mboost-dp1
Newz.dk LAN!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
[u]Update:
Jeg har fået et meget lovende sæt priser fra IBA, der lyder på ca. 5000 dask for hele weekenden. Søger nu sponsorer (newz.dk m.fl.), for at bringe stykprisen ned. Umiddelbart ser det ud som om at prisen bliver på mindst 200 DKK per næse (sænkende, des flere vi får med...hint hint).
Jeg har fået et meget lovende sæt priser fra IBA, der lyder på ca. 5000 dask for hele weekenden. Søger nu sponsorer (newz.dk m.fl.), for at bringe stykprisen ned. Umiddelbart ser det ud som om at prisen bliver på mindst 200 DKK per næse (sænkende, des flere vi får med...hint hint).
ZiN (302) skrev:[u]Update:
Det er, efter min egen erfaring, svært at finde sponsorer der vil give kontanter.. De er noget villigere til, at smide diverse præmier af sted..
Men newz.dk må da lige kunne smide 1-2000 kr. i kassen!
ZiN (302) skrev:[u]Update:
er det ikke IBC du mener eller har det ændret navn siden jeg boe i kolding
jeg håber på at kunne have et svar i morgen om det er muligt at låne lokaler ved en boligforening, hvor jeg kender noget familie, det lyd ikke umuligt, men det var ikke sikkert der var internet der
Kan vi eventuelt få smidt en ny poll op omkring om folk definitivt kommer eller ej.
Vi har fået fastlagt tid og sted, muligvis en pris, så det er lidt mere overskueligt for folk at se om de kan gøre plads i kalenderen der.
Og så selvfølgelig kun kigge på de reelle brugernavne der skriver sig op.
Jeg har ikke selv oprettet en, for chancen for at jeg kender til al information som fx ZiN gør er forholdsvis lille.
Get to work ZiN.
Vi har fået fastlagt tid og sted, muligvis en pris, så det er lidt mere overskueligt for folk at se om de kan gøre plads i kalenderen der.
Og så selvfølgelig kun kigge på de reelle brugernavne der skriver sig op.
Jeg har ikke selv oprettet en, for chancen for at jeg kender til al information som fx ZiN gør er forholdsvis lille.
Get to work ZiN.
#308: Al info er her i tråden. Jeg kan faktisk finde ud af at dokumentere. ;-)
Vi mangler dog at sætte et par detaljer på plads før der er mulighed for en definitiv bekræftelse (f.eks. kørselsarrangement, præcis hvilke lokaler vi skal være i (og dermed pris), hvordan vi håndterer mad... Sådan noget).
Vi mangler dog at sætte et par detaljer på plads før der er mulighed for en definitiv bekræftelse (f.eks. kørselsarrangement, præcis hvilke lokaler vi skal være i (og dermed pris), hvordan vi håndterer mad... Sådan noget).
Blah, effort. I'm out.
Vedr kørselsarrangement, så melder jeg mig gerne til at køre pendulfart fra Kolding Station til stedet vi skal være. Nu skal den lille Honda snart tjenes hjem :)
Vedr kørselsarrangement, så melder jeg mig gerne til at køre pendulfart fra Kolding Station til stedet vi skal være. Nu skal den lille Honda snart tjenes hjem :)
Jones, få nu bare din røv på toget. Det tager du ikke skade af :)
Jeg har forresten forhørt mig lidt rundt omkring hos nogle kammerater vedr lån af en gang stationcar, men indtil videre har der ikke været noget at hente.
Så det ser ud som om at Honda'en bliver det køretøj jeg blæser over i. Som sagt, så er der trods alt plads til et par mennesker ekstra og selv om bagagerummet er rimelig rummeligt, så tvivler jeg på at jeg har plads til mere end 3 personers oppakning.
Jeg har forresten forhørt mig lidt rundt omkring hos nogle kammerater vedr lån af en gang stationcar, men indtil videre har der ikke været noget at hente.
Så det ser ud som om at Honda'en bliver det køretøj jeg blæser over i. Som sagt, så er der trods alt plads til et par mennesker ekstra og selv om bagagerummet er rimelig rummeligt, så tvivler jeg på at jeg har plads til mere end 3 personers oppakning.
#318: Det har conFen også sagt han vil (han har bil). Skriv sammen. Det' ik' svært. :-)
Zhadu kører fra Aalborg og jeg fra Sønderborg (plads til hhv. én person med udstyr og et styks udstyr (ingen person)).
Vi kunne godt bruge nogen der kører fra:
Århus
Odense
Andre steder i trekantsområdet.
