mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Caek of Doom (15899) skrev:...der tegner ._.
Rettelse: ...der sidder med en skitsebog foran sig... og stener på computeren ._.
Det er jeg ked af at høre. Jeg kan heller ikke fordrage Næstveds nuværende (og oldgamle) borgmester. Jeg kan heller ikke lide Helle Thorning.Jonasdonbaek (15900) skrev:..der får besøg af statsminister Lars Løkke Rasmussen, på skolen imorgen.
Daniel-Dane (15902) skrev:Det er jeg ked af at høre. Jeg kan heller ikke fordrage Næstveds nuværende (og oldgamle) borgmester. Jeg kan heller ikke lide Helle Thorning.
Så kan du vel lide Villy Vendekåbe?
...der har uploadet sin tegning af Jakob Jakobsen. Den har bare ligget der i hundrede år og jeg gider ikke tegne mere på den.... :P
..der synes at Newz bliver efterlignet MEGET af andre små sites.
f.eks. denne.
Eksempler på efterligninger:
1. Efterlignet af denne.
2. Efterlignet af denne.
3. Efterlignet af denne.
Jeg synes virkelig det er dårlig stil, han kopiere ikke (altid) direkte, men omskriver det meget lidt, han skal jo kun lave et minimum af arbejde, før han har et lille indlæg til sin blog, som rigtige journalister har brugt tid på.
Jeg kender ham der har siden. Jeg vil ikke kalde ham en mand, men nærmere en dreng. Han er 14 år.
Hvad synes i?
f.eks. denne.
Eksempler på efterligninger:
1. Efterlignet af denne.
2. Efterlignet af denne.
3. Efterlignet af denne.
Jeg synes virkelig det er dårlig stil, han kopiere ikke (altid) direkte, men omskriver det meget lidt, han skal jo kun lave et minimum af arbejde, før han har et lille indlæg til sin blog, som rigtige journalister har brugt tid på.
Jeg kender ham der har siden. Jeg vil ikke kalde ham en mand, men nærmere en dreng. Han er 14 år.
Hvad synes i?
Mig skrev:Hej, jeg hedder Systran
Alle skrev:Hej, Systran!
Jeg skal ikke lade det være nogen hemmelighed, at jeg efterhånden har det lidt svært ved det offentlige. Først er der DSB, der de sidste 4 gange, jeg har kørt med dem, har givet mig forsinkelser, tekniske problemer, indsatte busser, der også er brudt ned osv. Senest tog det mig 2½ timer at komme fra Svendborg til Fredericia. Det tager 3 kvarter i bil. Så de er pænt skrottet, da jeg oftest kan cykle hurtigere, end de kan sjoske sig igennem landskabet. 2½ timer, folkens!
Nu er jeg i midler tid i gang med at flytte folkeregisteradresse. Postadressen er blevet flyttet, og der var tillige ingen kø på posthuset. Men nu skulle det være - jeg havde besluttet mig for at være ung med unge, og digitaliseret med de digitale og gået ind på borger.dk for at flytte min adresse.
Her bliver jeg mødt af en tekstboks, der siger "Systran, du er simpelthen nødt til at anskaffe dig NEM-ID™, ellers kommer du ikke videre i systemet, og vi griner hånligt af folk uden NEM-ID™, der færdes herinde."
Fair nok, ud på et nyt eventyr. Jeg skulle altså have NEM-ID™ for at flytte min folkeregisteradresse. Så jeg trasker frejdigt ind på NEM-ID™ for at bestille mit kørekort til den digitale motorvej i Danmark, da "der jo er så maaaange fordele ved den slags, og de unge har så mange muligheder i dag osv.". NEM-ID™ bliver bestilt og næste melding er, at nøglekortet samt adgangskode vil blive sendt til min nuværende folkeregisteradresse.
Så sidder man dér på Vesterbro og kan høre et hult dunk af to kuverter, der dunker ind ad en postboks i Svendborg...
Nu har jeg så været hjemme og hente de skide breve, flået dem op, så jeg endelig kunne flytte den skide adresse, som det hele handler om. Endelig kunne jeg så banke på den gyldne port til borger.dk, blive lukket pænt ind og betræde det helligste.
Jeg går i gang med at flytte adressen og taster mine NEM-ID™-oplysninger ind, kommer videre i systemet til der, hvor man skal indtaste sin dertil indrettede nye adresse. Det bliver gjort, jeg trykker næste for at blive mødt af en velkendt rød nuance, der bevidner, at jeg har tastet noget forkert ind.
