mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Det tænkte jeg også. Og så ledte jeg efter en video med aber, der hopper på en bil, sådan til sammenligning. Men uden resultat. - Det lader til, at aber trods alt opfører sig mere civiliseret.
Dreadnought (15547) skrev:https://www.jugend-forscht.de/images/1MAT_67_download.jpg
Her er én udledning.
Jeg fatter stadigvæk ikke en meter. Og gør det nok aldrig, for jeg får sgu aldrig brug for det.
*EDIT*
Too much information makes my head smaller!
*EDIT*
Too much information makes my head smaller!
LinguaIgnota (15550) skrev:Vagterne på Center Auderød ringede efter en ambulance, da lægevagten ikke kom, og det piskede en stemning op på centeret, hvor flere beboere blev urolige, slog på båren og hoppede op på ambulancen.
- Hun pegede på sin mund og sit skridt og sagde 'Pappa'. Jeg vidste ikke, hvordan jeg skulle tolke det, sagde Røde Kors medarbejderen.
Gør det dog ornetlig!
Røde Kors-folk: - Hun var bange for far
13-årig pige sprang fire meter ned for at komme væk fra sin knivbevæbnede far, der ville voldtage hende
15:00, 29. maj 2012 | Jan Søgaard
Retten i Hillerød, ekstrabladet.dk
En 13-årig kvæstet pige fik hjælp af personalet på flygtningecenteret Auderød ved Frederiksværk kort efter at hendes far, ifølge tiltalen, forsøgte at voldtage hende under trusler med en køkkenkniv. Pigen sprang ud af vinduet på første sal, faldt fire meter ned på jorden og fik fire brud på ryghvirvlerne..
- Hun var rigtigt bange for, at hendes far skulle komme. Hun havde også rigtigt, rigtigt ondt. Hun havde opspilede øjne, lavede kyssebevægelser, mens hun pegede på sig selv, sin krop og på skridtet og sagde 'pappa', forklarede en medarbejder fra Center Auderød i retten i Hillerød i dag.
Her er den 13-åriges far, 40, tiltalt for voldtægtsforsøg og trusler på livet mod sin datter. Han nægter sig skyldig. Ifølge tiltalen ridsede han datteren på halsen med knven, mens han truede med at stikke hendes øjne ud og dræbe hende, hvis hun ikke lod sig voldtage.
Læs også: Far presser 13-årig datter fra fængslet: Træk voldtægtsanklage
- Hun havde en frisk rift på halsen og tydeligvis ondt i ryggen. Hun sagde av, av og tog sig til højre side, fortalte Røde Kors medarbejderen i retten. Der var tre aftenvagter på arbejde på Center Auderød og en portvagt, da den 13-årige sprang ud af vinduet.
'Hjælp mig, hjælp mig'
Hun taler kun få brokker engelsk, så det tog tid, før Røde Kors-medarbejderne fandt ud af, hvad der var sket. Men det var tydeligt, at hun var bange for faderen, forklarede de tre aftenvagter i retten. De opfattede først på pigens fagter, at der var væltet et skab ned over hende.
En Røde Kors-medarbejder stod udenfor centerets 'office' og røg, da den 13-årige pige kom løbende og hulkede 'hjælp mig' 'hjælp mig': - Hun var meget oprevet og bange. Hun faldt, og jeg hjalp hende op og ind på kontoret, forklarede Røde Kors medarbejderen.
- Hun pegede på sin mund og sit skridt og sagde 'Pappa'. Jeg vidste ikke, hvordan jeg skulle tolke det, sagde Røde Kors medarbejderen.
Vagterne på Center Auderød ringede efter en ambulance, da lægevagten ikke kom, og det piskede en stemning op på centeret, hvor flere beboere blev urolige, slog på båren og hoppede op på ambulancen.
