mboost-dp1
Newz.dk LAN!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
ZiN (396) skrev:Jeg håber p.t. mere på at få Godset - for det første er det gratis, for det andet ligger Godset pisse godt. :-O
kan ikke lige forstille mig hvordan vi sakl kunne være på godset, da det hovedsageligt er musik lokaler og en koncert sal
Newz.dk-LAN 2010 - Meh, jeg har set bedre.
Newz.dk-LAN 2010 - Nøj, hvor var der mange tykke mennesker.
Newz.dk-LAN 2010 - Jeg havde forventet mere.
Newz.dk-LAN 2010 - Vi gjorde Kolding smukkere! ...'tis sad, really. :(
Newz.dk-LAN 2010 - Nøj, hvor var der mange tykke mennesker.
Newz.dk-LAN 2010 - Jeg havde forventet mere.
Newz.dk-LAN 2010 - Vi gjorde Kolding smukkere! ...'tis sad, really. :(
Opdateret T-shirt tilbud:
20 stk sort T-shirt inkl. 1-farvet tryk (hvid) på bryst og ryg, 40,- pr. Stk. eksl. moms, altså ca 55,- inkl moms og fragt.
Trykket bliver okay kvalitet, T-shirten er rigtig god (T-Time ID 510).
Ved flere bliver de naturligvis billigere (overskud går til kagekassen!).
20 stk sort T-shirt inkl. 1-farvet tryk (hvid) på bryst og ryg, 40,- pr. Stk. eksl. moms, altså ca 55,- inkl moms og fragt.
Trykket bliver okay kvalitet, T-shirten er rigtig god (T-Time ID 510).
Ved flere bliver de naturligvis billigere (overskud går til kagekassen!).
#404 Og hvad så?
Internet eller ej, så er det stadigvæk sjovere at game face to face.
L4D2 er skide skægt til LAN parties.
Internet eller ej, så er det stadigvæk sjovere at game face to face.
L4D2 er skide skægt til LAN parties.
Det er da en god ting. Hvad med et eller andet random forsamlingshus i en af de omkringliggende småbyer? Lunderskov, Vamdrup, Bramdrupdam, osv?
Værs'go, det er bare at gå igang
http://www.kultunaut.dk/perl/stedlist/type-kolding...
Det er da en god ting. Hvad med et eller andet random forsamlingshus i en af de omkringliggende småbyer? Lunderskov, Vamdrup, Bramdrupdam, osv?
Værs'go, det er bare at gå igang
http://www.kultunaut.dk/perl/stedlist/type-kolding...
TheAvatar (414) skrev:Er der ikke nogen som har gear til at bundle f.eks. 10 3G modems, så er vi kørende :D
Kan man ikke bare oprette en netværks bro mellem 3G netværkskort og LAN forbindelsen?
Hvorefter man gør det på 10 computer, det burde forsyne LAN forbindelsen rigeligt med internet forbindelser?
(Ved ikke om den kombination virker, men er bare en tanke)
Corholio (417) skrev:Zhadu (410) skrev:"I came, I saw"
"I left"
Den er kun rigtig sjov hvis Caek of Doom's T-shirt så lyder:
"I came, I saw"
"I caek"
?
Jeg fatter absolut intet af det der, men hold kæft, hvor jeg griner :D
ZiN (415) skrev:#412: Kan du spørge dem om de kan levere Internet til Munkebo?
det skal lige her til siges at munkebo er et bolig område i kolding, hvor der er nogen festlokaler, jeg ved at profiber har klister hele området ind i førringsrør men ved ikke om der er blevet skud nogen fiber ind og om der er gjort klar til det ved festlokalerne, er der dette skulle det da ikke tage dem mange øjeblikke at skryde en fiber ind
Update:
For en god årsagsskyld.
Jeg har fået afslag fra IBC. Jeg er usikker på hvorfor (sikkert fordi deres pedeller har fri).
Umiddelbart afventer jeg Munkebo (og evt. ProFiber), og Godset. Jeg har desværre ikke ret mange andre steder at undersøge p.t.. Men hvis alt går helt ud i hampen kan vi bare overnatte på Munkebo lokalerne og så drikke os i hegnet om dagen - evt. med lokalt net for sjov.
Udstyr kan jeg også stå for (har nogle ProCurve 4000M switche, der kan larme).
For en god årsagsskyld.
Jeg har fået afslag fra IBC. Jeg er usikker på hvorfor (sikkert fordi deres pedeller har fri).
Umiddelbart afventer jeg Munkebo (og evt. ProFiber), og Godset. Jeg har desværre ikke ret mange andre steder at undersøge p.t.. Men hvis alt går helt ud i hampen kan vi bare overnatte på Munkebo lokalerne og så drikke os i hegnet om dagen - evt. med lokalt net for sjov.
ZiN (426) skrev:Update:
For en god årsagsskyld.
Hvad med nogle gymnastikhaller på folkeskoler? Der er garanteret internet (skal de jo bruge til div. eksamner).
Jeg har tidligere holdt større lan på folkeskoler, hvor vi har betalt 1000 kr. i leje, inkl. net og 5-6000 kr i depositum, for fredag til søndag.
Det fede er, at de har massere af borde og stole de forskellige steder, så der er ingen problemer dér..
