mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
vandfarve (14350) skrev:Spanks!
Det er desværre for sent at rette det nu.
Du er nok også så uinteressant, at det er ligegyldigt..
Mark Jensen som Nazist
Hvilken grænsebutik ved flensborg/tønder er den bedste?
Skal ikke have dagli'varer og andet shit, bare øl, sprut og sodavand (Men skal være danske/kendte mærker ikke et eller andet tyskerlort!)
Edit 1: Umiddelbart virker Nielsen's Discount til at være billigst, men er der nogle lokale steder hvor det er endnu billigere?
Edit 2: Kom også gerne med nogle ProTip® til hvad man skal købe dernede som ikke kan fås i DK, udover Dr. Pepper..
Skal ikke have dagli'varer og andet shit, bare øl, sprut og sodavand (Men skal være danske/kendte mærker ikke et eller andet tyskerlort!)
Edit 1: Umiddelbart virker Nielsen's Discount til at være billigst, men er der nogle lokale steder hvor det er endnu billigere?
Edit 2: Kom også gerne med nogle ProTip® til hvad man skal købe dernede som ikke kan fås i DK, udover Dr. Pepper..
Hvem her vidste ikke, at Vandfarve var student ved KU og hed Mikael? Hvis man følger bare en lille smule med, så er det kun efternavnet (Srensen?!) som er specielt og nyt :)
#54: Ka du høre Calle kalde? Jeg købte ind til bryllup dernede. De har ofte god pris på Pepsi (ino, ino) - 18 1½L flasker for omkring 80 kr.
#54: Ka du høre Calle kalde? Jeg købte ind til bryllup dernede. De har ofte god pris på Pepsi (ino, ino) - 18 1½L flasker for omkring 80 kr.
Mark Jensen er Macbruger
Nogen der kan anbefale et mail-program til OSX, der fungerer med IMAP, LDAP og CalDav?
Thunderbird stinker, Eudora har så vidt jeg kan se ikke CalDav support og Mail.App er frygtelig.
Entourage har heller ikke CalDav mig bekendt.
Og inden i spørger;
OSX 10.4 er ikke gode venner med Outlook 2011. Outlook 2004 fungerer ikke med Exchange 2010.
So there.
Svar mig!
Nogen der kan anbefale et mail-program til OSX, der fungerer med IMAP, LDAP og CalDav?
Thunderbird stinker, Eudora har så vidt jeg kan se ikke CalDav support og Mail.App er frygtelig.
Entourage har heller ikke CalDav mig bekendt.
Og inden i spørger;
OSX 10.4 er ikke gode venner med Outlook 2011. Outlook 2004 fungerer ikke med Exchange 2010.
So there.
Svar mig!
Emil (14338) skrev:Jeg prøvede engang at bestille en weissbier på en lille kro i Østrig, så fik jeg at vide, af kromutteren, at det kun er til damerne - mænd drikker rigtige bajere. Siden da har jeg ikke rørt en weissbier.
Det var da noget underligt pladder o.O Hun har sikkert bare ikke haft noget, og skulle bruge en undskylding for at få dig til at drikke noget tyndt pilsner :P
Alrekr (14355) skrev:Hvem her vidste ikke, at Vandfarve var student ved KU og hed Mikael? Hvis man følger bare en lille smule med, så er det kun efternavnet (Srensen?!) som er specielt og nyt :)
Jep, og med lidt tankevirksomhed bør man også kunne regne ud, hvor jeg arbejder, og hvor jeg bor jf. mine talrige, tåbelige, tarvelige, trollende indlæg.
Jeg er ikke særlig bange for, at en nuværende eller fremtidig arbejdsgiver skulle finde vej til newz.dk, hvis jeg skal være ærlig. Problemet er snarere, hvis jeg på et tidspunkt skulle søge en større, offentlig post, men det kommer aldrig til at ske. Trust me. :)
vandfarve (14361) skrev:Jep, og med lidt tankevirksomhed bør man også kunne regne ud, hvor jeg arbejder, og hvor jeg bor jf. mine talrige, tåbelige, tarvelige, trollende indlæg.
Jeg er ikke særlig bange for, at en nuværende eller fremtidig arbejdsgiver skulle finde vej til newz.dk, hvis jeg skal være ærlig. Problemet er snarere, hvis jeg på et tidspunkt skulle søge en større, offentlig post, men det kommer aldrig til at ske. Trust me. :)
I'll vote for you, Mister President!
LinguaIgnota (14363) skrev:Helle for at være integrationsminister, så.
Jeg vil være krigsminister så! Så skal de indvandrere på nørrebro fandeme bombes!
MiniatureZeus (14354) skrev:Mark Jensen som Nazist
Protip: Pepsi twist!
OxxY (14369) skrev:Jeg vil være TV Minister. Så skal folk tvinges til at se fornuftig politisk tv og god englesk satire såsom black adder og allo allo, og alt reality tv der ikke inkluderer excess nudity blir forbudt!
Fuck dig - jeg dør uden De Unge Mødre. Selvom den nyeste sæson sutter lidt røv.
LinguaIgnota (14371) skrev:Fuck dig - jeg dør uden De Unge Mødre. Selvom den nyeste sæson sutter lidt røv.
Befolkningen skal bedøves med hjernedød underholdning, så de kan arbejde sig halvt ihjel i minerne.
MiniatureZeus (14364) skrev:Jeg vil være krigsminister så! Så skal de indvandrere på nørrebro fandeme bombes!
Tak for tilliden, flotte fyr, men jeg har allerede lovet posten som Krigs- og Torturminister ud, ligesom Ministeren for Bornholmske Anliggender (T.O. vil vi forsøge at sælge eller leje øen til svenskerne) er besat i min fremtidige regering.
Når det er sagt, kan jeg så tilbyde en anden post? Posten som Ministeren for Flere Tyske Automobiler på Gaderne er stadig ledig.
Jeres andres ønsker er dog noteret til fremtiden.
LinguaIgnota (14363) skrev:Helle for at være integrationsminister, så.
yarh, en fucking jødelover som integrations minister- that will work!
Med mig som integrations minister vil i ihvertfald aldrigt komme til at mangle en billig kebab det er helt sikkert!
...Jeg forsøger at være nostalgisk nå..
Husker alle de gode tider i vores ungdom hvor jeg kaldte dig Movsomethingrex.
Suk <3
Husker alle de gode tider i vores ungdom hvor jeg kaldte dig Movsomethingrex.
Suk <3
Mamad (moveax1ret) (14388) skrev:så kan du blive nostalagi minister!
Han kan blive "Minister der skal slukke lokummet der brænder!"
Tror ikke tøsen er interesseret i at vidne om at ha snakket i telefon med mig i en time, når hun fortalte hendes mand hun bare skulle gå en tur. ^^
Men hvad ved jeg, kvinder er sippede.
Mark Jensen Spiller TES
Jeg er begyndt at blive doven, når jeg kommer hjem.. Hvad gør i andre for at motivere jer selv?
Første råd jeg har fået er; Lad vær med at sætte dig i sofaen som det første, så er skaden sket.
Andre gode/Sjove motivatore?
Men hvad ved jeg, kvinder er sippede.
Mark Jensen Spiller TES
Jeg er begyndt at blive doven, når jeg kommer hjem.. Hvad gør i andre for at motivere jer selv?
Første råd jeg har fået er; Lad vær med at sætte dig i sofaen som det første, så er skaden sket.
Andre gode/Sjove motivatore?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.