mboost-dp1

unknown

Verdens hurtigst sælgende computerspil

- Via Blizzard -

Warcraft III allerede har solgt over 1 million kopier verden over, derved er den blevet verdens hurtigst sælgende computerspil. De to tidligere rekorder, havde Blizzard selv med Diablo 2 i 2000 og Diablo 2: Lord of Destruction i 2001.





Gå til bund
Gravatar #1 - Pr0nking
23. jul. 2002 13:58
"Blæsevejr Underholdning" kan jo åbentbart et eller andet. Godt gået.
Gravatar #2 - Playmo
23. jul. 2002 14:10

WC3 er et pop-spil, og alt hvad der er poppet sælger til ikke bedrevidende idioter. De hopper bare på pop bølgen.
Tag et spil som Sims, hvor meget har det spil ikke solgt og hvor ringe er det spil?? Meget Ringe, men det er poppet, så derfor sælger lortet… Så bare lad Blizzard blære sig med deres sales records, I’m not impressed..!!
Gravatar #3 - IceHunter
23. jul. 2002 14:12
Jeg er skuffet. Men så er jeg osse mere til en phaser end en økse (osse selv om der er en Zerg med i Wc3 ;-)
Gravatar #4 - C#
23. jul. 2002 14:16
synes nu warcraft 3 er et fedt spil, men har så tilgengæld ikke spillet de tidligere udgaver.
Gravatar #5 - wizax
23. jul. 2002 14:22
Jeg har _Købt_ Collector Edition versionen af WC3 og det rokker!!!

Nogle spiller FPS, andre RPG og andre RTS... Jeg kan selv lide "alle" typer spil.

#2: At kalde alle WC3 spillere for idioter er vel lige at træde en smule over stregen.... Men hvis man ellers skal generaliserer i samme tråd, så er alle spillere der spiller WC3 idioter, og idioter kan kun spille dumme spil, og dem der spiller dumme spil er alle idioter... så kører man den ad samme spor, så må alle der spiller en eller anden form for spil være idioter.... (og jeg mener faktisk at det er bevist, at computerspil udvikler hjernen meget).

Så skulle man ikke være en lille smule mere positiv eller på godt dansk: "Kan du ikke sige noget godt, så hold din kæft!!!"

Du har vel ikke engang selv prøvet det?
Gravatar #6 - engelsup
23. jul. 2002 14:22
jeg har allerede spillet Warcraft III alt for meget, og min indstilling til spillet er, at hvis man kan lide RTS i multiplayer er det virkelig godt, mens at singleplayer-delen er alt for let for "erfarne" spillere og at historien er ret dårlig efter min mening. Men uhh det er godt i multiplayer, især deres nye matching-system og arranged friendly games-option.

edit: helt enig med ovenstående post, synd det er så let for nogle mennesker at se så negativt på andre mennesker

Men for lige at tale lidt ondt om blizz, så er spillet ikke blevet på den måde de oprindeligt ønskede (med mange RPG elementer), det er tværtimod blevet mere starcraft-agtigt og det er hovedsagligt sket (efter min vurdering) på grund af deres samarbejde med deres koreanske fans... lidt dårligt at ingen gaming-sites tør at kritisere dette.
Gravatar #7 - FISKERQ
23. jul. 2002 14:38
Den her giver også muligheder for andre gameplays via world editoret. Jeg kan ikke lide at spille strategispil online da jeg synes de er for kedelige. Men jeg sidder fx og spiller Mini Gunners, Hero Arena, og mere i stedet for det normale RTS. Selv om det ikke er selve blizzard der har lavet det, så er det jo dem der har lavet mulighed for det, desværre med nogle småfejl.
Gravatar #8 - funkymonkey
23. jul. 2002 14:44
<STRONG>End of line</STRONG> er jo endnu en gang at Blizzard laver verdens mest vanedannende spil, og hvad så hvis det er poppet, det er jo underholdning for massen.
Jeg tror også de er rimeligt ligeglade med at det er overfladisk, deres bankkontier bugner jo som resultat.
Ok de kunne jo også lave verdens mest intelligente spil, men hvor stor ville fanskaren være der, som følge ville de have næsten ingen overskud eller underskud og lige pludselig har i ikke nogle til at udvikle jeres kære hardcore spil.
Konklusion: <STRONG>face it!</STRONG> uden mainstream ville hardcore ikke kunne overleve.
Gravatar #9 - sim
23. jul. 2002 14:58

#6 engelsup:
"Men for lige at tale lidt ondt om blizz, så er spillet ikke blevet på den måde de oprindeligt ønskede (med mange RPG elementer), det er tværtimod blevet mere starcraft-agtigt og det er hovedsagligt sket (efter min vurdering) på grund af deres samarbejde med deres koreanske fans... lidt dårligt at ingen gaming-sites tør at kritisere dette."

