mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
SlettetBruger (14399) skrev:Jeg er begyndt at blive doven, når jeg kommer hjem.. Hvad gør i andre for at motivere jer selv?
Første råd jeg har fået er; Lad vær med at sætte dig i sofaen som det første, så er skaden sket.
Jeg giver mig selv lov til at flade ud og slappe af i sofaen, i en times tid. Derefter har jeg ladt nok energi op til at være aktiv bagefter.
Mort (14401) skrev:Jeg giver mig selv lov til at flade ud og slappe af i sofaen, i en times tid. Derefter har jeg ladt nok energi op til at være aktiv bagefter.
Hvordan slappe af?
Jeg ender altid med at sidde med bærbar og TV tændt.
Og der er altid et eller andet der fanger min opmærksomhed så jeg aldrig kommer videre derfra.
( Kan pt ikke løbe, så er bare gået i forfald ^^ )
SlettetBruger (14402) skrev:Hvordan slappe af?
Jeg ender altid med at sidde med bærbar og TV tændt.
Og der er altid et eller andet der fanger min opmærksomhed så jeg aldrig kommer videre derfra.
( Kan pt ikke løbe, så er bare gået i forfald ^^ )
Tænder fjernsynet og ser et eller andet eller sætter mediecenteret til at spille et afsnit af en serie og sætter mig til at stene til det. Sådan et serie afsnit varer som regel en times tid og så kan jeg passende lave noget andet når det er overstået.
Mort (14403) skrev:lave noget andet når det er overstået.
Hvilket andet så?
Jeg kan knap nok tvinge mig selv ud og vaske op ;)
Mark Jensen har lorte-Telenor
Er det ikke meningen, at Telenor sender en mail ud eller noget, når der er problemer med netværket? Jeg har ikke kunnet sende beskeder hele eftermiddagen *ryster næven*
nvm, jeg så lige, der stod noget om driftsforstyrrelser på deres hjemmeside, jeg var bare for doven til at kigge dér først xD
Er det ikke meningen, at Telenor sender en mail ud eller noget, når der er problemer med netværket? Jeg har ikke kunnet sende beskeder hele eftermiddagen *ryster næven*
nvm, jeg så lige, der stod noget om driftsforstyrrelser på deres hjemmeside, jeg var bare for doven til at kigge dér først xD
Mark Jensen har slettet sin bruger
Det er ikke sådan hver dag jeg følger med i samtlige tråde her på forummet, så er der evt. nogen der kan forklare mig hvorfor jeg får informationer om at gnarfsan har slettet sin bruger "som lovet"? Så vidt jeg ved har han ikke lovet mig personligt noget. Men man er da nysgerrig.
Det er ikke sådan hver dag jeg følger med i samtlige tråde her på forummet, så er der evt. nogen der kan forklare mig hvorfor jeg får informationer om at gnarfsan har slettet sin bruger "som lovet"? Så vidt jeg ved har han ikke lovet mig personligt noget. Men man er da nysgerrig.
Elskov (14407) skrev:Er det ikke meningen, at Telenor sender en mail ud eller noget, når der er problemer med netværket? Jeg har ikke kunnet sende beskeder hele eftermiddagen *ryster næven*
Det tvivler jeg på. Husker jeg ikke helt forkert, så opstod "mail-snakken", da SlettetBruger whinede over, at folk ikke læste den mail, han sendte ud kl. 8 om morgenen.
Det har næppe været til Telenors brugere, men til hans kolleger :D
Kris (14408) skrev:Mark Jensen har slettet sin bruger
Det startede med at han forlod Newz' uofficielle Minecraftserver, fordi den var topstyret.
Nej
Intet er tilfældigt
/Buddist
/Psykolog ( var det Freud der sagde at ALT kan ha rødder i underbevidsthed? )
Intet er tilfældigt
/Buddist
/Psykolog ( var det Freud der sagde at ALT kan ha rødder i underbevidsthed? )
SlettetBruger (14410) skrev:Kris (14408) skrev:Mark Jensen har slettet sin bruger
Det startede med at han forlod Newz' uofficielle Minecraftserver, fordi den var topstyret.
Er han så væk for altid nu?
Jeg tænkte på de to ringe, men hvis du tilfældigvis ved, hvad kinarunerne betyder, så giver jeg også en informativ for dét.
Det betyder at du er på et iphone hotspot og derfor ikke kan downloade apps på over 20 Mb selvom du er på "Wi-Fi" :(
Heller ikke igennem iTunes på computeren? Det irriterer mig grænseløst, at jeg ikke bare kan downloade som jeg vil. - Det er min trafik og jeg har selv betalt for den, jeg vil selv styre, hvordan jeg bruger den.
Jeg kom faktisk ind i tråden, fordi jeg ville spørge, om Android og WP7 også har de her begrænsninger? F.eks. Youtube i supertarvelig opløsning over 3G?
Jeg tænkte nemlig, at jeg ville se en lille film i Voddler, men kom i tanke om, at det ligner lort, når man ikke kører over WiFi. :(
Jeg kom faktisk ind i tråden, fordi jeg ville spørge, om Android og WP7 også har de her begrænsninger? F.eks. Youtube i supertarvelig opløsning over 3G?
Jeg tænkte nemlig, at jeg ville se en lille film i Voddler, men kom i tanke om, at det ligner lort, når man ikke kører over WiFi. :(
LinguaIgnota (14433) skrev:Jeg kom faktisk ind i tråden, fordi jeg ville spørge, om Android og WP7 også har de her begrænsninger? F.eks. Youtube i supertarvelig opløsning over 3G?
