mboost-dp1

Fullrate router


Gå til bund
Gravatar #101 - XorpiZ
19. jun. 2012 14:20
mbw2001 (100) skrev:
Men vil i have jeres lokale Shell / Fakta / whatever studentermedarbejder til at supportere jeres internet? Eller som bankrådgiver?


De fleste studenter kan sgu godt lære at følge et skema som internet-supporter. Bankrådgiverdelen giver ingen mening, så den må du selv stå til regning for. I øvrigt, så kan man komme i kontakt med rigtig mange banker uden for normal arbejdstid.

mbw2001 (100) skrev:
Har i selv lyst til at arbejde til 14-22 hver dag?


Næeh, men hvem er det der beder dig om det?

mbw2001 (100) skrev:
Min erfaring med at ringe til supportafdelinger kl 20 er at man møder en studentervikar som typisk skal give sagen videre til en som alligevel ikke er der før 8-16 dagen efter.


Min erfaring er, at når man ringer om aftenen, så får man enten en status på hvad der er galt eller de fixer det med det samme.

Og kan de ikke fixe det, så opretter de en sag hos teknikerne, som så løser det næste formiddag. Det sker ikke, hvis man ikke kan få fat i nogen, fordi man ikke har mulighed for at ringe mellem 8-16.

mbw2001 (100) skrev:
Det er da arrogant at forvente at alle andre arbejder når du har fri så de altid kan stå til rådighed for dig?


Det forventer jeg da absolut heller ikke. Hvorfor læser du ikke hvad jeg skriver?

mbw2001 (100) skrev:
Hvis du gerne vil have at banker og supportafdelinger har åbent udenfor din arbejdstid kan du da bare tage dig et natarbejde.


Det var da en arrogant holdning at have. Det er åbenbart sigende for Fullrate og deres medarbejdere :<
Gravatar #102 - mbw2001
19. jun. 2012 14:32
XorpiZ (101) skrev:
mbw2001 (100) skrev:
Det er da arrogant at forvente at alle andre arbejder når du har fri så de altid kan stå til rådighed for dig?


Det forventer jeg da absolut heller ikke. Hvorfor læser du ikke hvad jeg skriver?


Jeg læser da netop hvad du skriver. Du forventer at alle andre tilpasser deres arbejdstider så de har åbent når du har fri...

Men det er åbenbart mig som er arrogant?
Gravatar #103 - KaW
19. jun. 2012 14:38
mbw2001 (100) skrev:

KaW smid mig et kundenummer i en PB så kan jeg lige se hvad status er...

Mange tak, du har fået et kundenummer.
Gravatar #104 - XorpiZ
19. jun. 2012 14:44
mbw2001 (102) skrev:
Jeg læser da netop hvad du skriver. Du forventer at alle andre tilpasser deres arbejdstider så de har åbent når du har fri...


Hvor har du læst det?
Gravatar #105 - mbw2001
19. jun. 2012 14:57
@KaW
Kan godt forstå du er ved at være træt af os.
Der har været monster rod i selve kobberordren til TDC hvilket betyder at halvdelen af vores system mener at vi leverer vi ADSL og halvdelen mener vi leverer via VDSL.
Det betød at din router trainede fint op på VDSL og fik data igennem. Men da der stod i konfigurationen til routeren at den skulle køre ADSL så døde DSL efterfølgende.

Har fået ryttet godt og grundigt op og bygget en ny konfiguration med den rigtige opsætning.

TL;DR
Nulstil din router. :)
Gravatar #106 - kasperd
19. jun. 2012 15:05
mbw2001 (100) skrev:
Har i selv lyst til at arbejde til 14-22 hver dag?
Det behøver jo heller ikke være hver dag. Arbejdsgiveren skal bare ansætte medarbejdere nok til at man kan skiftes.

Jeg har selv i perioder arbejdet mere eller mindre 14-22 hver dag, og det havde jeg faktisk ikke ret meget imod. Nu var det dog for en arbejdsgiver som faktisk gik op i gode forhold for medarbejderne og gav en god løn, så det hjælper på det. Og når arbejdspladsen samtidigt har et køkkenhold der laver mad til medarbejderne morgen, middag og aften, så er der endnu mindre grund til at være utilfreds.

Hvis arbejdsgiveren vil ansætte nok folk og give en ordentlig løn, så kan man godt have 24 timers support uden at gøre medarbejderne utilfredse. Men der er ingen grund til at love 24 timers support.

