mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Kris (12500) skrev:Steve Jobs (12497) skrev:#12495
I have several doctors in my social circle. Also, I go to the hospital quite often, so I've got a good ear for doctor-speak.
Lay it on me.
Your friend
Steve
Nu er det bestemt ikke for at ødelægge dit lille joke-eventyr, men jeg har brug for en som lige nu kan tage tingene en smule mere seriøst.
En som er inde over hvordan det der kræft fungerer.
http://www.cancer.dk/ så er kræftens bekæmpelse nok lidt mere relevant end newz.
edit: og så lærte jeg lige at man kan få anal-kræft. :\
OxxY (12491) skrev:Men det gir en 100k extra om året vel, så lige under 30k om måneden, ikke skidt, men heller ikke fantastisk vel. Men ok fra man er 63 til man dør kan jo også være en del år, og så er det selvfølgelig en stor fordel at man ikke skal spare op til pension under ens arbejde, gir lige lidt rådighed af ens løn.
Det er vel pænt nok, synes jeg. Det er langt mere end hvad mange andre får i pension. Jeg ved så ikke om man er berettiget til div. tilskud fra kommunen (briller, medicin og andet).
Kris (12494) skrev:Var det ikke noget med at vi havde en som var ved at uddanne sig til læge er noget lignende herinde?
Pikkuk. Men han har ikke været aktiv på forummet siden den 28. december.
http://www.netdoktor.dk/om.htm skrev:Lægefaglige skribenter
Flere end 100 af Danmarks mest fremtrædende læger, speciallæger og andre eksperter skriver, redigerer og opdaterer indholdet på Netdoktor.dk samt besvarer spørgsmål fra brugerne i brevkasserne online.
Det er ikke bare tilfældige artikler fra tilfældige folk. Men de er ikke en erstatning for en lægefaglig vurdering.
Kris (12500) skrev:Steve Jobs (12497) skrev:#12495
I have several doctors in my social circle. Also, I go to the hospital quite often, so I've got a good ear for doctor-speak.
Lay it on me.
Your friend
Steve
Nu er det bestemt ikke for at ødelægge dit lille joke-eventyr, men jeg har brug for en som lige nu kan tage tingene en smule mere seriøst.
En som er inde over hvordan det der kræft fungerer.
Ring til kræftens bekæmpelse eller tag ned på det lokale kontor. De er rigtig flinke til at hjælpe med sådan nogen spørgsmål og hvad der ellers er.
Jeg holder mig fra debatten så.
Men smider lige den her interessante TED-talk. Som nok er det MINDST Hippe'et jeg har i min Cancer-skuffe.
20 minutter om kuren af kræft :)
http://www.ted.com/talks/william_li.html
Men smider lige den her interessante TED-talk. Som nok er det MINDST Hippe'et jeg har i min Cancer-skuffe.
20 minutter om kuren af kræft :)
http://www.ted.com/talks/william_li.html
vandfarve (12506) skrev:Det er det første informative og seriøse indlæg, som jeg har set fra dig. Nogensinde.
Lurk moar.
fjols: Nu ledte jeg efter hjælp på nettet da det er lidt svært at få fri fra arbejdet til at tage helt til danmark og spørge om den slags ;)
Men jeg vil give kræftens bekæmpelse en chance, de må vel vide noget om det, så jeg takker oxxy.
Also, lig dig hen i hjørnet og dø SlettetBruger, bare denne ene gang for mig. :)
Men jeg vil give kræftens bekæmpelse en chance, de må vel vide noget om det, så jeg takker oxxy.
Also, lig dig hen i hjørnet og dø SlettetBruger, bare denne ene gang for mig. :)
It certainly wasn't meant to steal your thunder. Maybe you should consider more throughly your topic vs. the sites topic before posting.
But I'll give it a whirl:
Cancer is the rampant growth of your cells. This radical growth destroys the surrounding tissue often leading to severe pains in advanced states. Therefore the moniker "cancer" as in crab or lobster or whatever (or in swedish "krebs") because it feels like being pinched by dem wittle claws. Whether or not your cancer kills you is dependent of several factors.
Where is the cancer? Is it benign or malevolent? How advanced is it in state of growth? How old are you? Is it hereditary or is it caused by something environmental?
There are several forms of treatment from surgery to radiotherapy.
Yahoo answers springs to mind a serious source of information regarding cancer.
Or perhaps your doctor or one of the many many many support groups for people affected by cancer directly or by proxy.
Anywhere but a random internet forum mainly about electronic gadgetry, tips on gardening, where to by XXXXL thigh-holsters for fat people and or the trolling of people who play World of Warcraft.
Your friend
(serious face) Steve
It certainly wasn't meant to steal your thunder. Maybe you should consider more throughly your topic vs. the sites topic before posting.