Læs også: Flygter fra fars voldtægt: 13-årig brækker ryggen
Den 13-årige blev indlagt på børneafdelingen på Hillerød Sygehus. Hun blev behandlet med rygleje og støttekorset i to-tre måneder, men lægerne kan endnu ikke afgøre, om hun får varige mén, selvom det ikke er sandsynligt.
Pigens fremtid uvis
En medarbejder fra socialforvaltningen i Halsnæs Kommune forklarede i retten, at den 13-åriges fremtid i Danmark er uvis.
- Vi undersøger, om hun kan få humanitær opholdstilladelse. Hun giver udtryk for, at hun gerne vil blive i Danmark uanset om hendes far er her eller ej, sagde medarbejderen.
- Hun ved ikke, hvor hendes mor og søskende er i Afghanistan, sagde medarbejderen. Den 13-årige har fem søstre i Afghanistan, kom det frem i retten.
Anklager Tine Petersen kræver faderen, der har fået afslag på asyl, dømt til udvisning, hvis han kendes skyldig i anklagen om voldtægtsforsøget.
Røde Kors-folk: - Hun var bange for far
13-årig pige sprang fire meter ned for at komme væk fra sin knivbevæbnede far, der ville voldtage hende
15:00, 29. maj 2012 | Jan Søgaard
Retten i Hillerød, ekstrabladet.dk
En 13-årig kvæstet pige fik hjælp af personalet på flygtningecenteret Auderød ved Frederiksværk kort efter at hendes far, ifølge tiltalen, forsøgte at voldtage hende under trusler med en køkkenkniv. Pigen sprang ud af vinduet på første sal, faldt fire meter ned på jorden og fik fire brud på ryghvirvlerne..
- Hun var rigtigt bange for, at hendes far skulle komme. Hun havde også rigtigt, rigtigt ondt. Hun havde opspilede øjne, lavede kyssebevægelser, mens hun pegede på sig selv, sin krop og på skridtet og sagde 'pappa', forklarede en medarbejder fra Center Auderød i retten i Hillerød i dag.
Her er den 13-åriges far, 40, tiltalt for voldtægtsforsøg og trusler på livet mod sin datter. Han nægter sig skyldig. Ifølge tiltalen ridsede han datteren på halsen med knven, mens han truede med at stikke hendes øjne ud og dræbe hende, hvis hun ikke lod sig voldtage.
Læs også: Far presser 13-årig datter fra fængslet: Træk voldtægtsanklage
- Hun havde en frisk rift på halsen og tydeligvis ondt i ryggen. Hun sagde av, av og tog sig til højre side, fortalte Røde Kors medarbejderen i retten. Der var tre aftenvagter på arbejde på Center Auderød og en portvagt, da den 13-årige sprang ud af vinduet.
'Hjælp mig, hjælp mig'
Hun taler kun få brokker engelsk, så det tog tid, før Røde Kors-medarbejderne fandt ud af, hvad der var sket. Men det var tydeligt, at hun var bange for faderen, forklarede de tre aftenvagter i retten. De opfattede først på pigens fagter, at der var væltet et skab ned over hende.
En Røde Kors-medarbejder stod udenfor centerets 'office' og røg, da den 13-årige pige kom løbende og hulkede 'hjælp mig' 'hjælp mig': - Hun var meget oprevet og bange. Hun faldt, og jeg hjalp hende op og ind på kontoret, forklarede Røde Kors medarbejderen.
Vagterne på Center Auderød ringede efter en ambulance, da lægevagten ikke kom, og det piskede en stemning op på centeret, hvor flere beboere blev urolige, slog på båren og hoppede op på ambulancen.
Læs også: Flygter fra fars voldtægt: 13-årig brækker ryggen
Den 13-årige blev indlagt på børneafdelingen på Hillerød Sygehus. Hun blev behandlet med rygleje og støttekorset i to-tre måneder, men lægerne kan endnu ikke afgøre, om hun får varige mén, selvom det ikke er sandsynligt.
Pigens fremtid uvis
En medarbejder fra socialforvaltningen i Halsnæs Kommune forklarede i retten, at den 13-åriges fremtid i Danmark er uvis.