Hvis halvdelen af medarbejderne arbejder 8-16 og den anden halvdel arbejder 11-19 og organiseret så ikke alle holder frokostpause samtidigt, så kan man have en fungerende support fra 8-19, hvilket dækker de fleste kunders behov.

mbw2001 (100) skrev:
Det er da arrogant at forvente at alle andre arbejder når du har fri så de altid kan stå til rådighed for dig?
Det er vist kun dig der har luftet den holdning. Problemet kan løses ved at forskyde arbejdsdagen et par timer for nogle medarbejdere. På den måde kan man have åbent for sin support i flere timer end varigheden af den enkelte medarbejders arbejdsdag.

XorpiZ (101) skrev:
I øvrigt, så kan man komme i kontakt med rigtig mange banker uden for normal arbejdstid.
Ja, de fleste banker i Danmark har vist åbent for deres ekspedition et par timer ekstra hver torsdag. Derudover har det aldrig været et problem for mig at få arrangeret et møde med min bankrådgiver der startede ved bankens normale lukketid og varede en time derefter.
Gravatar #107 - XorpiZ
19. jun. 2012 15:30
@mbw2001

Så istedet for at fortælle mig, hvor jeg har skrevet, at "alle andre burde arbejde, når jeg har fri, så de altid kan stå til rådighed for mig", så vælger du at rate mig flamebait?

Det ville da klæde dig at erkende en fejl istedet for at blive tøsesur på den måde.

Fakta er, at rigtige mange servicevirksomheder har telefontid efter 'normal' arbejdstid. Det gælder banker, det gælder ISP'ere og det gælder mobilselskaber.

At I ikke mener det er nødvendigt er jo så jeres valg, men det er da smånaivt at tro, at I ikke får hug for det.
Gravatar #108 - mbw2001
19. jun. 2012 16:11
XorpiZ (101) skrev:
Det var da en arrogant holdning at have. Det er åbenbart sigende for Fullrate og deres medarbejdere :<


Det mener du ikke er en flamebait?

Jeg vil da ikke erkende at min holdning er forkert? For det synes jeg jo sjovt nok ikke da det er min holdning.

Jeg synes da det er fint at nogle virksomheder har længere åbent. Og Kasper, jeg ved godt hvordan man lægger en timeplan. Jeg regner ikke med at Brugsen har åbent fra 8-20 ved at alle medarbejdere arbejder 12 timer hver dag. Fullrate har også døgnbemanding. Bare ikke medarbejdere man kan kontakte uden for normal arbejdstid.

Men jeg mener det er arrogant at bestille et produkt hos en virksomhed som skriver de har åbent 9-17 og så bagefter brokke sig over de har dårlig service og kræve de tilpasser deres åbningstid til din dagligdag.
Gravatar #109 - XorpiZ
19. jun. 2012 16:33
mbw2001 (108) skrev:
Det mener du ikke er en flamebait?


Samtlige Fullrate-medarbejdere jeg har haft kontakt med har været arrogante.

Du mangler stadig at fortælle mig, hvordan du kom frem til, at jeg forventer, at alle tilpasser deres åbningstider til mig. Det kan du ikke, for det har jeg aldrig givet udtryk for.

Som skrevet, så ville det klæde dig at erkende fejlen istedet for at snakke udenom.

mbw2001 (108) skrev:
Men jeg mener det er arrogant at bestille et produkt hos en virksomhed som skriver de har åbent 9-17 og så bagefter brokke sig over de har dårlig service og kræve de tilpasser deres åbningstid til din dagligdag.


Hvem er det der gør det da? Bare sådan af ren nysgerrighed?

Hvorfor forholder du dig ikke til hvad folk skriver? Når du bruger en masse tid på at modargumentere ting, som ingen i tråden har givet udtryk for, så spilder du både din og vores tid.
Gravatar #110 - kasperd
19. jun. 2012 17:10
mbw2001 (108) skrev:
Men jeg mener det er arrogant at bestille et produkt hos en virksomhed som skriver de har åbent 9-17 og så bagefter brokke sig over de har dårlig service og kræve de tilpasser deres åbningstid til din dagligdag.
Til gengæld er det rimeligt at forvente at man kan få en internetopkobling oprettet uden at man behøver blive hjemme fra arbejde mere end en enkelt gang. De sidste to gange jeg har skullet have en internetopkobling oprettet modtog jeg bare en pakke med posten, og så satte jeg et modem i stikket i vægen, og så virkede det bare. Det var helt uden nogen tekniker skulle ud at gøre noget som helst.

