mboost-dp1
Newz.dk LAN!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Tager jeg som et: 'fuck yes'.Daniel-Dane (694) skrev:Er det for sent at spørge om kørsel og adgang? XD
Jeg er rejst frem i tiden og det lykkedes mig at få et enkelt billede med tilbage fra LAN'et.
Det kan man ikke bruge til ret meget, når der ikke står brugernavne på. Altså, Caek kan jeg selvfølgelig genkende, og den flotte, unge mand i forgrunden kunne meget vel være Akrylmaling - men jeg er helt blank på de andre.
Du får dog en informativ alligevel. Bare fordi.
Du får dog en informativ alligevel. Bare fordi.
Daniel-Dane (704) skrev:Er det for sent at spørge om kørsel og adgang?
Du kan da godt få kørsel af mig kører lige forbi Næstved alligevel
Rasmus064 (718) skrev:Du kan stadig også køre mig?
Ja ja ofc
Du står stadig som tilmeldt i waven?
Oh, alright. Hvis ZiN ikke aktivt råber og skriver NEJ!111oneone, så kommer jeg. Hvad med betaling (benzin, broen, etc.) til dig?
Jeg har nemlig ikke sååå mange penge igen. ;)
Oh, alright. Hvis ZiN ikke aktivt råber og skriver NEJ!111oneone, så kommer jeg. Hvad med betaling (benzin, broen, etc.) til dig?
Jeg har nemlig ikke sååå mange penge igen. ;)
Caek of Doom (690) skrev:Forresten, har I så noget underlag af en art man kan sove på? Sådan, udover et tastatur eller et gulv? Jeg har nemlig ikke noget underlag, piv piv. Jeg håber jeg kan låne en sofa, eller noget. :P
Jeg kan godt tage et ekstra af mine elendige underlag med :P selv vil jeg næsten foretrække gulvet frem for de underlag, men stadigvæk xD point for tanken?
Jeg ville ønske jeg havde en luftmadras :(
Var der nogen, der tog en wii med? 8D
Lige meget hvor på nettet, jeg befinder mig, kommer den DeeDee altid. Rage.Elskov (727) skrev:Nåh ja, prisen for helvede. ZiN, passer det med 100 kr som Deedee skriver? :O
Waven skrev:Pris:
Anslået ca. 100 DKK.
Jeg tvivler på, det bliver så meget - der kommer mere i morgen eller i løbet af i dag.
Rasmus064 (729) skrev:Nice.
Hvad tid blive det så?
Er i KBH ca. ved 16.30 alt efter hvor du vil samles op?
Jamen okay, så for at du ikke skal føle dig udenfor :P
Hej Daniel-Dane
Vi mødes ved vandtårnet i Næstved ca. kl 15.15
Hilsen Riotfellow
Hej Daniel-Dane
Vi mødes ved vandtårnet i Næstved ca. kl 15.15
Hilsen Riotfellow
Jeg glæder mig til at sammenligne, når vi mødes i morgen. Pigerne bliver misundelige.
Jeg glæder mig til at sammenligne, når vi mødes i morgen. Pigerne bliver misundelige.
Daniel-Dane (745) skrev:#744
Jeg tror dog ikke, at Eva bliver misundelig....
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.