din egen side, hvilken ikke engang virker ordenligt.

Jeg er sikker på at Newz gerne vil sælge dig reklameplads hvis du er interesseret?
- http://newzmedia.dk/banners
Jeg har selv waoo. Og jeg giver #15 ret.
Bevares de har da web-tv. Men det er godt nok noget søllet udvalg.
Ingen Viasat overhoved på web-tv. Flot. Jeg får Viaplay med.. Men jeg vil have deres kanaler.
85% af kanalerne i deres pakker er med på Web-tv.. Hvor er resten?
Hvad med alle tillægskanaler som f.eks Discovery osv. Hvor er de. Hvorfor må jeg ikke se dem online?

Det korte og det lange er at deres Web-tv er en stor taber.
Waoo prøv at kigge på Yousee eller Stofa... De kan godt finde ud af det.

Jeg har 35+ kanaler på mit tv. Lille tv pakke med et shitload af tillægspakker.
22 af dem er online hvor 9 er DR og Svenske gratis kanaler.
Hvor er mine kanaler blevet af.
Gravatar #20 - Bjarni
19. feb. 2013 18:25
nomissenrojb (13) skrev:
Hvorfor står der så følgende
2.800 privatkunder har deltaget i BrancheIndex Internet 2013 og vurderet deres internetudbyder på centrale områder som service, produkter og markedsføring.


Flot fuck quoting. Jeg skriver netop, at hvis det kun er de spørgsmål man kan se på computerworld, så måler de ikke de ting, som bliver påstået. Jeg efterlyser samtidig i min post, hvor man kan se alle spørgsmålene. Jeg påstår ikke at jeg ikke kan tage fejl i min antagelse. Jeg kan bare ikke se dokumentation for, at man rent faktisk har stillet spørgsmål, som kan sige nogen er overordnet bedre internetudbyder end andre.
Gravatar #21 - Remmerboy
19. feb. 2013 18:31
nomissenrojb (19) skrev:

Bevares de har da web-tv. Men det er godt nok noget søllet udvalg.
Ingen Viasat overhoved på web-tv. Flot. Jeg får Viaplay med.. Men jeg vil have deres kanaler.
85% af kanalerne i deres pakker er med på Web-tv.. Hvor er resten?
Hvad med alle tillægskanaler som f.eks Discovery osv. Hvor er de. Hvorfor må jeg ikke se dem online?

Det korte og det lange er at deres Web-tv er en stor taber.
Waoo prøv at kigge på Yousee eller Stofa... De kan godt finde ud af det.

stofa kan heller ikke vise viasat kanaler (ej heller ikke discovery) på deres web-tv. jeg tvivler også om yousee kan.
det er fordi viasat vil have penge for, udover at man betaler for at se dem på tv, at kunne se dem på web-tv. det har ikke noget med waoo eller andre selskaber at gøre. det har noget at gøre med rettigheder, som viasat kræver ekstra penge for (så man betaler 3 gange for viasat, 1 gang ved at betale for at have deres kanaler, 1 gang for at se reklamer midt i udsendelser og 1 gang mere for at kunne se dem online)
Gravatar #22 - nomissenrojb
19. feb. 2013 18:44
#21. Jo man kan.. Hos begge to.
Her er listen hos yousee.
http://yousee.tv/oversigt

Her er listen hos stofa.
http://stofa.dk/bredbaand/webtv


De har begge to Viasat kanaler. Og Discovery, History, osv. osv.
Gravatar #23 - Tengu
19. feb. 2013 18:54
mknielsen (18) skrev:
Meningsløs undersøgelse.

Undersøgelsen omhandler reelt fem selskaber (hvis vi tæller Stofa og Waoo hver for sig) samt tre teknologier. Så undersøgelsen kan ikke bruges til meget.

Hvis undersøgelsen skulle kunne bruges til noget, skulle den måle tilfredsheden på tværs af alle teknologier og internetleverandører. Ikke kun fiber, kabel-tv og ADSL og de største selskaber.

Undersøgelsen handler selvfølgelig ikke om teknologier eller hastigheder, men tilfredshed. Og jeg kan ikke se, hvorfor tilfredsheden hos små og mellemstore firmaer ikke skal tælle med.

Når man kun måler tilfredsheden i top 6 af de største, ja, så får man nul og nix ud af det.

