mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Well, pludseligt hæver et call center i Arge 4000 kr , så et callcenter i tranas 7000 kr, de er hævet som SEK.
Kortet er ikke stjålet eller aflyttet.
Det mest suspekte jeg har lavet med det er at bestille melatonin fra doozie.com - så jeg mistænker et hul i deres sikkerhed.
Well, pludseligt hæver et call center i Arge 4000 kr , så et callcenter i tranas 7000 kr, de er hævet som SEK.
Kortet er ikke stjålet eller aflyttet.
Det mest suspekte jeg har lavet med det er at bestille melatonin fra doozie.com - så jeg mistænker et hul i deres sikkerhed.
...der har oplevet det umulige.
...der netop har spillet et helt spil L4D2 i VS mode, igennem uden at der var lamere eller andre idioter der ødelagde spillet.
...der netop har spillet et helt spil L4D2 i VS mode, igennem uden at der var lamere eller andre idioter der ødelagde spillet.
...der netop har trykket hånden igennem døren til kontoret i arrigskab.
...der harder når man har indrettet hele dagen efter en aftale med en "ven" og "vennen" så, igen, brænder en af.
...der harder når man har indrettet hele dagen efter en aftale med en "ven" og "vennen" så, igen, brænder en af.
...der skulle være ude og spise med vennen ved 1500 tiden.
...hvis ven rykkede tiden med en halv time 3-4 gange, for til sidst at aflyse da han mente det var for sent.
...der af samme grund undlod at lave bil, som han ellers skulle have brugt hele dagen til.
...der ikke havde købt ind, da han skulle ud og spise.
...der absolut intet spiseligt har i huset.
...hvis ven rykkede tiden med en halv time 3-4 gange, for til sidst at aflyse da han mente det var for sent.
...der af samme grund undlod at lave bil, som han ellers skulle have brugt hele dagen til.
...der ikke havde købt ind, da han skulle ud og spise.
...der absolut intet spiseligt har i huset.
...Der vil bruge noget tid på at ødelægge teenage pigers drømme med den her;
http://totallylookslike.com/2010/04/02/jacob-black...
http://totallylookslike.com/2010/04/02/jacob-black...
..der har været til god gammeldaws familie fødselsdag hele dagen.
..der er totalt mæt efter, kartofler og steg, boller og varm kakao, og til sidst lagkage og slik.
..det var nu meget hyggeligt!
..der er totalt mæt efter, kartofler og steg, boller og varm kakao, og til sidst lagkage og slik.
..det var nu meget hyggeligt!
...der hader når folk tror at 7.30 = 7.45
...der hader det endnu mere når der kravler en edderkop ud af tasken :(
...der hader det endnu mere når der kravler en edderkop ud af tasken :(
ZiN (15868) skrev:... der påpeger overfor NioBe at det staves "egentlig".
Ty, var i tvivl, men gad aldrig at gøre noget ved det. :P
...der er begyndt at spille MMORPG med manden igen. :D Yey! Der synes at det er totalt hyggeligt at sidde og spille computer sammen med manden.
...Der bare sidder og passer telefon og lytter/ser Jolin Tsai på youtube på telefon.
rrr Sådan en sag på 158cm og 39Kg hvad kan man ikke alt gøre med sådan en? :S
rrr Sådan en sag på 158cm og 39Kg hvad kan man ikke alt gøre med sådan en? :S
Magten (15871) skrev:Nice one SlettetBruger :]
Thanks, once in a while i get some wood on the ball.
http://2.bp.blogspot.com/_qtjUFGuCBwM/TFGOMbQlOLI/...
...Der lige har fået noget af expendables spoiled.. af Filmz overskrift "Van damme ville ikke tabe til Jet li"
Hvad er det for noget pis at skrive lorte røvhuller.
Ok Lorte røvhul er måske lidt redundant... fuckit
... Der så tænkte "Nå whatever, ikke den store artistiske film alligevel. og læste artiklen. Det var slet ikke en spoiler!
...Der nu ægre sig over at Van damme ikke er med i filmen
... Der så tænkte "Nå whatever, ikke den store artistiske film alligevel. og læste artiklen. Det var slet ikke en spoiler!
SlettetBruger (15873) skrev:...Der lige har fået noget af expendables spoiled.. af Filmz overskrift "Van damme ville ikke tabe til Jet li"
XorpiZ (15874) skrev:og så valgte du så lige at spoile det for os andre også -.-
Spoil Spoil!
