mboost-dp1

SXC - mcfly1980
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Jaja, find noget, som vi ikke allerede har dækket i denne tråd, så tager vi den derfra.
Odyssey (152) skrev:Nej, det er mærkeligt at IPCC ikke vil redegøre for deres svindelnumre, ikke? Du vil kaste med youtube-videoer? Der kan jeg også være med:
[url=
Hvorfor er det du hele tiden vil snakke om IPCC ?, hvad med at kigge på AAAS eller NAS ?
Sålænge du ikke kan finde PÅLIDELIGE kilder der modbeviser "global climate change", har du intet at sige.
#197
Igen? Eller hvad? Hvor mange gange skal jeg goere det? 2 er ikke nok. 3? 5? 12?
Noget der virker fint? Yes? :)
Oh, saa det er stadig fordi du tror mit udstyr fejlede? Paatrods af at det virker uden noget opsaetning nu, uden at jeg roerer noget - samt at helpdesk rent faktisk medgav at det var pga Fullrate medarbejderens fejl at det ikke laengere virkede?
Javel ja :)
Så du kan ikke finde ud af at lave en hard-reset (user-error)
Igen? Eller hvad? Hvor mange gange skal jeg goere det? 2 er ikke nok. 3? 5? 12?
køber noget 3.part hejs (på trods af advarsler)
Noget der virker fint? Yes? :)
og så brokker du dig når det fejler (cart before horse)....gotcha.
Oh, saa det er stadig fordi du tror mit udstyr fejlede? Paatrods af at det virker uden noget opsaetning nu, uden at jeg roerer noget - samt at helpdesk rent faktisk medgav at det var pga Fullrate medarbejderens fejl at det ikke laengere virkede?
Javel ja :)
#207
Det er loegn at medarbejderen gik imod reglementet og gav mig en gammel IP tilbage?
Det var da den aarsag Fullrate gav mig.
Hvis de lyver overfor mig i telefonen, kan jeg selvfoelgelig ikke goere noget for det, men altsaa.
#208
Eh, den har vaeret laast siden sidst Fullrate lavede fuckup med IP'erne.
Men du er velkommen til at tjekke loggen og fortaelle mig hvornaar jeg selv har frigivet IP'en.
Det er loegn at medarbejderen gik imod reglementet og gav mig en gammel IP tilbage?
Det var da den aarsag Fullrate gav mig.
Hvis de lyver overfor mig i telefonen, kan jeg selvfoelgelig ikke goere noget for det, men altsaa.
#208
Eh, den har vaeret laast siden sidst Fullrate lavede fuckup med IP'erne.
Men du er velkommen til at tjekke loggen og fortaelle mig hvornaar jeg selv har frigivet IP'en.
TL:DR
- Fido får et produkt gennem hans arbejde.
- Fido oplever problemer, men istedet for at lade os løse det, hopper han over hvor gærdet er lavest og prøver at omgå problemet. (Og her ligger hele missæren til problemet.)
- Fido får så problemer (hvilket han var advaret om)
- Fido mener så ikke det er hans skyld.
- Fido får et produkt gennem hans arbejde.
- Fido oplever problemer, men istedet for at lade os løse det, hopper han over hvor gærdet er lavest og prøver at omgå problemet. (Og her ligger hele missæren til problemet.)
- Fido får så problemer (hvilket han var advaret om)
- Fido mener så ikke det er hans skyld.
#210
Skal vi proeve med virkeligheden ind over?
Linien var privat da jeg boede i Farum, og Fullrate KUNNE IKKE loese det, da det var et generelt problem med den router Fullrate brugte.
.. Bemaerk at udstyret blev skiftet 3 gange, uden success, samt at selve modellen blev skiftet ud meget kort tid efter.
(Selve modellem har mange andre ogsaa oplevet problemer med, udenfor Fullrates net)
Saa spoergsmaalet er stadig:
Skulle jeg bare have taget til takke med lort, fordi Fullrate leverer subpar udstyr?
Derudover, naevn bare en gang hvor problemet har skyldtes mit udstyr.
Bare een, Terra.
Jeg har medgivet at jeg intet anede omkring offentlig IP, eller det at Fullrate fucker din opsaetning hver x tid, men efter det har vaeret fikset, har jeg haft laast min IP og samtlige problemer derefter, har ligget hos Fullrate.
