mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...Der da lige vil opdatere og sige Taiwan chick'en har sovet idag.
Begrundelsen for ikke at sove meget er at hun hader det fordi det gør en doven.
... meh
Begrundelsen for ikke at sove meget er at hun hader det fordi det gør en doven.
... meh
moveax1ret (15949) skrev:Diætist for bla. Thomas Eje
Nice :)!
..der vil have lov til at være lidt ironisk og sige: Måske de skulle prøve med et gummi cover til Tv'et?
..der har haft en mellem god dag.
Magten (15871) skrev:Nice one SlettetBruger :]
^^ for YOUR pleasure
...Der igen holdte i kø i Ribe.
er det virkelig så svært at lade være med at lægge asfaldt i myldretidstrafikken?
Elskov (15958) skrev:... der er mødt tidligt på uni. Jeg går på UNI?!
Du dropper vel ud på et tidspunkt.
Jonasdonbaek (15961) skrev:..der nu vil smide en bombe!
Og lade hele flamewar og bashing krigen fortsætte!
Okay jeg fattede ikke lige at læse linket, så vi siger bare indlægget var rettet mod Lingu i stedet for Jonas <3
Alle de tests kan sige hvad de vil, men nu har jeg prøvet 3 forskellige iPhone 4 og alle har af større eller mindre grad oplevet signaltab hvis man holder på det magiske punkt.
Ikke at det nødvendigvis er noget man mærker i hverdagen, men problemet er der altså; så kan dine fanboy hjemmesider sige hvad de vil
..der hele tiden crasher i Cataclysm betaen Q_Q
Jonasdonbaek (15961) skrev:..der nu vil smide en bombe!
Og lade hele flamewar og bashing krigen fortsætte!
så at 3gs også har problemer fritager altså 4'eren der lider af samme problem, bare mere udbredt?
Igen - jeg bliver nødt til at anskaffe mig et Apple-produkt snart tror. Der må stå noget i manualen om, hvordan man lærer Apple-logikken! For logisk er den ihvf. ikke!
ZiN (15971) skrev:#15966: Det giver 4, forudsat at du mener (-2)^2 (som er normen) eller -4 hvis du mener -1*(2^2) (ej standard).
oxxy (15973) skrev:Jaja, men uden en gængs konvektion giver det ikke mening EOD.
... der tror NioBes sukkerindtag ikke er bleve mindre i løbet af ugen :p
http://en.wikipedia.org/wiki/Order_of_operations skrev:Unfortunately, there exist differing conventions concerning the unary operator − (usually read "minus"). In written or printed mathematics, the expression −3^2 is interpreted to mean −(3^2) = −9, but in some applications and programming languages, notably the application Microsoft Office Excel and the programming language bc, unary operators have a higher priority than binary operators, that is, the unary minus (negation) has higher precedence than exponentiation, so in those languages −3^2 will be interpreted as (−3)^2 = 9. In any case where there is a possibility that the notation might be misinterpreted, it is advisable to use parentheses to clarify which interpretation is intended.
Standarden er og forbliver:
Jeg har aldrig hørt om nogen andre mennesker med kendskab til matematik bruge den anden metode seriøst.http://en.wikipedia.org/wiki/Order_of_operations skrev:The standard order of operations, or precedence, is expressed in the following chart.
exponents and roots
multiplication and division
addition and subtraction
Ahhh du er en god troll daniel, insisterende!!
Du citerer to kilder, begge der hentyder at de fleste gør "a" meeen der er nogen der gør "b", og at hvis der kan være tvivl skal man bruge paranteser, hvorefter du konkluderer at der kun er ÉN korrekt metode....
Du citerer to kilder, begge der hentyder at de fleste gør "a" meeen der er nogen der gør "b", og at hvis der kan være tvivl skal man bruge paranteser, hvorefter du konkluderer at der kun er ÉN korrekt metode....
oxxy (15973) skrev:Jaja, men uden en gængs konvektion giver det ikke mening EOD.
Der lige fandt noget underligt under en random google søgning
Prøv at søg efter -> 3p'ing <- i billeder og scroll lidt ned.
:P så ved vi da hvor newz har sin random avatar ide fra ^^
Prøv at søg efter -> 3p'ing <- i billeder og scroll lidt ned.
:P så ved vi da hvor newz har sin random avatar ide fra ^^
...der lige er blevet færdig med en PWM-dæmpbar LED-pære til over stuebordet.
Lyser som en gammeldags 60W pære ved 5,2W og kan skrues op til 30W, hvor den lyser næsten 5 gange så kraftigt som en 60W pære.
Til daglig, skal den nok stå på omkring 2-3W.
Lyser som en gammeldags 60W pære ved 5,2W og kan skrues op til 30W, hvor den lyser næsten 5 gange så kraftigt som en 60W pære.
Til daglig, skal den nok stå på omkring 2-3W.
...der lige påpeger at EB har en artikkel om at Hitlers DNA viser han er jøde...
