mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Rasmus064 (15795) skrev:Øv :(SlettetBruger (15792) skrev:Hvad er hans rigtige navn?
Lars. Er det ikke det mest normale navn i jylland?
Nej Jean Claude -.-
"Hej jeg Hedder Jean claude, med et stumt N der skal udtales alligevel, men kald mig johnny"
Magten (15778) skrev:Mødte tilgengæld kl 6 :p52 min sidenJonasdonbaek (15770) skrev:Der har fik om 20 min. YARH!4 min sidenJonasdonbaek (15776) skrev:..der får fri om 3 min!
Faldt du i søvn?
Ja :(
LinguaIgnota (15791) skrev:Skulle 3 ikke have styr på deres iPhone 4-venteliste? Nej, nu har jeg sgu aldrig...
Jeg fik lige denne mail fra 3:3 skrev:Vedr. bestilling af iPhone 4
Du står på vores venteliste til køb af iPhone 4 og er bestemt ikke glemt. Vi har desværre ikke mulighed for at kunne tilbyde dig at købe iPhone 4 endnu, men så snart det er din tur, hører du fra os. Og vi kan garantere dig, at vores kunder på ventelisten ekspederes i den rækkefølge, de er skrevet op. IPhone 4 kommer ikke til salg i vores butikker, før hele ventelisten er afviklet!
Kundeservice og butikker kan desværre ikke oplyse dig om din placering på ventelisten, så vi må bede dig være tålmodig, indtil du modtager en mail fra os.
Har du skrevet dig op via 3.dk eller Kundeservice, får du en mail fra os, og har du skrevet dig op i en af vores butikker, bliver du kontaktet pr. telefon. Interessen for iPhone 4 har været overvældende, og vi arbejder på højtryk for at afvikle ventelisten, så det hurtigst muligt kan blive din tur.
Når du har købt din iPhone, skal du være opmærksom på, at der går fra 5-10 hverdage fra du får din ordrebekræftelse, indtil du modtager din iPhone4 med posten.
Vi følger som lovet ventelisten, men vær opmærksom på, at der kan være forskel på, hvor mange vi får af de respektive modeller.
Du kan altid følge med på http://www.3.dk/iphonestatus , og læse om det seneste nye vedr. iPhone4.
Venlig hilsen
3
Skulle du ikke længere være interesseret i at få en iPhone 4, kan du afmelde dig listen her .
I så fald mister du din plads, og den kan ikke genskabes.
- Jamen, 3, lissom, jeg bestilte og modtog min iPhone for 2 ugers tid siden, altså...
Omg fail... Hvordan oplever du antennen?
Marginalt bedre end 3GS'erens, I guess. Den mister signalet på nogenlunde de samme steder som min 3GS gjorde (i toget mellem Viby og Borup, på badeværelset, i venstre hjørne af sengen), men det tager lidt længere tid. Og så kan jeg sagtens få den til at droppe et par streger, når jeg holder det forkerte sted - men der skal være virkelig dårligt signal i forvejen (én streg), hvis jeg skal have den til at droppe signalet helt.
Jeg havde selvfølgelig klart foretrukket, at der ikke var noget problem overhovedet, men alt i alt så synes jeg stadig, at den er pengene værd. I hvert fald, hvis man ikke har en iPhone i forvejen. - Det er en vældigt dyr opgradering fra 3GS, som de færreste nok reelt har brug for...
Og så er der altså ikke nogen anden telefon, der kan måle sig med iPhone 4's design og byggekvalitet. Den er superelegant, stram og robust. Som jeg nævnte tidligere, så får den 3G og 3GS til at føles billig.
Jeg havde selvfølgelig klart foretrukket, at der ikke var noget problem overhovedet, men alt i alt så synes jeg stadig, at den er pengene værd. I hvert fald, hvis man ikke har en iPhone i forvejen. - Det er en vældigt dyr opgradering fra 3GS, som de færreste nok reelt har brug for...
Og så er der altså ikke nogen anden telefon, der kan måle sig med iPhone 4's design og byggekvalitet. Den er superelegant, stram og robust. Som jeg nævnte tidligere, så får den 3G og 3GS til at føles billig.