Da jeg så får tjekket, at jeg ingen fejl har lavet, trykker næste igen og bliver mødt af samme barriere, ser jeg endelig, at der i den røde skrift står noget i retning af: "Vi beklager, ikke alle adresser er i databasen, du bedes kontakte dit lokale kommunekontor".
WHAT.TEH.HELL
Cool story, bro?
...glem det, der er alligevel aldrig nogen, der gider at høre om mine problemer.
#15909:
Jeg læste det hele!
Synes det er synd for dig, synes du skal skrive et brev hvor der står med store bogstaver at de skal få fingeren ud og lave det lort nemmere!
... der lige har været nede og svømme siden klokken 18:00
... Der er sikker på at han består bassinprøven imorgen, kan ikke vente med at starte :)
Jeg læste det hele!
Synes det er synd for dig, synes du skal skrive et brev hvor der står med store bogstaver at de skal få fingeren ud og lave det lort nemmere!
... der lige har været nede og svømme siden klokken 18:00
... Der er sikker på at han består bassinprøven imorgen, kan ikke vente med at starte :)
Jeg læste også det hele!
Jeg synes virkelig det er åndsvagt at det bare skal være bøvlet.
Jeg håber at du får det ordet, og har fået en god lejlighed :)
Jeg læste også det hele!
Jeg synes virkelig det er åndsvagt at det bare skal være bøvlet.
Jeg håber at du får det ordet, og har fået en god lejlighed :)
...Der stadig ikke kan komme over at studerende ikke sover i Taiwan.
[20:58:23] SlettetBruger: hard day today ^^ too little sleep.
and there you are. fresh with 0 hours of sleep in looong time
[20:59:08] Dolly: :)
[20:59:53] Dolly: superwomen^^
[21:00:21] SlettetBruger: yeah. i think so too. its. unrealistic
[21:00:44] Dolly: ccc
[21:02:41] SlettetBruger: do you drink alot of energy drinks?
[21:02:51] Dolly: no
[21:05:39] SlettetBruger: I don't even know the word i'm looking for
[21:06:05] Dolly: ???
[21:06:17] SlettetBruger: Its just wild :D
[21:06:36] Dolly: ..........
[21:07:44] SlettetBruger: What do you do to keep yourself awake?
[21:08:13] Dolly: nothing^^
[21:08:23] SlettetBruger: you never get near of falling asleep?
[21:08:41] Dolly: no
[21:09:24] SlettetBruger: never tired?
[21:09:25] SlettetBruger: O.O
[21:09:31] Dolly: Sometimes...
ccc betyder Hehehe btw
[20:58:23] SlettetBruger: hard day today ^^ too little sleep.
and there you are. fresh with 0 hours of sleep in looong time
[20:59:08] Dolly: :)
[20:59:53] Dolly: superwomen^^
[21:00:21] SlettetBruger: yeah. i think so too. its. unrealistic
[21:00:44] Dolly: ccc
[21:02:41] SlettetBruger: do you drink alot of energy drinks?
[21:02:51] Dolly: no
[21:05:39] SlettetBruger: I don't even know the word i'm looking for
[21:06:05] Dolly: ???
[21:06:17] SlettetBruger: Its just wild :D
[21:06:36] Dolly: ..........
[21:07:44] SlettetBruger: What do you do to keep yourself awake?
[21:08:13] Dolly: nothing^^
[21:08:23] SlettetBruger: you never get near of falling asleep?
[21:08:41] Dolly: no
[21:09:24] SlettetBruger: never tired?
[21:09:25] SlettetBruger: O.O
[21:09:31] Dolly: Sometimes...
ccc betyder Hehehe btw
hun lyver af helvede til- det er ikke fysisk muligt at tænke logisk uden søvn.
Jeg har levet 5 år med 2-5 timers søvn hvert døgn- det er det absolutte minium man kan fungere på- og selv der fungerer man ikke særligt godt.
Hvis hun har tid til at ævle med dig har hun også tid til at sove.
Jeg har levet 5 år med 2-5 timers søvn hvert døgn- det er det absolutte minium man kan fungere på- og selv der fungerer man ikke særligt godt.
når man kommer over de 96 timer uden søvn begynder man at drømme med åbne øjne- det er meget ubehageligt.
[21:17:30] SlettetBruger: How long has this bin going on`?