Det burde absolut høre til sjældenhederne at det ikke virker når kablet er etableret og udstyret er tilsluttet. Og i de sjældne tilfælde hvor det glipper er det kun naturligt at forvente at internetudbyderen strækker sig lidt længere for at rette op på det. Det er ikke rimeligt at forvente at det er kunden der skal indrette sin dagligdag efter internetudbyderen, når det nu er internetudbyderen som ikke har været i stand til at levere et fungerende produkt i første omgang. Og det vil sige at i de de situationer er det rimeligt at forvente at internetudbyderen får personer til at arbejde udenfor normal arbejdstid for at bringe det i orden.

At der står hvad supportens åbningstid er, kan kunden jo ikke bruge til noget, hvis ikke I samtidigt skriver hvor mange gange man er nødt til at være hjemme i det tidsrum før forbindelsen kommer til at virke.
Gravatar #111 - Magten
19. jun. 2012 17:25
kasperd (110) skrev:
Til gengæld er det rimeligt at forvente at man kan få en internetopkobling oprettet uden at man behøver blive hjemme fra arbejde mere end en enkelt gang.
Der kan jo ske fejl, og som mbw2001 også har skrevet så er der sket fejl i den her bestilling.

Jeg var hjemme i ca. 30 minutter (bor 5 mini fra arbejdet så det var jo dejlig nemt) da jeg bestilte hos Fullrate for at TDC kunne koble mig op, og derefter behøvede jeg ikke tage hjem fra arbejde selvom jeg havde en del problemer med min router.
Gravatar #112 - kasperd
19. jun. 2012 18:01
Magten (111) skrev:
Der kan jo ske fejl, og som mbw2001 også har skrevet så er der sket fejl i den her bestilling.
Selvfølgelig kan der det. Men den slags fejl bør være så sjældne at man ikke ser noget problem i at sende en teknikker ud for at løse problemet på det tidspunkt der passer kunden bedst.
Gravatar #113 - Magten
19. jun. 2012 18:10
Jeg er åbenbart for flink ved mine ISP'er kan jeg høre.. Jeg ville absolut ikke forvente det.
Gravatar #114 - terracide
19. jun. 2012 19:03
XorpiZ (101) skrev:
De fleste studenter kan sgu godt lære at følge et skema som internet-supporter.


Den slags "support" ydes ikke ved Fullrate.

Der er ikke en 1. line support, bestående af studenter med en kontrolliste som grovsortere og sender relle sager videre til 2 line support....det overlader vi til andre udbydere at tilbyde den slags "serivce".

Support er support ved Fullrate...men meget morsomt at du lavede et selvmål...baseret på uvidenhed...what a surpri...*host*
Gravatar #115 - pinata
19. jun. 2012 19:06
Jeg har en ZyXEL P-2602HW-DIA - jeg er mere end tilfreds. Husk at bede om at få en "gamer" forbindelse. Så får du reduceret ping (gratis).
Gravatar #116 - terracide
19. jun. 2012 19:06
XorpiZ (109) skrev:
Samtlige Fullrate-medarbejdere jeg har haft kontakt med har været arrogante.


Don't get my personality confused with my attitude.
My personality is who I am...my attitude depends on who YOU are

Hvis alle du får fat i er "arrogante", hvor mon fejlen så lægger henne...*host*
Gravatar #117 - terracide
19. jun. 2012 19:07
pinata (115) skrev:
Jeg har en ZyXEL P-2602HW-DIA - jeg er mere end tilfreds. Husk at bede om at få en "gamer" forbindelse. Så får du reduceret ping (gratis).


Men det kan reducere din maks hastighed...intet er gratis...
Gravatar #118 - XorpiZ
19. jun. 2012 19:43
terracide (114) skrev:
Support er support ved Fullrate...men meget morsomt at du lavede et selvmål...baseret på uvidenhed...what a surpri...*host*


Jeg har (heldigvis) aldrig haft fat i Fullrate - det kunne jo være man var så uheldig at få fat i dig. Flot selvmål Henny, men det er jo ikke noget nyt.