LinguaIgnota (15810) skrev:Marginalt bedre end 3GS'erens, I guess. Den mister signalet på nogenlunde de samme steder som min 3GS gjorde (i toget mellem Viby og Borup, på badeværelset, i venstre hjørne af sengen), men det tager lidt længere tid. Og så kan jeg sagtens få den til at droppe et par streger, når jeg holder det forkerte sted - men der skal være virkelig dårligt signal i forvejen (én streg), hvis jeg skal have den til at droppe signalet helt.
Okay, det lyder da godt!
Jeg har aldrig haft en iPhone, og jeg ser meget frem til at få den!
Lækkert!
Tak for svaret!! :-)
1) Hvem fanden kan ikke lave bacon i en mikrobølgeovn? Man skal da være dybt retarderet for ikke at forstå at baconen skal IND i ovnen og at den skal TÆNDES. Er der mere til det? Ja, så skal det ud igen og spises - men det er jo rent instinkt når man ser friskstegt bacon.
2) Hvorfor skal køkkenrulle blandes ind i det? Men æder vel ikke bacon for at undgå fedtet.
2) Hvorfor skal køkkenrulle blandes ind i det? Men æder vel ikke bacon for at undgå fedtet.
...der igen har været ude og fotografere et par idioter der var ude at køre "Brian style".
...der var oppe at diskutere med selvsamme idioter da de, seje som de jo er, dukkede op i 6 biler, for at få mig til at slette billeder.
...der slettede billederne, da de var en 10 stykker og da de, mindre begavede som de er. ikke ved at det ikke hjælper meget at slette billederne.
...der overvejer at futte en tur på den lokale politistatione i morgen.
...der var oppe at diskutere med selvsamme idioter da de, seje som de jo er, dukkede op i 6 biler, for at få mig til at slette billeder.
...der slettede billederne, da de var en 10 stykker og da de, mindre begavede som de er. ikke ved at det ikke hjælper meget at slette billederne.
...der overvejer at futte en tur på den lokale politistatione i morgen.
Han har tidligere skrevet noget om at folk kørte pænt stærkt på vejen han bor ved, og at han så tog billeder af deres nummerplader for at melde dem.
Fuldt forståeligt, ville da heller ikke ligefrem sætte pris på at folk ræsede frem og tilbage af min gade. Ved at tage billeder sender man da i hvert fald et signal om at det vil man ikke finde sig i, og så finder de forhåbentlig et andet sted
Selvtægt ville vel nærmere være hvis han selv straffede dem. Det Jakobsen gør er bare at anmelde en lovovertrædelse
..der lytter til dnbheaven.com
Fuldt forståeligt, ville da heller ikke ligefrem sætte pris på at folk ræsede frem og tilbage af min gade. Ved at tage billeder sender man da i hvert fald et signal om at det vil man ikke finde sig i, og så finder de forhåbentlig et andet sted
qw_freak (15817) skrev:Hr. selvtægtsmand 0_o
Selvtægt ville vel nærmere være hvis han selv straffede dem. Det Jakobsen gør er bare at anmelde en lovovertrædelse
..der lytter til dnbheaven.com
Forståeligt nok, men politiet kan vel næppe gøre noget ved det, ud fra et par billleder taget af en privat..De viser jo ikke farten...Tumleren (15819) skrev:Han har tidligere skrevet noget om at folk kørte pænt stærkt på vejen han bor ved, og at han så tog billeder af deres nummerplader for at melde dem.
... Der lige har gået en tur igennem byen
... Fik købt en CD - The best of: Earth, Wind & Fire
... Der var sket en ulykke inde i Føtex, så der holdte en ambulance og en lægeambulance udenfor og der stod en rand af mennesker og kiggede, og folk nærmest LØB hen mod stedet hvor der var sket en ulykke, hvis det var mig der var sket noget ved havde jeg hoppet af båren på vej ud og givet dem alle sammen en på kassen, sådan noget svineri!
... Fik købt en CD - The best of: Earth, Wind & Fire
... Der var sket en ulykke inde i Føtex, så der holdte en ambulance og en lægeambulance udenfor og der stod en rand af mennesker og kiggede, og folk nærmest LØB hen mod stedet hvor der var sket en ulykke, hvis det var mig der var sket noget ved havde jeg hoppet af båren på vej ud og givet dem alle sammen en på kassen, sådan noget svineri!