Selv er jeg Parknet kunde - og jeg vil tro, at Parknet ville slå Waoo, hvis de var med i undersøgelsen. Men de er udelukket grundet teknologi, da vores internetforbindelse er leveret via en kombination af fiber og ethernet.

Lige netop Parknet ville være interesant, da det er non-profit internet via medlemsforeninger. Altså en helt anden model, end dem vi kender fra de målte virksomheder. Ligeledes er der mange Wi-Fi selskaber i landet, som det også ville være interesant at se på.

Hvis vi skal diskutere tilfredshed, skal vi også have et godt grundlag for det. Det grundlag giver denne undersøgelse ikke og den er derfor meningsløs at spilde sin tid på at diskutere.


Tag et kig på Netindex

http://www.netindex.com/download/2,12/Denmark/

Her er de mindre udbydere også med i tabellerne - det betyder så at sværvægterne på kobbernettet er udkonkurreret fuldstændigt på hastighed.




Gravatar #24 - Magten
19. feb. 2013 19:02
SiniSael (12) skrev:
Kan ikke se problemet - givet du nævner heller ik hvad det koster yderligere at have telefoni, og i tilfælde det er inkluderet i prisen af dit internet(antager her du kun har internet) så syns jeg ærligt talt du skal lukke skeden, sluge en mint også lukke arret.
Personligt synes jeg det er noget pis når man ikke kan bestille en ren internetforbindelse og skal have en eller anden pakke med noget man ikke skal bruge. Jeg vil skide på om det er inkluderet i prisen, uanset hvor lidt det betyder for den. Fakta er at jeg (indirekte) betaler for noget jeg ikke bruger. Hvis de så ovenikøbet tager ekstra penge for helt basale funktioner, ja så kan de sgu rende oh hoppe.
Gravatar #25 - to125539
19. feb. 2013 20:24
Stort tillykke til Waoo..

Hvor er det flot at kunne tilbyde et langt nyere produkt til små 10% af befolkningen - Vel at mærke de kunder, hvor i kan etablere en ny struktur istedet for at bygge videre på den nuværende.

Flot Waoo.. I er da dygtige. I er jo præcis lige så dygtige som Cybercity var, da de tilbød bredbånd til at konkurrere med 56k.

ADSL leverers til 99% af Danmarks adresser, VDSL til 80% på en infrastruktur lavet til at levere fastnet telefoni. Omend ikke andet, så burde de danske forbrugere næsten takke for at der findes alternativer til Waoo, som kun vil forsyne 10% af Danmark.

Tak til TDC, Telia, Telenor og alle de andre udbydere - Fordi at I faktisk leverer bredbånd til danskerne.
Gravatar #26 - Knocker
19. feb. 2013 20:31
Det er ærgerligt at se Telenor går mere og mere ned i mudderet. Det var gode dage, dengang det hed CyberCity og man var stolt over at være ansat i firmaet..

Mmh, nostalgi.
Gravatar #27 - SiniSael
19. feb. 2013 20:35
elitehater (14) skrev:


Luk dog arret hjernedøde nullerter der ikke aner en skid. Fiber = fuld blæs begge veje, det kan fullshitrate ikke klare din stud.

Eller skal det forklares din bonghjerne


Tror du mener:

Luk dog arret hjernedøde nullert(givet jeg er småfed, men ikke så fed, at der flere af mig/ej heller er min masse så stor at jeg polarisere virkeligheden i min privatsfære...nå!), der ikke aner en skid.

Jamen læste du posten ordentligt - skriver faktisk at jeg ikke har alle informationerne, ganske givet fordi du ikke giver mig dem, så ud fra hvad du har givet mig af information er du selvfed smålig nar der af princip ikke gider at betale sølle 9 kroner for vis nummer, som tydeligvis pisser dig af i sådan en grad at du skal fortælle os andre dødelige om det. Hvilket jeg svarede på, ganske givet i en let ironisk tone som kan henledes til at være provokerende, men ligeså var din kamp imod verden/Waoo for sølle 9 kr.

Er sikker på du kan give mindst 8 liter rent vand til afrika for den samme sum, men jo - FIRST WORLD PROBLEM! din stakkel du har ikke vis nummer, hvis du starter en petition så hopper jeg rundt på det nærmeste kollegie og støtter dig hele vejen!

