mboost-dp1

Ny feature: ignore af forum tråde


Gå til bund
Gravatar #1 - hmn
29. nov. 2007 22:18
Det er nu muligt at ignorere en forum tråd, så den ikke dukker op i ens personlige liste.

Man tilføjer tråden til ignore listen i bunden af tråden, samme sted som man vælger at overvåge en tråd.
Gravatar #2 - fidomuh
29. nov. 2007 22:33
#1

Lidt OT, men jeres "foelg" / "ignore" knapper, har en ret irriterende farve..

Jeg har foerst opdaget dem nu, faktisk.

Lav dem sorte, blaa eller bare lidt mere synlige.. I kan evt. lave det til knapper hvis det skal foelge det "fancy" design ellers ;)
Gravatar #3 - Dreadnought
29. nov. 2007 22:38
Hvad skete der egentligt med forslaget om at kunne fjerne nyhedstrådene fra listen? Det kunne jo laves så man kunne ignorere en hel kategori.
Gravatar #4 - trylleklovn
29. nov. 2007 22:39
Hvorfor er linksne placeret ved siden af tekstboksen, det giver da absolut ingen mening. Tekstboksen er til input, den er ikke relevant når man modtager output = læser tråden. Derimod burde disse links snarere være ved siden af "Gå til top/bund" linksene i hhv. top og bund af tråden.

Yderligere, nu vi er på emnet, så burde der være en mulighed for at vælge side i tråden, i toppen af tråden, i stedet for at skulle gå helt til bunden.

(Og så mangler der btw. et mellemrum lige efter seperationsstregen mellem "Gå til top" og "Gå til bund" i toppen af tråden. (Hvorfor er der en "Gå til top" i toppen af tråden?))
Gravatar #6 - hmn
29. nov. 2007 23:13
#3 jeg har ikke haft tid til at lave det endnu

#4 så er de flyttet lidt rundt
Gravatar #7 - Norrah
29. nov. 2007 23:16
Uh, første tråd på min ignore liste...
Gravatar #8 - fidomuh
29. nov. 2007 23:17
#6

Godt arbejde ;)
Gravatar #9 - Norrah
29. nov. 2007 23:17
#7 lyder måske lidt groft, så tilføjer lige en smiley. :)
Gravatar #10 - Jace
30. nov. 2007 22:41
#1 - Lækker lille kode stump :)
Gravatar #11 - RedCalf
6. dec. 2007 10:10
#1 Nice og kun 5 timer efter der var kommet et request på denne funktion - SUPER
http://newz.dk/forum/newz-dk/news-dk-taber-ansigt-...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login