mboost-dp1

Fullrate router


Gå til bund
Gravatar #51 - mbw2001
3. jun. 2012 19:11
plazm (45) skrev:
Nu orker jeg ikke at få at vide jeg lyver længere.
Det med at jeg har haft valget passer ikke, jeg kan ikke dokumentere det bedre end min faktura, hvor det fremgår at jeg ikke har betalt ekstra for at få en wireless router, jeg har ikke bedre da jeg selvfølgelig ikke dokumenterer et sådan manglede mulighed når jeg bestiller mit internet:
http://plazm.dk/fullrate.png

At der ikke er blevet givet tilladelse til at en udenforstående må rage i mit privatliv kan aldrig drages over til at det er usandsynligt, højst give mistanke om det, supporteren kan desuden altid melde det til sin overordnede hvis han mener det er nødvendigt, men det har det jo åbenbart ikke været.


Hvis du ikke orker det, så lad være med at lyve i første omgang.
Dit screenshot viser jo bare at trådløst var gratis ved oprettelsen.
Hvis det kun var muligt at få trådløse routere hvorfor skulle det så overhovedet præciseres på regningen?

Normalt ser bestillingen således ud:
http://mbw.dk/standard.png

Og i dit tilfælde har den set således ud:
http://mbw.dk/standard.png
,
Trådløst har muligvis været markeret som standard, men du har haft valget.
Gravatar #52 - mbw2001
3. jun. 2012 19:14
#46+#47
Læs nu tråden i stedet for at gentage dig selv. Nu har jeg både skrevet og én gang henvist til min post!
mbw2001 (24) skrev:
Det er mig som er upræcis. P2602HW-D1A som der omtales har altid været valgfri.


Det er rigtigt at på VDSL forbindelse (20+) findes kun routere med trådløs funktionalitet, men det er jævnt irrelevant da Plazm ikke har en 20+ forbindelse. Plazm skriver han har en P2602HW-D1A og den hører til ADSL forbindelserne hvor det altid har været muligt at vælge standard udstyr.

#48
Ikke det mindste.
Gravatar #53 - mbw2001
3. jun. 2012 19:15
Dammit... i #51 skal der stå http://mbw.dk/gratiswifi.png i Plazms tilfælde.
Gravatar #54 - mbw2001
3. jun. 2012 19:18
#50
Det er fordi jeg som straf for Plazms opførsel har valgt at sabotere alle forbindelser som har tilgået Newz indenfor de sidste 24 timer. :)

Hvis det er slemt så smid mig et kundenummer i en PM så kan jeg prøve at kigge på det.
Gravatar #55 - plazm
3. jun. 2012 19:18
mbw2001 (51) skrev:
Hvis du ikke orker det, så lad være med at lyve i første omgang.
Dit screenshot viser jo bare at trådløst var gratis ved oprettelsen.


Som jeg skrev, jeg kan ikke gøre det bedre, og hvis det endeligt skulle have været som du siger, så må der have været 0kr ud for trådløst, men du ved jo så åbenbart bedre. Fixed as of rettelse


Det er trods alt dig som har købt produktet og ikke mig.....
Gravatar #56 - plazm
3. jun. 2012 19:25
mbw2001 (54) skrev:
Det er fordi jeg som straf for Plazms opførsel har valgt at sabotere alle forbindelser som har tilgået Newz indenfor de sidste 24 timer. :)


Missed me :/ - men det gælder måske kun folk med en P2602HW-D1A ? ;)
Gravatar #57 - kasperd
3. jun. 2012 20:22
mbw2001 (51) skrev:
Normalt ser bestillingen således ud
Dit link virker ikke for mig. Jeg får timeout og kan heller ikke pinge adressen. Hvis jeg kører en traceroute til din IP adresse ser det sådan her ud:
traceroute to 2001:470:28:8ea:223:54ff:fe23:8431 (2001:470:28:8ea:223:54ff:fe23:8431), 30 hops max, 80 byte packets
1 2001:470:1f0b:1da2:635a:c32:ae34:df91 0.217 ms 0.089 ms 0.073 ms
2 2001:470:1f0a:1da2::1 43.875 ms 73.838 ms 50.974 ms
3 2001:470:0:69::1 63.652 ms 38.521 ms 38.572 ms
4 2001:470:0:110::2 74.619 ms 100.293 ms 75.008 ms
5 2001:470:0:11e::2 83.536 ms 88.525 ms 79.604 ms
6 * * *
7 * * *
8 * * *
9 * * *
Gravatar #58 - Magten
3. jun. 2012 21:11
#57
Virker fint her.
Gravatar #59 - kasperd
3. jun. 2012 21:55
Magten (58) skrev:
Virker fint her.
Du kører sikkert kun IPv4. For at være sikker på at jeg ikke overser problemer med min IPv6 stak er mit netværk sat op så jeg aldrig bruger IPv4 til at kontakte en server der har en IPv6 adresse.