Så kan du jo til gengæld glæde dig over at der kommer World of WarCraft. Jeg er glad for at de har valgt at holde det som et RTS spil - RPG får vi jo masser af med Wow, selvom vi kommer til at vente lidt længere tid, men al erfaring med Blizzard siger jo at det er værd at vente på :)
Historien er ikke noget særligt, men når man lige gemmer skuffelsen lidt af vejen, så forstår man det nok godt hvorfor. Det er jo klart at efter et spil som Diablo II, så kommer historien og videoerne i WarIII let til at virke svage, og da spil i langt højere grad er kommet til at handle om multiplayer, og fordi at StarCraft stadig lever i bedste velgående på b.net, så har der vel være satset mest på det.
Gravatar #10 - engelsup
23. jul. 2002 15:14
#9 sim:

Ja, det glæder jeg mig bestemt også til kommer (WoW).

Men i de første screenshots som Blizz viste fra War III var tanken at det var FÅ enheder man skulle styre tilsyneladende fra 4-8 enheder, mens det nu efter min mening er på samme måde som i Starcraft. Det var ellers noget jeg havde glædet mig til...

Men ja, jeg er jo selvfølgelig stadigvæk glad for blizz og er da også en lille fanboy...

Men mht. historie... så synes jeg at Starcraft historien var ok god, dog indtil at Protoss blev introduceret... Og i den sammenligning synes jeg stadig at War III halter. Kan de ikke hyre nogle af dem der medvirkede i Neverwinter Nights f.eks.? Jeg synes ærligt talt ikke, det virker som om de har professionelle manuskrift-forfattere til at skrive historierne hos blizz. Også diablo2 var ringe efter min mening, det virker til at være noget de finder på nede i deres kantine i sammenligning med andre spils historier ;)

Det bliver spændende hvornår WoW kommer, og om de kan formå at få det til appellere til både casual games og hardcore gamers... Det er efter min mening det største problem med MMORPG spil.
Gravatar #11 - funkymonkey
23. jul. 2002 15:18
10#
Uden mad og drikke, virker helten ikke
Gravatar #12 - Mifan
23. jul. 2002 15:20
Når jeg engang er færdig med at spille NWN, skal jeg nok få tid til WC3... eller 4.... eller 5 eller noget....
Gravatar #13 - engelsup
23. jul. 2002 15:27
# 11

hehe

#12
Det kan vel heller ikke tage så lang tid at gå igennem desværre :( Det spil har en væsentlig fejl... (Ved ikke om det er en spoiler, men det står på næsten samtlige review-sites også) Det bliver lettere og lettere jo længere man når i det, ligemeget hvilken sværhedsgrad man spiller på.

Glæder mig til der kommer nogle hjemmestrikkede moduler til det, hvis der er nogle der kender gode community sites for dette så sig endelig til!
Gravatar #14 - Skobbolop
23. jul. 2002 15:43
"Men for lige at tale lidt ondt om blizz, så er spillet ikke blevet på den måde de oprindeligt ønskede (med mange RPG elementer),"
jaja...det var så kun i starten de sagde det men det er nu et stykke tid siden...
med hesyn til WC3 så giver jeg dem ret der siger det er for alt at gennemføre...der er mere udfording i starcraft efter min mening...desuden synes jeg at multipleayer delen er en gang bras... alt det med heroes er jo lamt.... der er alt for meget med spells hvor det gælder at ramme en enkelt figur osv... og JA..det er der meget af i WC3...mere end sc... så er sc nu en del bedre.
Gravatar #15 - SnoTz
23. jul. 2002 16:29
Jeg ved sku snart ikke. Det er sku svært at lave et RTS som virker til single player. Man prøver en bane, og man har prøvet dem alle. Personligt syntes jeg at WC3 minder meget om en RTS udgave af Warlords til amigaen (hvis nogen kan huske så langt) men WC3 rammer nok bredere.
Gravatar #16 - Fugl
23. jul. 2002 16:29
If you don't like it, don't play it!
Gravatar #17 - engelsup
23. jul. 2002 16:33
#14

