mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Tag natbussen, sagde de. De kører hver halve time, sagde de.
Nej. Jeg skal selvfølgelig komme en halv time efter den sidste natbus og en time før morgenbusserne.
Nej. Jeg skal selvfølgelig komme en halv time efter den sidste natbus og en time før morgenbusserne.
At Dell anbefaler at man skal bruge en BIOS-CD i forbindelse med at man skiller en bærbar ad for at rense blæseren.
Næste gang du bestiller for mange ting, Hr. Ronron, så kan du bare sende det overskydende til min adresse. Du burde stadig have min adresse fra den gang hvor du skulle have sendt mig et kabinet med bundkort til overpris, men hvor jeg i stedet modtog en kasse med mursten og brugt beskyttelse fra seksuelle gerninger.
På forhånd tak.
På forhånd tak.
http://sproget.dk/nyheder/hvad-betyder-diy
Hun er så sandelig opdateret. Thomas Christiansen siger det faktisk ret godt på hendes blog:
Hun er så sandelig opdateret. Thomas Christiansen siger det faktisk ret godt på hendes blog:
http://sprogspionen.mariannerathje.dk/#comments2 skrev:Nu da det er opklaret, kan du så ikke undersøge hvad JFGI (Just Fucking Google It, red.) betyder?
... at Chromes print dialog er så fucking ringe!
... at Googles princip er KISSAFTWKC (Keep It Simple Stupid And Fuck Those Who Know Computers!)
... at Googles princip er KISSAFTWKC (Keep It Simple Stupid And Fuck Those Who Know Computers!)
snesman (15114) skrev:http://politiken.dk/debat/ECE1598241/hvorfor-er-novos-taenkning-mere-hellig-end-scherfigs/
Han siger jo bare tingene som de er....men bare vent...nassere har masser af dårlige undskyldninger...de snyltende egositer skider jo på alt og alle...bare de kan få alt gratis..
Forskellen er vel at når staten stjæler ens penge kan de give dem til en eller anden doven indvandrer bums der har faked en psykisk sygdom:
google web cache (historien røg ned 5 minutter efter den kom op)
Hvorimod når man selv vælger at betale for noget kunst har man et valg angående hvor de penge havner, og at de penge havner der vil sandsynligtvis give enticement for at der blvier produceret mere af det kunst. (Uanset om du ser Titanic i biografen eller køber Louis C.K. show direkte fra ham selv)
google web cache (historien røg ned 5 minutter efter den kom op)
Hvorimod når man selv vælger at betale for noget kunst har man et valg angående hvor de penge havner, og at de penge havner der vil sandsynligtvis give enticement for at der blvier produceret mere af det kunst. (Uanset om du ser Titanic i biografen eller køber Louis C.K. show direkte fra ham selv)
Alrekr (15119) skrev:Det er sgu lidt ironisk - terracide er taget til Sverige for at kunne betale meget mindre i skat, bolig og alt det der. Men brokker sig stadig over "nassere" :)
Jeg betaler...læg mærke til forskellen...men så kan man jo se på dine ratings at et medlemskab af mensa ikke betyder betyde at man forstår noget.
Jeg betaler min skat jævnfør gældende danske og svenske love...modsat nassere...men tak for et godt grin amøber...altid rart at vide at stupiditet lever i bedste velgående ;)
Havde jeg stukket af til et skattely og undladt at betale skat ville du have en pointe...nu fremstår du/i bare som tards der fatter hat! :D
Terra - Flere"guldkorn" fra de *host*kvikke*host*?!
Rainmeter (15122) skrev:#15121
Netop af den simple grund, burde du ikke have noget af sige i Danmark, det er nemt at råbe op og ting der ikke påvirker en selv direkte?
Stemte ved sidsta valg, har dansk pas...hmm...netop som jeg troede i ikke kunne blive mere stupide...så gør i mig til skamme :D
Ja er meget flot alt det der kaptajn.
Igen viser du, at du ikke læser lad mig da fremhæve de ord du bør lægge mærke til.
Behøver du en forklaring for mine tanker bag? ak ja gør du vel.
Jeg mener du er skredet fra Danmark til et nyt land, hvor du nu hører under dette lands lov, det var et valg du tog! derfor mener jeg, at man ikke har lov til at påvirke noget i landet mere, da det nu ikke vil påvirke din dag direkte. Jaja sagde hunden du arbejder Danmark, ja godt for dig du har tænkt dig valgt et land med en god lån, men et land med en lav skat. Her mener jeg så nu, at du er "svensker" du velkommen til at være "dansker" her byder jeg dig velkommen med åbne arme, også hjem igen. Så længe du dog bor i et andet land, og har din hverdag der, mener jeg du burde lukke røven, om ting der forgår i Danmark, for det ænder ikke noget i dit lille liv vel? men kun i vores andres. I og med du bor i sverige og ikke har planer om at skulle flytte hjem, hvordan skal jeg dog så tro du faktisk vil Danmark det bedste når du stemmer?, og ikke kun stemme efter du får mere i lånsækken?
Ja er meget flot alt det der kaptajn.
Igen viser du, at du ikke læser lad mig da fremhæve de ord du bør lægge mærke til.
