mboost-dp1

Things that make you go hmm -leg

Gå til bund
Gravatar #15601 - ignuz
4. jun. 2012 22:45
Clauzii (15600) skrev:
Tror at Netto i hele DK har en omsætning større end 38,5 mio. ;)

Det er opgivet i tkr.
Gravatar #15602 - didriksen86
5. jun. 2012 01:50
LinguaIgnota (15599) skrev:
Hvad har jeg gjort for at gøre mig fortjent til at få sådan en smidt i hovedet:

http://peecee.dk/uploads/062012/Jebus.png

Kæmpemæssig flash ud over hele skærmen, lige dér.

Er du klar til fremtidens datacenter? - med Client'sh lyd
Gravatar #15603 - Clauzii
5. jun. 2012 10:16
ignuz (15601) skrev:
Det er opgivet i tkr.

Ups, ja det er da også :) Synes bare det er 'sjovt' at man opgiver tal for HELE Nettokæden (inkl. udenlandske butikker), når man er inde på en enkelt biks i DK. Netto DK havde i 2010 en omsætning på 17,9 mia. og tvivler på at det er steget til det dobbelte på 2 år.
Gravatar #15604 - apkat
5. jun. 2012 13:07
LinguaIgnota (15599) skrev:
Hvad har jeg gjort for at gøre mig fortjent til at få sådan en smidt i hovedet:

http://peecee.dk/uploads/062012/Jebus.png

Kæmpemæssig flash ud over hele skærmen, lige dér.

Du har glemt at installerer ad blocker

Clauzii (15603) skrev:
tvivler på at det er steget til det dobbelte på 2 år.

Tjae, finanskrisen betød at netto fik meget større salg. Netto er the shit
Gravatar #15606 - Fjolle
5. jun. 2012 13:51
Har du aldrig set AD?
Gravatar #15608 - Qw_freak
5. jun. 2012 19:11
hentyder du til stregkoden?? :)
Gravatar #15609 - XorpiZ
5. jun. 2012 19:15
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/601...

Hvorfor vil man lægge navn til sådan et billede?
Gravatar #15610 - Qw_freak
5. jun. 2012 19:25

Fordi man synes man selv er sjov og gerne vil have anerkendelsen....
Gravatar #15611 - LinguaIgnota
5. jun. 2012 20:45
Read it and weep.
Gravatar #15613 - fjols
6. jun. 2012 08:08
Jeg forstår ikke hvorfor, men det bliver ved med at overraske mig hvordan Ekstrabladet nærmest lyver i deres artikler.
Madonna koncert - Jeg var til denne koncert og det blev annonceret at Madonna ville gå på kl. 22.00, men hun kom på 22.40, altså kun 40 minutter forsinket - Hvilket jeg anser som normalt.

Derudover så var der utrolig meget vand til salg!
Han skriver til sidst at der ikke var ekstranummer, det var der.

Det skal så nævnes at hun optrådte 2 dage i træk, hvor jeg var til den sidste, så det med vandet og ekstranummeret kan jeg gå med til måske var rigtig.
Gravatar #15614 - <3Thinkpads
6. jun. 2012 08:20
LinguaIgnota (15611) skrev:
Read it and weep.

Jeg græder.

B. Creationism, that is, the idea that God created human beings pretty much in their present form at one time within the last 10,000 years
Definitely true: 39%
Probably true: 27%

Reject science, receive fairytales.
Gravatar #15615 - Mnc
6. jun. 2012 08:27
http://peecee.dk/uploads/062012/crea-vs-id.jpg

Creationism vs Intelligent Design... WAT
Gravatar #15616 - Fjolle
6. jun. 2012 08:30
fjols (15613) skrev:
Det skal så nævnes at hun optrådte 2 dage i træk, hvor jeg var til den sidste, så det med vandet og ekstranummeret kan jeg gå med til måske var rigtig.

Øh. Hvad med at møde for sent? Det kan vel også være sket i søndags at hun kom på 2 timer senere?

Desuden citerer de bare en anden artikel der siger det samme. Så det er ikke EB der lyver.
Gravatar #15617 - fjols
6. jun. 2012 08:33
Hun kom på kl. 22.40 begge dage (blev skrevet på eventets facebook væg) og det var annonceret hun kom på kl. 22.00.
Dørerne åbnede kl. 19.00 og warm-up kom på kl. 20.00.

Hvor ser du at de citerer en anden artikel?