XorpiZ (15874) skrev:og så valgte du så lige at spoile det for os andre også -.-
Fuck dig Xorpiz... Nu fik du mig til at indse at det betyder at Jet Li vinder en slåskamp mod en person.. det er jo også en spoiler.
Spoiler flood.
Jeg så det som en spoiler at Van damme tabte til Jet li
Jeg fandt ud af Van damme slet ikke er med i filmen. og derfor er det ikke en spoiler ( han ville ikke med i filmen fordi han ikke ville tabe til Jet Li i en kamp. Hvilket er forståelig. )
Jeg kommer så til at tænke på at det jo stadig er en spoiler at vi får at vide Jet Li vinder. Vi ved bare ikke mod hvem.
Cáo ni!
Jeg fandt ud af Van damme slet ikke er med i filmen. og derfor er det ikke en spoiler ( han ville ikke med i filmen fordi han ikke ville tabe til Jet Li i en kamp. Hvilket er forståelig. )
Jeg kommer så til at tænke på at det jo stadig er en spoiler at vi får at vide Jet Li vinder. Vi ved bare ikke mod hvem.
Cáo ni!
NioBe (15882) skrev:...der råber: SÅ ER DER FROKOST!
Dagens ret står på: Hotwings med kantines berømte pommefrites, og den dejlig kold opfriskende cola. :P
Hvor er det bare ulækkert, altsÅ :( :( :(
Jeg er ikke... misundelig :D
Jonasdonbaek (15883) skrev:NioBe (15882) skrev:...der råber: SÅ ER DER FROKOST!
Dagens ret står på: Hotwings med kantines berømte pommefrites, og den dejlig kold opfriskende cola. :P
Nej, pjat. :P
NioBe (15884) skrev:Jonasdonbaek (15883) skrev:NioBe (15882) skrev:...der råber: SÅ ER DER FROKOST!
Nej, pjat. :P
Ja nemmerlig :(
Sidder her med noget svinemørbrad. salat dressing og peanuts.
Normalt æder jeg kun salat på work. de varme retter er sjældent gode.
Men fandt ud af at bordet med varme retter vibrere lidt fordi der sidder noget køling i det. og bordkanten er lige i penishøjde. så man kan tage sig god tid til at vælge hvad man vil ha.
...Der er ved at blive godt iriteret over Android. og at den starter musikken af sig selv -.- ind i musikafspilning -> sangen er på pause :s men spiller alligevel.
Normalt æder jeg kun salat på work. de varme retter er sjældent gode.
Men fandt ud af at bordet med varme retter vibrere lidt fordi der sidder noget køling i det. og bordkanten er lige i penishøjde. så man kan tage sig god tid til at vælge hvad man vil ha.
...Der er ved at blive godt iriteret over Android. og at den starter musikken af sig selv -.- ind i musikafspilning -> sangen er på pause :s men spiller alligevel.
Kylling på grillen er genialt.. Ærgeligt man ikke har en altan i lejligheden :(NioBe (15889) skrev:Købte en kyllinge holder til grillen sidste måned... Nøj det er bare godt.. Sprød på alle sider :P NoM!
Senere på ugen sku der komme pulled pork sandwich.. Det er fråderen!oxxy (15890) skrev:ammen altså ... nu gider jeg slet ikke ned og have frokost i dag, bliver helt sikkert skuffet.
...der har fået interwebs igen
Ja, der troede I lige hva'. Men I kan tro nej!
Lidt bedre end min gamle 20/1 men jeg håber TDC-tenikeren der var ude at måle kablerne har mere ret end min ISP.
Ja, der troede I lige hva'. Men I kan tro nej!
Lidt bedre end min gamle 20/1 men jeg håber TDC-tenikeren der var ude at måle kablerne har mere ret end min ISP.
... Der lige lavede en win.
vi har en intranetside der ikke kan tilgås fra vores kontor i Glostrup. Men alligevel har kun 3 ringet og sagt det.
Bruger ringer...
Me tager røret: Mojn, det er IT. Nej du kan ikke komme ind på Mpro det er en netværksting. Men vi arbejder på det.
Bruger: ok tak - lægger røret på.
:D Chancen for det var det han ville snakke om var ret små.
hmm. måske blev han fornærmet.
vi har en intranetside der ikke kan tilgås fra vores kontor i Glostrup. Men alligevel har kun 3 ringet og sagt det.
Bruger ringer...
Me tager røret: Mojn, det er IT. Nej du kan ikke komme ind på Mpro det er en netværksting. Men vi arbejder på det.
Bruger: ok tak - lægger røret på.
:D Chancen for det var det han ville snakke om var ret små.
hmm. måske blev han fornærmet.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.