Prøv eventuelt gymnasier også. Nogle har jo haller.
mht internet i hallerne så er det ikke noget man skal regne med, for eksamenerne foregår jo uden internet.. (i laangt de fleste tilfælde) Men der er sikkert internet lige ved når hallen ligger ved skolen/gymnasiet.
mht internet i hallerne så er det ikke noget man skal regne med, for eksamenerne foregår jo uden internet.. (i laangt de fleste tilfælde) Men der er sikkert internet lige ved når hallen ligger ved skolen/gymnasiet.
cazotaro (429) skrev:Prøv eventuelt gymnasier også. Nogle har jo haller.
De skal bruger internet til de forskellige terminsprøver (COWI...)
Update:
Har taget fat i:
SDU (d'oh, hvorfor tænkte jeg ikke på det før?)
Bakkeskolen
Brændkjærskolen (hyggeligt navn ikke?)
Munkevængets Skole
Søndervangskolen
Aalykkeskolen
Dyrehaveskolen
Disse var de eneste skoler jeg kunne finde, der lå nogenlunde (nogen, som Aalykke, ligger virkelig godt) og havde mere end 200 elever (jeg går ikke udfra mindre skoler har plads til os - eller infrastruktur, læs: internet til os).
Nu må vi se!
Afventer stadig ProFiber og Godset. :-)
Har taget fat i:
SDU (d'oh, hvorfor tænkte jeg ikke på det før?)
Bakkeskolen
Brændkjærskolen (hyggeligt navn ikke?)
Munkevængets Skole
Søndervangskolen
Aalykkeskolen
Dyrehaveskolen
Disse var de eneste skoler jeg kunne finde, der lå nogenlunde (nogen, som Aalykke, ligger virkelig godt) og havde mere end 200 elever (jeg går ikke udfra mindre skoler har plads til os - eller infrastruktur, læs: internet til os).
Nu må vi se!
Afventer stadig ProFiber og Godset. :-)
Damnit.
Så kunne man jo evt. prøve privatskolerne.
http://www.krak.dk/s%C3%B8geord/privatskoler:24126...
Så kunne man jo evt. prøve privatskolerne.
http://www.krak.dk/s%C3%B8geord/privatskoler:24126...
Wat?ZiN (435) skrev:Da I ikke er godkendt jf. folkeoplysningsloven, kan I desværre ikke låne kommunale lokaler herunder lokaler på vores folkeskoler.
Så det er kun foreninger, som kan bruge lokalerne? Hva' så, hvis det var det officielle Newz.dk, der stod for det?
Hvis en forening opfylder de og de betingelser (noget med til gavn for almenvældet og den slags) kan man godkendes ift. Folkeoplysningsloven.
Skoler og generelt kommunale institutioner er forpligtet til at stille lokaler til rådighed til disse godkendte foreninger, hvis der er mulighed for det.
Om de har lov til at gøre det for dem uden godkendelse ved jeg ikke. Men de vil nok være tilbageholdende.
Newz.dk skal stadig godkendes ift. Folkeoplysningsloven så, og det tvivler jeg på, at de kan blive.
Skoler og generelt kommunale institutioner er forpligtet til at stille lokaler til rådighed til disse godkendte foreninger, hvis der er mulighed for det.
Om de har lov til at gøre det for dem uden godkendelse ved jeg ikke. Men de vil nok være tilbageholdende.
Daniel-Dane (441) skrev:Så det er kun foreninger, som kan bruge lokalerne? Hva' så, hvis det var det officielle Newz.dk, der stod for det?
Newz.dk skal stadig godkendes ift. Folkeoplysningsloven så, og det tvivler jeg på, at de kan blive.
Det er både gratis og relativt nemt at oprette en forening..
http://www.kk.dk/Borger/KulturOgFritid/FritidOgIdr...
http://www.kk.dk/Borger/KulturOgFritid/FritidOgIdr...
jeg kan helt sikkert låne et par Cisco 2950 switche med fra arbejdet (vi har altid nogen stykker i reserve)
Men det kræver at der er en der kører fra Esbjerg eller er villig til at tage en omvej til Esbjerg.
Sidst men ikke mindst kræver det naturligvis at jeg dukker op ;o) Hvilket sandsynligheden for er rigtig stor, hvis jeg kan få et lift da jeg nægter at slæbe min stationære i et tog...
Men det kræver at der er en der kører fra Esbjerg eller er villig til at tage en omvej til Esbjerg.
Sidst men ikke mindst kræver det naturligvis at jeg dukker op ;o) Hvilket sandsynligheden for er rigtig stor, hvis jeg kan få et lift da jeg nægter at slæbe min stationære i et tog...
#448: ja det er ikke Gigabit og de er brugt, men de virker upåklageligt.. 100mbit ud til klienter er jo rigeligt ;o)
Men det er også ligemeget det var bare en mulig løsning på at få sat noget LAN op
Hvis der ikke kommer særligt mange kan vi jo bruge vilkårlige switche - det hele afhænger jo af mængden af data der skal sendes rundt ;o)
Men det er også ligemeget det var bare en mulig løsning på at få sat noget LAN op
Hvis der ikke kommer særligt mange kan vi jo bruge vilkårlige switche - det hele afhænger jo af mængden af data der skal sendes rundt ;o)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.