Desuden får han det til at lyde som om der var dårlig stemning, hvilket bestemt ikke er tilfældet.
Gravatar #15618 - Mnc
6. jun. 2012 08:35
Og folk kalder os for nørder...

http://www.wimp.com/pencilsharpener/
Gravatar #15619 - <3Thinkpads
6. jun. 2012 08:39
Mnc (15615) skrev:

Creationism = Gud har "skabt" alt.
Intelligent design = Gud har haft en finger med i spillet.
Grundlaget for begge = Idioti.
Gravatar #15620 - Fjolle
6. jun. 2012 08:42

Fra artiklen:

"Det skriver Daily Mirror."

Daily Mirror skriver så at det var meningen at hun skulle gå på kl 21, men at de efter første dags problemer skrev på facebook at man ikke skulle forvente at hun kom på før 22.

Og hvis du ikke var der kan du vel heller ikke sige om der var dårlig stemning. Man kan vel tvivle på at der var god stemning hvis hun skred fra scenen og nægtede at spille ekstra nummer.
Gravatar #15621 - XorpiZ
6. jun. 2012 08:49
Fjolle (15620) skrev:
Og hvis du ikke var der kan du vel heller ikke sige om der var dårlig stemning.

fjols (15613) skrev:
Jeg var til denne koncert

:)
Gravatar #15622 - fjols
6. jun. 2012 08:56
Jeg var kun til den ene koncert, hvor der ikke var dårlig stemning.
Dem jeg kender der var afsted dagen før kan heller ikke nikke genkendende til stemnigen var dårlig.

Den jeg var afsted til var annonceret til kl. 22, om den før var til kl. 21 ved jeg ikke.

Synes bare generelt der bliver skrevet meget usandt i de danske medier. Eller i det mindste forsøgt at piske en stemning op.
Man må jo gå ud fra det er hvad der sælger.
Gravatar #15623 - snesman
6. jun. 2012 09:34
Fjolle (15616) skrev:
Desuden citerer de bare en anden artikel der siger det samme. Så det er ikke EB der lyver.

Og netop derfor er den journalistiske standard så sørgelig. Hvem fandt i øvrigt på at det er okay at skrive løgne så længe det er planket fra et andet medie først? (Og ja jeg er klar over at du ikke tager stilling til om det er i orden i ovenstående)
Gravatar #15624 - Clauzii
6. jun. 2012 09:37
snesman (15623) skrev:
Og netop derfor er den journalistiske standard så sørgelig. Hvem fandt i øvrigt på at det er okay at skrive løgne så længe det er planket fra et andet medie først? (Og ja jeg er klar over at du ikke tager stilling til om det er i orden i ovenstående)

Det gjorde jeg! (ifølge Terra...)
Gravatar #15625 - fjols
6. jun. 2012 09:37
Fyyyha, dumme Clauzii.
Kan du så sætte dig over i hjørnet og skamme dig.
Gravatar #15626 - Clauzii
6. jun. 2012 10:08
Too busy for that :)
Gravatar #15627 - Fjolle
6. jun. 2012 10:18
snesman (15623) skrev:
Hvem fandt i øvrigt på at det er okay at skrive løgne så længe det er planket fra et andet medie først?

Jeg synes at det er forfærdeligt og har minimal respekt for journalister der bare kopierer en historie uden at chekce op på om den er korrekt.

Men en nyhed om at "VERDEN GÅR UNDER I ÅR 2038" tiltrækker åbenbart flere clicks en "Alle andre journalister er nogle båtnakker. Lad os lytte til Nasa i stedet for en tolvårig dreng når vi snakker om kometer mmkay?".
Gravatar #15628 - terracide
6. jun. 2012 11:07
&lt;3Thinkpads (15619) skrev:
Mnc (15615) skrev:

Creationism = Gud har "skabt" alt.
Intelligent design = Gud har haft en finger med i spillet.
Grundlaget for begge = Idioti.

Bollocks.

Creationism blev dømt til at være en religion/religiøst baseret ved domstole i USA.

De religiøse løgnere måtte så finde på noget for at få deres religion ind i skolerne igen.

De skiftede så bare navn, se f.eks. her:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/16...

Så det er samme lort, bare løjet til et nyt navn af religiøse fucktards...
Gravatar #15629 - markjensen
6. jun. 2012 18:31
Gravatar #15630 - HrJakobsen
6. jun. 2012 19:11
http://pikstormer.wordpress.com/2011/05/24/cuckold-mandens-nye-rolle-eller-blot-en-seksuel-lyst/ skrev:
Jul i Andeby.

