mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Det kan da godt være du har ret Terra :) i såfald er det ubevidst. Men jeg kender en herre der har sagt at alt fanatisme er lort. derfor synes jeg fint jeg kan påkalde mig den 'religion' uden at skulle læse 40 wikisider før hver handling :)
SlettetBruger (13501) skrev:Det kan da godt være du har ret Terra :) i såfald er det ubevidst. Men jeg kender en herre der har sagt at alt fanatisme er lort. derfor synes jeg fint jeg kan påkalde mig den 'religion' uden at skulle læse 40 wikisider før hver handling :)
Nej, religion er ikke et tag-selv-bord...det er hele pakken...eller indse at man skoen ikke passer.
Men alt for mange tumper (som dig f.eks.) påberåber sig en religion...uden at have sat sig ind i deres påståede religion.
Så enten var dit udsagn om du var buddist en løgn...eller også var det uvidenhed...lige meget hvad, ikke 2 flatterende egenskaber at basere sit liv på...
Jeg ser ikke Buddhisme som religion. Det er der ret mange der er enige i. det er en "Hey du kunne også" hvor religioner er "Du skal"
Det kan man godt sige xD 166 høj, bruger ikke makeup, dog undervægtig. Hvem ville ikke tæske hende? ;D
LinguaIgnota (13514) skrev:Du får gammel moderkage på pikken. Men det må du selv om.
Er ikke så meget til penetrerende sex, Dryhump og Oralt dog.
Så får jeg moderkagei munden istedet. ;D
Med den tankegang er alt jo snart godt. Men jeg tror nok det er klart at der er sket noget der ikke er smart ;)
XorpiZ (13521) skrev:Thank thee!
Det svarer jo lidt til at sige, at det er godt, at det bløder, når du har et hul på størrelse med min gode ven og HA-medlem, Rockys overlår i din torso.
Det ville have været endnu bedre, hvis det ikke var der, you-know-what-I'm-saying?
XorpiZ (13518) skrev:Er det skidt, når man har fået et brandsår (tørre fodboldbaner + shorts :<) der væsker?
Hvis det ser nogenlunde sådan her ud, så har du en 2.gradsforbrænding. Det er ikke godt. Hvis det er værre endnu (sort mm.), så er det en 3.gradsforbrænding, og så skal du forbi skadestuen ASAP. Ellers er der ingen grund til frygt.
Spørgsmål:
Hvis I ledte efter 2 højtalere der kan spille højt og har en rimelig dyb og god bas, ville i så købe 2 af den her højtaler eller 2 af den her højtaler? Eller noget helt andet...
Hvis I ledte efter 2 højtalere der kan spille højt og har en rimelig dyb og god bas, ville i så købe 2 af den her højtaler eller 2 af den her højtaler? Eller noget helt andet...
Er du til 110% bom-bom musik, ville jeg vælge CV.
Vil du derimod have god lyd, ville jeg vælge JBL, dog er de højttalere ikke specielt gode.
Hvad mener du med højt? og hvor stort rum skal de spille op.
Er du til 110% bom-bom musik, ville jeg vælge CV.
Vil du derimod have god lyd, ville jeg vælge JBL, dog er de højttalere ikke specielt gode.
Hvad mener du med højt? og hvor stort rum skal de spille op.
Alrekr (13524) skrev:Hvis det ser nogenlunde sådan her ud, så har du en 2.gradsforbrænding. Det er ikke godt. Hvis det er værre endnu (sort mm.), så er det en 3.gradsforbrænding, og så skal du forbi skadestuen ASAP. Ellers er der ingen grund til frygt.
Tvivler på man får en 3. grads forbrænding af en tør fodboldbane :D
Nu har jeg dog lige kigget lidt rundt, og det er åbenbart 'bare' en hudafskrabning:
Såret vil sive med klar væske (vævsvæske), der er proteinholdig. Desuden indeholder væsken hvide blodlegemer, der er ankommet til pladsen for at rydde op.
Jeg har lidt svært ved at gennemskue en af Telenors tv-reklamer. Altså, den hvor der står en ung dame og siger, at sådan en HTC er vældigt smart, ja, faktisk er den "det nyeste indenfor internettet". Hvad betyder dét, hva'?
Så en kiwi er en HTC? Jeg forstår det stadig ikke.
Jeg har sikkert hørt forkert eller noget, for det giver altså ikke ret meget mening. Ku' I være søde at være opmærksomme på reklamen, så I kan fortælle mig, præcis hvad damen siger? Tak, altså.
Jeg har sikkert hørt forkert eller noget, for det giver altså ikke ret meget mening. Ku' I være søde at være opmærksomme på reklamen, så I kan fortælle mig, præcis hvad damen siger? Tak, altså.
XorpiZ (13527) skrev:Såret vil sive med klar væske (vævsvæske), der er proteinholdig. Desuden indeholder væsken hvide blodlegemer, der er ankommet til pladsen for at rydde op.
Ganske korrekt. Der er nogen, som pøser såret med sæbevand i samme øjeblik det begynder at væske. Det er dumt, fordi den væske man ofte ser i et sår (som holdes rent) faktisk er kroppens naturlige forsvar og genopbygning. Hvis det er gult og det kommer pus, så kan man vaske såret i postevand eller isotropisk saltvand (saltvand med samme saltindhold som huden). Det sidste svier ikke, men det er noget sværere at opnå. På sygehusene rundt om i landet er isotropisk saltvand vejen frem når et sår skal vaskes. På den måde undgår man at ødelægge pH-balancen i såret, og såret heler hurtigere og pænere.
Daniel-Dane (13536) skrev:Hvad er det naturlige saltnivo? Man kunne evt. smide et par vol-% køkkensalt i noget postevand.
http://www.aalborgsygehus.rn.dk/Afdelinger/Hoved-+Orto-+Hjertecenter/Afdelinger/FBE+Oere-Naese-Hals/For+borgere/Informationspjecer/Opsnusning+af+saltvand.htm# skrev:
Opskrift på saltvand
Opløs en strøget teskefuld salt i ½ l kogende vand.
Afkøl saltvandet og hæld det på en spray-flaske (kan købes på apoteket).
Saltvandsopløsningen kan opbevares i køleskab i ca. 3 dage.
Saltvand kan også købes færdigblandet på apoteket.
Jeg er ikke sikker på om det er samme saltniveau i næsen som i huden, men det er nok nogenlunde det samme.
LinguaIgnota (13528) skrev:der står en ung dame og siger, at sådan en HTC er vældigt smart, ja, faktisk er den "det nyeste indenfor internettet". Hvad betyder dét, hva'?
Det betyder: "Nu har vi forbundet brandet med en buzzword, køb nu vores produkt!"
Seriously.
HTC har nogle smarte(?) ting med lidt Twitter og Facebook, men det har de andre vel også.
LinguaIgnota (13528) skrev:Jeg har lidt svært ved at gennemskue en af Telenors tv-reklamer. Altså, den hvor der står en ung dame og siger, at sådan en HTC er vældigt smart, ja, faktisk er den "det nyeste indenfor internettet". Hvad betyder dét, hva'?
De var nødt til at finde på noget konkret, der rent faktisk eksisterer, da magi allerede var taget.
For Gryffindooooor!
Sent from my iWand (it's magic in my ass)
Mark Jensen leger i PS
Nogen der kender et alternativ til enten Comic Sans eller Christopherhand, som også indeholder æ, ø og å?
Nogen der kender et alternativ til enten Comic Sans eller Christopherhand, som også indeholder æ, ø og å?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.