mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
myplacedk (13351) skrev:#13350
Okay så, The Cell Phone Waltz er baseret på Nokia Tune, som er baseret på Gran Vals. Gad vide hvad Gran Vals er baseret på...
Nokia tune!
Hvor meget kan jeg tillade mig at svine en pige der skriver følgende:
This year, July 5 Friday 5
Saturdays, 5 Sundays. This happens every 823 years, and is called money back;) copies
this to your status and money will come in within 4 days. Based on Chinese
philosophy of Feng Shui. Those who read and do not copy will lose money, so just
for safety's sake I try right! : O)
Generelt om et og to ord: Hvis der er vægt på det første ord (sommerferie, dagsmarch), så er det i ét ord. Ellers, hvis trykket ligger på det sidste ord (i dag på søndag), så er der tale om to ord.
Hvis du så bruger bindings-s eller bindings-e, så er der selvfølgelig tale om ét ord, selvom Cafe Ziggy Sidewalk i Århus skriver 'senneps majonæse'. Undersøg selv hvor trykket ligger henne :)
Hvis du så bruger bindings-s eller bindings-e, så er der selvfølgelig tale om ét ord, selvom Cafe Ziggy Sidewalk i Århus skriver 'senneps majonæse'. Undersøg selv hvor trykket ligger henne :)
Fjolle (13357) skrev:Hvor meget kan jeg tillade mig at svine en pige der skriver følgende:This year, July 5 Friday 5
Saturdays, 5 Sundays. This happens every 823 years, and is called money back;) copies
philosophy of Feng Shui. Those who read and do not copy will lose money, so just
Du kan svine hende meget til. Hun lagde åbenbart ikke mærke til at det samme skete i september/oktober/november?
Så har sprognævnet været dårlige til at udvælge korpusser... http://ordnet.dk/korpusdk/teksteksempler/sogeresul...L̀͟į̛ng͟ua͜I͟g̢̕ń͞o͘͘͞ta̴̢ (13356) skrev:Sproget.dk.
Fjolle (13357) skrev:Hvor meget kan jeg tillade mig at svine en pige der skriver følgende:This year, July 5 Friday 5
Hvis det står på facebook, så kan du jo fortælle hende at kineserne ikke kan komme på facebook.
Det sker hver 14 år så svin hende til
Fjolle (13357) skrev:Hvor meget kan jeg tillade mig at svine en pige der skriver følgende:
Der adskillige niveauer af dumhed, så gå du bare i gang med adskillige niveauer af tilsvining. Om ikke andet, så for at se om hun opdager dem alle.
"Those who read and do not copy will lose money" *facepalm*
Enten har du ikke noget at poste om, så stjæler noget fra failbook. Hvis det ikke er tilfældet så link til den fail.
Hav en fortsat god dag
Thalion (13364) skrev:Enten har du ikke noget at poste om, så stjæler noget fra failbook. Hvis det ikke er tilfældet så link til den fail.
Hav en fortsat god dag
Der er da flere af mine "venner" (kvinder) der har posted den danske version over de sidste par dage:
I år har Juli 5 fredage,5 lørdage og 5 søndage. Dette sker hvert 823 år og kaldes money bags. Kopier dette til din status og penge vil komme i løbet af 4 dage. Baseret på kinesisk filosofi af Feng Shui. Dig som læser og ikke kopierer, vil være uden penge. Så lad os prøve, bare for en sikkerheds skyld? ;-)
Spark Ventsen
Hvor finder jeg gode billeder (skal bruges på forsiden af en rapport) af et ventilation-/spånsugningsanlæg?
Hvor finder jeg gode billeder (skal bruges på forsiden af en rapport) af et ventilation-/spånsugningsanlæg?
Mnc_ (13381) skrev:Der er ikke noget på google du kan bruge?
Desværre ikke nej. Det er enkelte gode motiver imellem, men ikke i høj nok kvalitet.
Mnc_ (13383) skrev:Kan du udpege hvilke motiver du leder efter i højere kvalitet?
Bare så folk ved hvad det egentlig er du efterspørger. :D
Det er sgu lidt svært, da jeg ikke på nogen måde er låst fast på noget. Bare noget der kunne se lækkert ud på en forside. Min forside fra sidste semester så sådan ud.
Elskov (13384) skrev:Ved de fleste annoncer står der, at husdyr ikke er tilladt, men gælder det også burdyr som fx hamster?
Dunno, men personligt ville jeg ignorere det, og smugle hamsteren ind. Der er sgu aldrig nogen, der opdager det. Det er nok mere rettet mod hunde og katte, som kan svine, larme og lugte.
Colapusheren (13386) skrev:Mnc_ (13383) skrev:Kan du udpege hvilke motiver du leder efter i højere kvalitet?
Bare så folk ved hvad det egentlig er du efterspørger. :D
Det er sgu lidt svært, da jeg ikke på nogen måde er låst fast på noget. Bare noget der kunne se lækkert ud på en forside. Min forside fra sidste semester så sådan ud.
Jeg tænker mere på, jeg ved ikke hvordan et spånsugningsanlæg skal se ud... :D
Zhadow (13387) skrev:Dunno, men personligt ville jeg ignorere det, og smugle hamsteren ind. Der er sgu aldrig nogen, der opdager det. Det er nok mere rettet mod hunde og katte, som kan svine, larme og lugte.
Jeg vil tro, at det de fleste steder gælder dyr, som kan rende ind og ud af ens lejlighed (hunde skal gå tur, katte kan snige sig ud når man går/kommer hjem), og på den måde være til gene for andre.
Mnc_ (13389) skrev:Jeg vil tro, at det de fleste steder gælder dyr, som kan rende ind og ud af ens lejlighed
De fleste steder, jeg har set det, er etageejendomme, hvor de ikke kan snige sig ind og ud.
Elskov (13384) skrev:Ved de fleste annoncer står der, at husdyr ikke er tilladt, men gælder det også burdyr som fx hamster?
Mit gamle boligselskab tillod heller ikke husdyr. Men da jeg spurgte dem sagde de, at dyr som ikke ødelægger lejligheden og ikke generer naboerne, havde de ikke noget problem med. Dvs. fx. nogenlunde velopdragne katte var OK.
Det spændende ved at snige hamsteren ind er: 1 - kan en nabo finde på at klage bare fordi det er imod reglerne. 2 - kan boligselskabet finde på at gøre noget, selv om det ikke generer andet end regelryttere?
Google "Mark Jensen" Fu:
Hvorfor kan jeg ([email protected]) ikke dele min Google Calendar med en person udenfor mit domæne? Det eneste tøsen ([email protected]) kan få at se er hvornår jeg skal noget og ikke hvad, men hun kan uden problemer dele hendes med detaljer.
Hvorfor kan jeg ([email protected]) ikke dele min Google Calendar med en person udenfor mit domæne? Det eneste tøsen ([email protected]) kan få at se er hvornår jeg skal noget og ikke hvad, men hun kan uden problemer dele hendes med detaljer.
Dreadnought (13395) skrev:Google "Mark Jensen" Fu:
Det sætter du vil op når du deler? Mener at kalenderen står som standard til at dele optaget/ledig. Under Indstillinger kan du stille hvad tøsen må se - om hun skal kunne se alt, eller om hun også skal kunne rette i din kalender.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.