Derudover antager du at jeg roser Fullrate for deres fiber, hvilket jeg ikke gør - igen noget med du at faktisk læste min post - jeg skriver at faktisk at min forbindelse var nede, hvilket er en anden ting jeg kan se jeg skal forklare dig, faktisk ligesom når jeg nævner de kære fullrate, er det meste af min post omkring Fullrate lettere ironisk.
Gravatar #28 - Justin
19. feb. 2013 20:54
nomissenrojb (19) skrev:

Bevares de har da web-tv. Men det er godt nok noget søllet udvalg.
Ingen Viasat overhoved på web-tv.


en udbyder der ikke har nogen viasat kanaler :)
alene det er da grund nok til af vinde
Gravatar #29 - Barium
19. feb. 2013 21:08
Ærgeligt at TDC har lukket ned for at man kan bestille det i Københavnsområdet.
Gravatar #31 - terracide
19. feb. 2013 21:14
Barium (29) skrev:
Ærgeligt at TDC har lukket ned for at man kan bestille det i Københavnsområdet.


Du kan godt få Waoo på TDC's fiber på Sjælland.

TDC vil bare have 999,- for at åbne porten....og så 99,- per måned i fiberleje bagefter...
Gravatar #32 - Bundy
19. feb. 2013 21:31
Hvad der overrasker mig mest, er at stofa ligger så højt.
Gravatar #33 - Lars.dk
19. feb. 2013 22:49
Jeg har Fullrate og det er et rigtig lorte selskab. Lige så råddent som Telenor og TDC.

Elendig kundeservice og kan ikke levere det de lover. Men det nævner de først når du har skrevet under.
Gravatar #34 - saks
20. feb. 2013 00:53
Både Stofa og Yousee har nu en grænse på hvad man må hente = stort minus, man føler sig sat 10 år tilbage.
Gravatar #35 - Klumpen
20. feb. 2013 06:18
Min boligforening besluttede på generalforsamling i går aftes at få indlagt fiber med WAOO.
Det betyder:
Bedre og billigere tv-pakker (fuck stofa og deres nummer med 3+)
Billigere internet 20/20 for 99kr kontra de 20/2 jeg har ved Telenor for 250kr i dag

Jeg er en glad mand :)
Gravatar #36 - Remmerboy
20. feb. 2013 06:54
nomissenrojb (22) skrev:
#21. Jo man kan.. Hos begge to.
Her er listen hos yousee.
http://yousee.tv/oversigt

Her er listen hos stofa.
http://stofa.dk/bredbaand/webtv


De har begge to Viasat kanaler. Og Discovery, History, osv. osv.

på begge links viser at der ikke er tv3 og discovery på web-tv delen
Gravatar #37 - nomissenrojb
20. feb. 2013 06:55
saks (34) skrev:
Både Stofa og Yousee har nu en grænse på hvad man må hente = stort minus, man føler sig sat 10 år tilbage.
Den grænse bliver kun brugt mod dig (Hos TDC/Yousee) hvis der er problemer med forbindelsen hos andre kunder på samme knude som dig og det skyldes at du overforbruger forbindelsen. Hvis der ingen problemer er så fyre du bare løs med din DL.
Men udover det så er jeg enig med at det er noget skod. De kan da bare for opdateret deres backbone.. Men når nej. Det kræver fiber og det er jo djævlens værk ifølge dem.

Remmerboy @ Hvem nævner Tv3 udover dig? Og jo Yousee har Tv3 på listen. Begge rækker er Web-tv. Venstre side er hvis du er hjemme. Højre side er hvis du er ude.. F.eks hos en ven med Waoo.

Som de skriver på siden
Yousee Web-tv skrev:
Som YouSee bredbåndskunde får du stillet de kanaler til rådighed, som du allerede har i din eksisterende TV-pakke. For at få tilgang til kanalerne, skal du anvende YouSee Web-tv fra din YouSee Bredbåndsforbindelse. Udvalgte kanaler er dog også tilgængelige når du er uden for hjemmet. Visse kanaler er endnu ikke tilgængelige via Web-tv abonnement. Vi arbejder på at kunne stille det fulde udbud til rådighed og tilføjer derfor løbende flere tv-kanaler.


