mboost-dp1
Infocare presser deres ansatte
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
fidomuh (350) skrev:Hint: Tror du den kinesiske slavedreng der har samlet maskinen i foerste omgang, har nogen som helst anelse om hvad fuck han laver? :D
/thread
g55 (348) skrev:Men der skal jo spares hvor der spares kan.
Det skal der nemlig, for kunderne går efter dem, der er billigst og med god grund. Hvem ville betale over det dobbelte, måske 3-dobbelte, for en reperation, fordi at alle ansatte skulle være uddannede? Specielt i betragtning af at det nok ikke i sidste ende ville gøre den store forskel om man ved hvordan man bruger P-Spice (eller hvad man nu arbejder i nu om dage), når man skal skifte en processor.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.