mboost-dp1
Newz.dk LAN!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
There you have it, så godt som et løfte - Rasmus får lov at se hendes patter i morgen.
God fornøjelse, Rasmus.
God fornøjelse, Rasmus.
LinguaIgnota (753) skrev:There you have it, så godt som et løfte - Rasmus får lov at se hendes patter i morgen.
God fornøjelse, Rasmus.
"får lov"? Haha, man kan ikke undgå det :D
Elskov (759) skrev:Jeg har den på allerede (jeg holder hvad jeg lover), men den er blevet for lille, så det ser ud som om jeg har 6 patter xD
uuh
ZiN (757) skrev:P.S.: Caek - vi (jan og jeg) har husket en madras til dig.
jep vi tog lige en lille tur rundt på mit kollegie for at finde dem, men husk selv at med bringe dyne, pude og bamse
inden længe vil jeg tage hjem og få pakket min egen ting ned, så kommer min car-of-holding på endnu en prøve, for der kommer godt nok til at være meget i den men skal nok få plads til det hele
Zhadu (762) skrev:Håber lidt at Eva beholder den kæmpe trøje på, når vi kører. Ellers kan det godt blive lidt farligt, når chaufføren bliver distraheret af hele 8 patter!
Heh, hvis du regner mine patter med bliver resultatet altså 4 patter.
6 patter + X patter = 4 patter
:D
Caek of Doom (767) skrev:Heh, hvis du regner mine patter med bliver resultatet altså 4 patter.
6 patter + X patter = 4 patter
:D
Min forudbestemte og uforanderlige holdning til den stereotypiske newzbruger diktere at der vil meget mere end 2x[antal hun køn] patter
ps. Hvad er 2 negative patter? Ud af ryggen? Eller lidt som et par ekstra navler? Eller er det bare sur mælk?
Norrah (769) skrev:
ps. Hvad er 2 negative patter? Ud af ryggen? Eller lidt som et par ekstra navler? Eller er det bare sur mælk?
Den lader jeg dig lige tænke lidt over.
moisen (764) skrev:uuhZiN (757) skrev:P.S.: Caek - vi (jan og jeg) har husket en madras til dig.
jep vi tog lige en lille tur rundt på mit kollegie for at finde dem, men husk selv at med bringe dyne, pude og bamse
inden længe vil jeg tage hjem og få pakket min egen ting ned, så kommer min car-of-holding på endnu en prøve, for der kommer godt nok til at være meget i den men skal nok få plads til det hele
Car of holding er jo død....
#770 Jeg giver op..
Jeg kunne ikke hitte ud af det.
Jeg prøvede med associationstekniken.
Men hverken: "2 negative æbler, 2 negative meloner,eller 2 negative biler....." gav nogen mening. Hvad er -2 noget?
Så prøvede jeg det rent økonomisk, men at skylde 2 patter, omend det da lød lidt plausibelt at kunne forekomme. Så virkede det ikke til at passe ind i det her sammenhæng. Måske er de røde?
Så tænkte vi rent matematisk, men det betød at der "manglede 2 patter" for at kunne udligne.. et eller andet.. og da i begge virker til at være for unge til at være i målgruppen for brystkraft, samt at jeg ikke ved hvad 2 negative patter kan neutralisere så gav det heller ikke mening. 2 positive patter kan neutralisere alt, betyder det så også 2 negative ikke kan neutralisere noget?
Så måtte jeg jo fifle lidt med resultatet, men kvadrat roden af -2 patter gav mig intet brugbar resultat. Lige meget hvad jeg prøvede, hvilke regneregler/formler jeg brugte, så kunne jeg ikke beregne resultatet.
Alle mine normale tilgange til et problem, er ubrugelig i det her sammenhæng.. Jeg aner det virkelig ikke.
Jeg kunne ikke hitte ud af det.
Jeg prøvede med associationstekniken.
Men hverken: "2 negative æbler, 2 negative meloner,eller 2 negative biler....." gav nogen mening. Hvad er -2 noget?
Så prøvede jeg det rent økonomisk, men at skylde 2 patter, omend det da lød lidt plausibelt at kunne forekomme. Så virkede det ikke til at passe ind i det her sammenhæng. Måske er de røde?
Så tænkte vi rent matematisk, men det betød at der "manglede 2 patter" for at kunne udligne.. et eller andet.. og da i begge virker til at være for unge til at være i målgruppen for brystkraft, samt at jeg ikke ved hvad 2 negative patter kan neutralisere så gav det heller ikke mening. 2 positive patter kan neutralisere alt, betyder det så også 2 negative ikke kan neutralisere noget?
Så måtte jeg jo fifle lidt med resultatet, men kvadrat roden af -2 patter gav mig intet brugbar resultat. Lige meget hvad jeg prøvede, hvilke regneregler/formler jeg brugte, så kunne jeg ikke beregne resultatet.
Alle mine normale tilgange til et problem, er ubrugelig i det her sammenhæng.. Jeg aner det virkelig ikke.
Mort (771) skrev:Og mens resten af deltagerne tænker over Cake's patter, så stiller jeg lige et spørgsmål: Hvor mange newz'ere nåede i at skrabe sammen til LAN partiet?
Og det er for dårligt at du ikke kommer!
.... med
Hilsen Eva på Milles bruger.
Jeg skal jo hjælpe med til til VP Slackers LAN party næste weekend, så det var et spørgsmål om prioritering...
Et Newz LAN party, med et ukendt antal deltagere og muligvis et sted uden internet, placeret i det fjerne Jylland eller et VP Slackers LAN party med 30 deltagere, masser af kage, videofilm og internet og lige i nabolaget.
Det var et svært valg, men kagen trak mest.
Et Newz LAN party, med et ukendt antal deltagere og muligvis et sted uden internet, placeret i det fjerne Jylland eller et VP Slackers LAN party med 30 deltagere, masser af kage, videofilm og internet og lige i nabolaget.
Det var et svært valg, men kagen trak mest.
Norrah (774) skrev:
http://xkcd.com/55/
Toff. (773) skrev:Car of holding er jo død....
ja, den oprendelige er død, men har jo fået en ny lidt større, men med lidt mindre magiske evner
har lige lavet et lille galleri til weekenden, ind til videre er der kun billeder af hvor pakket min bil var her op
http://newz.somethingevil.dk/?cat=Billeder
http://newz.somethingevil.dk/?cat=Billeder
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.