mboost-dp1
Newz.dk LAN!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg kan godt prøve at illustrere et billede for dig.
Med mindre du selv har fantasien til det, lol :D
Sikke dog en klam tanke gang jeg har lige nu wtf :D
Med mindre du selv har fantasien til det, lol :D
Sikke dog en klam tanke gang jeg har lige nu wtf :D
Tvivler stærkt på i kan få admin til at åben nogen porte...
De har bekæmpet Steam og LAN spil længe...
Steam har de klaret, men så skiftede eleverne til CS-nano.
(Lille CS installation på ca. 40MB, med de mest populær maps, perfekt til LAN spil)
Men man kan være heldig... Bliver faktisk lidt i tvivl nu...
Kan lige teste i morgen, ved hvert fald det ikke virker over WiFi.
Men kan lige prøve med et RJ45 imorgen :D
De har bekæmpet Steam og LAN spil længe...
Steam har de klaret, men så skiftede eleverne til CS-nano.
(Lille CS installation på ca. 40MB, med de mest populær maps, perfekt til LAN spil)
Men man kan være heldig... Bliver faktisk lidt i tvivl nu...
Kan lige teste i morgen, ved hvert fald det ikke virker over WiFi.
Men kan lige prøve med et RJ45 imorgen :D
Hvilket system bruger de? *snicker*
Come on, VI ER TRODS ALT EN BUNKE PC-NØRDER! Er jeg virkelig den eneste her, som har udnyttet mine kræfter med onde hensigter? Argh...
Fuck det... Hvem bor tættest på? Vi tager hver et par kabler og switches med, så laver vi en mega forlængerledning hjem til den nærmeste.
Oh, strøm. Husk lige forlængerledning til strøm.
Come on, VI ER TRODS ALT EN BUNKE PC-NØRDER! Er jeg virkelig den eneste her, som har udnyttet mine kræfter med onde hensigter? Argh...
Fuck det... Hvem bor tættest på? Vi tager hver et par kabler og switches med, så laver vi en mega forlængerledning hjem til den nærmeste.
Oh, strøm. Husk lige forlængerledning til strøm.
Er der kommet noget på plads omkring udstyr (kabler, switche, strøm osv.)? Ja de har naturligvis noget på skolen, men hvis det er ligesom på IBC Fredericia-Middelfart så er det ikke noget at råbe hurra for.
Det kan nemlig muligvis lånes hos Billund PC-klub, er det noget jeg skal kigge nærmere på?
Og, alternativ til IBC, muligvis: http://www.godset.net/p22.asp
Det kan nemlig muligvis lånes hos Billund PC-klub, er det noget jeg skal kigge nærmere på?
Og, alternativ til IBC, muligvis: http://www.godset.net/p22.asp
Alright, hvem har styr på at "fikse" Windåse (hvilken version, btw?)? Hvilke programmer bruger de ellers?
Hai guys, newfag her. Tænkte jeg lige ville bidrage til jeres nydelige og næsten fuldt planlagte lan.
News ID: Jedihamster
Irl navn: Jeppe
Sex: Yosh please!
Har i en aldersgrænse? Er 14 ^^
News ID: Jedihamster
Irl navn: Jeppe
Sex: Yosh please!
Har i en aldersgrænse? Er 14 ^^
Nej, vi har som sagt tilladt, at arne_v kan komme, så vi kan ikke sige nej til dig, men du må kun indtage rød sodavand.
P.S.
SlettetBruger er /b/-oldfag, så hold inde med 4chan-sjofelheder; Han flamer. ;)
Nej, vi har som sagt tilladt, at arne_v kan komme, så vi kan ikke sige nej til dig, men du må kun indtage rød sodavand.
P.S.
SlettetBruger er /b/-oldfag, så hold inde med 4chan-sjofelheder; Han flamer. ;)
#358: Jeg undersøger. Jeg har også en hal vi kan overnatte/være i. Problemet er at der ingen Internet er dér. Med mindre vi kan fuske noget. Det vil jeg finde ud af ved en evt. ekskursion mod Kolding for at undersøge div. lokaler m.v..
#Skak2000: Kan du undersøge om der kan være ca. 25 mand i følgende lokaler (med omrokering af borde m.v.): Fløj 6+7 (Øvrige undervisningslokaler/klasselokaler), A5 + B5 i fløj 7 og B13 i fløj 7.
Det er disse lokaler jeg kan leje til en resonabel pris. Kan du dette behøver jeg nemlig ikke tage til Kolding fra Sønderborg. :-)
#362: Der er ingen officiel aldersgrænse men jeg vil påpege at dette ikke kun er et LAN. Det er også et kom-sammen, med alt det indebærer (herunder sandsynligvis druk). Jeg vil ikke fraråde dig at komme, men overvej det kraftigt. Husk, det koster også penge (indtil videre..).
