mboost-dp1

e-handelsfonden
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Mange - også større butikker - kan godt beholde e-mærket. Det er et voldsomt usagligt argument de bruger.
Når det så er sagt, så har jeg aldrig handlet der selv. Men det skyldes, at jeg kender en håndfuld personer der har handlet der - og alle har været yderst utilfredse. De er generelt sløve til at sende deres varer og den med, at de er svære at få fat i har jeg også hørt mange gange.
At nogle har haft en ok oplevelse er jo lige meget, når det er tydeligt, at SÅ mange har problemer med dem.
Når det så er sagt, så har jeg aldrig handlet der selv. Men det skyldes, at jeg kender en håndfuld personer der har handlet der - og alle har været yderst utilfredse. De er generelt sløve til at sende deres varer og den med, at de er svære at få fat i har jeg også hørt mange gange.
At nogle har haft en ok oplevelse er jo lige meget, når det er tydeligt, at SÅ mange har problemer med dem.
Jeg har handlet hos GETMORE over 20 gange, jeg har ingen klager.
Men til alle som mener GETMORE er snydere FORDI de ikke har E-mærket så tænk lige på at SHG, Scooter-Shoppen, TDC, Bilka....
E-mærket siger O om online butikkerne...
En butik som Midtdata som har snydt mig/bekendte et par gang, HAR E-mærket... Glemmer de så at rapportere til E-mærket omkring deres klager??
Til GETMORE:
Bare boykot E-mærket, jeg bliver ved med at handle hos jer!!
Men til alle som mener GETMORE er snydere FORDI de ikke har E-mærket så tænk lige på at SHG, Scooter-Shoppen, TDC, Bilka....
E-mærket siger O om online butikkerne...
En butik som Midtdata som har snydt mig/bekendte et par gang, HAR E-mærket... Glemmer de så at rapportere til E-mærket omkring deres klager??
Til GETMORE:
Bare boykot E-mærket, jeg bliver ved med at handle hos jer!!
Jeg skrev mails, og ringede til dem(I starten af 2007) om en fejl på en bærbar jeg købte af dem...
De har ikke svaret tilbage endnu :|
De har ikke svaret tilbage endnu :|
Har ligeledes oplevet tricket med lagervarer som ikke er lagervarer. Fraråder også folk at købe hos dem.
Når jeg køber hardware hos et firma jeg ikke kender, så plejer jeg at ringe til firmaet først og snakke med dem, hvis de ikke tager telefonen, så gider jeg ikke at handle der.
Når jeg køber hardware hos et firma jeg ikke kender, så plejer jeg at ringe til firmaet først og snakke med dem, hvis de ikke tager telefonen, så gider jeg ikke at handle der.
Har handlet hos Getmore, og er stadig den side der gav flest oplysninger om hele forløbet. kunne overhovedet ikke forstille mig at de skulle have fået så mange klager.
Jeg har nok været heldig - 2 gange
Jeg har nok været heldig - 2 gange
Har hørt at folk klager over Getmore, men det har egentlig ikke afskrækket mig.
Har lige samlet 2 gamer maskiner, hvor kun strømforsyning ikke blev bestilt hos getmore. Alt andet der var listet som lagerført og blev bestilt ud på eftermiddagen, kom med morgenposten dagen efter. De ting der typisk stod som 2-4 dage skulle naturligvis lige bestilles ved Getmores leverandører, men sagerne dukker op i løbet af 2-4 dage. Produkterne har altid virket og været forsvarligt pakket ind. Ud over det har jeg tidligere købt andre produkter hos dem, og altid er tingene leveret som lovet.
I snit ved bestillinger der indeholder flere produkter har Getmore også altid været dem med de bedste priser. Og så er det jo fragtfrit hos dem nu. Det er noget jeg kan lide. Thumbs up.
Returservice eller klagesager har jeg tilgode, men håber da ikke det kommer dertil. Håber Getmore bliver hos os og banker priserne i bund som de plejer.
Har lige samlet 2 gamer maskiner, hvor kun strømforsyning ikke blev bestilt hos getmore. Alt andet der var listet som lagerført og blev bestilt ud på eftermiddagen, kom med morgenposten dagen efter. De ting der typisk stod som 2-4 dage skulle naturligvis lige bestilles ved Getmores leverandører, men sagerne dukker op i løbet af 2-4 dage. Produkterne har altid virket og været forsvarligt pakket ind. Ud over det har jeg tidligere købt andre produkter hos dem, og altid er tingene leveret som lovet.
I snit ved bestillinger der indeholder flere produkter har Getmore også altid været dem med de bedste priser. Og så er det jo fragtfrit hos dem nu. Det er noget jeg kan lide. Thumbs up.
Returservice eller klagesager har jeg tilgode, men håber da ikke det kommer dertil. Håber Getmore bliver hos os og banker priserne i bund som de plejer.
Jeg har også selv handlet hos GETMORE et par gange, og jeg har overhovedet ikke andet end gode ting at sige om dem, og ligesom med #61 så synes jeg også at jeg hele tiden fik besked om status for handelen.
Jeg er altså tilfreds kunde, og jeg vil ikke tøve med at handle med dem en anden gang.
Jeg er altså tilfreds kunde, og jeg vil ikke tøve med at handle med dem en anden gang.
Man skal ikke rigtig stole på trustpilot.dk, når det kommer til getmore.
Over længere tid har de fået 30-50 anmeldelser om DAGEN, hvor de i 95% af dem fik 5 stjerner og er blevet skrevet af folk der har en enkelt bedømmelse på deres konti.
Hvis man sammenligner med en anden netbutik, så som SHG, Midt-Data, PRC-Data etc som kun får en anmeldelse hver 3 dag ca.
Det er lidt indlysende at der er noget fusk på spil.
Over længere tid har de fået 30-50 anmeldelser om DAGEN, hvor de i 95% af dem fik 5 stjerner og er blevet skrevet af folk der har en enkelt bedømmelse på deres konti.
Hvis man sammenligner med en anden netbutik, så som SHG, Midt-Data, PRC-Data etc som kun får en anmeldelse hver 3 dag ca.
Det er lidt indlysende at der er noget fusk på spil.
Guys - vi snakker om RMA, ikke køb/bestilling/betaling/forsendelse.
Getmore's problem er ved RMA, jeg har selv handlet der et utal af gange og samlet for over 250.000 dkr. uden problemer, nu står jeg så med en RMA der er 2½ måned gammel og der sker intet.
Det er DET der er problemet.
Og ja, om du har 5000 RMA's om måneden eller 10 ændrer intet - max 3 klager, for hvis du har 5000 RMA's om måneder har du også en tilsvarende større omsætning/fortjeneste så du kan ansætte folk til at varetage RMA.
Længere er den ikke.
Getmore's problem er ved RMA, jeg har selv handlet der et utal af gange og samlet for over 250.000 dkr. uden problemer, nu står jeg så med en RMA der er 2½ måned gammel og der sker intet.
Det er DET der er problemet.
Og ja, om du har 5000 RMA's om måneden eller 10 ændrer intet - max 3 klager, for hvis du har 5000 RMA's om måneder har du også en tilsvarende større omsætning/fortjeneste så du kan ansætte folk til at varetage RMA.
Længere er den ikke.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.