I burde måske ansætte nogle studenter. Som det ser ud pt. er det sgu ussel service, at man skal bruge sin arbejdstid på at ringe til jer.

terracide (116) skrev:
Hvis alle du får fat i er "arrogante", hvor mon fejlen så lægger henne...*host*


Det er kun dig og mbw2001 jeg kender til. I er begge arrogante og har en tendens til ikke at læse hvad folk skriver til jer.
Gravatar #119 - mbw2001
20. jun. 2012 07:35
kasperd (110) skrev:
Til gengæld er det rimeligt at forvente at man kan få en internetopkobling oprettet uden at man behøver blive hjemme fra arbejde mere end en enkelt gang. De sidste to gange jeg har skullet have en internetopkobling oprettet modtog jeg bare en pakke med posten, og så satte jeg et modem i stikket i vægen, og så virkede det bare. Det var helt uden nogen tekniker skulle ud at gøre noget som helst.


Det passer så ikke. Der har været en tekniker ude. Han har bare ikke været ude på din adresse.
Din løsning kan sagtens lade sig gøre. Det var endda standard procedure tidligere.
Man betalte 699,- for en oprettelse og så kom der en tekniker ud og sørgede for at alt spillede og man behøvede kun være hjemme én dag.
Dog kunne man konstatere at i ca. 90% af tilfældene var teknikeren unødvendig. Dermed skiftede de fleste til at man prøvede at lave oprettelserne uden tekniker, og i de sidste 10% skulle man så have fat i supporten og få en tekniker ud.

Hvis du har r*ven fuld af penge så ring til din udbyder og sig du gerne vil betale for at få en tekniker ud uanset.

kasperd (110) skrev:
Det burde absolut høre til sjældenhederne at det ikke virker når kablet er etableret og udstyret er tilsluttet. Og i de sjældne tilfælde hvor det glipper er det kun naturligt at forvente at internetudbyderen strækker sig lidt længere for at rette op på det.


Naturligvis. Kunderne vil bare ikke betale for det.
Internetudbyderne vil da hellere end gerne hæve prisen på produktet med 100,- og så ansættet flere supportere, flere teknikere osv. Men folk vil bare ikke betale for det.

kasperd (110) skrev:
Det er ikke rimeligt at forvente at det er kunden der skal indrette sin dagligdag efter internetudbyderen, når det nu er internetudbyderen som ikke har været i stand til at levere et fungerende produkt i første omgang. Og det vil sige at i de de situationer er det rimeligt at forvente at internetudbyderen får personer til at arbejde udenfor normal arbejdstid for at bringe det i orden.


Så start et internetselvskab som leverer den service. Se om kunderne kommer strømmende når nu din pris er nødt til at være markant højere end resten af markedet.

kasperd (110) skrev:
At der står hvad supportens åbningstid er, kan kunden jo ikke bruge til noget, hvis ikke I samtidigt skriver hvor mange gange man er nødt til at være hjemme i det tidsrum før forbindelsen kommer til at virke.


Nu spiller du jo bare dum. I langt de fleste tilfælde skal man ikke være hjemme. Men med undtagelse af Magten så er det bare sjældent kotume at bræge op på nettet om at alt er fungeret smertefrit.

Jeg har købt en sprit ny bil med klimaanlæg. Desværre virker klimaanlæget ikke... :(
Er det rimeligt at jeg skal tage tidligt fri for at aflevere min bil til rep, undvære den bil jeg har betalt penge for i nogle dage og igen tage tidligt fri for at afhente... Næææ...
Men forventer jeg at de sætter mekanikere på overarbejde for at fixe min bil på et tidspunkt som er passende for mig.... Nææ....
Gravatar #120 - XorpiZ
20. jun. 2012 07:42
XorpiZ (109) skrev:
Du mangler stadig at fortælle mig, hvordan du kom frem til, at jeg forventer, at alle tilpasser deres åbningstider til mig. Det kan du ikke, for det har jeg aldrig givet udtryk for.


Hej mbw2001.

Kan jeg forvente et svar på ovenstående? Eller skal jeg tolke din stilhed som at du udmærket ved, at du tog fejl?

mbw2001 (119) skrev:
Men forventer jeg at de sætter mekanikere på overarbejde for at fixe min bil på et tidspunkt som er passende for mig.... Nææ....


Igen læser du tilsyneladende ikke hvad folk skriver. Jeg håber ikke det er sådan jeres support-afdeling generelt fungerer, når man skriver til jer.