Update:
Jeg har snakket med en fra IBC i Kolding. De undersøger stadig om vi kan leje lokalerne. De har ferie i omtalte periode, så vi skal bruge en pedel der kommer og låser/låser op for os. Det lader umiddelbart også til at de gerne vil lade os overnatte der.
Jeg skal ved lejlighed (desværre for mig først d. 7 juni) ud og se på lokalerne og hvordan det ser ud (da prisen for nogle lokaler er for høj).
Zhadu kører fra Aalborg og jeg fra Sønderborg (plads til hhv. én person med udstyr og et styks udstyr (ingen person)).
Vi kunne godt bruge nogen der kører fra:
Århus
Odense
Andre steder i trekantsområdet.
Update:
Jeg har snakket med en fra IBC i Kolding. De undersøger stadig om vi kan leje lokalerne. De har ferie i omtalte periode, så vi skal bruge en pedel der kommer og låser/låser op for os. Det lader umiddelbart også til at de gerne vil lade os overnatte der.
Jeg skal ved lejlighed (desværre for mig først d. 7 juni) ud og se på lokalerne og hvordan det ser ud (da prisen for nogle lokaler er for høj).
#320: Umiddelbart satser jeg på at vi mødes et eller andet sted (ved togstationen eller no'et) kl. ca. 1700 - 1900, tager op på IBC, stiller vores ting op, får os noget at spise og går i gang med... Hvad pokker vi har tænkt os. ;-)
Det hele slutter så søndag kl. 14.00 (Oprydning fra kl. 1200).
Det hele slutter så søndag kl. 14.00 (Oprydning fra kl. 1200).
#321 Det bliver episk :D
Lad os håbe på det kunne blive noget SC2 :P
Ellers så i hvert fald noget DotA, eller HoN.
Lad os håbe på det kunne blive noget SC2 :P
Ellers så i hvert fald noget DotA, eller HoN.
Rasmus064 (326) skrev:NioBe (324) skrev:#321
Mon vi skal have registrert folk, og give adgangs skilte? xP
Alle får et skilt med deres newz profil(navn, billede osv). Bliver også letter at finde ud af hvem der er hvem.
Det var lige det jeg tænkte på. Evt profil navn og irl navn?
NioBe (328) skrev:Rasmus064 (326) skrev:NioBe (324) skrev:#321
Mon vi skal have registrert folk, og give adgangs skilte? xP
Alle får et skilt med deres newz profil(navn, billede osv). Bliver også letter at finde ud af hvem der er hvem.
Det var lige det jeg tænkte på. Evt profil navn og irl navn?
Og køn...
Pris pr. mand endnu ikke fastsat, grundet manglende info om specifikt lokale. Der er et overslag på ca. 200 - 250 DKK. Der er heldigvis ikke noget depositum. :-)
#324:
Njah. Vi (læs: jeg) har brug for at vide hvis man har bil. Jeg ved allerede Zhadu og conFen har bil, og jeg har noget transport.
Generelt, hvis du har bil/kørelejlighed (med flere pladser) så skriv det til mig.
Hvis du har brug for transport, så skriv til mig.
Gør det helst via PM. :-)
#324:
Njah. Vi (læs: jeg) har brug for at vide hvis man har bil. Jeg ved allerede Zhadu og conFen har bil, og jeg har noget transport.
Generelt, hvis du har bil/kørelejlighed (med flere pladser) så skriv det til mig.
Hvis du har brug for transport, så skriv til mig.
Gør det helst via PM. :-)
ZiN (319) skrev:
Update:
Jeg går selv på IBC Kolding, det skal lige gøres opmærksom på at IT-afdelingen har lukket ALLE porte.
Så det er ikke muligt at bruge Steam eller spille WAN på skolen.
Hvilket betyder at bl.a. Battle.net i Diablo II er lukket land.
De har til gengæld en 100/100 internet forbindelse.
IBC er et godt valg hvis man kan låne lokalerne.
Hvad skal man så bruge nettet til? Har de 80 åben (også 21, pl0x)?Skak2000 (344) skrev:[...] lukket ALLE porte.
#344 Hvad fanden er det for en IT afd, ALLE porte skal da være åben hele vejen igennem!
- Det er selvfølgelig lidt ærgeligt.
- Det er selvfølgelig lidt ærgeligt.
#348 Det tror jeg bestemt ikke du skal regne med.
Hvis de har en hårdfør IT politik er der ingen rokken.
- Og det kunne der godt tyde på der er.
Hvis de har en hårdfør IT politik er der ingen rokken.
- Og det kunne der godt tyde på der er.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.