mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
wc4 (13541) skrev:Mark Jensen leger i PS
Nogen der kender et alternativ til enten Comic Sans eller Christopherhand, som også indeholder æ, ø og å?
Comic sans indeholder da også æ, ø og å?
Caek of Doom (13551) skrev:Comic sans indeholder da også æ, ø og å?
Ja, men vedkommende jeg laver det for, har udtrykkeligt sagt, at han ikke vil have Comic Sans, hvilket jeg gav ham medhold i, var en god ide. Dog ville vedkommende så gerne have noget Comic Sans-'agtigt' i stedet.
Men det giver jo ingen mening. Hvorfor vil han ikke have Comic Sans, hvis han gerne vil have en der minder om? Og minder om hvordan? Forvirrende!
Edit: Men du kan jo lave din egen font. :)
Edit: Men du kan jo lave din egen font. :)
I know. Har lidt på fornemmelsen at han har set Ban Comic Sans, men dog i virkeligheden godt kunne lide den..
Edit: Har lige snakket med ham. Han bruger nogenlunde samme begrundelse som SlettetBruger kommer ind på, samt at han godt kunne tænke sig en lidt mere "voksen" udgave af Comic Sans, hvad end det nu skal betyde..
Edit: Har lige snakket med ham. Han bruger nogenlunde samme begrundelse som SlettetBruger kommer ind på, samt at han godt kunne tænke sig en lidt mere "voksen" udgave af Comic Sans, hvad end det nu skal betyde..
SlettetBruger (13555) skrev:Comic sans er over used.
Ja, det er den. Men at bruge en der minder om er sgu da ikke meget bedre...?
wc4 (13554) skrev:Har lige snakket med ham. Han bruger nogenlunde samme begrundelse som SlettetBruger kommer ind på, samt at han godt kunne tænke sig en lidt mere "voksen" udgave af Comic Sans, hvad end det nu skal betyde..
Lol, så må han jo fortælle dig hvad det betyder, eller lave det selv. ;)
MAN bruger bare ikke comic sans eller noget der er ligende!
Det er et grimt udtryk! En skrifttype skal være behagelig at læse, den skal ikke være sjov at se på!
Ja, man skal selvfølgelig tænke på hvad det er for en skrifttype man bruger, men det skal være så den ikke falder fuldstændig udenfor det udtryk man øsnker at viderebringe.
Ja... JEG HADER COMIC SANS!
Det er et grimt udtryk! En skrifttype skal være behagelig at læse, den skal ikke være sjov at se på!
Ja, man skal selvfølgelig tænke på hvad det er for en skrifttype man bruger, men det skal være så den ikke falder fuldstændig udenfor det udtryk man øsnker at viderebringe.
Ja... JEG HADER COMIC SANS!
Thalion (13559) skrev:MAN bruger bare ikke comic sans eller noget der er ligende!
Det kommer vel an på hvad teksten indeholder?
Hvis det er 5 ord som for eksempel "OVER NINE THOUSAND!!!" eller '*Puts on sunglasses* YEAH!!!!!!!!'
Så er det jo ligemeget om det så er webdings, comic sans, times new roman eller pokemon font.
Der handler det om hvad der er mest relevant i forhold til den gruppe, man prøver, at lokke til ens side :)
Apple har en comic sans, der ikke hedder comic sans, den hedder chalk board eller noget.
Men få da manden til at bruge en anden font, comic sans er så neder :(
Men få da manden til at bruge en anden font, comic sans er så neder :(
Sur Mark Jensen
Jeg fik et abonnement til GameScribe (lovefilm.dk pendant, bare med spil) igennem JustEat. Det kørte gratis i en måned og jeg har lånt et spil derfra som jeg stadig har.
Her den 7. maj betalte jeg så for endnu en månedsabonnement (hvilket var en fejl, men pyt da) som så fortsætter indtil den 7. juni 2011.
Jeg har stadig det spil jeg har lejet.
Nu har jeg så opsagt abonnementet som står til at udløbe den 7. juni 2011, men de vil allerede have spillet tilbage inden 7 dage?
Det betyder jo, at jeg reelt betaler for 19 dages abonnement, som jeg ikke får noget for.. wtf er det lovligt?
