mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
terracide (15148) skrev:Spejl...sidder jeg og sammenligner helt legal aktivitet med ulovlig...trykker mensa-huen for meget?!
Nej, men der er ingen herinde der er så god til at kalde folk navne, svine folk generelt til, eller benytte fine fremmedord, når de ikke kan forsvare deres holdning som dig.
For eksempel har du lige insinueret at jeg sidder og sammenligner legal aktivitet med ulovlig aktivitet i denne diskussion.
Dette kan jeg dog ikke huske.
Men du er jo også af den mening at "Ikke lovligt = umoralsk" og "Lovligt = moralsk rigtigt"
For der findes da ikke forkerte love og der er intet der er lovligt der er forkert.
terracide (15121) skrev:Jeg betaler...læg mærke til forskellen...men så kan man jo se på dine ratings at et medlemskab af mensa ikke betyder betyde at man forstår noget.
terracide (15134) skrev:Når folk kan komme i mensa og ikke se forskel på ulovligt naseri og lovligt grænsegængeri er så verden fandme morsom :D
Øhm.. Mig bekendt er jeg ikke intelligent nok til at komme i Mensa. Løjtnanten sagde ganske vist, til Forsvarets dag, at jeg havde hovedet til at blive en god officer (men det siger de vist til alle med en IQ på lidt over de 100), og jeg er i gang med at tage en civilingeniør-uddannelse - men Mensa, det er jeg ikke. Mener heller ikke at have forsøgt at give udtryk for at jeg er medlem af Mensa, eller overhovedet Mensa-materiale. Modsat, så sagde jeg at min IQ ligger på 79 ifølge den test som var populær i ca. 5 minutter for et par dage siden. At det så er ca. 50 point for lavt er en helt anden sag.
Android-telefon med 14 dages standbytid - jeg må se det (skrevet et upartisk sted) før jeg tror det.
Alrekr (15157) skrev:Android-telefon med 14 dages standbytid - jeg må se det (skrevet et upartisk sted) før jeg tror det.
Jeg gnækker lidt...alle n00b's har hypet ARM...og overset at Intel ikke har lagt på den lade side...hvad intel gjorde ved mobos gør de nu ved mobiler.
terracide (15158) skrev:alle n00b's har hypet ARM
Indtil nu har Intel ikke haft noget spændende til mobiltelefoner - de har simpelthen ikke været energieffektive nok. Der har ARM haft en fordel. Intel har, med Medfeld, gjort et kæmpe spring, så nu kommer vi nok til at se en kæmpe kamp mellem Intel og ARM om hvem der laver de bedste mobile processorer. Jeg glæder mig.
Alrekr (15159) skrev:Indtil nu har Intel ikke haft noget spændende til mobiltelefoner - de har simpelthen ikke været energieffektive nok. Der har ARM haft en fordel. Intel har, med Medfeld, gjort et kæmpe spring, så nu kommer vi nok til at se en kæmpe kamp mellem Intel og ARM om hvem der laver de bedste mobile processorer. Jeg glæder mig.
Intel har ikke haft interesse i markedet før nu.
For lav indtjening per chip.
Eneste grund til de gør det nu...er for at forhindre ARM i at blive en trussel.
Spørg AMD hvad der sker når man vækker chipzilla.
Fjolle (15160) skrev:Heh. Du har jo ingen ide om hvad du snakker om :)
Men det er da sødt at intel har lavet en cpu der ikke bruger strøm i standby. Om man så kan bruge det til noget... Android 2.3 *shudders*
Fjolle (15160) skrev:Heh. Du har jo ingen ide om hvad du snakker om :)
Men det er da sødt at intel har lavet en cpu der ikke bruger strøm i standby. Om man så kan bruge det til noget... Android 2.3 *shudders*
Læs roadmaps.
Læs op på Intels omstruktureing.
Læs op på Atom der har fået tick-tock status nu.
Så kan vi snakke om hvem der ikke har nogen ide om hvad de snakker om.
Her et en freebie til dig:
http://www.anandtech.com/show/5365/intels-medfield...
Sidste gang Intel smøgede ærmerne op på den måde var resultatet Conroe.
Lad os se hvem der ikke har nogen ide om hvad der sker...
terracide (15162) skrev:Her et en freebie til dig:
Skal vi sammenligne den med Galaxy S III, så tror jeg ikke, at Intel har meget at prale med; Figurene viser, at Nexus er en del bedre end S II samt at Intel ikke er meget foran Nexus.
Alrekr (15157) skrev:Android-telefon med 14 dages standbytid - jeg må se det (skrevet et upartisk sted) før jeg tror det.
Batteritiden for min gamle mobil under brug. Ved ren standby samt fuld mobil-dækning kan den komme et godt stykke over 10 dage... Måske ikke 14, men det er ikke langt fra.