"jaja...det var så kun i starten de sagde det men det er nu et stykke tid siden..."
Det var nu stadigvæk den fornemmelse man fik af spillet for et år siden ift. de screenshots som de postede inde på deres hjemmeside. Desuden har man kunnet se i den lange beta-testning periode, at de er gået mere og mere mod Starcraft antal af enheder, og så vidt jeg husker skete det direkte efter, at de havde annonceret et nyt samarbejde med de professionelle Starcraft spillere i syd-korea. Blandt andet blev upkeep ændret en del i forhold til hvor mange enheder, det kunne betale sig at bygge :(
Og som sagt War III er IKKE det samme spil som SC, derfor giver jeg ikke meget for de direkte sammenligninger med SC, hvor folk altid priser SC over War III. Jeg har spillet meget War III i multiplayer (havde tilfældigvis mulighed for at deltage i beta'en hele vejen, folk kunne dele deres cd-keys...) og jeg synes det er vildt godt lavet med mange forberedringer især i forhold til team-spil, og det skyldes især heltene med deres spells. Måske appellerer det ikke til hardcore gamere... men for den brede masse(som en anden post nævnte, og som altid har været blizz største styrke!) så er det virkelig godt lavet mulighederne for Team-spil.
Gravatar #18 - Skobbolop
23. jul. 2002 16:33
man sakl jo spille det for at danne sig en mening...

dick...
Gravatar #19 - H.E.R.O.
23. jul. 2002 16:35
Warlords er da ikke rts...
Gravatar #20 - SnoTz
23. jul. 2002 16:44


"RTS <STRONG>udgave</STRONG> af Warlords" nææ, det var ikke RTS

ps. Der findes en ny RTS udgave af warlords: " Warlords Battlecry 2" faktisk ret fedt. http://gamespot.com/gamespot/filters/products/scre...
Gravatar #21 - IceHunter
23. jul. 2002 16:54
<STRONG>#6 engelsup</STRONG>
<STRONG>Men for lige at tale lidt ondt om blizz, så er spillet ikke blevet på den måde de oprindeligt ønskede (med mange RPG elementer), det er tværtimod blevet mere starcraft-agtigt og det er hovedsagligt sket (efter min vurdering) på grund af deres samarbejde med deres koreanske fans... lidt dårligt at ingen gaming-sites tør at kritisere dette. </STRONG>

Det er jo hvad man kan lide ved spil, jeg syntes der er alt for LIDT af det. Alt det der med helte fnidder fnadder, lav unit caps - døødsygt :)
Gravatar #22 - Herskegut
23. jul. 2002 17:05
imh er wc3 et røvsygt spil, hvem fanden gider at sidde og spiller multiplayer når det eneste det hele gælder om er at få sin hero op i level 10 så hurtigt som muligt...

desuden er det helt absurt så få enheder man kan have.. hvorfor er der ikke lige nogen inde ved blizzard der har tænkt på at lave så man selv kan definere hvor mange man må være..

alt i alt er det pænt.. men fuck hvor er det da KEDELIGT!
jeg vil sku hellere sidde og vente på at min version af battlefield dumper ind med posten 15 september :)
det blir fanme sejt.
Gravatar #23 - Onde Pik
23. jul. 2002 18:29
Det her spil er sgudda helt vildt hammer klamt.
Gravatar #24 - SilverWolf
23. jul. 2002 18:42
Hehe ;o)

Som i dog brokker jer. Det er det mest avanceret strategi spil til dato, dog stadig så simpelt...

Det gør Warcraft til sådan et vidunderligt spil, det har eventyr, helte, orgs, elves, humeenns og undead, alle racer med deres unikke skill, og som er godt balanceret. ( bortset fra et par svippere... Ghoul Rush!! AHH!!!! ).

Deres Online system er for godt lavet, og de har os rette det til at personen kun kan være 6lvl hver vej ;o) Som nu er meget godt... måtte godt kun være 3... men whatever ;o)
Gravatar #25 - H.E.R.O.
23. jul. 2002 19:02
det mest advancerede strategispil til dato .
hvem har dog bildt dig det ind ?
Gravatar #26 - webwally
23. jul. 2002 19:04
#2 (new)
Bruger:
Playmo

Haha. Sjovt, som du selv er letpåvirkelig? Lad mig gætte, du mener vel at Blizzard er "sell-outs" fordi de laver et spil som sælger - og fordi de er kommercielle.