- Vi undersøger, om hun kan få humanitær opholdstilladelse. Hun giver udtryk for, at hun gerne vil blive i Danmark uanset om hendes far er her eller ej, sagde medarbejderen.
- Hun ved ikke, hvor hendes mor og søskende er i Afghanistan, sagde medarbejderen. Den 13-årige har fem søstre i Afghanistan, kom det frem i retten.
Anklager Tine Petersen kræver faderen, der har fået afslag på asyl, dømt til udvisning, hvis han kendes skyldig i anklagen om voldtægtsforsøget.
Manden har ret. Der er ingen grund til at sætte citater op som links, bare fordi jeg ramte den forkerte knap i min OP og var for doven til at ændre det.
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-50767598%3Ateenager-dr%C3%A6bt-i-h%C3%B8jresvingsulykke.html skrev:Lastbilschaufføren slap uskadt fra ulykken
Damn han var heldig!
Der står intet om hvor stor pigen var.
Sådan en cyklende Eva/Snorlaks størrelse kan nemt gøre noget damage på en lastbil,
Sådan en cyklende Eva/Snorlaks størrelse kan nemt gøre noget damage på en lastbil,
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/556...
Kan I svare på første spørgsmål i artiklen? The irony:(
Kan I svare på første spørgsmål i artiklen? The irony:(
Nemt nok :-P Rumfanget af en trekant er nul. Minder mig om min sansynlighedslektor, der spurgte: "Hvis jeg kaster denne mønt, hvad er så sandsynligheden for at jeg slår en 6'er?"
Brugernavn (15569) skrev:Nemt nok :-P Rumfanget af en trekant er nul. Minder mig om min sansynlighedslektor, der spurgte: "Hvis jeg kaster denne mønt, hvad er så sandsynligheden for at jeg slår en 6'er?"
Forkert. Spørgsmålet var "Hvordan beregner man rumfanget af en trekant?"
Et muligt svar kunne vel være 0,5*højde*grundlinie*0, eller "invalid question".
snesman (15570) skrev:Et muligt svar kunne vel være 0,5*højde*grundlinie*0, eller "invalid question".
Du kunne jo også bare henvise til at man kun kan beregne rumfang for 3 dimensionelle objekter, og at rumfanget af 2-dimensionelle objekter er 0.
Mnc (15573) skrev:For søren det er nemt...
http://peecee.dk/uploads/052012/rumfang.jpg
alle reelle tal er ifølge din tegning gyldige svar...
Mnc (15575) skrev:Hentyder du til noget så åndsvagt som at X og Y ikke er definerede?
Mon ikke han hentyder til at du dividerer med nul?
Jeg håber det bare er en af de dummerter man kommer til at lave.
Mnc (15573) skrev:For søren det er nemt...
http://peecee.dk/uploads/052012/rumfang.jpg
ZOMG!
http://farm3.static.flickr.com/2424/3876711570_d2b...
- journalister i Danmark er reelt nogle fjolser ... Jeg finder jævnligt fejl som den i artiklen, eller nogle grammatiske eller stavefejl værre end i en 6. klasse -.-
Mnc (15577) skrev:Intet bliver vel gyldigt når der divideres med nul.
Kommer an på hvordan du definerer division.
Man definerer det normalt som den modsatte operation af multiplikation. Dvs. Hvis vi siger 6/3, så spørger vi hvad vi skal gange 3 med for at få 6. Vi skal gange det med 2, ergo er 6/3 = 2.
Så kan vi spørge hvad 6/0 er. Okay, hvad skal vi gange med 0 for at få 6? Sådan et (reelt) tal findes ikke, og derfor er der ingen løsninger.
Kigger vi i stedet på 0/0 spørger vi hvad vi skal gange med 0 for at få 0, og der er alle de reelle tal en løsning.
Så:
ikke-nul divideres med nul giver ingen løsning.
nul divideret med nul giver alle tal.
