mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Mr_Mo (12549) skrev:
Og alligevel glemmer han mig og drbravo :P
Så ku' I jo passende gøre jer lidt nyttige og kigge på Failfarves slagtilfælde. Manden har ikke haft det godt hele dagen.
fjols (12545) skrev:Det er pisse skægt. Kinesiske piger, men de har stadig alle de skilte hvor der står "Blondes working", store patter osv.
Og så danser de ikke særlig godt.
Er lidt skuffet, må jeg sige. Eurotrashchick til højre hooter mere end alle kina-pigerne til sammen.
Alrekr (12566) skrev:Mark Jensen i køkkenet:
Hvorfor er det lige, at vandet kun lige skal dække kartoflerne når de skal koges?
Hvem f*ck siger det?
Har da druknet mine siden jeg kunne og de bliver kogt hver gang alligevel. Man skal sku være sikker på de små svin dør..
Sku da sjovt... de sidste 2 gange jeg skulle skrive "Change" skrev jeg det som Chance... slappede så mig selv og se nu hvad der sker..
Made me lol
Made me lol
Bllets (12568) skrev:Alrekr (12566) skrev:Mark Jensen i køkkenet:
Hvorfor er det lige, at vandet kun lige skal dække kartoflerne når de skal koges?
Hvem f*ck siger det?
Har da druknet mine siden jeg kunne og de bliver kogt hver gang alligevel. Man skal sku være sikker på de små svin dør..
Min mor, mormor, svigermor, kone og far endda. Alle som en siger, at vandet kun skal dække kartoflerne. Mest af alt pga. miljøet og opvarmningstiden, når man har spurgt dem.
Ved at lave en utroligt avanceret søgning på Google (q=koge+kartofler) har jeg fundet ud af, at man bevarer mineraler og vitaminer bedst muligt ved at koge kartoflerne i så lidt vand som muligt.
Dejsovs (12582) skrev:Hvor meget skal et grantræ på godt 11 meter, med grene kun i toppen, bøje i dette blæsevejr før man skal overveje at flytte bilen? Eller, hvor meget skal det blæse, før sådan et vælter?
En halv pelikan.
Det var så lidt.
Alrekr (12586) skrev:mineraler og vitaminer bedst muligt ved at koge kartoflerne i så lidt vand som muligt.
Gem vandet og drik det btw :)
SlettetBruger (12592) skrev:Ville det her være en nyhed værdig?
http://www.boingboing.net/2011/04/06/nasa-mars-sci...
Nej fordi nu har vi jo set den, og så er det jo ikke en nyhed længere, vel grøntsagsfrø.
vandfarve (12578) skrev:Udover tilfældigheder?
Der er jo ikke noget der er tilfældigt... Måske skulle jeg omformulere. Hvordan kan det være at der i nogle peberfrugter kan gro mini peberfrugter inden i, på trods af at det ikke har adgang til næringsstoffer eller lys?
JesperZ (12594) skrev:Der er jo ikke noget der er tilfældigt... Måske skulle jeg omformulere. Hvordan kan det være at der i nogle peberfrugter kan gro mini peberfrugter inden i, på trods af at det ikke har adgang til næringsstoffer eller lys?
... men de har adgang til næringsstoffer og lys gennem "modergrøntsagen".
Måske ikke direkte, men peberfrugten vokser inden i moderpeberfrugten, hvorved den er forbundet til den.
Ligeledes er det værd at bemærke, at hver af de små frø, man kan finde inde i en peberfrugt, er ment til at sprede peberfrugten. Man kan sagtens forestille sig en mindre, genetisk fejl, hvor et af frøene slår rødder og begynder at vokse.
Er det virkelig så underligt? :)
SlettetBruger (12591) skrev:Gem vandet og drik det btw :)
Gu vil jeg da ej drikke kartoffelvand, dit klamme svin. Nu stopper du kraftedeme.
#12597 men hvis du nu skulle, var det så morgenmad-, middagsmad- eller aftenmadkartoffelvand, du helst ville drikke?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.