Jeg kan ikke vælge højere end 480p på min Desire, men det er uanset om det er 3G eller WiFi.
Det kan dog også have noget at gøre med at min opløsning kun er 480x800, så det ville ikke give mening at vise det i højere opløsning.
*HOST* JAILBREAK *HOST*LinguaIgnota (14433) skrev:Heller ikke igennem iTunes på computeren? Det irriterer mig grænseløst, at jeg ikke bare kan downloade som jeg vil. - Det er min trafik og jeg har selv betalt for den, jeg vil selv styre, hvordan jeg bruger den.
Du bitcher for meget (og for ofte) og jailbreaker for lidt.
Jeg kan så fortælle, at Voddler faktisk kører i en udmærket opløsning over 3G. Jeg er ellers ret sikker på, at opløsningen faldt afhængig af forbindelsestype i den første version. Så hurra for det.
Det er endda lykkedes mig at finde et enkelt sweet spot med tilstrækkelig 3G-dækning på denne her gudsforladte ø - så nu kan jeg dælme se film. Det er eddermame sidste gang, jeg glemmer at tage min computer med...
Jeg må godt brokke mig, når lortet ikke virker, som jeg vil have det til at virke, Daniel. Den rettighed følger med, når man køber en iPhone.
Havde det været Android, så kunne jeg bare trække på skuldrene og konstatere, at man får hvad man betaler for.
Det er endda lykkedes mig at finde et enkelt sweet spot med tilstrækkelig 3G-dækning på denne her gudsforladte ø - så nu kan jeg dælme se film. Det er eddermame sidste gang, jeg glemmer at tage min computer med...
Jeg må godt brokke mig, når lortet ikke virker, som jeg vil have det til at virke, Daniel. Den rettighed følger med, når man køber en iPhone.
Havde det været Android, så kunne jeg bare trække på skuldrene og konstatere, at man får hvad man betaler for.
Jeg brokker mig ikke over fejl i og mangler ved min iPhone. Jeg har jailbreaket den, så jeg kan hente løsninger, som du ikke kan. At de så burde have været klaret fra Apples side, kan vi være enige om. Men Apple kan og vil kun gå så langt.
Kvaliteten lader til at være en del højere, hvis man bruger Youtubes mobilside fremfor app'en. Videoen åbner selvfølgelig stadig i app'en, men man kan vælge "HQ" på siden, før man trykker på play.
Jeg opgiver at forstå det her.
LinguaIgnota (14433) skrev:Heller ikke igennem iTunes på computeren? Det irriterer mig grænseløst, at jeg ikke bare kan downloade som jeg vil. - Det er min trafik og jeg har selv betalt for den, jeg vil selv styre, hvordan jeg bruger den.
Hvis du selv vil bestemme, hvorfor har du så valgt et Apple-produkt? Det er da ganske tåbeligt.
Mark Jensen er bekymret for sin laptop-skærm
Min Lenevo sl500's skærm er begyndt at blinke. Lidt ligesom på et tv med svigtende signal. Problemet forstærkes ved scrolling, og går helt amok på flashbefængte sider som EB.dk. Hvilken del er ved at stå af?
On another note: Har 3f hyret nogle af Newz mere mørke kræfter?
Min Lenevo sl500's skærm er begyndt at blinke. Lidt ligesom på et tv med svigtende signal. Problemet forstærkes ved scrolling, og går helt amok på flashbefængte sider som EB.dk. Hvilken del er ved at stå af?
On another note: Har 3f hyret nogle af Newz mere mørke kræfter?
LinguaIgnota (14438) skrev:Kvaliteten lader til at være en del højere, hvis man bruger Youtubes mobilside fremfor app'en. Videoen åbner selvfølgelig stadig i app'en, men man kan vælge "HQ" på siden, før man trykker på play.
Youtube-appen til Android har en lille knap på videoer (når man ser videoer i landscape-mode) som hedder HQ - som man kan trykke på mens videoen kører. Måske er appen bedre til android (idunno), men muligheden for at skifte mellem alm. opløsning og HQ er der i hvert fald.
Er der nogen der kender gode sider omhandlende visual math?
Nogen der ved hvor man kan købe glas med denne blå effekt?
http://dl.dropbox.com/u/114764/2011-06-11%2014.57....
Jeg har fundet et sted på nettet hvor man kan købe præcis dette glas, men jeg er ikke vild med formen. Dog er jeg vild med den blå effekt det giver vandet, og er interesseret i andre glas der har denne effekt.
Er ligeglad om det skal købes på nettet eller i en rigtig butik. Bor i Aalborg, men har familie rundt omkring i landet, så hold dig endelig ikke tilbage hvis du ved den lokale isenkræmmer har noget.
http://dl.dropbox.com/u/114764/2011-06-11%2014.57....
Jeg har fundet et sted på nettet hvor man kan købe præcis dette glas, men jeg er ikke vild med formen. Dog er jeg vild med den blå effekt det giver vandet, og er interesseret i andre glas der har denne effekt.
Er ligeglad om det skal købes på nettet eller i en rigtig butik. Bor i Aalborg, men har familie rundt omkring i landet, så hold dig endelig ikke tilbage hvis du ved den lokale isenkræmmer har noget.
Jakob Jakobsen (14447) skrev:Er der nogen der kender gode sider omhandlende visual math?
Lol ligesom jeg læste det tænkte jeg "Oh jeg kender en god video!"
ITS IT
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.