mboost-dp1
Newz.dk LAN!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Zhadu (654) skrev:Og så vil jeg gerne lige minde folkene om, HVEM det er som kommer med kagen og elskoven.
Da pimpín' be startin' right 'ere, yo.
Husk det rigtige tøj
Zhadu (654) skrev:Og så vil jeg gerne lige minde folkene om, HVEM det er som [at det er der] kommer med kagen og elskoven.
Bamse?
Da min motherboard desværre har beslutte ikke at virker den her varme har jeg pt. ikke nogen pc for jeg for det igen. Så jeg er desværre ikke sikker på at kunne komme.
Rasmus064 (663) skrev:Ved ikke mig dig, men mine fødder har aldrig været indblandet på nogle som helst måde i styring af computer.
Nej men det er grunden til at jeg måtte droppe det. Pga af tåen denne uge måtte jeg rykke nogle ting som gør at jeg bliver forhindret til LAN næste uge.
Men det betyder jo ikke nødvendigvis at man har mulighed for det :(
Men det betyder jo ikke nødvendigvis at man har mulighed for det :(
Jonasee (659) skrev:Da min motherboard desværre har beslutte ikke at virker den her varme har jeg pt. ikke nogen pc for jeg for det igen. Så jeg er desværre ikke sikker på at kunne komme.
heyheyhey! New choice, nogen af os kommer, selvom vi ikke har nogen computer med :O
Og ja, mille, lade os dele fyrene imellem os. Jeg skal dog liiiiige konversere med kæresten om det først :O
Daniel-Dane (493) skrev:Vi skal også huske at sætte en DHCP op på hver enkelt router, hvis det skal være rigtig sjovt.
Scopes
Hejsa, folkens (de af jer, jeg har e-mails på..).
Så er de sidste ting ved at falde på plads til eventet.
Dermed kan jeg glad give jer sidste udkast af invitationen (udviklet igennem wave'en):
Hovedarrangement:
Tid:
Fredag d. 23. juli fra kl. 19.00 til søndag d. 25. juli kl. 14.00 (oprydning!)
Udstyr at tage med:
PC, kabler (strøm/LAN/DVI eller VGA osv...) Gerne lange kabler. :)
Soveudstyr
Godt humør
Alkohol >=)
Spilleliste:
League of Legends
Left4Dead
Titan Quest
Serious Sam (1 & 2, evt. HD)
Supreme Commander (1 & 2)
Warcraft III (map mods...)
Natural Selection (HL mods)
Skak (!?)
Madønsker:
Der er ikke nogen madønsker. Så der er brunch kl. 10.00 for de, der gør rent om søndagen. Hurrah!
Resten af tiden står den på hvad vi kan finde ud af.
Regler:
* Opfør jer (nogenlunde) pænt: Ingen råben efter kl. 23.00 (det må vi gøre i byen), ryd op efter jer selv. "Hygge" foregår, hvor ingen kan høre jer.
* Gå ikke i bad. Eller brug deo.
* Ingen pirateri eller andet ulovlig adfærd over vores Internetforbindelse.
* Hvis I går nogen steder (eksempelvis i byen, alene), så vær sikker på, at der er nogen, der ved det (så vi ikke mister nogen af betydning).
* ZiN forbeholder sig retten til at pådutte flere regler. Dog skal dette annonceres først - enten her (Newz, red.) eller ved LAN'et.
Telefonnumre:
Fordi vi ikke rigtig har en fælles kontakt, vil ZiN tage denne i hånd. Når vi ankommer, skal I være sikre på at have ZiN's telefonnummer - og at ZiN har jeres. ZiN vil her gå ud fra, at alle i forvejen har ZiN's nummer, men for at være på den sikre side kontrollerer ZiN lige ved ankomst. :-)
Da der ingen ønsker om nogen specielle sociale lege er kommet, må vi bikse noget sammen på stedet. Dette er af to forskellige årsager:
1) Usikkerhed mhp. antallet af fremmødte (som i kan se har jeg kun mails på et par af jer!)
