mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
A͞l͜rek͡͞r (13396) skrev:Det sætter du vil op når du deler? Mener at kalenderen står som standard til at dele optaget/ledig. Under Indstillinger kan du stille hvad tøsen må se - om hun skal kunne se alt, eller om hun også skal kunne rette i din kalender.
Der kunne man kun vælge 'See only free/busy (hide details)'. Men jeg har fundet ud af det. Det var defineret i en indstilling for Google Apps.
Hvis diameteren er 2cm og længden er 5mm, med en kerne på 3 mm, så skal du benytte tråd som er maks 0,018mm inkl. lakisolering. Og med den tykkelse så går der ikke særlig længe før den smelter sammen til en klump ved 0,75 ampere.
Jeg kender ikke lige umiddelbart en der hedder Morten. Men der findes tre uafhængige Hoelgaard-familier af hvad jeg kender til, hvor min er den største og stammer fra Thyholm. De to andre er fra Thy og Herning-ish. Min slægtsbog ligger gemt på loftet, men jeg vil da lige checke det når jeg får tid.
Mit vigtigste spørgsmål til dato:
Er det muligt at genskabe følgende worddokument?
Det er en ca. 7 sider af vores eksamensprojekt som er til på fredag. Så meget vigtigt. Er på nuværende tidspunkt klar til at give store mængder - vi taler her om >∞ - risengrød til vedkommende som kan løse mit problem!
Er det muligt at genskabe følgende worddokument?
Det er en ca. 7 sider af vores eksamensprojekt som er til på fredag. Så meget vigtigt. Er på nuværende tidspunkt klar til at give store mængder - vi taler her om >∞ - risengrød til vedkommende som kan løse mit problem!
Man kan stadig pakke filen ud og se indholdet af dokumentet. Det ser dog ud til, at den er beskadiget (ifl. Firefox). Jeg prøver lige at fikse den.
P.S.
Backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup.
P.S.
Backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup, backup.
Nå. Øhm, jeg skulle lige bruge Tidy i Notepad++ til auto-indent, så skidtet er til at arbejde med. Crash. Nu crasher den, hver gang jeg vil åbne filen. ):
:(
:(
Nå. Jeg skal fandeme have mange penge for at finde ud af, hvor der er et xml-endtag for lidt eller for meget. :S
http://www.validome.org/xml/validate/ giver samme fejl som Firefox.
http://www.validome.org/xml/validate/ giver samme fejl som Firefox.
SlettetBruger (13414) skrev:ColaPusheren-> er din Penis blevet sort og faldet af endnu efter omgangen med Maria?
Nu siger du omgangen .. Som om det kun var én?!
Men nej, den har stadig samme farve som den plejer. Den sidder også stadig fast. Tro mig, det er under en time siden jeg testede sidst. Why?
Jeg referere til det som 'the incident' derfor omgangen.
Vi kom bare lige til at tænke på om det har været helt sundt :D
Daniel-Dane (13411) skrev:Man kan stadig pakke filen ud og se indholdet af dokumentet.
Efter en brug af Recovery Toolbox Word var det muligt at hive teksten ud. Så må jeg bare selv få ordnet billederneog resten . Tak for hjælpen guys!
SlettetBruger (13416) skrev:Jeg referere til det som 'the incident' derfor omgangen.
Hvem er "vi"? :P
http://downloads.cdon.com/index.phtml?country=dk&a...
Hvorfor er det så billigt?
Kampen koster jo 500 alle andre (lovlige) steder.
Hvorfor er det så billigt?
Kampen koster jo 500 alle andre (lovlige) steder.
Fjolle (13421) skrev:http://downloads.cdon.com/..
Mon det er fordi at CDON har base i Gibraltar (mener jeg det er, eller også er det Malta) eller fordi de har lavet en fejl..
Hvordan ændrer man sit navn i Gmail? Et eller andet sted i oprettelsen af min Gmail må jeg have skrevet mit fulde navn, for jeg har lagt mærke til at når jeg sender en mail, så kan modtageren se mit fulde navn.
Sådan rent principielt kan jeg bedst lide at modtageren først ser mit fulde navn når jeg selv skriver det i mailen(generelt set kan de fleste vel bedst lide at være anonyme på internettet indtil de selv afslører deres identitet).
Hvordan ændrer jeg det til at folk som modtager mails fra mig ikke kan se mit fulde navn inden jeg selv skriver det i mailen?
Sådan rent principielt kan jeg bedst lide at modtageren først ser mit fulde navn når jeg selv skriver det i mailen(generelt set kan de fleste vel bedst lide at være anonyme på internettet indtil de selv afslører deres identitet).
Hvordan ændrer jeg det til at folk som modtager mails fra mig ikke kan se mit fulde navn inden jeg selv skriver det i mailen?
Billy Blaze (13425) skrev:Sådan rent principielt kan jeg bedst lide at modtageren først ser mit fulde navn når jeg selv skriver det i mailen(generelt set kan de fleste vel bedst lide at være anonyme på internettet indtil de selv afslører deres identitet).
Hvis du sender en mail til mig, så vil jeg meget gerne se dit fulde navn.
Hvordan skal jeg ellers tage dig og din henvendelse seriøs, når din mail er storepatter91@gmail, imens dit "navn" lyder "Åh, fucking ja"?
Hvis du har grund til at skrive til mig eller alle andre, så har du også grund til at vise dit fulde navn, ellers kan du lige så godt lade være med at kontakte vedkommende.
Tak for svaret :) Faktisk utroligt at jeg ikke har kunne finde det...
Nice try, men min mail er nu [email protected]...
Tak for svaret :) Faktisk utroligt at jeg ikke har kunne finde det...
Nice try, men min mail er nu [email protected]...
Jeg har det sgu på samme måde som failfarve. Hvis jeg skal tage en mail seriøst vil jeg da vide hvem den er fra.
Jeg ville også afskrive enhver kontakt, hvis jeg fandt ud, at en eller anden Hans Kristian Thomsen i virkeligheden hed Hans Kristian Bo Thomsen.
Du må gerne få ham til at kontakte mig på casper@hoelgaard,dk. Jeg kunne godt tænke mig at vide mere om de andre Hoelgaard-slægter.
vandfarve (13437) skrev:Undskyld, min herre, men hvor meget penisrelateret spam er De også interesseret i?
Udover alt det jeg er så heldig at få i forvejen? Googles spamfilter er pænt aggresivt. Og sammen med Outlook2007, så kommer der næsten intet frem til min indbakke. Og så blev herren selv snydt af det komma jeg skrev i adressen. ;)
Et useriøst seriøst spørgsmål af Mark Jensen
Jeg vil gerne høre jeres vurderinger om, hvordan man skal fortolke nedenstående:
Jeg har selv et bud og er rimelig sikker på, at det er rigtigt, men jeg vil ikke påvirke jer, inden I byder ind.
Konteksten kan godt leveres, hvis I er interesseret.
Jeg vil gerne høre jeres vurderinger om, hvordan man skal fortolke nedenstående:
vandfarves interview med forsker i dag skrev:(...) så er hans problemstilling, at han har ugerne, men vi har tiden.
Jeg har selv et bud og er rimelig sikker på, at det er rigtigt, men jeg vil ikke påvirke jer, inden I byder ind.
Konteksten kan godt leveres, hvis I er interesseret.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.