Jeg var nu overbevist om at "jøde" ar en religiøs ting. hvordan står det i dna'en? :P
Jeg var nu overbevist om at "jøde" ar en religiøs ting. hvordan står det i dna'en? :P
SlettetBruger (15982) skrev:...der lige påpeger at EB har en artikkel om at Hitlers DNA viser han er jøde...
Der står han er afrikaner, ikke jøde ;)
NioBe (15986) skrev:...der endelig har fået sit MC kørekort, og den MC hun har ønsket sig. Der nu bare skal ud og cruise på vejene omkring stevns...
...der hørte et vækkeur ringe...
...der fandt ud af at det var en drøm... :( ØV!
Hahahhaha, ret trist?
Jonasdonbaek (15987) skrev:NioBe (15986) skrev:...der endelig har fået sit MC kørekort, og den MC hun har ønsket sig. Der nu bare skal ud og cruise på vejene omkring stevns...
Hahahhaha, ret trist?
Var sQ skuffet da jeg vågnede op!! Tror ligefrem at jeg lå og smilede i søvne, he he.
NioBe (15990) skrev:Jonasdonbaek (15987) skrev:NioBe (15986) skrev:...der endelig har fået sit MC kørekort, og den MC hun har ønsket sig. Der nu bare skal ud og cruise på vejene omkring stevns...
Hahahhaha, ret trist?
Var sQ skuffet da jeg vågnede op!! Tror ligefrem at jeg lå og smilede i søvne, he he.
Hahahah. Forstår jeg godt! :D
...der har haft et helveds bøvl med at printe en publisher fil ud.
... der retter sig selv: Det er syv, generelt set. Yderligere er det nærmest umuligt (eller retter usandsynligt) at spore mænd i DNA fordi man ikke kan være sikker på at der altid var en søn (og dermed et XY-kromosom) involveret. Derimod kan man altid være sikker på at en kvindes X-kromosom bliver overført. Der er flere detaljer på Wikipedia.
Kun for dig Terra.
Kun for dig Terra.
...Der godt gad vide hvad hovedpine er.
Eller ikke hvad der er. Men hvordan det føltes.
Efter jeg er begyndt at høre musik på arbejde ( med et headset på det ene øre kun ) er jeg begyndt at få nogen smerter, en gang imellem om dagen.
Men hvis det er det folk brokker sig over og æder piller for er jeg godt nok skuffet.
hvis man skulle beskrive den som en lyd vil det være en Hulserende, høj lyd.
Eller ikke hvad der er. Men hvordan det føltes.
Efter jeg er begyndt at høre musik på arbejde ( med et headset på det ene øre kun ) er jeg begyndt at få nogen smerter, en gang imellem om dagen.
Men hvis det er det folk brokker sig over og æder piller for er jeg godt nok skuffet.
hvis man skulle beskrive den som en lyd vil det være en Hulserende, høj lyd.
Hvis du undrer dig over at folk kan finde på at tage smertestillende piller for hovedpine, så har du absolut ikke prøvet det... eller spiller hellig.
Jeg har prøvet, efter et uheld, at have så voldsom hovedpine, at jeg ikke kunne sove om natten, men sad og rystede af smerte i hjørnet af sengen.
Der er ingen der ville kunne fungere bare nogenlunde normalt, hvis de har de smerter jævnligt, som mange med migræne netop kan have.
Hvis du undrer dig over at folk kan finde på at tage smertestillende piller for hovedpine, så har du absolut ikke prøvet det... eller spiller hellig.
Jeg har prøvet, efter et uheld, at have så voldsom hovedpine, at jeg ikke kunne sove om natten, men sad og rystede af smerte i hjørnet af sengen.
Der er ingen der ville kunne fungere bare nogenlunde normalt, hvis de har de smerter jævnligt, som mange med migræne netop kan have.
I så fald har jeg aldrig oplevet det.
Ville gerne. Jeg kan forstå at selv det jeg har oplevet gør nas, for det gør det. Men "blive hjemmefra arbejde" "sige nej til sex" -værdig er smerten ihvertfald ikke.
...Der synes at indbo's forsikringer viker ret syre her nordpå i Esbjerg.
1900kr med en selvrisiko på 1200 ved danske bank( Top DK ) 2100 ved Diba forsikring med en selvrisiko jeg ikke lige kan huske.
Nu ser vi hvad vestjysk kan tilbyde ( kryds fingre )
Ville gerne. Jeg kan forstå at selv det jeg har oplevet gør nas, for det gør det. Men "blive hjemmefra arbejde" "sige nej til sex" -værdig er smerten ihvertfald ikke.
1900kr med en selvrisiko på 1200 ved danske bank( Top DK ) 2100 ved Diba forsikring med en selvrisiko jeg ikke lige kan huske.
SlettetBruger (15996) skrev:I så fald har jeg aldrig oplevet det.
http://www.forsikringsguiden.dk/Indbo/Sider/Sporgs...
Nettet er din ven. Indtast din data og få at et hurtigt overblik over forsikringer.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.