... som har fået opsagt sin bolig, fordi han ikke har fremsendt den korrekte dokumentation. Heldigvis er det en fejl (jeg sendte den per mail og fik også svar på, at alt var i orden). HVORFOR ER DET WEEKEND?! JEG VIL RINGE IND OG SNAKKE MED DEM! Jeg finder sgu lige direktørens private nummer, så kan han fandeme bare stå op!
Daniel-Dane (15822) skrev:... som har fået opsagt sin bolig, fordi han ikke har fremsendt den korrekte dokumentation. Heldigvis er det en fejl (jeg sendte den per mail og fik også svar på, at alt var i orden). HVORFOR ER DET WEEKEND?! JEG VIL RINGE IND OG SNAKKE MED DEM!Jeg finder sgu lige direktørens private nummer, så kan han fandeme bare stå op!
Daniel-Dane (15823) skrev:Nå. Nu har jeg sendt en email til direktøren og brugt store ord.
Go' stil! Håber det virker for dig :)
Daniel-Dane (15826) skrev:Og mit fjernsyn reagerer ikke på min fjernbetjening! CAN THIS DAY GO ANY WORSE?!
Hint: Skift batterierne.
Det var så lidt.
Der er heldigvis en lampe, som lyser, når man trykker. Og jeg har sat den på TV.
Anywho, UPDATE UPDATE! Jeg modtog brevet om opsigelse som anbefalet, og så skrev jeg ragemailen med det samme. It turns out, at jeg også fik at andet (normalt) brev med posten. Det her er, hvad der sker, når man skriver ragemails, førend man tjekker den normale post:
Der stod i det anbefalede brev, at jeg fik en kopi sendt med normal post. Så kiggede jeg i postkassen: 2 breve fra samme sted. Så siger jeg højt (min broder følger med), at det ene brev er kopien, og i det andet brev vil der så stå, at den modtagende dokumentation er god nok.
I was right. Men min broder er forvirret; Er jeg opsagt, eller har jeg boligen? Jeg har to breve, som siger, at jeg er opsagt, fordi jeg ikke har indsendt dokumentationen, men så har jeg et andet (som jeg modtog samtidigt), der siger, at jeg har sendt den fornødende dokumentation.
Answer: Min bolig befinder sig i et kvantestadie, hvor den altså er opsagt og ikke opsagt på samme tid.
Jeg skriver nok lige en ragemail mere til den direktør.
Anywho, UPDATE UPDATE! Jeg modtog brevet om opsigelse som anbefalet, og så skrev jeg ragemailen med det samme. It turns out, at jeg også fik at andet (normalt) brev med posten. Det her er, hvad der sker, når man skriver ragemails, førend man tjekker den normale post:
Der stod i det anbefalede brev, at jeg fik en kopi sendt med normal post. Så kiggede jeg i postkassen: 2 breve fra samme sted. Så siger jeg højt (min broder følger med), at det ene brev er kopien, og i det andet brev vil der så stå, at den modtagende dokumentation er god nok.
I was right. Men min broder er forvirret; Er jeg opsagt, eller har jeg boligen? Jeg har to breve, som siger, at jeg er opsagt, fordi jeg ikke har indsendt dokumentationen, men så har jeg et andet (som jeg modtog samtidigt), der siger, at jeg har sendt den fornødende dokumentation.
Answer: Min bolig befinder sig i et kvantestadie, hvor den altså er opsagt og ikke opsagt på samme tid.
Jeg skriver nok lige en ragemail mere til den direktør.
... der glad kommer ind på arbejde for at nå alle tingene til på mandag, går stille og roligt igang...
Og selvfølgelig er det materiale som ligger klar fra designeren ikke i orden... Og tossen har selvfølgelig slukket sin telefon..
Ohhh well sikkert mig der får skylden for det herm så nu laver jeg det sgu bare udfra designerens materiale så han kan få skylden...
Og selvfølgelig er det materiale som ligger klar fra designeren ikke i orden... Og tossen har selvfølgelig slukket sin telefon..