Eller er det fordi du ikke bryder dig om spillet, så ergo er alle der kan lide det idioter?

Dit post er i hvert fald fuldkomment uargumenterende.
Gravatar #27 - H.E.R.O.
23. jul. 2002 19:05
desuden mangler jeg stadig at se et RTS som fortjener S'et i RTS
Gravatar #28 - sim
23. jul. 2002 19:36
#27:
Hvad pokker, har du ikke prøvet StarCraft: BroodWar :)
Det er RTS så det klodser.
Gravatar #29 - SnoTz
23. jul. 2002 19:43
#28

Jeg tror sku jeg må gi' hero ret.

Når jeg spille starcraft får jeg altid tæsk på den samme måde, der er ikke ret meget variation i måden at smadre folk på, og sådan tror jeg det er generelt i RTS. (- shogun)
Gravatar #30 - sim
23. jul. 2002 20:01
#29: SnoTz
"Når jeg spille starcraft får jeg altid tæsk på den samme måde, der er ikke ret meget variation i måden at smadre folk på, og sådan tror jeg det er generelt i RTS."Fortæller det ikke mest om dig selv? Når jeg spiller StarCraft, synes jeg sjældent at spillene ligner hinanden. Der findes et utal af måde at benytte sine styrker på i StarCraft, specielt når man spiller i hold.
Gravatar #31 - FISKERQ
23. jul. 2002 21:22
Herskegut, så du tror du handler om at få sin helt på lvl 10 og så er den udødelig og man vinder? Nej det gør man nemlig ikke. Helten er en fin ide, at den får lidt lvls med mere dmg osv. men du skal da ikke tro den kan klare det hele selv, ellers er ham der er modstander en total klaphat. Du skal variere dine units til at støtte på forskellige områder så du får en næsten uovervindelig gruppe og så sammen med din helt, så er det en farlig kombination.
Gravatar #32 - Playmo
23. jul. 2002 21:26
5# & 26#:

Det jeg mener er, spillet Warcraft 3 er lavet til at tilfredsstille den evigt sultne masse, som der oxo er blevet skrevet her, og det er netop det jeg er utilfreds med. Ordet poppet er brugt fordi alle kan spille det, et bredt publikum, lige fra den 13-årige CS-gamer der mangler adspredelse fra FPS, til den 45-årige der har købt det til ungerne. Spillet er noget min far kunne more sig med, uden at kalde ham en idiot.
Det er ikke ligesom et RPG, MMORPG, Turn-based strategi og andre spil, hvor man skal sætte sig ind i hvad det er man laver. Tag nu et NwN som et eksempel, spillet lægger lidt op til man har spillet D&D, lige som BG1&2.
Det er netop det WC3 ikke gør, det tilfredsstiller den mængde der bare mangler at dræbe noget tid, uden at vide hvad de egentlig arbejder hen imod.. Spillet mangler et mål!
Så vil mange sikkert sige, gennemføre..Nu har jeg nævnt rollespil genren før, og det er da oxo den jeg syns bedst om. Men WC3 og FPS for den sags skyld har ikke det samme mål, som fx at opbygge en mager til 20 lvl..
Gravatar #33 - K_Jr
23. jul. 2002 21:50
#32

1.

"Tag nu et NwN som et eksempel, spillet lægger lidt op til man har spillet D&D, lige som BG1&2."
^kedeligt

2.
"Det er netop det WC3 ikke gør, det tilfredsstiller den mængde der bare mangler at dræbe noget tid,"
^ja

3.
uden at vide hvad de egentlig arbejder hen imod.. Spillet mangler et mål!"
^nej, se 2

4.
Men WC3 og FPS for den sags skyld har ikke det samme mål, som fx at opbygge en mager til 20 lvl..
^nej, heldigvis.

Og hvad kan man så lære .. ?
Det er ikke alle der er villig til at bruge AL deres tid på pc spil. Der skal også være noget til dem, der bare vil tilfredsstille en gammel dum trang til at nakke en comp af og til. (old habbits die hard .. ?) ;)
Jeg har prøvet NwN, og jeg spillede i 2 timer, og damn det var godt sovestof ... Jeg er ikke typen der kan hengive mig SÅ meget til ét pc spil.