#Skak2000: Kan du undersøge om der kan være ca. 25 mand i følgende lokaler (med omrokering af borde m.v.): Fløj 6+7 (Øvrige undervisningslokaler/klasselokaler), A5 + B5 i fløj 7 og B13 i fløj 7.
Det er disse lokaler jeg kan leje til en resonabel pris. Kan du dette behøver jeg nemlig ikke tage til Kolding fra Sønderborg. :-)
#362: Der er ingen officiel aldersgrænse men jeg vil påpege at dette ikke kun er et LAN. Det er også et kom-sammen, med alt det indebærer (herunder sandsynligvis druk). Jeg vil ikke fraråde dig at komme, men overvej det kraftigt. Husk, det koster også penge (indtil videre..).
Daniel-Dane (342) skrev:Det var nu en joke, guys. De skal først bruges til Newz-festen. Men okay, hej Christian og Jonas!
Hey Daniel!
Jeg får det lavet hos enten Sehested Broderi eller Tekstiltrykkeren, begge to leverandører jeg har rigtigt gode erfaringer med. Ikke noget med nogen webshop og 150,- for en T-shirt.
Pris afhænger af antal, 20+ sorte T-shirts med enkelt-farvet tryk på bryst og ryg bliver ikke mere end 80,- pr. stk. (alt inkl. fragt etc.), kan muligvis lokke dem længere ned. Smider dem selvfølgelig videre til jer til indkøbspris.
Krus (hvis i virkelig vil), så ser de billige (25,- stk. v. min. 36 stk. inkl. tryk): http://www.facebook.com/photo.php?pid=49534&id...
således ud, det er frosted glass, trykket er rigtig pænt (hvis kildefilen altså er i høj opløsning).
Skal stort set bare have et tryk og et antal, så kommer jeg med en pris.
Vil foreslå vi stjæler Obnoxicon's slogan: "Newz.dk LAN - Næste år bliver det godt!"
Pris afhænger af antal, 20+ sorte T-shirts med enkelt-farvet tryk på bryst og ryg bliver ikke mere end 80,- pr. stk. (alt inkl. fragt etc.), kan muligvis lokke dem længere ned. Smider dem selvfølgelig videre til jer til indkøbspris.
Krus (hvis i virkelig vil), så ser de billige (25,- stk. v. min. 36 stk. inkl. tryk): http://www.facebook.com/photo.php?pid=49534&id...
således ud, det er frosted glass, trykket er rigtig pænt (hvis kildefilen altså er i høj opløsning).
Skal stort set bare have et tryk og et antal, så kommer jeg med en pris.
Vil foreslå vi stjæler Obnoxicon's slogan: "Newz.dk LAN - Næste år bliver det godt!"
En eller andet figur der står og gnaver i Newz.dk logoet, for at vise at man er ikke helt rask efter en tur til Newz.dk LAN.
EDIT: hurtig tegning
#284: problemet er vel ikke større ind vi laver en VPN/proxy hjem til mig eller zin, vi sidder bag en ganske hæderlig forbinnelse
som zin nævnte så har vi også et andet lokale tilrådighed, dette er i munkebo, ved siden af mcD og burger kongen, dette lokale kan vi låne en weekenden for 750 som det er nu, men der arbejdes på om vi ikke måske kan få det gratis
problemet ved dette lokale er at der ikke er noget etableret internet der, så vis vi skal have en internet forbinnelse der skal der leges med noget Wimax eller 3G
som zin nævnte så har vi også et andet lokale tilrådighed, dette er i munkebo, ved siden af mcD og burger kongen, dette lokale kan vi låne en weekenden for 750 som det er nu, men der arbejdes på om vi ikke måske kan få det gratis
problemet ved dette lokale er at der ikke er noget etableret internet der, så vis vi skal have en internet forbinnelse der skal der leges med noget Wimax eller 3G
Skak2000 (384) skrev:Ingen Steam og Battle.net adgang på IBC.
Sjovt at internet-adgang er så vigtigt. Det var noget andet da JEG gik til *LAN*-parties. ;-)
Det er også en sjov tanke at folk fra hele landet mødes, tilsyneladende for at spille internet-spil.
Oh well, der er så meget jeg ikke forstår.
myplacedk (386) skrev:Sjovt at internet-adgang er så vigtigt. Det var noget andet da JEG gik til *LAN*-parties. ;-)
Det er også en sjov tanke at folk fra hele landet mødes, tilsyneladende for at spille internet-spil.