[21:17:57] Dolly: dont know
[21:18:13] SlettetBruger: when did you begin to study? :)
[21:18:50] Dolly: February
[21:19:08] SlettetBruger: when did you last sleep? :)
[21:19:40] today^^
[21:19:44] Dolly: sorry
[21:19:47] Dolly: dont know
[21:19:58] SlettetBruger: you didn't sleep today? :P
[21:20:18] SlettetBruger: trying to fool me again didn't you ;) you little cute bastard
[21:20:44] Dolly: ㄏㄏㄏ
ㄏㄏㄏ betyder Hahaha btw
Jeg er overbevist om at hun ikke lyver. :S hun har ikke sovet i de 6 dage jeg har skrevet med hende ihvertfald.
Medmindre hun sover når jeg gør. hvilket er morgen i taiwan.
[21:17:57] Dolly: dont know
[21:18:13] SlettetBruger: when did you begin to study? :)
[21:18:50] Dolly: February
[21:19:08] SlettetBruger: when did you last sleep? :)
[21:19:40] today^^
[21:19:44] Dolly: sorry
[21:19:47] Dolly: dont know
[21:19:58] SlettetBruger: you didn't sleep today? :P
[21:20:18] SlettetBruger: trying to fool me again didn't you ;) you little cute bastard
[21:20:44] Dolly: ㄏㄏㄏ
ㄏㄏㄏ betyder Hahaha btw
Jeg er overbevist om at hun ikke lyver. :S hun har ikke sovet i de 6 dage jeg har skrevet med hende ihvertfald.
[21:12:15] SlettetBruger: someguys made a test over here. cut there sleep down to 3 hours a day. and only a couple of powernaps through the day. they got sick instantly and would have died if they continue.
[21:13:04] Dolly: ............................
[21:13:33] SlettetBruger: sleep depravation is very bad for your imune system :D thats why it so insane you can go on for so long
[21:13:59] Dolly: :(
[21:14:46] Dolly: dont scare me :(
[21:14:53] Dolly: you lie!......
Hun kan ikke li at blive kaldet "cute" ^^
og "duh" hvor har du været?
[21:13:04] Dolly: ............................
[21:13:33] SlettetBruger: sleep depravation is very bad for your imune system :D thats why it so insane you can go on for so long
[21:13:59] Dolly: :(
[21:14:46] Dolly: dont scare me :(
[21:14:53] Dolly: you lie!......
Strauss (15917) skrev:Hold kæft du har sgu da en "thing" for de der asians der mand, du smører herre tykt på :P
Hun kan ikke li at blive kaldet "cute" ^^
og "duh" hvor har du været?
moveax1ret (15914) skrev:Hvis hun har tid til at ævle med dig har hun også tid til at sove.
Hendes skole begynder først i september igen.
...Der ikke lige ved hvad de injecter i dem selv derover..
LinguaIgnota (15920) skrev:I har kraftedeme nogle røvsyge samtaler.
Yes... men det var nu lige emnet den her gang.
[21:31:05] Dolly: 780 sleep all day- -
[21:31:08] Dolly: piiiiiiiiiiiig- -
[21:31:33] SlettetBruger: why don't you join her?
[21:31:42] Dolly: why- -
[21:31:47] SlettetBruger: to get rested ^^
[21:32:05] Dolly: dont want
[21:32:17] SlettetBruger: why? :P scared of dreaming? ;P
[21:32:40] Dolly: dont know~"~
[21:33:36] SlettetBruger: You don't know why you don't wan't to sleep. :D come here i'll tie you to the bed.
[21:34:01] Dolly: ...........
Bedre? ^^
780 er kælenavnet på hendes veninde; 郭以翎
Bad luck. Jeg har både NemID (bestilte det samme dag, det kom) og den gamle digitale signatur, som jeg stadig kan bruge!
Jeg gik ind på borger.dk og blev sendt videre til Københavns hjemmeside, hvor jeg skrev min nye adresse ind samt valgte en tilfældig læge i samme postnummer. Done in minutes. Samme metode på post.dk.
Det er møgnemt online.
Forsikringsselskabet tillader dog ikke, at jeg skifter adresse, da jeg har familieforsikring. Their loss. :D
Og Nordea opdager sikkert, at jeg er flyttet. Ah, de abonnerer allerede begge på mit personnummer (well duh).
Bad luck. Jeg har både NemID (bestilte det samme dag, det kom) og den gamle digitale signatur, som jeg stadig kan bruge!
Jeg gik ind på borger.dk og blev sendt videre til Københavns hjemmeside, hvor jeg skrev min nye adresse ind samt valgte en tilfældig læge i samme postnummer. Done in minutes. Samme metode på post.dk.
Det er møgnemt online.
Forsikringsselskabet tillader dog ikke, at jeg skifter adresse, da jeg har familieforsikring. Their loss. :D
Og Nordea opdager sikkert, at jeg er flyttet. Ah, de abonnerer allerede begge på mit personnummer (well duh).