Rainmeter (15122) skrev:#15121
Netop af den simple grund, burde du ikke have noget af sige i Danmark, det er nemt at råbe op og ting der ikke påvirker en selv direkte?
Behøver du en forklaring for mine tanker bag? ak ja gør du vel.
Jeg mener du er skredet fra Danmark til et nyt land, hvor du nu hører under dette lands lov, det var et valg du tog! derfor mener jeg, at man ikke har lov til at påvirke noget i landet mere, da det nu ikke vil påvirke din dag direkte. Jaja sagde hunden du arbejder Danmark, ja godt for dig du har tænkt dig valgt et land med en god lån, men et land med en lav skat. Her mener jeg så nu, at du er "svensker" du velkommen til at være "dansker" her byder jeg dig velkommen med åbne arme, også hjem igen. Så længe du dog bor i et andet land, og har din hverdag der, mener jeg du burde lukke røven, om ting der forgår i Danmark, for det ænder ikke noget i dit lille liv vel? men kun i vores andres. I og med du bor i sverige og ikke har planer om at skulle flytte hjem, hvordan skal jeg dog så tro du faktisk vil Danmark det bedste når du stemmer?, og ikke kun stemme efter du får mere i lånsækken?
Flere af de andre "perkere" vi har sent hjem til deres eget land havde også dansk pas. Din pointe er?
Flere af de andre "perkere" vi har sent hjem til deres eget land havde også dansk pas. Din pointe er?
www.huffingtonpost.com/2012/04/10/boy-brings-heroin-to-school_n_1414593.html skrev:A 5-year-old boy found dozens of bags of heroin inside a jacket he had taken to school and showed them to his kindergarten classmates....Police have told the Connecticut Post the boy took 50 packets of heroin out when it came time for a show-and-tell presentation
Du skal bare tænke på ham som vores egen Breivik Light.
Han er allerede flygtet halvvejs til Norge, sidder og gamer skydespil med hans høje IQ og tror fuld og fast på at det er alle andre end ham der er forkert på den.
Hmm... nu sidder jeg faktisk og bliver en smule skræmt.
Du skal bare tænke på ham som vores egen Breivik Light.
Han er allerede flygtet halvvejs til Norge, sidder og gamer skydespil med hans høje IQ og tror fuld og fast på at det er alle andre end ham der er forkert på den.
Hmm... nu sidder jeg faktisk og bliver en smule skræmt.
Det er ikke den slags IQ, Jakob tænker på. Det er Terracides definition, og den har intet med intelligens at gøre ;)
Har du overvejet at folk med højere intelligens ser et mere nuanceret billede? F.eks. et, hvor ikke alle love er rigtige eller ikke bliver brugt til det formål, de var tiltænkt?
Brugernavn (15135) skrev:Har du overvejet at folk med højere intelligens ser et mere nuanceret billede? F.eks. et, hvor ikke alle love er rigtige eller ikke bliver brugt til det formål, de var tiltænkt?
Shifting the goalsposts...jeg kan virkelig se intelligensen brede sig i denne tråd...er du holdt op med at slå din kæreste?
terracide (15136) skrev:Shifting the goalsposts...jeg kan virkelig se intelligensen brede sig i denne tråd...er du holdt op med at slå din kæreste?
Har du feber eller taler du altid i vildelse?
Brugernavn (15137) skrev:Har du feber eller taler du altid i vildelse?
Vil skal ned i pixiebogs format...*sigh*
Tumperne prøver at ligestille det at jeg lovligt bor i Sverige, betaler skat i Danmark og de 2 lande så indbyrdes afregner...med at det ulovligt nasse ting man ikke har ret til.
Du får så en lige så stor brainfart og prøver at undskylde det med at folk med højere intelligens så kan warpe virkeligheden så fakta ikke længere er fakta og subejtive fejlslutnigner har værdi.
Dette er en fallacy der kaldes moving the goalposts...du prøver at flytte rammerne for at idioten kan få en chance.
Jeg kvittere så med en fallacy igen (lige børn leger bedst) af typen Ad hominem (er du holdt op med at slå din kone).
så behøver man bare kigge på rating og så kan man skille folk der fatter røv (dig og Jakob f.eks) fra...og erklære jer for dumme til at forstå forskellen på lovlige og ulovlige ting.
Er du med nu...eller skal du holde jakob i hånden mens vi lærer jer alfabetet?!
Terra- Sjovt så meget folk kan dumme sig i forsøget på at ramme mig...LOL!
Elsker når Terracide ikke kan forsvare sine meninger og i stedet spytter en masse ord ud som kan ofte ikke en gang selv ved betydningen af.
Mit yndlings er helt klart fallacies, som plejer at køre i loop:
terracide (15140) skrev:Vil skal ned i pixiebogs format...*sigh*
Du skal øve dig lidt i at tegne, kammerat.
Jakob Jakobsen (15142) skrev:Elsker når Terracide ikke kan forsvare sine meninger og i stedet spytter en masse ord ud som kan ofte ikke en gang selv ved betydningen af.
Jeg elsker når du væver uden om...fatty :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.