Har btw allerede skrevet til dem og brokket mig..
Jeg fik et abonnement til GameScribe (lovefilm.dk pendant, bare med spil) igennem JustEat. Det kørte gratis i en måned og jeg har lånt et spil derfra som jeg stadig har.
Her den 7. maj betalte jeg så for endnu en månedsabonnement (hvilket var en fejl, men pyt da) som så fortsætter indtil den 7. juni 2011.
Jeg har stadig det spil jeg har lejet.
Nu har jeg så opsagt abonnementet som står til at udløbe den 7. juni 2011, men de vil allerede have spillet tilbage inden 7 dage?
Det betyder jo, at jeg reelt betaler for 19 dages abonnement, som jeg ikke får noget for.. wtf er det lovligt?
Har btw allerede skrevet til dem og brokket mig..
#13564 det står sikkert eller andet sted, men lav da den her, hvis de brokker sig:
I have checked pricing at the DVD Warehouse and the cost of replacing your lost movies with new ones is as follows:
Harold and Kumar Escape from Guantanamo Bay $7.95
Waterworld $4.95
Journey to the Centre of the Earth $9.95
Logan's Run $12.95
I have no idea why Logan's Run is the most expensive of the four movies as it was definitely the worst. Have you seen it? I wouldn't pay $12.95 for that. I would use the money to buy a good movie instead. Probably something with Steven Seagal in it. The entire premise comprised of living a utopian and carefree lifestyle with only three drawbacks - wearing seventies jumpsuits, living in what looks like a giant shopping centre and not being allowed to live past thirty. This would seem logical though as I would not want a bunch of old people hanging around complaining about their arthritis while I am trying to relax at the shopping centre in my jumpsuit trying not to think about the computer crashing.
I was recently forced to do volunteer work at an aged care hospital. Footage of these people during Tuesday night line dancing could be used as an advertisement for the Logan's Run solution. The only good aspect of working there was that I halved their medication, pocketing and selling the remainder, explaining the computer listed that as their dose and they were welcome to check knowing their abject fear of anything produced after the eighteenth century would prevent them from doing so.
I also swapped my Sanyo fourteen inch portable television for their Panasonic wide screen plasma while they were sleeping, explaining that it had always been that way and their senility was simply playing up due to the reduced dosage of drugs.
27bslash6.com
#66 Ja, han er ret sjov, og det er værd at læse nogle af de andre.
http://www.27bslash6.com/function4sports.html
http://www.27bslash6.com/buffed.html
Mail med e fitness center:
http://www.27bslash6.com/function4sports.html
http://www.27bslash6.com/buffed.html
Mail med e fitness center:
Dear Jeff,
Yes, I have noticed that there are many gyms in my area. I assume the low qualification requirements of fitness trainers means that there is an over supply of these buffed but essentially otherwise purposeless professionals.
I knew a guy in high school who couldn't talk very well and collected sticks, he used to call the teacher 'mum' and during recess we would give him money to dance. Then sell him sticks to get our money back. He went on to become a fitness instructor so I view gyms as kind of like those factories that provide a community service by employing people with down syndrome to lick stamps and pack boxes. Except with more Spandex obviously.
Regards, David.
MiniatureZeus (13568) skrev:Det her min ynglings:
http://www.27bslash6.com/missy.html
Jeg er flad af grin. Det er så episk, at jeg knapt kan trække vejret efter mit grineanfald.
Trods min frygt for at sige det åbenlyse har jeg på en vældig prekær fornemmelse af, hvor vores kære Onkel får sine umenneskelige, fascinerende og perfide argumentationsevner fra.
Det er jo tydeligt, at Onklen er det uægte barn af David. Dette bør I dog ikke gøre ham opmærksom omkring på nuværende tidspunkt, da jeg oprigtigt frygter, at det vil skade hans selvværd og bringe ham i en ustabil psykisk tilstand, som blot vil forværre hans nuværende sygedomme, hvad end de så konstituerer.
Det er jo tydeligt, at Onklen er det uægte barn af David. Dette bør I dog ikke gøre ham opmærksom omkring på nuværende tidspunkt, da jeg oprigtigt frygter, at det vil skade hans selvværd og bringe ham i en ustabil psykisk tilstand, som blot vil forværre hans nuværende sygedomme, hvad end de så konstituerer.