-.-
...Der lige vil tilføje at "dolly" æder en hel del :P døgnet rundt. og ikke hører til de tyndeste asiater på markedet.
...Der lige vil tilføje at "dolly" æder en hel del :P døgnet rundt. og ikke hører til de tyndeste asiater på markedet.
SlettetBruger skrev:Jeg er overbevist om at hun ikke lyver. :S hun har ikke sovet i de 6 dage jeg har skrevet med hende ihvertfald.
Så er det sq nok der hun sover- hun har trods alt ferie.
Da jeg havde udiagnosticeret epilepsi og ikke fik medicin var jeg seriøst søvnløs, kunne kun falde i søvn hvis jeg indtog min sovecocktail.
Jeg kunne dog altid sove fra 8:00 til 15:00 så det resulterede i at jeg kunne falde i søvn stående og instant begynde at drømme midt i en samtale.
jeg kender alt til hvad søvnmangel kan gøre ved en- og den eneste grund til at jeg kan sove om natten nu om dage er pga. min epilepsi medicin.
Og så kom Leonardo DiCaprio og stjal dine idéer.moveax1ret (15925) skrev:[...] jeg kunne falde i søvn stående og instant begynde at drømme midt i en samtale.
Nahhh, han plantede ideén om at SlettetBruger er irreterende når han ævler om hans asiater i en drøm i en drøm i en drøm. OG DET VIRKEDE!
moveax1ret (15914) skrev:hun lyver af helvede til- det er ikke fysisk muligt at tænke logisk uden søvn.
Hvad arbejdede du med?
..der lige har lavet spansk.
moveax1ret (15925) skrev:Så er det sq nok der hun sover- hun har trods alt ferie.
Nej. det er ikke ferie fandt jeg ud af.. det er projekt tid.
Hun har fået udleveret en stak papire der ligner en små 200 stykker. hvorpå hun skal tegne én kjole pr side.
Uddannelse som designer.
i don't know :P hun virker troværdig. meget uskyldig ^^
Er det også een af de ting du synes der er irriterende :D Jamen jeg kan da ikke gøre for hvad jeg drømmer. ^^ og jeg holder skam de værste for mig selv believe me that. :P
Daniel-Dane (15923) skrev:Jeg gik ind på borger.dk og blev sendt videre til Københavns hjemmeside, hvor jeg skrev min nye adresse ind samt valgte en tilfældig læge i samme postnummer. Done in minutes. Samme metode på post.dk.
Men hvis ikke de har alle adresser i databasen (heriblandt min åbenbart), så fungerer systemet jo ikke optimalt. Jeg synes da også, at fremgangsmåden var nem, og jeg var kun få klik væk, men så kender de ikke min adresse, og så kan det være røvligegyldigt.
Postadressen har jeg fået ordnet, så I kan sende alle de kærestebreve, I har lyst til *blinkendesmiley*
...der lige har set The Expendables, og den var da meget hyggelig. Mere sjov end god, men så længe, der er eksplosioner og store våben, så får man, hvad man betaler for.
Jeg overvejer i øvrigt at starte en blog. Er det ikke bare kliché-agtigt, huh? Ville I læse den, røvhuller?
Jeg overvejer at lade den leve efter dogmet "hvor lidt indhold kan der være i hvor mange ord?".
Aye, I know. Jeg forsøgte blot at proppe en masse havsalt i kødsåret.Systran (15930) skrev:Men hvis ikke de har alle adresser i databasen (heriblandt min åbenbart), så fungerer systemet jo ikke optimalt. Jeg synes da også, at fremgangsmåden var nem, og jeg var kun få klik væk, men så kender de ikke min adresse, og så kan det være røvligegyldigt.
I know Norrah.
Jeg kender udemærket til følgerne osv.
... Måske tror hun "sleep" betyder noget andet xD
...Der igen igen er møgtræt.
Jeg kender udemærket til følgerne osv.
... Måske tror hun "sleep" betyder noget andet xD
...Der igen igen er møgtræt.
..der lige har hørt et langt oplæg fra statsministeren, og hans svar til en masse spørgsmål.
..der også nåede at give ham hånden, og stille ham et spørgsmål efter oplægget.
..der synes han klarede sig godt :)
Billedet fra arrangementet kan ses her.
Jeg er at finde på 8 billeder, gogo find holger :D
..der også nåede at give ham hånden, og stille ham et spørgsmål efter oplægget.
..der synes han klarede sig godt :)
Billedet fra arrangementet kan ses her.
Jeg er at finde på 8 billeder, gogo find holger :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.