Daniel-Dane (15163) skrev:terracide (15162) skrev:Her et en freebie til dig:
Skal vi sammenligne den med Galaxy S III, så tror jeg ikke, at Intel har meget at prale med; Figurene viser, at Nexus er en del bedre end S II samt at Intel ikke er meget foran Nexus.
Er du bevidst dum nu?
terracide (15165) skrev:Er du bevidst dum nu?
Hvad mener du? Hvad overser jeg? Jeg er klar over, at hverken Intels processor eller S III er ude endnu, men jeg vil vove at kalde dem samme generation, hvorfor jeg finder min sammenligning gyldig.
Alrekr (15168) skrev:Hvad jeg læser: "Homoer vil behandles som en minoritet".
Den bliver jeg simpelthen nødt til at kommentere på.
De københavnske homoer har åbenbart usædvanligt små sko på hvis de bliver stødt over at heteroseksuelle står og kysser i en homobar. Homoer bliver ikke smidt ud af heterobarer for at kysse.
Det er så ynkeligt at nogle homoer stædigt forbliver i deres offerroller og insisterer på en os-og-dem mentalitet. Tåber.
Spiderboy (15169) skrev:De københavnske homoer har åbenbart usædvanligt små sko på hvis de bliver stødt over at heteroseksuelle står og kysser i en homobar.
Sandt, og heteroseksuelle der bliver stødt over bøsser der kysser har også også for små sko på.
Men altså, som ejer af en beværtning går jeg ind for at man selv må bestemme hvilket klientel man vil have- og den går begge veje.
Mamad (moveax1ret) (15170) skrev:Men altså, som ejer af en beværtning går jeg ind for at man selv må bestemme hvilket klientel man vil have- og den går begge veje.
Man må ikke diskriminere på seksuel orientering. Den kan en beværtningsejer så vidt jeg ved ikke komme udenom. Uanset hvem-mod-hvem.
Men de kan jo kalde det hvad fanden de vil.
"for fuld" ~ #71
terracide (15174) skrev:Daniel-Dane (15167) skrev:Hvad mener du? Hvad overser jeg? Jeg er klar over, at hverken Intels processor eller S III er ude endnu, men jeg vil vove at kalde dem samme generation, hvorfor jeg finder min sammenligning gyldig.
Du læste Anand linket?
Hvad har jeg overset?
Jeg kan nu godt se det irriterende i at tage på en bøssebar og få "I don't roll that way, brah" at vide hele tiden.
Daniel-Dane (15176) skrev:Jeg kan nu godt se det irriterende i at tage på en bøssebar og få "I don't roll that way, brah" at vide hele tiden.
Den får de jo heller ikke - de har en fordel i deres gaydar. :P
Der opstår naturligvis problemer hvis Rene møder op i sine fivefingers, men hvad er også chancen for, at han tager til danmark for at tage på bøssebar? :P
Mnc (15177) skrev:Den får de jo heller ikke - de har en fordel i deres gaydar. :P
Det er muligt, men metroseksuelle har en jo en antiradarlakering.
Also, YouTube-musikvideoer er i noget højere kvalitet end noget musik på Spotify. Thumbs down, Spotify, når bassen er helt flad.
Daniel-Dane (15178) skrev:Det er muligt, men metroseksuelle har en jo en antiradarlakering.
I lolled :-D
Daniel-Dane (15178) skrev:Also, YouTube-musikvideoer er i noget højere kvalitet end noget musik på Spotify. Thumbs down, Spotify, når bassen er helt flad.
Kan du give et eksempel på det? Jeg har ingen problemer med bassen - eller lydkvaliteten i det hele taget.
Spiderboy (15179) skrev:Kan du give et eksempel på det? Jeg har ingen problemer med bassen - eller lydkvaliteten i det hele taget.Daniel-Dane (15178) skrev:Also, YouTube-musikvideoer er i noget højere kvalitet end noget musik på Spotify. Thumbs down, Spotify, når bassen er helt flad.
Det kan godt være, at det er noget, jeg bilder mig ind, men fx Rolling In The Deep virker bare fladere i Spotify.
Daniel-Dane (15181) skrev:Det kan godt være, at det er noget, jeg bilder mig ind, men fx Rolling In The Deep virker bare fladere i Spotify.
Prøv et dubstep remix, skru op for bassen, så bør du kunne høre forskel:
Daniel-Dane (15176) skrev:Du læste Anand linket?
Hvad har jeg overset?
Datoen, roadmappet, partnerships...og den vigtigste del...deres mobile hardware division.
Som jeg sagde, Intel gør hvad de gjorde ved motherboards med mobiler nu.
Det lader du du har overset alt der ikke lige hvade med ydelse at gøre i januar...du skulle nok holde igen med dit misbrug...