2) Usikkerhed om hvorvidt alkohol "engagementet" er. :-)
Jeg glæder mig til at se jer allesammen!
:-)
Så er de sidste ting ved at falde på plads til eventet.
Dermed kan jeg glad give jer sidste udkast af invitationen (udviklet igennem wave'en):
Hovedarrangement:
Tid:
Fredag d. 23. juli fra kl. 19.00 til søndag d. 25. juli kl. 14.00 (oprydning!)
Udstyr at tage med:
PC, kabler (strøm/LAN/DVI eller VGA osv...) Gerne lange kabler. :)
Soveudstyr
Godt humør
Alkohol >=)
Spilleliste:
League of Legends
Left4Dead
Titan Quest
Serious Sam (1 & 2, evt. HD)
Supreme Commander (1 & 2)
Warcraft III (map mods...)
Natural Selection (HL mods)
Skak (!?)
Madønsker:
Der er ikke nogen madønsker. Så der er brunch kl. 10.00 for de, der gør rent om søndagen. Hurrah!
Resten af tiden står den på hvad vi kan finde ud af.
Regler:
* Opfør jer (nogenlunde) pænt: Ingen råben efter kl. 23.00 (det må vi gøre i byen), ryd op efter jer selv. "Hygge" foregår, hvor ingen kan høre jer.
* Gå ikke i bad. Eller brug deo.
* Ingen pirateri eller andet ulovlig adfærd over vores Internetforbindelse.
* Hvis I går nogen steder (eksempelvis i byen, alene), så vær sikker på, at der er nogen, der ved det (så vi ikke mister nogen af betydning).
* ZiN forbeholder sig retten til at pådutte flere regler. Dog skal dette annonceres først - enten her (Newz, red.) eller ved LAN'et.
Telefonnumre:
Fordi vi ikke rigtig har en fælles kontakt, vil ZiN tage denne i hånd. Når vi ankommer, skal I være sikre på at have ZiN's telefonnummer - og at ZiN har jeres. ZiN vil her gå ud fra, at alle i forvejen har ZiN's nummer, men for at være på den sikre side kontrollerer ZiN lige ved ankomst. :-)
Da der ingen ønsker om nogen specielle sociale lege er kommet, må vi bikse noget sammen på stedet. Dette er af to forskellige årsager:
1) Usikkerhed mhp. antallet af fremmødte (som i kan se har jeg kun mails på et par af jer!)
2) Usikkerhed om hvorvidt alkohol "engagementet" er. :-)
Jeg glæder mig til at se jer allesammen!
:-)
Da jeg stadig ikke har en pc/bundkort og da det ikke er sikkert at jeg har det til lan'et, kommer jeg ikke.
#Elskov
ja ja ved godt du møde op uden pc, men vis jeg ikke har min så har jeg jo ikke noget at gemme mig bag :)
#Elskov
ja ja ved godt du møde op uden pc, men vis jeg ikke har min så har jeg jo ikke noget at gemme mig bag :)
Jonasee (683) skrev:Da jeg stadig ikke har en pc/bundkort og da det ikke er sikkert at jeg har det til lan'et, kommer jeg ikke.
#Elskov
Er du ikke enig I at vi skal stemme om en ny dato?! :P
Én vi begge kan være med til!
NioBe (684) skrev:Er du ikke enig I at vi skal stemme om en ny dato?! :P
Én vi begge kan være med til!
Lyder som en forfærdelig ide!
Jeg stemmer for
ZiN (689) skrev:Dette er mere et kom-sammen end blot massiv gaming.. :-)
Ej, nu havde jeg jo lige glædet mig :'(
Forresten, har I så noget underlag af en art man kan sove på? Sådan, udover et tastatur eller et gulv? Jeg har nemlig ikke noget underlag, piv piv. Jeg håber jeg kan låne en sofa, eller noget. :P
Ronson (698) skrev:Hvornår vil I helst have jeg kommer og gi'r et Kandis eller Bjørn & Okay-nummer?
Nu? :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.