Ohhh well sikkert mig der får skylden for det herm så nu laver jeg det sgu bare udfra designerens materiale så han kan få skylden...
Rasmus064 (15834) skrev:Så det ikke dig der laver sjov med dig selv?
Det er den samme, ham der lige har skrevet 2 indlæg, Daniel og Daniel har forskellige profilbilleder.
... som lige har spist aftensmad med en ven. Vi er begge alene hjemme p.t., og så lavede vi lige to hjemmelavede pizzaer midt om natten.
Og NU er han gået.Daniel-Dane (15838) skrev:... som lige har spist aftensmad med en ven. Vi er begge alene hjemme p.t., og så lavede vi lige to hjemmelavede pizzaer midt om natten.
Så er der pizza til morgenmad!
On second thought; Jeg burde nok få noget søvn. Vi sad sgu oppe og spillede Star Craft 2 og skak og så ("se" i datid) Star Wars. Det lyder faktisk ret nørdet... Hmm...
Jeg skulle faktisk have set Vengaboys på Rådhuspladsen - men kollektivet tog heldigvis en sidste-øjebliks-beslutning om, at Vengaboys er tarvelig underholdning. Så jeg nåede ikke at se en eneste homoseksuel, selvom regnbueflagene fyldte godt ud på Frederiksberg.
Vil I absolut vide, hvad jeg foretog mig i går, så kan jeg berette, at jeg var til polterabend og fik druknet mig selv i ganske alvorlige mængder alkohol. Og så kan jeg fortælle, at der kan være pææænt langt fra Nørrebro (jeg tror, jeg var på Nørrebro) til Frederiksberg, når man tænker, at man vil spare en taxa og i stedet tage turen til fods. Havde det ikke været for min gheyPhone, så havde jeg sgu aldrig fundet hjem.
Vil I absolut vide, hvad jeg foretog mig i går, så kan jeg berette, at jeg var til polterabend og fik druknet mig selv i ganske alvorlige mængder alkohol. Og så kan jeg fortælle, at der kan være pææænt langt fra Nørrebro (jeg tror, jeg var på Nørrebro) til Frederiksberg, når man tænker, at man vil spare en taxa og i stedet tage turen til fods. Havde det ikke været for min gheyPhone, så havde jeg sgu aldrig fundet hjem.
...der skal til børne fødselsdag idag... :(
...der er træt af børn der ikke kan blive kontrolleret af deres forældre...
...der engtlig godt vil ha børn en dag.... Men kan ikke se sig selv ha dem lige nu, fordi hun teknisk set ikke vil ha børn alligevel... Give sense!?!?
...der er træt af børn der ikke kan blive kontrolleret af deres forældre...
...der engtlig godt vil ha børn en dag.... Men kan ikke se sig selv ha dem lige nu, fordi hun teknisk set ikke vil ha børn alligevel... Give sense!?!?
...der synes at børn burde komme med en manual så forældrerne kunne lære hvordan man opdrager barnet.
...der synes at folk skulle til eksamen i børneopdragelse for at få lov til at beholde ungen.
...der godt kan lide børn, men ikke kan lide de forældrer som ikke sætter grænser for børnene og lærer dem hvordan de skal opføre sig når de er udenfor hjemmet.
...der synes at folk skulle til eksamen i børneopdragelse for at få lov til at beholde ungen.
...der godt kan lide børn, men ikke kan lide de forældrer som ikke sætter grænser for børnene og lærer dem hvordan de skal opføre sig når de er udenfor hjemmet.
.......der lige er blevet rippet for 11.000 kr på sit visa kort fra et call center i sverige der absolut ikke burde hæve penge på mit kredit kort. Jeg har spærret mit kort, og skal nu ringe til banken i morgen.
Er her nogle der har erfaring med kredit kort svindel og om det er besværligt at få pengene tilbage?
Jeg har fundet en post på et forum af en fyr der også har fået hævet penge fra "SJ Callcenter Ange". Nogen der kan give et resumé ?` Eller fortælle mig hvad "SJ Callcenter Ange" laver? http://www.slinfo.de/vb_forum/slinfo-cafe/69803-kr... -dobbelpost slettet-
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.