Ofte er man tvunget til at bruge nettet (eksempelvis Battle.net), hvis man skal holde LAN, da man ikke kan sætte multiplayerspil op anderledes.
myplacedk (386) skrev:Det er også en sjov tanke at folk fra hele landet mødes, tilsyneladende for at spille internet-spil.
Nu er det ikke os alle der er asociale mennesker.
Jeg tror vi gør det for at møde nye bekendtskaber, samt sætte et ansigt på hvem det er man snakker med på forummet.
Det er nu engang MEGET sjovere at sidde face to face og game.
Jeg stemmer for, at vi alle skal have en masse små sedler med, hvorpå det er trykt udtryk som "SAUCE!!!!11", "Informativ", "Flamebait", "INB4 Terra", "[random Lingie-rant], "+1" osv.
Så kan vi gå rundt og dele dem ud som små glade nisser, når vi kommunikerer med hinanden. Det vil gøre det meget nemmere at finde ud af, hvem man skal snakke med, hvis vedkommende eksempelvis har fået en masse informativ-ratings.
Så kan vi gå rundt og dele dem ud som små glade nisser, når vi kommunikerer med hinanden. Det vil gøre det meget nemmere at finde ud af, hvem man skal snakke med, hvis vedkommende eksempelvis har fået en masse informativ-ratings.
NioBe (382) skrev:En eller andet figur der står og gnaver i Newz.dk logoet, for at vise at man er ikke helt rask efter en tur til Newz.dk LAN.
Hvis der er nogen der gider at lave en fin lille .png i meget høj opløsning (2000*2000 eller sådan) skulle det være en god baggrund for et tryk :D
EDIT: http://img237.imageshack.us/img237/7263/newzdklanl...
Til tryk på ryggen, og så fancy logo på brystet med mand der spiser newz
vandfarve (389) skrev:Jeg stemmer for, at vi alle skal have en masse små sedler med, hvorpå det er trykt udtryk som "SAUCE!!!!11", "Informativ", "Flamebait", "INB4 Terra", "[random Lingie-rant], "+1" osv.
Og hvis man så har fået negativ karme, skal man kravle rundt på gulvet, med en pose over hovedet..
http://peecee.dk/uploads/052010/This_better_not_suck.pngWickedmike (375) skrev:#374 - Joda skal mindst have et par t-shirts på hvor der står:
"This better not suck".
Men Makeybussines' ide er nok bedre.
#395: Selvom han fejler med at skrive business. ;-)
P.S.: Jeg er lige blevet ringet op af IBC. Overnatning er nok svært. Og dyrt. Så det kan godt lyde til at det ikke umiddelbart er en god ting. Jeg håber p.t. mere på at få Godset - for det første er det gratis, for det andet ligger Godset pisse godt. :-O
P.S.: Jeg er lige blevet ringet op af IBC. Overnatning er nok svært. Og dyrt. Så det kan godt lyde til at det ikke umiddelbart er en god ting. Jeg håber p.t. mere på at få Godset - for det første er det gratis, for det andet ligger Godset pisse godt. :-O
#395 - Det var egentlig en joke.
Man kan nemlig få dem på jinx.
http://www.jinx.com/men/shirts/geek/fanboy_opening...
- Har selv erhvervet mig sådan en :P
Man kan nemlig få dem på jinx.
http://www.jinx.com/men/shirts/geek/fanboy_opening...
- Har selv erhvervet mig sådan en :P
#396 - lad os håbe de har koncert så sammentidig med så :P lolol :D
I må gerne komme med forslag til slogan, for lige at opsummere, også med random citater fra tråden:
"This better not suck"
"Næste år bliver det godt"
"Vi prøver bare igen"
"Flasker, skinke og brune løg"
"WTF lol nub!1!0neeleven"
"Jeg ville bare være en del af noget :("
"Tror du virkelig at de har 3G derude?!"
"jeg er fristet! :)"
"Wuhu 40kbps download. Wrrrrruuuuum"
"Jeg kan ikke den dag"
"FAIL!"
"Ta den med :P"
"De vil ikke ha mig andre steder"
"This better not suck"
"Næste år bliver det godt"
"Vi prøver bare igen"
"Flasker, skinke og brune løg"
"WTF lol nub!1!0neeleven"
"Jeg ville bare være en del af noget :("
"Tror du virkelig at de har 3G derude?!"
"jeg er fristet! :)"
"Wuhu 40kbps download. Wrrrrruuuuum"
"Jeg kan ikke den dag"
"FAIL!"
"Ta den med :P"
"De vil ikke ha mig andre steder"
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.