Det ville være underligt hvis du er i stand til at tilgå den pågældende IPv6 adresse eftersom jeg har kørt traceroute til den fra tre forskellige netværk, og den svarer ikke i et eneste af tilfældene.
Gravatar #60 - mbw2001
3. jun. 2012 22:06
Meh... Skal lige have fjernet IPv6 fra mit domæne... Min tunnel er ikke aktiv for tiden.
Gravatar #61 - Magten
3. jun. 2012 22:15
kasperd (59) skrev:
Du kører sikkert kun IPv4.
Oh ja, den del havde jeg lige overset :)
Gravatar #62 - KaW
4. jun. 2012 10:30
Jeg har nu fået følgende SMS fra Fullrate kl. 12:26:
Kære Kasper. Du vil om få dage modtage din bredbåndsrouter fra Fullrate. Vi oplever ravlhed for øjeblikket, og der kan derfor beklageligvis forekomme få dages forsinkelse. Vi informerer dig på mail når udstyret er afsendt. Mvh. Fullrate


Modtaget en halv time efter at min pakke ankom kl. 11:51: http://www.postdanmark.dk/tracktrace/TrackTrace.do...

:-)

Hvor meget arbejde skal Fullrate gøre for at slå mit internet til så snart routeren er sat op i lejligheden?
Gravatar #63 - Saxov
4. jun. 2012 10:34
KaW (62) skrev:
Hvor meget arbejde skal Fullrate gøre for at slå mit internet til så snart routeren er sat op i lejligheden?
Terra, skal lige ud med kabel tromlen og trække et kabel fra din lejlighed ned til den lokale fullrate hub :)
Gravatar #64 - KaW
4. jun. 2012 11:07
Saxov (63) skrev:
Terra, skal lige ud med kabel tromlen og trække et kabel fra din lejlighed ned til den lokale fullrate hub :)

Jeg vil vente på ham med kaffe og kage :)
Gravatar #65 - KaW
6. jun. 2012 17:48
Nu oprandt dagen hvor jeg skulle have været forbundet til det fantastiske internet gennem fullrate og droppe mit dumme og langsomme 3 netværk. Men no luck, ingen forbindelse da jeg kom hjem, og ingen drift info på at de havde gjort noget med min forbindelse, deres telefonsupport var desværre lukket da jeg kom hjem fra arbejde (19:47).

:(
Gravatar #66 - kasperd
6. jun. 2012 20:13
mbw2001 (60) skrev:
Meh... Skal lige have fjernet IPv6 fra mit domæne... Min tunnel er ikke aktiv for tiden.
Virker heller ikke i dag.
Gravatar #67 - KaW
7. jun. 2012 10:58
Nå. I dag 7/6 ville jeg så ringe til dem da jeg ikke havde fået net d. 6/6, og høre hvorfor jeg ikke har fået net, jeg får så en SMS kl. 10:57 om at de vil etablere min forbindelse d. 8/6.

Så den tid jeg har brugt d. 6/6 på at fejlfinde, genstarte, resette har været spildt :(
Gravatar #68 - KaW
10. jun. 2012 16:19
Fullrate skrev at de ville etablere min forbindelse den 8/6 kl. 00:00-00:00 (enten meget hurtige teknikere, eller meget langsomme :-)).

Jeg var desværre væk hele weekenden, men håbede på at komme hjem til internet. Dette er dog ikke sket, jeg har heller ikke fået en bekræftelse på at min linje er etableret.

