mboost-dp1
Newz.dk LAN!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
#14 Det skal de have, ellers må vi jo medbringe en maste vi kan sætte op, men så kan vi ligeså godt lave noget WiMax.
Afhængig af antal tilmeldte kan man vel leje et mødelokale af passende størrelse i et fritidscenter. De har strøm, internet og cafeteria ...
Jeg kan på ingen mulig måde lukkes ind i Jylland - jeg nægter simpelthen at iføre mig en Kansas-heldragt og træsko.
Da der blev stemt om man ville deltage ved et LAN på HOL var der vist over 100 der sagde ja, da det så kom til stykket var der omkring 10-20 der kunne tage sig sammen. Så regn ikke med resultatet af en eventuel afstemning...
Men hvis vi kan holde det på Fyn, så Ignota kommer, så vi kan hygge - og skrive masser kommaer - og indskudte sætninger ikke mindst - sammen, så er jeg klar.
Men hvis vi kan holde det på Fyn, så Ignota kommer, så vi kan hygge - og skrive masser kommaer - og indskudte sætninger ikke mindst - sammen, så er jeg klar.
Godt så.
Tønder it is.
Tønder it is.
= Informativtvandfarve (34) skrev:den fortjener en Informativ-rating i stedet.
SlettetBruger (35) skrev:= Informativt
Du er "informativ", dit indlæg er "informativt", men du fortjener en "Informativ-rating".
... da du ikke bøjer det begreb, som du bruger i et sammensat ord. Det hedder jo heller ikke cyklerkæder, men en cykelkæde, selvom kæden sidder både på "en cykel" og "flere cykler".
[Indsæt smiley, så alle kan se, at det er skrevet med en smil på røven, en fjer i katten eller hvad-de-unge-siger-nu-til-dags!]
Both.
Jeg har lavet et hjulsæt som kan påmonteres anhængertrækket så bilen kan klare mere vægt (anhængere er for nordjydere og svenskere ) så henter vi ølkasser nok til at lave et Real-life Brix spil. ( eller hvad det spil hedder hvor man flytter et dims i bunden får at kaste en bold op på nogen kasser )
Det jeg mente var at det du skrev var informativt.. fordi du fortæller at det jeg skrev var informativt. Men det i #37 er faktisk også informativt...
Jeg har lavet et hjulsæt som kan påmonteres anhængertrækket så bilen kan klare mere vægt (anhængere er for nordjydere og svenskere ) så henter vi ølkasser nok til at lave et Real-life Brix spil. ( eller hvad det spil hedder hvor man flytter et dims i bunden får at kaste en bold op på nogen kasser )
vandfarve (37) skrev:Du er "informativ", dit indlæg er "informativt", men du fortjener en "Informativ-rating".
Det jeg mente var at det du skrev var informativt.. fordi du fortæller at det jeg skrev var informativt. Men det i #37 er faktisk også informativt...
Jeg vil ikke have det fjerneste imod at ligge i ske med Ronnie, det prægtige mandfolk - selvom han har vist sig overmåde spydig på det seneste - men jeg kan ikke forestille mig, at jeg kunne have lyst til at spendere meget mere end den tid, det tager at sende en grønklistret snottet i jeres retning, sammen med I andre røvhuller.
Jeg håber, der var nok kommaer og indskudte sætninger. <3
Srsly, I hate you guys.
Jeg håber, der var nok kommaer og indskudte sætninger. <3
Srsly, I hate you guys.
Jeg vil gerne være med til at sidde og drikke mig stiv i et hjørne. Jeg er ikke meget for aktiv deltagelse i LAN, medmindre det er CS.
Giv mig en adresse og en dato, så sidder jeg der med en flaske Bourbon og en ramme øl. Sjælland eller Jylland, makes no difference for me.... Fyn ville dog være optimalt.
Jeg har tit tænkt på en omgang newz.dk-druk med tilhørende flamewars i krogene og et lyserødt MacNation-værelse.
Håber, at initiativet bliver til noget.
Giv mig en adresse og en dato, så sidder jeg der med en flaske Bourbon og en ramme øl. Sjælland eller Jylland, makes no difference for me.... Fyn ville dog være optimalt.
Jeg har tit tænkt på en omgang newz.dk-druk med tilhørende flamewars i krogene og et lyserødt MacNation-værelse.
Håber, at initiativet bliver til noget.
vandfarve (46) skrev:En kasse/ramme/palle øl per mand samt en flaske sprut, så er "LAN'et" i gang!
...og mælk og kage til mig. YES!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.