Konklusion: Jeg bruger ikke så meget tid på spil som du gør. ;)
Gravatar #34 - FISKERQ
23. jul. 2002 22:00
Alle kan spille spillet, men hvis man vil vinde noget skal man kunne noget strategi, ellers kan man bare skride.
Gravatar #35 - SnoTz
23. jul. 2002 22:03
HVEM ER DET SVIN DER KALDER NWN KEDELIGT?????

PÅSTÅR DU AT JEG HAR SPILDT DEN SIDSTE MÅNEDE (6-7 timer om dagen) PÅ AT SPILLE NWN?

jeg fatter ikke hvordan jeg kan have undgået at opdage at NwN er kedeligt??????, men jeg takker dig for at gøre mig opmærksom på problemet. Jeg vil nu låse døren og prøve at dulme abstinenserne med en god gang 7-kabale, eller curling.

WC3 STINKER!!!!!!!!!!!!! LORTE SPIL!!!!!

Disclaimer: WC3 stinker ikke, det lugter ikke engang, og der går sikkert mange år før vi får spil med lugt.

damn det føles skønt!

Hvem var det så der sagde at NwN lagde op til at man havde spillet BG 1-2???????? wuuuuut? har du prøvet NwN?????
Gravatar #36 - sim
23. jul. 2002 22:07
#32 Playmo

"Det er ikke ligesom et RPG, MMORPG, Turn-based strategi og andre spil, hvor man skal sætte sig ind i hvad det er man laver."
Du mener altså ikke at man skal sætte sig ind i WarIII? Ja, man kan spille det uden at sætte sig ind i det, men hvis du vil mestre det, og udforske alle mulighederne, så bliver du også nødt til at sætte dig ind i det. Jeg tror at det du savner er noget mere historie, men det er vel ikke RTS handler om vel. Det har man (MMO)RPG til.

"Tag nu et NwN som et eksempel, spillet lægger lidt op til man har spillet D&D, lige som BG1&2.
Det er netop det WC3 ikke gør, det tilfredsstiller den mængde der bare mangler at dræbe noget tid, uden at vide hvad de egentlig arbejder hen imod.. Spillet mangler et mål!"
Du mener ikke man dræber tid i fx NwN. Nå nej, selvfølgelig ikke, for man arbejder på at få en level 20 mage, og det er da virkelig et mål der siger spar 2 til spædekalv. Det er da vel ikke anderledes end når man forsøger at slå andre på b.net?
Forstå mig ret her, jeg elsker RPG genren og har selv spillet bla. BG (NwN kommer nok engang), men det er da helt forkert at sige at det ikke har noget rigtigt mål (på baggrund af det mål du definere for fx NwN).

"Nu har jeg nævnt rollespil genren før, og det er da oxo den jeg syns bedst om."
Så hold dig til det hvis du vil, smag og behag ER forskelligt, men før lige en saglig diskussion.
Gravatar #37 - sim
23. jul. 2002 22:08
#35 SnoTz:

Se nu har du jo lige opført dig på samme måde, som du brokker dig over at han gør.
Gravatar #38 - SnoTz
23. jul. 2002 22:11
(det var nu for sjov! (og meget sent) og hvem er "han" som jeg brokker mig over? Var nu heller ikke klar over at tonen i denne tråd var så seriøs! Det er et "spil" vi diskutere og de bedste argumenter man kan komme med plejer at være: " Jo det er" og "nej det er ej"
Gravatar #39 - sim
23. jul. 2002 22:15
#38:
LOL "meget sent" skal du på arbejde i morgen eller hvad?
"Han" er K_Jr.
Gravatar #40 - K_Jr
23. jul. 2002 22:17
#35

lol
Hvorfor er denne tråd kørt over i en diskussion mellem spil ? Kan det ikke forbeholdes jubii's forums ?

Overskriften var at WC3 har solgt over 1 mio kopier, ikke at WC3 overgår NwN :)

og btw, Hvorfor kritisere ? Hvis dette ikke var newz.dk, ville jeg umiddelbart kalde det for "common laming" og "whining", da der ikke er ret meget indhold i visse indlæg.