Der er ingen der forventer, at der sidder netværksteknikere på arbejde hele aftenen og natten. Det der bliver argumenteret for er, at der burde sidde nogle studenter, der kan fixe de mest almindelige fejl (genstart af router remotely, eller hva ved jeg), så også folk, der arbejder kan få lavet deres net.
Gravatar #121 - mbw2001
20. jun. 2012 07:45
@120
Du kan tolke det som at jeg hellere vil bruge min tid på Kasperd, som trods han deler din holdning, kan formulere sig selv uden at lyde som en forkælet teenage tøs.
Gravatar #122 - Magten
20. jun. 2012 07:48
XorpiZ (120) skrev:
Det der bliver argumenteret for er, at der burde sidde nogle studenter, der kan fixe de mest almindelige fejl (genstart af router remotely, eller hva ved jeg), så også folk, der arbejder kan få lavet deres net.
Så vil jeg sgu hellere undvære. Der er ikke noget værre end at få fat i sådan en uvidende tosse der ikke kan andet end at holde sig til sit manuskript.
Gravatar #123 - XorpiZ
20. jun. 2012 08:05
mbw2001 (121) skrev:
@120
Du kan tolke det som at jeg hellere vil bruge min tid på Kasperd, som trods han deler din holdning, kan formulere sig selv uden at lyde som en forkælet teenage tøs.


Tak fordi du bekræfter mig i, at du tog fejl. Det ville dog klæde dig at skrive det, istedet for at rate flamebait.

Pudsigt, at du kalder mig for en "forkælet teenage tøs", når det er dig, der rater flamebait, når du løber tør for argumenter :D

For nu at citere din kære kollega: "selvmål..."

Magten (122) skrev:
Så vil jeg sgu hellere undvære. Der er ikke noget værre end at få fat i sådan en uvidende tosse der ikke kan andet end at holde sig til sit manuskript.


Det afhænger af fejlen.

Hvis jeg kommer hjem kl. 17.30 og ingen net har, så ringer jeg til min ISP for at brokke. Jeg får (formodentlig) fat i en studerende, der følger et skema. På et tidspunkt i hans/hendes skema står der "opret en sag hos teknikerne", så det gør vedkommende.

Når teknikerne møder næste dag, fixer de fejlen og alt virker, når jeg kommer hjem. Det var næppe sket, hvis jeg ikke kunne få fat i dem og melde fejlen :)

Man kan også være heldig, at omtalte studerende kan løse fejlen med det samme, så man kan få net. Eller man kan få info om nedbrud fra dem, osv. osv.
Gravatar #124 - Magten
20. jun. 2012 08:10
Jeg har aldrig oplevet at de kunne hjælpe. "Genstart routeren" er stort set det eneste de har kunne sige, og ellers har jeg enten måtte ringe tilbage dagen efter eller få oprettet en sag.

De sager de så har oprettet har typisk været fyldt med forkerte informationer så jeg alligevel har skulle snakke med en tekniker for at få det løst. Så jeg skriver hellere selv til supporten hvis en genstart af router og mine egne cowboytricks ikke har virket.

Info om nedbrud får jeg på SMS fra Fullrate, nærmest hurtigere end jeg kan nå at ringe derind :)
Gravatar #125 - XorpiZ
20. jun. 2012 08:16
#124

Nå, så har du været uheldig. Jeg har, stort set, kun haft gode oplevelser med diverse supportafdelinger, selvom der selvfølgelig findes idioter alle steder :D
Gravatar #126 - Magten
20. jun. 2012 08:19
#125
Der skal da ikke være nogen tvivl om at "genstart routeren" kan være en hjælp for nogle mennesker (ikke dig går jeg ud fra :P) men jeg synes bare det er irriterende at få sådan en "support"..

Men nu har jeg også "kun" haft kontakt til TDC, Unotel og Fullrate support angående privat internet så det kan da sagtens være de er bedre andre steder :)
Gravatar #127 - XorpiZ
20. jun. 2012 08:52
Magten (126) skrev:
Der skal da ikke være nogen tvivl om at "genstart routeren" kan være en hjælp for nogle mennesker (ikke dig går jeg ud fra :P) men jeg synes bare det er irriterende at få sådan en "support"..


Nej nej, jeg orker skam nok at genstarte min router :D

Men for de almene mennesker, der ikke kan komme på nettet kl. 18, så vil det være en fin hjælp hvis de kan ringe ind til supporten og få prøvet de mest almindelige ting (genstart router, genstart af linje fra ISP'ens side, eller hvad de nu laver).
Gravatar #128 - kasperd
20. jun. 2012 10:31
mbw2001 (119) skrev:
Internetudbyderne vil da hellere end gerne hæve prisen på produktet med 100,- og så ansættet flere supportere, flere teknikere osv. Men folk vil bare ikke betale for det.
Det ville nok hjælpe hvis man faktisk fortalte kunderne, hvad de får for pengene.