Den her er også fantastisk, specielt hans sidste mail og svaret :P
Alrekr (13575) skrev:30 sider efter: Falck har endnu ikke svaret på spørgsmålet om hvorfor eskorter af ambulancer foregår som de gør...
Hvad?... jeg er da sikekr på jeg læste herinde hvorfor... dog måske ikke fra Falck direkte,
Mark hønsearm Jensen:
Hvorfor har man tilsat vand til de "falske" blendede pasteuriserede hele æg? (Som jo så ikke er hele fordi en eller andet skovl har slået dem i stykker.)
BTW:
http://www.danaeg.dk/Products/Pasteuriserede%20aeg...
"Æggene sælges i pakninger med seks portionsbægre."
Og så viser de 6, 9 og 12 stks indpakninger.
Hvorfor har man tilsat vand til de "falske" blendede pasteuriserede hele æg? (Som jo så ikke er hele fordi en eller andet skovl har slået dem i stykker.)
BTW:
http://www.danaeg.dk/Products/Pasteuriserede%20aeg...
"Æggene sælges i pakninger med seks portionsbægre."
Og så viser de 6, 9 og 12 stks indpakninger.
Dreadnought (13578) skrev:Hvorfor har man tilsat vand til de "falske" blendede pasteuriserede hele æg? (Som jo så ikke er hele fordi en eller andet skovl har slået dem i stykker.)
Æggeblomme og hvide kan ikke lide hinanden og er svære at blande af samme grund, men da de begge er hydrofile (elsker vand), kan man ved at tilsætte lidt vand, meget lettere blande dem.
Det er af samme grund man tilsætter en spiseskefuld vand, når man laver "eggwash" til at panere med.
markjensen er tvunget til at bruge Visual Studio 2010
Er det muligt at gøre en eller flere af følgende ting?
[1] Linjenumre ude i siden
[2] Slå metode/variabel op ved at holde fx Ctrl nede
[3] TODO og fejl bliver fx vist ude i scrollbaren ligesom i eclipse
[4] Filer med fejl bliver markeret i solution explorer
[5] Bedre forslag af import/using (det er som om den ikke er særlig intelligent)
[6] Større firkant man skal holde musen over når den foreslår rettelser på fejl og når man debugger. Det er svært at ramme med musen :S
[7] Automatisk slut-tegn når man laver ( og "
[8] Report-designeren: Kan man ikke zoome?
Er det muligt at gøre en eller flere af følgende ting?
[1] Linjenumre ude i siden
[2] Slå metode/variabel op ved at holde fx Ctrl nede
[3] TODO og fejl bliver fx vist ude i scrollbaren ligesom i eclipse
[4] Filer med fejl bliver markeret i solution explorer
[5] Bedre forslag af import/using (det er som om den ikke er særlig intelligent)
[6] Større firkant man skal holde musen over når den foreslår rettelser på fejl og når man debugger. Det er svært at ramme med musen :S
[7] Automatisk slut-tegn når man laver ( og "
[8] Report-designeren: Kan man ikke zoome?
ad [1]
http://peecee.dk/upload/view/306455
Tools -> Options -> Text Editor -> All Languages -> Display -> Line numbers
http://peecee.dk/upload/view/306455
Tools -> Options -> Text Editor -> All Languages -> Display -> Line numbers
https://login.newz.dk/message/compose/username/windcapemarkjensen (13585) skrev:Windcape, hvor er du? Du skal svare på mine spørgsmål!
Markjensen skal til Island:
Nu hvor valutahandel med islandske kroner er suspenderet, og man følger den islandske centralbanks kurser, hvad betyder dette så:
http://www.sedlabanki.is/?PageID=183
Betyder det, at 100 islandske kroner koster 0,22 kroner?
Nu hvor valutahandel med islandske kroner er suspenderet, og man følger den islandske centralbanks kurser, hvad betyder dette så:
http://www.sedlabanki.is/?PageID=183
Betyder det, at 100 islandske kroner koster 0,22 kroner?
XorpiZ (13589) skrev:Genialt. Så kan man få en 5-retters menu med tilhørende vinmenu for 17.000 ISK - hvilket så svarer til hvad.. 374 kr? Kan det virkelig passe?
