mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Er der nogen der kan bruge ca. 3 timers Telekom Hotspot in der vaterland tyskland?
Jeg var i Berlin i weekenden og købte 10 timers adgang og har en slat til overs. Det skal bruges inden d. 9/7-11, og jeg kommer ikke ned til de prøjsere igen inden da. Så hvis det har interesse så send mig lige en pm.
Jeg var i Berlin i weekenden og købte 10 timers adgang og har en slat til overs. Det skal bruges inden d. 9/7-11, og jeg kommer ikke ned til de prøjsere igen inden da. Så hvis det har interesse så send mig lige en pm.
Mark "Harry Nosser" Jensen:
Hvorfor fanden vælger disse pærer at dø på den måde?
Idet man tændte lyset og sagde den POP! og der væltede knister ud over det hele. Pæren har dermed delt sig i to. Glas for sig og fatning for sig. Glasdelen er helt intakt. Det er anden pære der laver det nummer.
Idet man tændte lyset og sagde den POP! og der væltede knister ud over det hele. Pæren har dermed delt sig i to. Glas for sig og fatning for sig. Glasdelen er helt intakt. Det er anden pære der laver det nummer.
I så fald må det være en produktionsfejl, og du bør kontakte producenten. Jeg antager, at du har givet den det strøm, den skal have.
Wait, what? Gør de det fra starten af, eller er det bare deres måde at brænde ud på? Hvis det er sidstnævnte, kan man vel bare smide glasset i en glascontainer. Skide smart!
Wait, what? Gør de det fra starten af, eller er det bare deres måde at brænde ud på? Hvis det er sidstnævnte, kan man vel bare smide glasset i en glascontainer. Skide smart!
holmen (14458) skrev:Er det her ctrl+v-tråden?
http://www.wow-toons.dk/shop/customer/account/crea...
Nej. Det er Things That Make You Go Hmm.
Alrekr (14459) skrev:holmen (14458) skrev:Er det her ctrl+v-tråden?
lol wut? det er tråden til dumme spørgsmål :p
Mark Jensen og hans kopimaskine
Jeg har nogle 720p mkv filer som jeg skal lave en kopi af, til min far (det er hans Blu-ray film der er ripped)
Jeg kan dog ikke finde ud af, at få hardcoded subs på (.srt) uden at det tager en evighed (3 timer med handbrake på mac)
Findes der en nemmere måde, der virker på mac?
Jeg har nogle 720p mkv filer som jeg skal lave en kopi af, til min far (det er hans Blu-ray film der er ripped)
Jeg kan dog ikke finde ud af, at få hardcoded subs på (.srt) uden at det tager en evighed (3 timer med handbrake på mac)
Findes der en nemmere måde, der virker på mac?
Elskov (14460) skrev:Alrekr (14459) skrev:holmen (14458) skrev:Er det her ctrl+v-tråden?
Han stillede et dumt spørgsmål. Jeg svarede ham. Yougotaproblemwiththatbitch?
MiniatureZeus (14462) skrev:Findes der en nemmere måde, der virker på mac?
Jeg skal ikke kunne sige, hvor hurtigt det går på Mac, men hos mig tager det under 15 min. i Windows med Mediacoder.
http://www.mediacoderhq.com/
Men programmet er så heller ikke skrevet native til OS X, så måske har du mindre held med det på din *host* fine maskine ;D
Alrekr (14463) skrev:Elskov (14460) skrev:Alrekr (14459) skrev:holmen (14458) skrev:Er det her ctrl+v-tråden?
Duh! Det er jo ikke tråden til dumme svar, kun dumme spørgsmål...
Mort (14467) skrev:Alrekr (14463) skrev:Elskov (14460) skrev:Alrekr (14459) skrev:holmen (14458) skrev:Er det her ctrl+v-tråden?
Var det et dumt svar?
Alrekr (14468) skrev:Mort (14467) skrev:Alrekr (14463) skrev:Elskov (14460) skrev:Alrekr (14459) skrev:holmen (14458) skrev:Er det her ctrl+v-tråden?
Var det et dumt svar?
Oppe på 6 quotes nu...
OH SH-
Alrekr (14468) skrev:Mort (14467) skrev:Alrekr (14463) skrev:Elskov (14460) skrev:Alrekr (14459) skrev:holmen (14458) skrev:Er det her ctrl+v-tråden?
Var det et dumt svar?
Ja.
Et utvetydigt svar ville have været: "Nej. Den slags hører i stedet hjemme i Things That Make You Go Hmm."
Mnc (14469) skrev:Alrekr (14468) skrev:Mort (14467) skrev:Alrekr (14463) skrev:Elskov (14460) skrev:Alrekr (14459) skrev:holmen (14458) skrev:Er det her ctrl+v-tråden?
Var det et dumt svar?