Hvis man har valget mellem to produkter som på papiret er identiske men har forskellig pris, så vælger man selvfølgelig det billigste. Hvis der derimod fremgik at man for de ekstra penge fik bedre support, så ville det nok hjælpe på villigheden til at betale.
Gravatar #129 - mbw2001
20. jun. 2012 11:20
@XorpiZ hvorfor er du så ikke kunde hos de virksomheder som har denne løsning?
Fullrate har valgt at en løsning med fuld support i normal åbningstid i stedet for skemasupport fra 08-19.
Åbningstiderne er tilgængelige længe inden du bestiller. Hvorfor bestille et produkt du ved ikke lever op til dine ønsker for så bagefter at beklage dig over det?

kasperd (128) skrev:
Hvis man har valget mellem to produkter som på papiret er identiske men har forskellig pris, så vælger man selvfølgelig det billigste. Hvis der derimod fremgik at man for de ekstra penge fik bedre support, så ville det nok hjælpe på villigheden til at betale.


Det er jo forsøgt. Men faktum er at for privatpersoner er det prisen som er altafgørende.

Du har jo muligheden for at bestille en erhvervsløsning med udvidet support (kræver dog et CVR nummer), men det er godt nok ikke mange som er interesserede i den udvidede supporttid når der skal lægges penge på bordet.
Gravatar #130 - XorpiZ
20. jun. 2012 11:21
#129

Hvor har du fået den ide fra, at jeg er kunde hos Fullrate?
Gravatar #131 - mbw2001
20. jun. 2012 11:24
#130
Antog jeg udfra at du sad og bitchede og valget af åbningstid...
Hvorfor helvede så overhovedet blande sig?
Jeg sidder sq da heller ikke og bitcher over hvornår Brugsen i Nørre Sundby lukker?!
Gravatar #132 - terracide
20. jun. 2012 11:25
mbw2001 (131) skrev:
#130
Antog jeg udfra at du sad og bitchede og valget af åbningstid...
Hvorfor helvede så overhovedet blande sig?
Jeg sidder sq da heller ikke og bitcher over hvornår Brugsen i Nørre Sundby lukker?!


Sårpis er bare en buthurt trolll..get used to it ;)
Gravatar #133 - terracide
20. jun. 2012 11:27
kasperd (128) skrev:
Hvis man har valget mellem to produkter som på papiret er identiske men har forskellig pris, så vælger man selvfølgelig det billigste. Hvis der derimod fremgik at man for de ekstra penge fik bedre support, så ville det nok hjælpe på villigheden til at betale.


Nope...ikke sådan verdenen hænger sammen i praksis.

Hvis det er her noget i kalder "piveri"...så skal i se hivs priserne stiger...så vågner kunderne....det her ingenting...bare en buthurt troll i én tråd.
Gravatar #134 - XorpiZ
20. jun. 2012 12:07
mbw2001 (131) skrev:
#130
Antog jeg udfra at du sad og bitchede og valget af åbningstid...
Hvorfor helvede så overhovedet blande sig?
Jeg sidder sq da heller ikke og bitcher over hvornår Brugsen i Nørre Sundby lukker?!


Nå, så man må kun have en mening, hvis man er kunde. Det bliver da kedeligt så.

Men det er selvfølgelig nemmere for dig, når du slipper for at erkende, at du tog fejl ;)

Dig og Henny er ret ens på det punkt, i øvrigt. Det er tilsyneladende et gennemgående træk hos supporterne ved Fullrate.
Gravatar #135 - XorpiZ
20. jun. 2012 12:07
terracide (132) skrev:
mbw2001 (131) skrev:
#130
Antog jeg udfra at du sad og bitchede og valget af åbningstid...
Hvorfor helvede så overhovedet blande sig?
Jeg sidder sq da heller ikke og bitcher over hvornår Brugsen i Nørre Sundby lukker?!


Sårpis er bare en buthurt trolll..get used to it ;)


Pot, kettle, black.
Gravatar #136 - terracide
20. jun. 2012 17:32
XorpiZ (135) skrev:
terracide (132) skrev:
mbw2001 (131) skrev:
#130
Antog jeg udfra at du sad og bitchede og valget af åbningstid...
Hvorfor helvede så overhovedet blande sig?
Jeg sidder sq da heller ikke og bitcher over hvornår Brugsen i Nørre Sundby lukker?!