Kigger vi på de ikke-negative udvidede reelle tal er 6/0 normalt defineret til at være plus uendelig.
Og jeg kunne blive ved. Bottom line: division med nul er fucked up.
Spiderboy (15580) skrev:Og jeg kunne blive ved. Bottom line: division med nul er fucked up.
I følge internettet bør man henvende sig til Chuck Norris.
http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/sexperterne/article1769162.ece skrev:Når liderlighedens bruser i din krop, kan det være svært at tøjle den indre tøjte, så i et svagt øjeblik hvisker du: 'stik fingeren i røven på mig, klem mine nosser, niv i mine patter, stik mig en lussing, sig som en gris'
Der må side nogle journalister inde på eb og være totalt stolte af deres proffesionsbachelor :P
http://content.usatoday.com/communities/ondeadline/post/2012/04/new-jersey-couple-sues-claiming-rented-house-is-haunted/1#.T8uQnJl1BZm skrev:A New Jersey couple is suing the landlord of their three-bedroom ranch house in Toms River, claiming it's haunted, the Asbury Park Press reports.
Josue Chinchilla, 37, and Michele Callan, 36, fled the house in March after staying only one week and want their $2,250 security deposit back.
http://library.hsh.com/articles/first-time-homebuyers/horrible-history-of-a-home-may-be-hidden-from-buyers.html skrev:New Jersey's administrative code requires Realtors to inform prospective buyers about any psychological impairment they know about--which includes "murder or suicide which occurred on a property, or a property purportedly being haunted."
Ameritards, lolsigh.
Og så en followup:
http://www.app.com/article/20120504/NJNEWS/305040106/-Haunted-house-couple-loses-People-s-Court-?nclick_check=1 skrev:TOMS RIVER — “The People’s Court” has ruled in the case of the Toms River “haunted house.”
Judge Marilyn Milian of the nationally syndicated television program ordered Thursday that Josue Chinchilla and Michele Callan pay three months in lost rent to their landlord, Dr. Richard Lopez, according to Kerstin Augur, the show’s publicist.
In other words, Lopez gets to keep the couple’s security deposit and is due rent on the three-bedroom ranch for the month of May, as the family still has their furniture and many of their belongings in the home.
Ja man kan virkelig høre at pigen er glad og kommunen agerer efter barnets tarv.
LINK
Jeg kan for en gangs skyld godt forstå at idioterne på kommunen får trusler.
Jeg har faktisk selv lyst til at sørge for at de aldrig kommer til at arbejde et sted, hvor de har mulighed for at bestemme over andre.
LINK
Jeg kan for en gangs skyld godt forstå at idioterne på kommunen får trusler.
Jeg har faktisk selv lyst til at sørge for at de aldrig kommer til at arbejde et sted, hvor de har mulighed for at bestemme over andre.
Kæft en flok amøber, hans to bedste folk min bare røv...
Ærgerligt at man ikke kender grundlaget for sagen, i forhold til beslutningen om at med magtanvendele flytte en stillesiddende 11 årig pige på den måde...
Er godt klar over at man ikke bare kan stoppe med den slags midt i handlingen, men at man tager beslutningen og udfører det på den måde lugter extremt ringe...
Kæft en flok amøber, hans to bedste folk min bare røv...
Ærgerligt at man ikke kender grundlaget for sagen, i forhold til beslutningen om at med magtanvendele flytte en stillesiddende 11 årig pige på den måde...
Er godt klar over at man ikke bare kan stoppe med den slags midt i handlingen, men at man tager beslutningen og udfører det på den måde lugter extremt ringe...
Hvad har jeg gjort for at gøre mig fortjent til at få sådan en smidt i hovedet:
http://peecee.dk/uploads/062012/Jebus.png
Kæmpemæssig flash ud over hele skærmen, lige dér.
http://peecee.dk/uploads/062012/Jebus.png
Kæmpemæssig flash ud over hele skærmen, lige dér.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.