Alrekr (15184) skrev:Men de er sgu sent ude. Jaja, de har måske ikke haft den store interesse - men det er sgu på tide at verdens største chipfabrikant går i gang.
Intel er high profit orientated...men Atom er udviklet udelukkende til dete formål...bare på back burner...Intel opdagede så at de kunne langsomt udvikle deres Atom serie...og sælge dem som mediebokse...og derved tjene deres R&D hurtigt ind.
Og mens resten af verden fumler med 28nm og yields, så spytter intel 3D 22nm ud...
Stofa "SmartTv" kundeservice.
Har fået et brev om at min bestilling af "FritValg" træder i kræft 16/4. Efter en længere tur gennem deres kundeservice viser det sig at selve kanalerne jeg har valgt først er aktive d. 23/4.
Det er jo logisk.
Og så står der at det vil koste 995,-. Der stod dog ikke hvad det er der vil koste 995,-. Det kunne kundeservice heller ikke rigtig svare på, og der var ingen regninger til mig på 995,-
Det varmer hjertet.
Har fået et brev om at min bestilling af "FritValg" træder i kræft 16/4. Efter en længere tur gennem deres kundeservice viser det sig at selve kanalerne jeg har valgt først er aktive d. 23/4.
Det er jo logisk.
Og så står der at det vil koste 995,-. Der stod dog ikke hvad det er der vil koste 995,-. Det kunne kundeservice heller ikke rigtig svare på, og der var ingen regninger til mig på 995,-
Det varmer hjertet.
Daniel-Dane (15181) skrev:Det kan godt være, at det er noget, jeg bilder mig ind, men fx Rolling In The Deep virker bare fladere i Spotify.
Og du har slået HQ streaming til?
Qw_freak (15192) skrev:Hvilken bar er det?
Jeg formulerede mig måske lidt dumt, jeg ejer ikke en beværtning,det jeg mente var at min indgangsvinkel er at folk skal have lov til at diskriminere ligeså dumt de vil- hvis du er utilfreds så lad være med at besøge stedet.
Du tror nok, at du har det hårdt.
Hvor kommer de 195 kroner fra for en forsikring, som er nytegnet?
http://www.blogcdn.com/www.urlesque.com/media/2011...
Du tror nok, at du har det hårdt.
TRYG skrev:TIDLIGERE OPKRÆVET ........... 195,00 KR
PERIODE: 01.04.2012 - 01.04.2013 :
PRIS ......................... 703,00 KR
OPKR.GEBYR ................... 7,00 KR
Hvor kommer de 195 kroner fra for en forsikring, som er nytegnet?
http://www.blogcdn.com/www.urlesque.com/media/2011...
Har oplevet at firmaet havde betalt flere tusind kroner for meget pga en fejl fra TRYG, efter at fejlen blev opdaget af os et år efter fik vi pengene igen. Men de kunne ikke forklare hvordan fejlen var opstået, eller hvorfor der ikke blev opdaget noget fra deres side.
Lur mig om de ikke opdager det hvis det er flere tusinde kroner den anden vej?
Har oplevet at firmaet havde betalt flere tusind kroner for meget pga en fejl fra TRYG, efter at fejlen blev opdaget af os et år efter fik vi pengene igen. Men de kunne ikke forklare hvordan fejlen var opstået, eller hvorfor der ikke blev opdaget noget fra deres side.
Lur mig om de ikke opdager det hvis det er flere tusinde kroner den anden vej?
Jakob Jakobsen (15196) skrev:Når man køber et kamera til omkring 50.000, så behøver man vel ikke at kunne fotografere?
Der er mange fordele ved spejlrefleks kameraer ;)
Hver 4. familie der sættes på gaden har børn
Familie?
Familie?
http://www.denstoredanske.dk/index.php?title=Krop%2C_psyke_og_sundhed/Psykologi/Psykologiske_termer/familie skrev:familie, i Danmark en social gruppe, der består af to generationer, forældre og børn, der normalt lever i samme husstand. Børn regnes i denne sammenhæng som personer under 26 år.
Du glemte lige del 2;
Der kan være afvigelser fra en sådan grundmodel af en familie, fx eneforsørgerfamilien, den nydannede familie eller familien, hvor børnene ikke for øjeblikket lever i hjemmet.
Der er altså intet krav om børn, som jeg forstår det. Hvis to personer bliver gift, men ingen børn har, så er de vel stadig en familie ('nydannet familie')?
Der kan være afvigelser fra en sådan grundmodel af en familie, fx eneforsørgerfamilien, den nydannede familie eller familien, hvor børnene ikke for øjeblikket lever i hjemmet.
Der er altså intet krav om børn, som jeg forstår det. Hvis to personer bliver gift, men ingen børn har, så er de vel stadig en familie ('nydannet familie')?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.