Historien fortsætter...
Gravatar #69 - Mnc
10. jun. 2012 16:42
Enten så er (går ud fra) TDC's teknikere noget sløve, eller også sidder Terra og gnækker pt. :P
Gravatar #70 - KaW
10. jun. 2012 17:17
Mnc (69) skrev:
Enten så er (går ud fra) TDC's teknikere noget sløve, eller også sidder Terra og gnækker pt. :P

Måske ;) Men en SMS der sagde "Hey KaW, din forbindelse blev alligevel ikke oprettet den 8/6" kunne være rar :)
Gravatar #71 - ty
11. jun. 2012 13:10
De har nok byttet om på plus og minus
Gravatar #72 - Mnc
11. jun. 2012 13:28
KaW:
Skældt kundeservice ud idag? :P
Gravatar #73 - KaW
11. jun. 2012 15:12
Ja, det tyder på at der er en fejlslutning enten hos Fullrate, eller i min bygning, så der vil komme en TDC-tekniker på Torsdag for at kigge på linien.

Hilsen KaW som stadigvæk sidder på sit 3-modem :(
Gravatar #74 - kasperd
11. jun. 2012 15:25
KaW (73) skrev:
sidder på sit 3-modem
Hjælper det ikke lidt på signalet, hvis man lader være med at sidde på det?
Gravatar #75 - KaW
14. jun. 2012 10:40
Ny update
En tekniker fra TDC var forbi, her var samtalen med gutten:

TDC-tekniker ringer: "Skal jeg lave internet for dig, min ven?"
Mig: "Ja, det var i hvert fald planen, jeg er hjemme"
TDC-tekniker: "Ok, det tager kun 5 minutter!"
( Tidligere pizzamand eller Fakta-medarbejder? ;) )

Det lykkedes ham dog at få DSL lampen til at lyse på routeren, med forklaringen "Du var ikke oprettet i krydsfeltet"

Men der er intet internet desværre, men når jeg resetter routeren, kan jeg få Internet-dioden til at lyse, og jeg kan surfe på nettet i 1 minut indtil den genstarter og ikke starter Internettet op igen.

Det tyder på at det er deres konfiguration der kvæler min router, selvom min router virker fint uden deres konfiguration i de minutter uden.

Nu sender de mig så en ny router med beskeden "Den er defekt" :(
Gravatar #76 - Mnc
14. jun. 2012 17:55
Jeg tror, at du bør spille lotto, nu hvor du alligevel er i gang.
Gravatar #77 - KaW
16. jun. 2012 13:20
Nu bliver det sjovt!

Som sagt så er min router i "transit" så den sidder et sted hos post danmark og griner. Den gamle "defekte" router sidder på mit gulv, og er slukket, uden strøm sat til.

Jeg har så netop fået en mail fra Fullrate som har foretaget en "hastighedsmåling" af min forbindelse!

Her er listen over emails:
http://i.imgur.com/D8CkZ.png

Når jeg åbner mailen omkring at min router er på vej, siger den følgende på Track'n'trace:
16. juni 2012 02:39 Ankommet til 704 Københavns Pakkecenter

Og følgende står der i Fullrates brev:
http://i.imgur.com/AToHq.png

Tak fullrate! Jeg er glad for at i har hastighedsmålt på enten en router der ikke er sat til, eller en router der sidder hos PostDanmark, godt arbejde!
Gravatar #78 - kasperd
16. jun. 2012 13:40
KaW (77) skrev:
Jeg er glad for at i har hastighedsmålt på enten en router der ikke er sat til, eller en router der sidder hos PostDanmark, godt arbejde!
Det ser jeg ikke noget problem i. Hvilken hastighed har de målt? Fremgår det af emailen hvad MAC adressen er på den router de har målt på?
Gravatar #79 - KaW
16. jun. 2012 13:40
kasperd (78) skrev:
Det ser jeg ikke noget problem i. Hvilken hastighed har de målt? Fremgår det af emailen hvad MAC adressen er på den router de har målt på?