Ja, du kan faktisk få et kohoved til kun 12,25 kr. pr. kilo!
http://netto.is/Opnun-Borgarnesi/
Alrekr (13591) skrev:Det er da to ting der crasher sammen lige der - Netto og X-tra! Netto er (i Danmark) ejet af Dansk Supermarked, mens X-tra er Coops lavprismærke..
Coop ejer vel bare netto-brandet i island.. nok fordi de er kommet først..
Mark By-Jensen
To af mine venner har en lille diskussion kørerende.
Spørgsmålet lyder: Er Frederiksberg (Kbh) en by?
Ven A mener det er en by, fordi den før i tiden lå uden for København, men det gjorde en del andre områder også. Ven b mener derimod det kun er en kommune (deraf at det hedder "på frederiksberg..?")
Jeg er sådan lidt who cares? selvom det er mig der har startet den, ved at sige at det hedder på frederiksberg fordi det er en by i byen...
To af mine venner har en lille diskussion kørerende.
Spørgsmålet lyder: Er Frederiksberg (Kbh) en by?
Ven A mener det er en by, fordi den før i tiden lå uden for København, men det gjorde en del andre områder også. Ven b mener derimod det kun er en kommune (deraf at det hedder "på frederiksberg..?")
Jeg er sådan lidt who cares? selvom det er mig der har startet den, ved at sige at det hedder på frederiksberg fordi det er en by i byen...
Kan følgende besvare dit spørgsmål?
Frederiksberg er en bydel i Hovedstadsområdet, der geografisk er placeret på Sjælland og oprindeligt var en by adskildt fra selve København. Efter omkringliggende nabokommuners indlemmelse i København (1901) blev Frederiksberg by helt omsluttet af København.
Fra wikipedia
Edit:
Fra Frederiksberg Kommunes hjemmeside: Frederiksberg - en ren by
Frederiksberg er en bydel i Hovedstadsområdet, der geografisk er placeret på Sjælland og oprindeligt var en by adskildt fra selve København. Efter omkringliggende nabokommuners indlemmelse i København (1901) blev Frederiksberg by helt omsluttet af København.
Fra wikipedia
Edit:
Fra Frederiksberg Kommunes hjemmeside: Frederiksberg - en ren by
Det lader til, at Frederiksberg er en bydel i Hovedstadsområdet/København.
... men det er i mine øjne ikke helt forkert at kalde det en by, der er tale om en kommune, hvoraf de bymæssige udgør hele kommunen.
... men det er i mine øjne ikke helt forkert at kalde det en by, der er tale om en kommune, hvoraf de bymæssige udgør hele kommunen.
markjensen
Hvad bruger man harddisken til i en xbox 360 (udover save games)? Jeg kan se at man kan få en med 4 GB og en med 250 (måske også andre), men jeg mener at man skulle installere spil på den gamle xbox, og hvis man også skal det på den "nye", så er 4 GB ikke særlig meget...
Hvad bruger man harddisken til i en xbox 360 (udover save games)? Jeg kan se at man kan få en med 4 GB og en med 250 (måske også andre), men jeg mener at man skulle installere spil på den gamle xbox, og hvis man også skal det på den "nye", så er 4 GB ikke særlig meget...
Hvordan lyder dit egentlige spørgsmål?
Du har allerede besvaret det, du spørger om: 4 GB er til folk, som kun bruger save games. 250 GB er til folk, som henter spil fra nettet/skiver.
Men okay, du spørger altså, om man faktisk kan installere spil på 360'eren. Ja, man kan hente demo'er (og købe hele spil) samt lægge sine fysiske spil på harddisken (selvom det kræver skiven i maskinen for at starte - oldschool), så det bliver lidt hurtigere.
Du har allerede besvaret det, du spørger om: 4 GB er til folk, som kun bruger save games. 250 GB er til folk, som henter spil fra nettet/skiver.
Men okay, du spørger altså, om man faktisk kan installere spil på 360'eren. Ja, man kan hente demo'er (og købe hele spil) samt lægge sine fysiske spil på harddisken (selvom det kræver skiven i maskinen for at starte - oldschool), så det bliver lidt hurtigere.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.