Ok, sorry, så ikke de sidste par indlæg før det var for sent ... :)
Gravatar #41 - SnoTz
23. jul. 2002 22:20
Overskriften kan umuligt nogensinde være "WC3 overgår NwN ", det er fysisk umuligt! :=))))) (hitler med 5dobbelt hage)
Gravatar #42 - SnoTz
23. jul. 2002 22:22
#39

Jeg skal ikke på arbejde! Jeg skal i seng så jeg kan nå at sove længe!!!! :)
Gravatar #43 - Playmo
23. jul. 2002 22:43
Ok, så vi har fælles fundet ud af at det jeg mangler er historie, jeg må så her ærligt indrømme at jeg syns WC3 gør et rimeligt forsøg på at skabe en, ikke ligesom så mange andre RTS spil.
Men nu hvor vi snakker mål, self. har singleplayer delen et mål, at gennemføre. Men multi-delen?
Ok, man kan blive god,(and i quote, #36) men hvis du vil mestre det, og udforske alle mulighederne, så bliver du også nødt til at sætte dig ind i det.
Sætte sig ind i hvad, der sker jo det samme igen og igen på b.net i sådan et spil....
Bygge en base....Opbygge en hær...Smadre modstanders hær..
Gravatar #44 - SnoTz
23. jul. 2002 22:54
<STRONG>#36 & #32 ;)</STRONG>
<STRONG></STRONG>
Jeg vil bare sige at: NwN/andre rollespil går <STRONG>ikke</STRONG> ud på at booste sin guy til level 20. NwN handler om at <STRONG>udvikle</STRONG> sin rolle på baggrund af historien, levels er bare en måde at illustrere at der sker en udvikling, men er <STRONG>ikke</STRONG> hovedmålet i sig selv, som f.eks. det er i Diablo. (Diablo er ikke et rollespil) Det er det jeg mener er problemet med RTS genren.
Gravatar #45 - SnoTz
23. jul. 2002 22:54
<STRONG>Dobbelt post!!!!!!! bare ignorer den (hvis det er muligt når man bruger fed)</STRONG>
Gravatar #46 - Playmo
23. jul. 2002 23:00
Snotz....Well said..!!!
Gravatar #47 - sim
23. jul. 2002 23:06

#43 Playmo:
"Ok, så vi har fælles fundet ud af at det jeg mangler er historie, jeg må så her ærligt indrømme at jeg syns WC3 gør et rimeligt forsøg på at skabe en, ikke ligesom så mange andre RTS spil."
Bestemt, historien er ikke dårlig, men den er jo ikke noget mod den i RPG spil.

"Men nu hvor vi snakker mål, self. har singleplayer delen et mål, at gennemføre. Men multi-delen?"

Jeg ved sgu ikke lige hvordan jeg skal forklare dig det, så vil jeg spørge dig om hvad du mener du opnår, når du har en mage på level 20?

"Ok, man kan blive god,(and i quote, #36) men hvis du vil mestre det, og udforske alle mulighederne, så bliver du også nødt til at sætte dig ind i det.
Sætte sig ind i hvad, der sker jo det samme igen og igen på b.net i sådan et spil....
Bygge en base....Opbygge en hær...Smadre modstanders hær.."
Ja, der er nogle faste rammer for spillet, men det gælder da også når du spiller BG. Du møder nogle monstre, du dræber dem, du møder Elminster, du snakker med ham...du har ført din person gennem et eventyr, og spillet er slut. Der er en del rutiner i begge dele, men det kan gøres på mange forskellige måder, og det er det der gør det interessant.
Gravatar #48 - sim
23. jul. 2002 23:08
#44 SnoTz:
Det med en level 20 mage var nu ikke min ide men Playmo. Jeg citerer lige hans indlæg #32:
"Så vil mange sikkert sige, gennemføre..Nu har jeg nævnt rollespil genren før, og det er da oxo den jeg syns bedst om. Men WC3 og FPS for den sags skyld har ikke det samme mål, som fx at opbygge en mager til 20 lvl.."

Men jeg er enig med dig, men det var ham selv der bragte det på bane.
Gravatar #49 - SnoTz
23. jul. 2002 23:15
#48 sim
du har sku ret! Følger ikke helt med :), jeg står dog stadig ved den, den gælder universalt!!!!
Gravatar #50 - Playmo
23. jul. 2002 23:17
Men det jeg mente var hvad snotz skrev...Kan du ikke forstå hvad jeg mener!?? :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login