Oppe på 6 quotes nu...
OH SH-
Og nu sprang vi 7 quotes over og gik direkte til 8 (I got ninja powahs) !
Dreadnought (14452) skrev:Mark "Harry Nosser" Jensen:
Jeg har set dette på flere 100W pærer i en lejlighed jeg engang overtog. Mit umiddelbare gæt ville være at det er en kombination af en dårlig lim (Den der holder glasset i fatningen), samt den bevægelse der sker i metallet ved den konstante opvarming og afkøling (Dette kan btw. også skrue en pære ud af en fatning)
Men det er rent gætteri fra min side. Er det billige pærer?
DiZaster (14472) skrev:(Dette kan btw. også skrue en pære ud af en fatning)
Har en købt en LED-pære (til 300 kr!) til vores stuelampe, og den skruer så (åbenbart) sig selv ud ca. en gang hver anden måned..
Selve glasset er dog ikke varmt, men der hvor elektronikken sidder, bliver den ret varm (en 45-50 grader tror jeg, nok til at man ikke kan holde på den i specielt lang tid i hvert fald)
Marco Emmanuello de la Grrrrrensono
Kan man fryse fettucini (aka. frisk pasta)?
INB4 "Ja, spasser, men du stiller det forkerte spørgsmål, da du øjensynligt gerne vil vide, om man kan fryse frisk pasta med succes, uden det ødelægger pastaens karakteristika i form af kvalitet og friskhed."
INB4 "Ja, spasser, men du stiller det forkerte spørgsmål, da du øjensynligt gerne vil vide, om man kan fryse frisk pasta med succes, uden det ødelægger pastaens karakteristika i form af kvalitet og friskhed."
vandfarve (14474) skrev:Marco Emmanuello de la Grrrrrensono
Nej
vandfarve (14474) skrev:Marco Emmanuello de la Grrrrrensono
Nej
Marco Emmanuello de la Grrrrrensono - part III
Man kan "stege" mad i fløde, herunder særligt til pastaretter, men kan man bruge creme fraiche med samme effekt (eventuelt hvis man opblander det med mælk, og hvis man tager hensyn til den syrningen i rettens smag)?
Man kan "stege" mad i fløde, herunder særligt til pastaretter, men kan man bruge creme fraiche med samme effekt (eventuelt hvis man opblander det med mælk, og hvis man tager hensyn til den syrningen i rettens smag)?
vandfarve (14477) skrev:Marco Emmanuello de la Grrrrrensono - part II
Er der nogle, der vil have 250 gram frisk pasta i morgen?
Bringer du ud?
vandfarve (14479) skrev:Marco Emmanuello de la Grrrrrensono - part III
Konen siger nej. Yougurt og creme fraiche skiller og bliver grinet ved opvarmning.
vandfarve (14479) skrev:Marco Emmanuello de la Grrrrrensono - part III
Men hvis du smider lidt mælk i først, så er det ingen problem.. Gør jeg selv tit når jeg laver pasta med rejer og snask..
vandfarve (14489) skrev:Bør jeg stole på dig eller Alrekr?
Du skal ikke tro på nogen af dem. Begge muligheder resulterer i en længere synteseproces, der omdanner pasta til nitroglycerin.
Mine planer består også cirka af øl og cannabis. Og så at få noget lokalt mad, og ikke sådan noget hovedgade tourist-føde. Føj for den.
Vi mødes et par stykker, men 4 fra gruppen bor i Holland i forvejen, så vi får forhåbentlig en guidet tour til de bedste lokale restauranter. :)
Vi mødes et par stykker, men 4 fra gruppen bor i Holland i forvejen, så vi får forhåbentlig en guidet tour til de bedste lokale restauranter. :)
Mnc (14495) skrev:så vi får forhåbentlig en guidet tour til de bedste lokale restauranter.
Hvis muligt, så brug Google places fra din telefon, søg på restauranter og sorter efter rating. Jeg har ofte fundet nogle overraskende gode steder jeg ellers aldrig ville have oplevet uden den funktion.
Det er turisterne der udgør det største problem, og vi skal jo ned til nogle lokale. :)
Desuden, hvis de endelig fandt på at stoppe coffeeshops ville det jo ikke afskaffe cannabis. :)
De fleste Hollændere jeg har snakket med, siger at de køber af privatpersoner anyway - det "tilgængelige" weed er simpelthen for dårlig kvalitet.
Kan det fås til s60? :P
Desuden, hvis de endelig fandt på at stoppe coffeeshops ville det jo ikke afskaffe cannabis. :)
De fleste Hollændere jeg har snakket med, siger at de køber af privatpersoner anyway - det "tilgængelige" weed er simpelthen for dårlig kvalitet.
DiZaster (14497) skrev:brug Google places fra din telefon
Kan det fås til s60? :P
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.