mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Lad mig forstå det her rigtigt.
Først skræller vi de små svin levende.
Så drukner vi dem, men kun lige til kanten, så vi kan grine af de lige akkurat ikke overlever.
Så koger vi dem, så vi er sikker på svinene dør.
Derefter tager vi vandet vi kogte dem i og drikker det, bare for at håne dem lidt mere.
For til sidst at spise dem.
Vi er sku rimelige syge i hovedet... Men de kan sku nok lide det, der er vel en grund til de kommer til landet :)
Så drukner vi dem, men kun lige til kanten, så vi kan grine af de lige akkurat ikke overlever.
Derefter tager vi vandet vi kogte dem i og drikker det, bare for at håne dem lidt mere.
Vi er sku rimelige syge i hovedet... Men de kan sku nok lide det, der er vel en grund til de kommer til landet :)
Bllets (12601) skrev:Lad mig forstå det her rigtigt.
"Man kan vel nærmest sige, der er noget mytologisk ved at dræbe et dyr og så håne det ved at stikke det op i dets egen tarm!"
Hov glemte helt, i skal da lige ha den på tysk også :D
OxxY (12609) skrev:røntsag, du er den sidste der skal rette tastefejl herinde!
Derfor gør det det kun sjovere tys æ
Alrekr (12608) skrev:Typisk Apple at opstille det som tvang, at man skulle det. På Windows havde jeg bare valgt at tage vand fra hanen!!
På Windows får du enten varmt pis eller lunkent pis. Men OK, det er vel også en slags valg.
HADER den der. Får den tit af folk der har set ,fleggaard reklamerne og mener at det må jeg da syntes er sjovt.
jeg går da heller ikke og siger "Harj harj, har de lort i hovedet eller hvad mand? ikk?"
jeg går da heller ikke og siger "Harj harj, har de lort i hovedet eller hvad mand? ikk?"
Elskov (12628) skrev:Mr_Mo (12627) skrev:#12626
SlettetBruger har oversat den til dansk i #12622 :-)
aaah ja, men hvordan fanden kan noget med øjne betyde noget med lort i hovedet? nej du, stik mig noget københavnsk/"amagersk", det lyder som lort, men det kan da forstås.
Lad os endelig tage laveste fællesnævner og tale så uintelligent at alle kan forstå det. Gud forbyde at man blev lidt udfordret til daglig...
Det er fra en gammel sang :)
Mojn mojn, ha´do moch i æ øjn,
Ha´do grais i æ nais
Ha´do bloj i æ hojh.
Ha´do sperm i æ ærm elle wa?
Vi spør jo bar, for vi æ intresee i dæ
Vi spør jo bar for vi er intresse
Tra la la la la.....
Ha´do bræk i æ spræk
Ha´do snot å æ måt
Vi spør jo bar.....
Ha´do snavs i æ bavs
Ha´do lårt å æ skjort
Vi spør jo bar.....
Ha´do krut i æ kut
Ha´do fnat å æ pat
Vi spør jo bar.....
Ha´do grais i æ nais
Ha´do bloj i æ hojh.
Vi spør jo bar, for vi æ intresee i dæ
Vi spør jo bar for vi er intresse
Tra la la la la.....
Ha´do bræk i æ spræk
Ha´do snot å æ måt
Vi spør jo bar.....
Ha´do snavs i æ bavs
Ha´do lårt å æ skjort
Vi spør jo bar.....
Ha´do krut i æ kut
Ha´do fnat å æ pat
Vi spør jo bar.....
Hej hej har du lort i øjnene?
har du græs i næsen?
har du blod i hovedet?
hej hej har du lort i øjnene
har du sæd i ærmen eller hvad?
Vi spørger jo kun fordi vi er interesserede i dig
vi spør jo fordi vi har interesse
hej hej har du lort i øjnene?
har du bræk i sprækken?
har du snot på måtten?
...
har du snavs i bukserne?
har du lort på skjorten?
....
har du krudt i kussen?
har du fnat på patten?
.....
har du græs i næsen?
har du blod i hovedet?
Vi spørger jo kun fordi vi er interesserede i dig
vi spør jo fordi vi har interesse
hej hej har du lort i øjnene?
har du bræk i sprækken?
har du snot på måtten?
...
har du snavs i bukserne?
har du lort på skjorten?
....
har du krudt i kussen?
har du fnat på patten?
.....
Alrekr (12629) skrev:Lad os endelig tage laveste fællesnævner og tale så uintelligent at alle kan forstå det. Gud forbyde at man blev lidt udfordret til daglig...
jeg sagde ikke "tal uintelligent" nogen steder oO jesus christ... siger du alle københavnere og amagere lyder uintelligente? sikken fordom...
Elskov (12635) skrev:jeg sagde ikke "tal uintelligent" nogen steder oO jesus christ... siger du alle københavnere og amagere lyder uintelligente? sikken fordom...
De fleste amagergensere lyder hammer uintilligent ja, og de fleste af dem der snakker Københavnsk, ik de gør sku også, men synderjyderne tar sku alligevel prisen :P
Lær nu for fanden da rigsdansk, det kan da ikke være så skide svært, vel, ik mojn?
Og så er der andre, der ikke er så indskrænkede, at det kun er den ummidelbare cirkel på cirka 3-4 km omkring dem, de forstår noget af.
Oh yeah.
Go go
Og så er der andre, der ikke er så indskrænkede, at det kun er den ummidelbare cirkel på cirka 3-4 km omkring dem, de forstår noget af.
Oh yeah.
Go go
Steve Jobs (12639) skrev:#12628
Oh yeah.
Go go
bare fordi jeg forstår københavnsk bedre end sønderjysk, så må jeg bo på sjælland? Jeg er vokset op i nordjylland.... folk, der tror de ved en masse om andre folk -.-'
Elskov (12640) skrev:Steve Jobs (12639) skrev:#12628
Oh yeah.
Go go
bare fordi jeg forstår københavnsk bedre end sønderjysk, så må jeg bo på sjælland? Jeg er vokset op i nordjylland.... folk, der tror de ved en masse om andre folk -.-'
Hvis du læser det højt giver det nu god mening, det sønderjyske, det er ikke så svært at forstå, bare tænk bondsk ;D
didriksen86 (12642) skrev:48/2(9+3) = ? :P
2 eller 288 - afhængig af hvor du sætter dine paranteser.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.