Dvs. 3+ er også på vej (igen) Ved ikke hvorfor den ikke er der pt. Den har været der før.
Gravatar #38 - Net_Srak
20. feb. 2013 09:23
#20

Flere info om hvordan undersøgelsen foretages kan ses her: http://www.loyaltygroup.dk/dk/vores-research/branc...
Gravatar #39 - saks
20. feb. 2013 09:44
Interessant at de i linket fra #38 skriver:

Resultaterne slog blandt andet fast, at hastighed og stabilitet spiller en stor rolle for danskernes tilfredshed med deres internetudbyder.

... og det er jo helt naturlig. Desværre giver det sig ikke udslag i at flere hr og fru Danmark vælger fiberen til. Jeg vil dog tro at undersøgelsen er besvaret af en generelt mere oplyst persongruppe der ved mere end gennemsnittet. Alle der kunne få fiber ville vælge det, hvis de kendte fordelene, og prisen for oprettelse er acceptabel, hvilket jeg tror kan være et problem nogle steder.

I mit område var oprettelse gratis, og der var endda 100 kr hver måned de første 6 måneder, men det er jeg ret overbevist om ikke er tilfældet for alle fiberkunder i Waoo.
Gravatar #40 - Remmerboy
20. feb. 2013 11:21
nomissenrojb (37) skrev:
Remmerboy @ Hvem nævner Tv3 udover dig

du nævnte viasat i #19 (viasat = bl.a tv3)...
og netop grunden til at tdc skriver "Visse kanaler er endnu ikke tilgængelige via Web-tv abonnement" er fordi bl.a. viasat kræver ekstra penge for at folk kan se deres kanaler online. derfor prisen for kanalet bliver forhøjet yderligere
Gravatar #41 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
20. feb. 2013 11:48
#40
Og alligevel er TV3 play gratis o_O
Gravatar #42 - mknielsen
20. feb. 2013 15:26
Tengu (23) skrev:
Tag et kig på Netindex

http://www.netindex.com/download/2,12/Denmark/

Her er de mindre udbydere også med i tabellerne - det betyder så at sværvægterne på kobbernettet er udkonkurreret fuldstændigt på hastighed.

Ja, det er mange små, med mange forskellige løsninger. Netindex måler selvfølgelig ikke tilfredshed, men jeg tror også at tilfredsheden er stor blandt mange af kunderne hos de små.

Som sagt har jeg selv Parknet og det er interessant at se, at de er nummer to i DK, både ved upload og download. Hvilket bestemt vil give udfald i en tilfredshedsmåling.
Gravatar #43 - jblidd
21. feb. 2013 12:15
@42 nu levere parket kun til kollegier og boligforeninger, hvor det kan betale sig at få gravet fiber ned. Waoo levere også til private, hvor det kan betale sig at få lagt fiber ind. Det vil sige 1 at der er nok i området, der ønsker fiber i området til, at de grave kablerne ned eller 2 som hos os, at de lagde tomrør til fiber ind, da de tilsluttede vores nybyggede bolig til fjernvarmenettet. 3 år efter kunne vi så få skudt fiberkablerne ind

I dag har jeg en ned til 30/30 Mbit forbindelse på det kablede netværk og en op til 20/20Mbit forbindelse på deres trådløse router. Den bliver udskiftet når der kommer flere samtidige enheder på vores internetforbindelse
Gravatar #44 - Tengu
21. feb. 2013 16:04
mknielsen (42) skrev:
Tengu (23) skrev:
Tag et kig på Netindex

http://www.netindex.com/download/2,12/Denmark/

Her er de mindre udbydere også med i tabellerne - det betyder så at sværvægterne på kobbernettet er udkonkurreret fuldstændigt på hastighed.

Ja, det er mange små, med mange forskellige løsninger. Netindex måler selvfølgelig ikke tilfredshed, men jeg tror også at tilfredsheden er stor blandt mange af kunderne hos de små.

Som sagt har jeg selv Parknet og det er interessant at se, at de er nummer to i DK, både ved upload og download. Hvilket bestemt vil give udfald i en tilfredshedsmåling.


Altså, kunderne har mulighed for at give deres udbyder stjerner, det er vel også en slags vurdering. :)

En af mine venner havde også Parknet i hans gamle lejlighed. +500/500 mbit/s lavede vi en måling på en gang. Det er svært at være utilfreds med den ydelse, specielt når man tager prisen med i betragtning.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login