Sårpis er bare en buthurt trolll..get used to it ;)


Pot, kettle, black.


Nårh...lille pusser da...skal du ikke snart have et arbejde?
Gravatar #137 - KaW
20. jun. 2012 17:53
Jeg var desværre ikke hjemme igår aftes, men idag var jeg hjemme. Og min netværksforbindelse kører, så det er rart. Tak for hjælpen mbw!
Gravatar #138 - XorpiZ
20. jun. 2012 20:59
terracide (136) skrev:
Nårh...lille pusser da...skal du ikke snart have et arbejde?


Flot selvmål, as usual. :)
Gravatar #139 - Mnc
21. jun. 2012 06:51
Kunne man ikke bare strække åbningstiden lidt, ved at lade et par stykker af supportstaben møde et par timer senere?
Hvis det så kræver at Henrik og Co. kigger på sagerne, så må man lægge en sag til næste hverdag.
Gravatar #140 - mbw2001
21. jun. 2012 07:16
#139
Du kan ikke bare have et par stykker til at sidde efter. Hvis folk kan ringe efter 17, vil størstedelen vælge at gøre dette.
Derudover kræver det fejlsøgning tit kundens hjælp (typisk nulstilling af router eller lignende) hvorfor man ikke bare kan løse sagen dagen efter mens kunden er på arbejde.
Gravatar #141 - mbw2001
21. jun. 2012 07:17
@KaW
Det var så lidt ;) Lækkert at høre det virker.
Gravatar #142 - XorpiZ
21. jun. 2012 07:26
mbw2001 (140) skrev:
Derudover kræver det fejlsøgning tit kundens hjælp (typisk nulstilling af router eller lignende) hvorfor man ikke bare kan løse sagen dagen efter mens kunden er på arbejde.


.. hvilket er en perfekt grund til, at det skriger til himlen, at man kun har åbent når alle andre er på arbejde.
Gravatar #143 - terracide
22. jun. 2012 10:18
XorpiZ (142) skrev:
.. hvilket er en perfekt grund til, at det skriger til himlen, at man kun har åbent når alle andre er på arbejde.


Sjovt at du som ikke kunde har et problem med det...eller skyldes det at problemet ikke er med åbningstiderne, men at du bare er en butthurt lille troll?

Uanset hvad..så tvivler jeg på dit svar bliver sandfærdigt...
Gravatar #144 - XorpiZ
22. jun. 2012 10:28
Jeg vælger at tolke dine manglende argumenter som i, at du udmærket ved jeg har ret.

terracide (143) skrev:
men at du bare er en butthurt lille troll?


pot, kettle, black, som du siger.

terracide (143) skrev:
Uanset hvad..så tvivler jeg på dit svar bliver sandfærdigt...


At du er for dum til at forstå ting gør ikke, at de ikke passer.
Gravatar #145 - mbw2001
22. jun. 2012 11:24
Ellers er det bare fordi vi begge for længst har konstateret at det er spild at bruge tid på dig.
Du sidder og bræger op på nettet angående et firma du ikke engang er kunde hos. Dine poster er ren galde og flamebait.

Jeg bruger gerne min tid på at diskutere med Kasperd eller hjælpe KaW. Men den eneste grund til at jeg svarer dig nu er fordi jeg alligevel bare sidder og venter....
Gravatar #146 - XorpiZ
22. jun. 2012 12:03
#145

Jeg kan ikke lade være med at fnise lidt over, at både dig og din makker i supporten let og elegant skipper alt hvad der nærmer sig argumenter og istedet bruger en masse tid på at svine folk til.

Men nu hvor du alligevel sidder og venter, så kan du jo lige kommentere på #142.

Eller du kunne svare på #104.

mbw2001 (145) skrev:
Du sidder og bræger op på nettet angående et firma du ikke engang er kunde hos.


Ja, hvad fanden bilder jeg mig ind at give udtryk for min mening i et diskussionforum. Det ligner da ikke noget! Jeg burde kraftedeme skamme mig.
Gravatar #147 - Saxov
22. jun. 2012 12:38
XorpiZ (104) skrev:
Hvor har du læst det?


Tja, som jeg læser:

XorpiZ (94) skrev:
Men det er da ikke specielt god service, at man ikke kan komme i kontakt med jer, når man har fri.

Telenor har åbent til 19, TDC til 20. Yousee har også åbent til 20.


og

XorpiZ (96) skrev:
Præcis. I mine øjne er det på grænsen til arrogant at gå ud fra, at alle ens kunder har mulighed for at ringe fra 8-17.