Men du kan jo give mig dit besyv paa hvad en loesning paa ubrugeligt udstyr fra Fullrate kunne vaere?
[add]
Og ioevrigt, saa virker Fullrates router *STADIG* ikke paa hos mig. Uanset om jeg saa har lavet et 'hard reset' 4 gange nu.
Nice nice. Jeg gaar ud fra at du forventer kundernes linier bare er nede i flere dage af gangen saa? Fremfor at de finder en loesning der virker med det samme? :)
#211
Aarsagen til problemet var saa hvad?
Skal vi proeve med virkeligheden ind over?
Linien var privat da jeg boede i Farum, og Fullrate KUNNE IKKE loese det, da det var et generelt problem med den router Fullrate brugte.
.. Bemaerk at udstyret blev skiftet 3 gange, uden success, samt at selve modellen blev skiftet ud meget kort tid efter.
(Selve modellem har mange andre ogsaa oplevet problemer med, udenfor Fullrates net)
Saa spoergsmaalet er stadig:
Skulle jeg bare have taget til takke med lort, fordi Fullrate leverer subpar udstyr?
Derudover, naevn bare en gang hvor problemet har skyldtes mit udstyr.
Bare een, Terra.
Jeg har medgivet at jeg intet anede omkring offentlig IP, eller det at Fullrate fucker din opsaetning hver x tid, men efter det har vaeret fikset, har jeg haft laast min IP og samtlige problemer derefter, har ligget hos Fullrate.
Men du kan jo give mig dit besyv paa hvad en loesning paa ubrugeligt udstyr fra Fullrate kunne vaere?
[add]
Og ioevrigt, saa virker Fullrates router *STADIG* ikke paa hos mig. Uanset om jeg saa har lavet et 'hard reset' 4 gange nu.
Nice nice. Jeg gaar ud fra at du forventer kundernes linier bare er nede i flere dage af gangen saa? Fremfor at de finder en loesning der virker med det samme? :)
#211
Nej det er ikke løgn at der skete en fejl i forbindelse med at du fik den gamle IP igen. Men det var ikke årsagen til problemet.
Aarsagen til problemet var saa hvad?
#212
Årsagen var uanset dine påstande at IP adressen aldrig var blevet korrekt allokeret via selvbetjeningsinterfacet.
Men ja, det var yderst uheldigt at den router du havde liggende var defekt, derfor er den naturligvis også blevet skiftet.
Dog finder jeg det direkte hyklerisk at du gentagne gange kalder Fullrates udstyr for noget lort på trods af du gentagne gange understreger at du aldrig har haft udstyret tilsluttet.
Årsagen var uanset dine påstande at IP adressen aldrig var blevet korrekt allokeret via selvbetjeningsinterfacet.
Men ja, det var yderst uheldigt at den router du havde liggende var defekt, derfor er den naturligvis også blevet skiftet.
Dog finder jeg det direkte hyklerisk at du gentagne gange kalder Fullrates udstyr for noget lort på trods af du gentagne gange understreger at du aldrig har haft udstyret tilsluttet.
#213
Det goer vi nok ogsaa, men det er rimeligt urelateret. Det eneste jeg er negativ over i denne omgang, er at supporten kalder mig en loegner :)
Hvis de ikke ved det, saa maa de jo sige det, det er bare meget skidt at kalde kunderne for loegnere, specielt naar man saa medgiver bagefter at det var sandt alligevel :D
#214
Okay? Hvordan allokerer man den korrekt?
At trykke paa 'Alloker' knappen var jo saa ikke 'korrekt' ifoelge dig.
Jeg er saadan set ligeglad, det hjalp ikke i fejlsoegningen og var 100% urelateret til problemet.
Er du dum eller bare ude af stand til at laese?
Jeg havde Fullrates udstyr siddende til i lang tid, da jeg boede i Farum. Jeg proevede at bruge det i Bridge Mode og der var en del ustabilitet i forbindelse med det, selv *efter* jeg fik ordnet Fullrates 'offentlig ip' ting.
Jeg kan godt proeve at fiske et modelnummer frem paa det gamle, *gamle* udstyr, hvis det er? Der var en del andre der oplevede problemet - det havde intet med Fullrate at goere, det var selve udstyret der var noget braek.
Det virkede, som sagt, ogsaa perfekt efter jeg skiftede til et rent modem.