Hvordan kan de hastighedsmåle hjem på min bopæl, uden der er udstyr i min ende som svarer?
Gravatar #80 - KaW
16. jun. 2012 13:44
Der står ingen mac-adresse men de skriver selv følgende:
Fullrates email skrev:
Hastigheden af din bredbåndsforbindelse afhænger af flere faktorer, hvoraf afstanden fra din bopæl til
den tilknyttede telefoncentral,


Resten af mailen kan ses her: http://i.imgur.com/idOZc.png

Update:
Fullrate skrev:
Disse faktorer kan imidlertid ikke fastslås med præcis nøjagtighed før forbindelsen er oprettet,


Argh, jeg var lidt hurtig, de skriver jo selv noget af det. Men hvordan har de så lavet opmålingen? Er det fra centralen?
Gravatar #81 - mbw2001
16. jun. 2012 14:55
Hvis udstyret ikke er tilsluttet og der derfor ikke kan laves en reel måling baseres mailen på historiske data fra TDCs NetInfo.

Så vidt muligt baseres mailen på reelle målinger, men da vi forpligtiger os til at sende mailen, og ikke kan kræve at brugeren tilslutter udstyret på onlinedatoen, eller som i dit tilfælde der er problemer med udstyret, bliver vi nødt til at sende en mail baseret på historiske data i nogle tilfælde.
Gravatar #82 - KaW
16. jun. 2012 15:34
Jeg ved der har været en TDC privat forbindelse på adressen, før jeg flyttede ind. Men jeg kan slet ikke se at TDC Privat har forbindelser på 35/5 Mbit som Fullrate har, de går højest op på 20/2.

Eller kigger TDC Netinfo på andre forbindelser i husstanden og gætter ud fra det? Så ville det give mening at man kunne approksimere hvad forbindelsen kan trække.

Uanset hvad, er jeg da glad for at de mener at jeg kan udnytte min forbindelse :)
Gravatar #83 - kasperd
16. jun. 2012 15:56
mbw2001 (81) skrev:
Hvis udstyret ikke er tilsluttet og der derfor ikke kan laves en reel måling baseres mailen på historiske data fra TDCs NetInfo.
Og hvad gør I så, hvis der aldrig nogensinde har været udstyr på forbindelsen?
Gravatar #84 - mbw2001
17. jun. 2012 09:08
#81
Vores egne målinger baseres på trainet hastighed mellem vores udstyr og kundens udstyr på adressen.
NetInfo baseres på en målingen af dæmpningen på selve kobberet. Det kan ikke gøres live, men kræver udstyr på den enkelte forbindelse.
Dæmpningen er uafhængig af hastigheden. Du vil derfor godt kunne vurdere om der kan leveres 35 mbit selv det ikke har været leveret før.
Dog er der tale om en vurdering. Det kan ikke siges med sikkerhed.

Der findes NetInfo målinger på næsten alle forbindelser jeg har rodet med. Meget få undtagelser.

Kan være en TDC mand kan forklare nærmere om NetInfo ;)
Gravatar #85 - kasperd
17. jun. 2012 15:01
mbw2001 (84) skrev:
Der findes NetInfo målinger på næsten alle forbindelser jeg har rodet med. Meget få undtagelser.
Jeg gætter på min adresse er en af undtagelserne.
Gravatar #86 - KaW
17. jun. 2012 15:03
kasperd (85) skrev:
Jeg gætter på min adresse er en af undtagelserne.

Hvorfor?
Gravatar #87 - plazm
17. jun. 2012 15:04
KaW (86) skrev:
Hvorfor?
Han har sikkert selv bygget huset og fået et nyt kabel :)
Gravatar #88 - KaW
17. jun. 2012 15:43
Hm.. Har nu prøvet at stoppe min router i at hente Fullrates konfiguration så min forbindelse kan fungere, men det ser ud som om det er hard-wired ind i den, at den skal forbinde og hente den.

Æv :)
Gravatar #89 - kasperd
17. jun. 2012 17:53
KaW (86) skrev:
Hvorfor?
Fordi jeg ringede til 2-3 forskellige ADSL udbydere som påstod at der slet ikke var noget telefonkabel ud til der hvor jeg bor.
Gravatar #90 - KaW
18. jun. 2012 15:11
I dag oprandt dagen HVOR DEN NYE FULLRATE router dukkede op, jeg kom hjem, glad, satte den til, knapt så glad, den blinkede og gjorde ved, downloadede konfigurationen fra Fullrate, og døde.

Dette skete kl. 16:50, da jeg har et regulært arbejde, og da det var inden for deres support tid (som ligger når alle vi andre er på arbejde, fantastisk!) så var der lige en 10 minutters margen (Undskyld Fullrate Support).