Der er ingen, der siger, at der skal være fuld bemanding fra 17-21, men nogle studentermedhjælpere kunne da være dejligt. Om ikke andet, så man kan komme i kontakt.


Så skriver du at man er et arrogant firma, hvis man kun har åbent mellem 8-17, og at de skal åbne frem til 21, så du kan komme i kontakt med dem.

Hvilket passer meget godt med det der er skrevet i 102, altså:

mbw2001 (102) skrev:
eg læser da netop hvad du skriver. Du forventer at alle andre tilpasser deres arbejdstider så de har åbent når du har fri...


"I er arrogante da i kun har åben fra 8-17, og i burde have åbent til 21" (#94/96) matcher ganske godt beskrivelsen "Jeg forventer at all andre er på arbejde når jeg har fri" (#102)
Gravatar #148 - XorpiZ
22. jun. 2012 13:30
Saxov (147) skrev:
Så skriver du at man er et arrogant firma, hvis man kun har åbent mellem 8-17, og at de skal åbne frem til 21, så du kan komme i kontakt med dem.


Hvor har jeg dog skrevet at _jeg_ skal i kontakt med dem?

Saxov (147) skrev:
"I er arrogante da i kun har åben fra 8-17, og i burde have åbent til 21" (#94/96) matcher ganske godt beskrivelsen "Jeg forventer at all andre er på arbejde når jeg har fri" (#102)


Hvorfor læser du ikke hvad jeg skriver?

"I mine øjne er det på grænsen til arrogant at gå ud fra, at alle ens kunder har mulighed for at ringe fra 8-17."

og

"Der er ingen, der siger, at der skal være fuld bemanding fra 17-21, men nogle studentermedhjælpere kunne da være dejligt"

er meeeeeeget meget langt fra:

"Jeg forventer at all andre er på arbejde når jeg har fri"

Jeg håber sgu du er ansat ved Fullrate eller kender mbw2001 privat. Alt andet vil være deprimerende på rigtige mange punkter.

I øvrigt burde du læse op på:

http://en.wikipedia.org/wiki/Straw_man
Gravatar #149 - mbw2001
22. jun. 2012 13:43
#148
Det er igen fordi din logik er helt ude i hampen.

Vi er kommet til at antage at når du siger "det de gør er forkert" så er det fordi du vil have det laves om. Men sandheden er at du kun siger det for at bræge på nettet.

Derfor kommer vi aldrig til at have en fornuftig diskussion. Jeg forventer at det du siger har et formål, men det er ren brægen.

Du skriver ikke åbningstiden er arrogant fordi du vil have en anden. Du bræger bare. Derfor er du komplet spild af tid.

Jeg har forklaret hvorfor Fullrate har valgt som de har. Når man ringer ind til support skal der såvidt muligt være mennesker som kan afhjælpe dit problem. Du skal ikke have fat i en studentermedhjælper som giver sagen videre til level2 som skal bruge dig på adressen alligevel. De giver sagen videre til level 3 som igen skal have dig på adressen.
Det er ikke holdbart.

Derfor ydes der support i normal arbejdstid hvor man, i langt størstedelen af sagerne, kan løse problemet med det samme.

Du er uenig. Du ville have gavn af en studentermedarbejder som kan forklare dig hvor tænd/sluk sidder. Det er også fint. Men det er nu engang ikke det Fullrate leverer. Derfor har du en anden udbyder. Og det er jeg så utrolig glad for.
Gravatar #150 - Magten
22. jun. 2012 13:47
XorpiZ (148) skrev:
Hvor har jeg dog skrevet at _jeg_ skal i kontakt med dem?
Byt "du" ud med "man"..

Udover det så er det da en komplet ligegyldig diskussion. Fullrate har valgt at de ikke vil have studerende sidde og sige "genstart", "Tjek kablerne" osv, længere er den ikke.

Og ja, Telenor og TDC har åbent til kl 19 og 20, men hjælpen du får er altså også derefter (jeg har haft TDC i mange år). Telia har åbent til kl 16, Stofa har fra 8-22 hele året rundt undtagen juleaften og nytårsaften.

Hvis man går op i ting som det så vælger man forhåbentlig ISP ud fra det.
Jeg går op i at jeg får et absolut minimum af snailmail og bliver informeret på SMS om vigtige hændelser. Derfor har jeg valgt en udbyder der giver mig de ting.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login