Anders And, gik gennem Andeby kl. 23.00 d. 19 december 2006. Den øredøvende stilhed, regnens sagte dryp og vindens susen lød i Anderses øre. Luften var rå, fugtig og kold, stoplysenes rød gule, grønne farver spejlede sig i den sugende sorte asfalt. Anders var jaloux, han var i et nedrigt humør, med økse i sin hånd, gik han mod Andersines bo, han var vis, hun havde bollet en anden and. De blodrøde pletter sprængte i hans andehoved, med små smertefulde pops. Der var ænder på gaden, ikke mange men få, de hastede af sted optaget af julens skik. De skævede til Anders og øksen i hans hånd, så væk og ned og hastede sig videre, ville ikke risikere. Døren i gaden var itu sparket, splintret og revner og knuste ruder, der var mange narkomander i Andeby, og blodige kanyler lå allestedsnærværende. Så Anders ringede ikke på, men gik bare ind, op ad trappen, hen ad gangen og der var Andersines navn, under den lille julekrans. Øksen flåede låsen op, men ikke nok, flere gange flåede øksen. Dørene gik op, ænder kiggede ud, skræppede bange, hvad der skete, vi ringer til Ænderne! Men Anders hørte ikke, han var ved kanten af livet, travlt med at dø. Hans ene luffe var gået igennem glasset med øksen, glasskåret stak blodigt ud, blodet sprøjtede på Anderses andeben. Hans blå sømandsbluse, var sortplettet af blodet der silede rundt som Anderses luffe. Døren halvt gik op halvt faldt ned, ved det sidste spark af Anderses andeben. Andersine var i stuen, skreg, stod i lyserød kimono, med curlerne i sine fjer. Anders sagde ingenting, ikke et rap, han vidste ingenting mere, han var langt væk i rusen, hævn og blod. Anders blødte over det hele men ænsede intet, havde kun øje for Andersines andehoved med den åbne lyserøde mund, tunge, opspilede øjne, Anders hørte intet, ud over den i blodet dunkende pulsen. Øksen landede på Andersines luffe, det var skævt, ført med en luffe der ikke helt kunne styre. Der skete intet ud over råt andekød, blev revet, flået og blod pludselig sprøjtede fra Andersines luffe. Andersine baskede fortvivlet væk fra øksen, hendes kimono sortplettet, stod som et sejl, de fine hvide fjer, plettet og dyppet i hendes blod. Men det var nyttesløst, intet kunne holde Anders væk, Anders gik igennem bord stole og dør, Anderses økse fløj rundt uden han vidste, hvor. Anders ramte igen, i skulderen, den gik ned, dybt, der var noget der knækkede. Andersine lå, baskende, som en vingeskudt and, Anderses økse gik metodisk op og ned, rytmisk i en evighed. Pludselig holdte han, øksen lå slapt i hans luffe, faldt ned med et hult bump. Det var fuldbragt.
Gravatar #15631 - Qw_freak
6. jun. 2012 19:54
Kæft en dårlig lyrik...
Gravatar #15632 - Ronson ⅍
6. jun. 2012 20:07
http://ekstrabladet.dk/112/article1771677.ece

Arh, så voldsomt har det næppe været, når den uden problemer har haft posen over hovedet i minimum 5 timer og ligefrem ligger og "putter" sig med den på.
Gravatar #15633 - XorpiZ
6. jun. 2012 20:08
Det stinker langt væk af en der prøver at lyde klog, uden rent faktisk at være det :D
Gravatar #15634 - Qw_freak
6. jun. 2012 20:48
Ronson (15632) skrev:
http://ekstrabladet.dk/112/article1771677.ece

Arh, så voldsomt har det næppe været, når den uden problemer har haft posen over hovedet i minimum 5 timer og ligefrem ligger og "putter" sig med den på.

NEJ NEJ NEJ, det er breakin NEWS det der, selvfølghellig er det da voldsomt, forvent at statsministeren personlig gå ind i sagen og indfører midlertidig døstraf til den formastelige som har ladet en plastikpose liggende som katten har kravlet ind i!

Gravatar #15635 - Chewy
6. jun. 2012 21:31
som har ladet en plastikpose liggende som katten har kravlet ind i!

