mboost-dp1
Newz.dk LAN!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg beslutter mig samtidig for at have 1000 kroner på lommen automagically.Rasmus064 (601) skrev:Kan jo være Daniel-Dane beslutter sig for at komme alligevel.
augustr (604) skrev:Hvis i... bla bla bla bla...
Held og lykke :)
Link: xxx
http://newz.dk/forum/spam/neobux-103495#new
Update (Bliver også skrevet i waven).
Jeg skal under kniven på tirsdag, så chancen for at jeg ikke kan møde op er der desværre.
Dette betyder at NioBe og Rasmus064 højst sandsyneligt nok skal finde anden transport.
Jeg skal selvfølgelig nok komme med endnu en opdatering når jeg kommer hjem fra hospitalet.
Jeg skal under kniven på tirsdag, så chancen for at jeg ikke kan møde op er der desværre.
Dette betyder at NioBe og Rasmus064 højst sandsyneligt nok skal finde anden transport.
Jeg skal selvfølgelig nok komme med endnu en opdatering når jeg kommer hjem fra hospitalet.
Nu fik jeg 3k i studentergave for nogle dage siden, men jeg fik at vide, at de skulle bruges på druk. Dilemma.
Rasmus064 (607) skrev:Hey Riotfellow.
Har du plads til NioBe og mig?
Ingen problemer medmindre i ligefrem hiver en halv bordershop med :P
Indtil videre er der ca. 10 tilmeldinger.
Jonasee
Torp.
conFen (afbud - herunder Daniel-Dane og NioBe).
Caek of Doom
Zhadu
Rasmus064
Skak2000
moisen
ZiN
Og hvem d er så ellers har lyst til at dukke op. Plads vil der være masser af. :-)
Endnu engang (siden folk bliver ved med at spørge):
d. 23. juli fra kl. 19.00 til d. 25. juli kl. 14.00 (oprydning!)
Cedervej 30, Kolding
Jonasee
Torp.
conFen (afbud - herunder Daniel-Dane og NioBe).
Caek of Doom
Zhadu
Rasmus064
Skak2000
moisen
ZiN
Og hvem d er så ellers har lyst til at dukke op. Plads vil der være masser af. :-)
Endnu engang (siden folk bliver ved med at spørge):
d. 23. juli fra kl. 19.00 til d. 25. juli kl. 14.00 (oprydning!)
Cedervej 30, Kolding
Jeg har penge (fået en masse), men har ikke fundet en ny ride.
Men der er et andet problem. Min mor er på konstant udkig efter pludselige, billige rejser. Så jeg bliver måske hevet med en to ugers tid til langbortestand. Jeg tilmelder mig, hvis jeg får en ride, og så ser vi ad.
Men der er et andet problem. Min mor er på konstant udkig efter pludselige, billige rejser. Så jeg bliver måske hevet med en to ugers tid til langbortestand. Jeg tilmelder mig, hvis jeg får en ride, og så ser vi ad.
Update!
Jeg blev opereret i knæet i tirsdags og skulle have været klar efter cirka 10 dage.
Igår var jeg så heldig at få en blodansamling, der stort set dækker hele for- og indersiden af mit lår, så der er lige blevet tilføjet yderligere tid til helingsprocessen.
Selv hvis der ikke skulle opstå flere komplikationer, så tvivler jeg meget på at jeg når at blive frisk nok til at tage en tur til Kolding, så jeg bliver desværre nødt til at melde fra.
Jeg blev opereret i knæet i tirsdags og skulle have været klar efter cirka 10 dage.
Igår var jeg så heldig at få en blodansamling, der stort set dækker hele for- og indersiden af mit lår, så der er lige blevet tilføjet yderligere tid til helingsprocessen.
Selv hvis der ikke skulle opstå flere komplikationer, så tvivler jeg meget på at jeg når at blive frisk nok til at tage en tur til Kolding, så jeg bliver desværre nødt til at melde fra.
Hvis NioBe ikke skal med kan jeg samle Daniel-Dane op, hvis han altså stadig har en ustyrlig trang til at komme til LAN?
Jeg har mistet min ustyrlige trang til alkohol. Jeg vil gerne, men bliver nødt til at aflyse, da der er planer om ferier på det tidspunkt (planer, som jeg først nu er blevet indviet i).
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.