Så skift dog udbyder? :)
Det goer vi nok ogsaa, men det er rimeligt urelateret. Det eneste jeg er negativ over i denne omgang, er at supporten kalder mig en loegner :)
Hvis de ikke ved det, saa maa de jo sige det, det er bare meget skidt at kalde kunderne for loegnere, specielt naar man saa medgiver bagefter at det var sandt alligevel :D
#214
Årsagen var uanset dine påstande at IP adressen aldrig var blevet korrekt allokeret via selvbetjeningsinterfacet.
Okay? Hvordan allokerer man den korrekt?
At trykke paa 'Alloker' knappen var jo saa ikke 'korrekt' ifoelge dig.
Men ja, det var yderst uheldigt at den router du havde liggende var defekt, derfor er den naturligvis også blevet skiftet.
Jeg er saadan set ligeglad, det hjalp ikke i fejlsoegningen og var 100% urelateret til problemet.
Dog finder jeg det direkte hyklerisk at du gentagne gange kalder Fullrates udstyr for noget lort på trods af du gentagne gange understreger at du aldrig har haft udstyret tilsluttet.
Er du dum eller bare ude af stand til at laese?
Jeg havde Fullrates udstyr siddende til i lang tid, da jeg boede i Farum. Jeg proevede at bruge det i Bridge Mode og der var en del ustabilitet i forbindelse med det, selv *efter* jeg fik ordnet Fullrates 'offentlig ip' ting.
Jeg kan godt proeve at fiske et modelnummer frem paa det gamle, *gamle* udstyr, hvis det er? Der var en del andre der oplevede problemet - det havde intet med Fullrate at goere, det var selve udstyret der var noget braek.
Det virkede, som sagt, ogsaa perfekt efter jeg skiftede til et rent modem.
#216
For.. 3... aar... siden...?
Saa det er altsaa derfor min allokerede IP forsvandt paa min nye konto og paa den nye lokation?
Yessir. I har godt fat i det tekniske derinde! :D
Eh, okay?
Mit problem er altsaa at jeg spoerger paent, forklarer hvor jeg tror problemet ligger (og har ioevrigt haft ret) og ikke bryder mig om at blive kaldt en loegner, naar det er aabenlyst at det jeg siger snildt kan lade sig goere?
Yeah, Fullrate vil kun have kunder de kan bilde loegn og latin ind, kan jeg se. How great for you :)
[add]
Du svarede ioevrigt ikke paa mit spoergsmaal.
Hvordan trykker jeg 'korrekt' paa knappen?
Skal jeg have en speciel Fullrate mus?
Skal jeg ringe ind til kundeservice? (det gjorde jeg btw, fordi jeg ville hoere om det var muligt at allokere den nuvaerende IP paa et nyt interface, hvilket jeres system ikke kunde finde ud af)
Saa hvad er det jeg har gjort, som magisk fjernede min allokering? Jeg er nysgerrig.
Ja. Du prøvede selv at bridge Fullrates udstyr mod aftalevilkårne og oplevede problemer.
For.. 3... aar... siden...?
Saa det er altsaa derfor min allokerede IP forsvandt paa min nye konto og paa den nye lokation?
Yessir. I har godt fat i det tekniske derinde! :D
Dit problem er at du gentagne gange prøver at være smartere end de mennesker som prøver at hjælpe dig og derfor falder igennem.
Eh, okay?
Mit problem er altsaa at jeg spoerger paent, forklarer hvor jeg tror problemet ligger (og har ioevrigt haft ret) og ikke bryder mig om at blive kaldt en loegner, naar det er aabenlyst at det jeg siger snildt kan lade sig goere?
Men du er jo spild af tid...
Yeah, Fullrate vil kun have kunder de kan bilde loegn og latin ind, kan jeg se. How great for you :)
[add]
Du svarede ioevrigt ikke paa mit spoergsmaal.
Hvordan trykker jeg 'korrekt' paa knappen?
Skal jeg have en speciel Fullrate mus?
Skal jeg ringe ind til kundeservice? (det gjorde jeg btw, fordi jeg ville hoere om det var muligt at allokere den nuvaerende IP paa et nyt interface, hvilket jeres system ikke kunde finde ud af)
Saa hvad er det jeg har gjort, som magisk fjernede min allokering? Jeg er nysgerrig.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.