Nu kan jeg kun forholde mig til hvad vi får at vide i artiklen.
Men der bliver nævnt følgende:

Posen var klippet til, så den passede ned over en kats hoved.
Gravatar #15636 - LinguaIgnota
7. jun. 2012 06:21
Gravatar #15637 - Mort
7. jun. 2012 07:18
Posen var klippet til, så den passede ned over en kats hoved.

Det kan være noget så "uskyldigt" som en af naboerne som var trætte af at katten rendte rundt i deres have, sked i deres urtehave, gravede deres nyplantede rosebed op, satte poteaftryk og ridser på deres bil eller hvad katte nu ellers kan finde på at gøre når de render rundt udenfor.

Det er relativt let at klippe et passende hul i en plastikpose, putte noget tun i posen og lægge posen der hvor katten som regel er til gene.

Jeg er selv ret træt af at have fremmede katte til at bruge min have som toilet og jeg har endnu ikke fundet nogen gode måder at løse problemet på, uden at skade katten.
Gravatar #15638 - Qw_freak
7. jun. 2012 07:29
Mort (15637) skrev:
uden at skade katte

Blehh, indsæt en annonce i den lokale avis, og hvis den så bliver ved, så må du aflive den....

Det er loven, (svjv), og om den dør for din hånd eller en bil kan vel komme ud på et...

IInb4: "Du er et dumt svin fordi du siger sådan noget...."

Vi slår også mulvarpe og andre "uskadelige" men irriterende dyr ihjel, men uhaaaaa neej da, vi må sandelig ikke røre de stakkels katte, for de er små mennesker og alt muligt...
Gravatar #15639 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
7. jun. 2012 07:47

Både og - vil til dels give dig ret ..

1* En kat kan være et kæledyr - hvordan vil du have det hvis DIT kæledyr blev slået ihjel?
2* Nej - du kan ikke holde en kat på din egen grund ... -.-
3* Selvfølgelig skal naboerne holde deres kræ væk fra mit rosenbed - medmindre det er heste ... hestelort er godt for roser
4* Balder var SÅ meget fortjent!.. Lortekøter, lorte ejer! Så kan de fandme lære det!
5* Det er lidt synd at slå dyr ihjel, DE kan jo ikke gøre for det ... Dræb ejeren istedet!
Gravatar #15640 - Mort
7. jun. 2012 10:41
Qw_freak (15638) skrev:
Vi slår også mulvarpe og andre "uskadelige" men irriterende dyr ihjel, men uhaaaaa neej da, vi må sandelig ikke røre de stakkels katte, for de er små mennesker og alt muligt...

Det er ikke loven som forhindrer mig i at slå katten ihjel. Hvis jeg var interesseret i at stoppe katten, kunne jeg sætte en rævesaks op, sætte en dåse forgiftet tun ud i haven eller sætte en snare op og så trampe katten i hovedet så den døde.

Jeg respekterer alt levende og hvis jeg ikke har tænkt mig at spise et dyr og dyret ikke er til fare for mig eller andre, så har jeg ingen ret til at tage dets liv.
Gravatar #15641 - Mnc
7. jun. 2012 10:52
I'm a little teapot, short and shout
here's my handle - oh bugger I'm a sugarbowl
Gravatar #15642 - Qw_freak
7. jun. 2012 10:59
Mort (15640) skrev:
Jeg respekterer alt levende og hvis jeg ikke har tænkt mig at spise et dyr og dyret ikke er til fare for mig eller andre, så har jeg ingen ret til at tage dets liv.

Forestil dig at du havde en græsplæne (det har du måske), og i den havde en mulvarpefamillie slået sig ned, hvad ville du så gøre for at undgå at græsplænen kom til at ligne en slagmark? givet at du ikke kunne leve med at den ligenede en slagmark?

alt levende? også insekter?

Gravatar #15643 - apkat
7. jun. 2012 11:37
Nogen der kan se hvordan den plasticpose er "klippet til for at dræbe en kat" fordi det ligner da bare en foldet pose?

Gravatar #15644 - Ronson ⅍
7. jun. 2012 12:08
Det kan være posen oprindelig var 8 km lang. Men det er kun et gæt.
Gravatar #15646 - XorpiZ
7. jun. 2012 12:28
:>?
Gravatar #15647 - snesman
7. jun. 2012 12:39
Ja det blev taget da jeg var ved at føre automobil.
Gravatar #15648 - Fjolle
7. jun. 2012 12:43
Er det en reklame for Cryos?
Gravatar #15649 - Ronson ⅍
7. jun. 2012 14:03
det ligner et fødevare landbrug logo
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login