Jeg får så fat i support, og de siger de ikke kan gøre noget da netværksafdelingen er gået hjem, og de vil ringe tilbage imorgen, det er selvfølgelig en smart måde at tømme telefonkøen 10 minutter i luk, men så må jeg jo vente, imorgen er jeg dog ikke hjemme, så det bliver sikkert bare "Nå, det kan jeg ikke gøre noget ved, når du ikke kan genstarte routeren, held og lykke med at fange os inden for åbningstid imorgen. KTHXBYE!" :(
Gravatar #91 - Magten
18. jun. 2012 15:13
Uf, det lyder ikke som om du er for heldig :/

Jeg har flere gange ringet 5 min i luk og først kommet igennem efter luk, men de har taget sig tid alligevel.

Hvilken router er det du har fået?
Gravatar #92 - KaW
18. jun. 2012 15:22
Magten (91) skrev:
Uf, det lyder ikke som om du er for heldig :/

Jeg har flere gange ringet 5 min i luk og først kommet igennem efter luk, men de har taget sig tid alligevel.

Hvilken router er det du har fået?

Jeg har fået deres ZyXEL P-2812HNU-F1, hvilket egentlig virker som en ret fornuftig router, selvom ZyXeL aldrig har sagt mig så meget. Men hvis deres konfiguration ikke havde dræbt den, havde det været 10-4! :)
Gravatar #93 - mbw2001
19. jun. 2012 08:29
KaW (90) skrev:
I dag oprandt dagen HVOR DEN NYE FULLRATE router dukkede op, jeg kom hjem, glad, satte den til, knapt så glad, den blinkede og gjorde ved, downloadede konfigurationen fra Fullrate, og døde.


Sådan helt døde? Routeren skal slukke og genstarte efter konfigurationen er hentet.

KaW (90) skrev:
Dette skete kl. 16:50, da jeg har et regulært arbejde, og da det var inden for deres support tid (som ligger når alle vi andre er på arbejde, fantastisk!) så var der lige en 10 minutters margen (Undskyld Fullrate Support).


Ja vi har samme arbejdstid som mange andre danskere. Ligesom banker, supermarkeder osv.
Sjovt at folk bliver ved med at finde det spidsfindigt at man vælger at have åbent indenfor normal åbningstid. Det er derfor man kalder det normal åbningstid!

KaW (90) skrev:
Jeg får så fat i support, og de siger de ikke kan gøre noget da netværksafdelingen er gået hjem, og de vil ringe tilbage imorgen, det er selvfølgelig en smart måde at tømme telefonkøen 10 minutter i luk, men så må jeg jo vente, imorgen er jeg dog ikke hjemme, så det bliver sikkert bare "Nå, det kan jeg ikke gøre noget ved, når du ikke kan genstarte routeren, held og lykke med at fange os inden for åbningstid imorgen. KTHXBYE!" :(


Hmm... Er du sikker på det ikke var TDC som var smuttet? Vores netværksafdeling smutter ikke før 17.
TDCs kan vi derimod ikke få fat i efter 16, hvilket vi desværre ikke kan gøre så meget ved.
Gravatar #94 - XorpiZ
19. jun. 2012 08:47
mbw2001 (93) skrev:
Sjovt at folk bliver ved med at finde det spidsfindigt at man vælger at have åbent indenfor normal åbningstid. Det er derfor man kalder det normal åbningstid!


Men det er da ikke specielt god service, at man ikke kan komme i kontakt med jer, når man har fri.

Telenor har åbent til 19, TDC til 20. Yousee har også åbent til 20.
Gravatar #95 - Slettet Bruger [2821927763]
19. jun. 2012 08:54
mbw2001 (93) skrev:

Ja vi har samme arbejdstid som mange andre danskere. Ligesom banker, supermarkeder osv.
Sjovt at folk bliver ved med at finde det spidsfindigt at man vælger at have åbent indenfor normal åbningstid. Det er derfor man kalder det normal åbningstid!.


Her har f.eks. Bilka og Kiwi åben til 22.00, Netto og Aldi har åben til 20.00 og Fakta har åben til 21.00. Den lokale tank har endda også åben til 22.00, hvis jeg kører lidt længere, så er der døgn åben. Butikkerne i byen har alt efter hvor du kører til åben til 17.30 eller 19.00 og nogle dage har butikkerne åben til 20.00.

Jeg tror "normale" åbningstider er ved at forsvinde og tak for det(!), der er da ikke noget mere tåbeligt end at holde åben når alle andre er på arbejde. Service forretninger begynder at have længere og længere åben, det er hvad B2C markedet har brug for. B2B firmaer kan stadig sagtens klare sig med 8.00 til 16.00 åbningstider.
Gravatar #96 - XorpiZ
19. jun. 2012 08:57
Vossen (95) skrev:
Service forretninger begynder at have længere og længere åben, det er hvad B2C markedet har brug for. B2B firmaer kan stadig sagtens klare sig med 8.00 til 16.00 åbningstider.


Præcis. I mine øjne er det på grænsen til arrogant at gå ud fra, at alle ens kunder har mulighed for at ringe fra 8-17.

Der er ingen, der siger, at der skal være fuld bemanding fra 17-21, men nogle studentermedhjælpere kunne da være dejligt. Om ikke andet, så man kan komme i kontakt.
Gravatar #97 - KaW
19. jun. 2012 09:06
mbw2001 (93) skrev:
Sådan helt døde? Routeren skal slukke og genstarte efter konfigurationen er hentet.


Den forbinder til nettet, den henter konfigurationen, den genstarter, kører konfigurationen ind, genstarter igen, og så lyser DSL, men no luck med Internet lampen.

mbw2001 (93) skrev:
KaW (90) skrev:
Dette skete kl. 16:50, da jeg har et regulært arbejde, og da det var inden for deres support tid (som ligger når alle vi andre er på arbejde, fantastisk!) så var der lige en 10 minutters margen (Undskyld Fullrate Support).


Ja vi har samme arbejdstid som mange andre danskere. Ligesom banker, supermarkeder osv.
Sjovt at folk bliver ved med at finde det spidsfindigt at man vælger at have åbent indenfor normal åbningstid. Det er derfor man kalder det normal åbningstid!

Det er også helt iorden, men nu har 2 gange taget tidligere fri for at snakke med Fullrate support (samt måtte tage en formiddag hjemme for at åbne op for en TDC tekniker, men det er O.K), det kunne være rart hvis de overlappede lidt, fx. at have åbent til 18 eller 19, og måske mødte lidt senere.

Til sammenligning: Netto nede om hjørnet har åbent til kl. 24 (stakkels studerende), og Bilka har åbent til kl. 20 :)

mbw2001 (93) skrev:

Hmm... Er du sikker på det ikke var TDC som var smuttet? Vores netværksafdeling smutter ikke før 17.
TDCs kan vi derimod ikke få fat i efter 16, hvilket vi desværre ikke kan gøre så meget ved.

Han sagde at "netværksafdelingen" var gået hjem, og klokken var 16:50, så fair nok at de ikke starter en ny sag :-) Og jo, det kunne sikkert sagtens være TDC, men det blev ikke nævnt direkte.
Gravatar #98 - Zombie Steve Jobs
19. jun. 2012 13:12
Jeg købte en ny AIRPORT EXTREME TO THE MAXIMUM LIVING ON THE EDGE og er faktsik overrasket over, hvor mange nye fede funktioner den har. Sikkert 2% af hvad en prismæssigt ligestillet hvilken som helst anden router har, men jeg synes sgu den er fed at arbejde med.
Gravatar #99 - KaW
19. jun. 2012 13:38
Nå. Fullrate gutten igår lovede at han ville ringe til mig omkring klokken 10:00. Jeg har dog ikke fået et opkald endnu :(
Gravatar #100 - mbw2001
19. jun. 2012 13:41
Men vil i have jeres lokale Shell / Fakta / whatever studentermedarbejder til at supportere jeres internet? Eller som bankrådgiver?

Har i selv lyst til at arbejde til 14-22 hver dag?

Min erfaring med at ringe til supportafdelinger kl 20 er at man møder en studentervikar som typisk skal give sagen videre til en som alligevel ikke er der før 8-16 dagen efter.

Det er da arrogant at forvente at alle andre arbejder når du har fri så de altid kan stå til rådighed for dig?
Hvis du gerne vil have at banker og supportafdelinger har åbent udenfor din arbejdstid kan du da bare tage dig et natarbejde.

KaW smid mig et kundenummer i en PB så kan jeg lige se hvad status er...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login