But I'll give it a whirl:
Cancer is the rampant growth of your cells. This radical growth destroys the surrounding tissue often leading to severe pains in advanced states. Therefore the moniker "cancer" as in crab or lobster or whatever (or in swedish "krebs") because it feels like being pinched by dem wittle claws. Whether or not your cancer kills you is dependent of several factors.
Where is the cancer? Is it benign or malevolent? How advanced is it in state of growth? How old are you? Is it hereditary or is it caused by something environmental?
There are several forms of treatment from surgery to radiotherapy.
Yahoo answers springs to mind a serious source of information regarding cancer.
Or perhaps your doctor or one of the many many many support groups for people affected by cancer directly or by proxy.
Anywhere but a random internet forum mainly about electronic gadgetry, tips on gardening, where to by XXXXL thigh-holsters for fat people and or the trolling of people who play World of Warcraft.
Your friend
(serious face) Steve
Kris (12512) skrev:fjols: Nu ledte jeg efter hjælp på nettet da det er lidt svært at få fri fra arbejdet til at tage helt til danmark og spørge om den slags ;)
Ah, men så vil jeg anbefale at ringe til dem eller sende dem en email. Jeg tror ikke de er så tekniske, så telefon vil nok give det bedste svar.
Jeg har rigtig gode erfaringer med dem omkring kræft.
Two unemployed cancer cells are talking:
cell nr.1 "I am bored"
cell nr.2 "me too, what should we do?"
cell nr.1 "maybe we should get jobs?"
cell nr.1 "I am bored"
cell nr.2 "me too, what should we do?"
cell nr.1 "maybe we should get jobs?"
Kris (12512) skrev:Also, lig dig hen i hjørnet og dø SlettetBruger
Vil du da godt tale pænt.
Det er en videnskabelig video :S Og relevant for emnet, da den handler om at kurere kræft, med MEDICIN. NOT HIPPIE-POWER.
Jeg påpejer endda at det ikke er for at blande mig i debatten.
Så hvis du lige gad skrue ned for fordommene, ville det være rart.
snesman (12522) skrev:Mick Ø. sagde 2500, da han var på.
Kald mig naiv (eller mormor), men jeg var sikker på, at optrædener som de var gratis. De, der deltager, får jo selv god PR, så det er jo ikke for deres blå øjnes skyld, at de gider at være med i Natholdet.
Eller, hvad man nu siger...
generelt giver det ikke en diller at være med i sådan noget. Ved at Zulu Zhitparade betaler, men det er også lidt noget andet. Det er heller ikke de syge beløb, tror de bedst betalte får 20k måske, men det er selvfølgelig også ok for 2-3 timers arbejde.
Steve Jobs (12525) skrev:generelt giver det ikke en diller at være med i sådan noget. Ved at Zulu Zhitparade betaler, men det er også lidt noget andet. Det er heller ikke de syge beløb, tror de bedst betalte får 20k måske, men det er selvfølgelig også ok for 2-3 timers arbejde.
Glemte du, at du var logget ind med din "forkerte" bruger?
Busted.
Wat? Du kan sgu da se jeg kommenterer med dansk/engelsk på kryds og tværs, der er ingen sammenhæng whatsoever.
Men det kunne da ellers være MEGA sjovt hvis I alle samme troede det var den vaskeægte STEVE JOBS.......(dot dot dot for emphasis)
Men det kunne da ellers være MEGA sjovt hvis I alle samme troede det var den vaskeægte STEVE JOBS.......(dot dot dot for emphasis)
Steve Jobs (12527) skrev:Wat? Du kan sgu da se jeg kommenterer med dansk/engelsk på kryds og tværs, der er ingen sammenhæng whatsoever.
Indtil videre har jeg kun set ét indlæg på dansk, og det er det ovenstående, så nej.
Der er desuden ikke grund til at blive grim i munden. Sig mig, har din mor aldrig lært dig om god opførsel, unge mand?
vandfarve (12528) skrev:Indtil videre har jeg kun set ét indlæg på dansk, og det er det ovenstående, så nej.
Der er desuden ikke grund til at blive grim i munden. Sig mig, har din mor aldrig lært dig om god opførsel, unge mand?
Alle indlæggene fra før han skiftede navn er på dansk :P
Fjolle (12529) skrev:vandfarve (12528) skrev:Indtil videre har jeg kun set ét indlæg på dansk, og det er det ovenstående, så nej.
Alle indlæggene fra før han skiftede navn er på dansk :P
Undskyld, tager du pis på mig?
OxxY (12530) skrev:vandfarve (12528) skrev:Indtil videre har jeg kun set ét indlæg på dansk, og det er det ovenstående, så nej.
jammen så har du da ikke set efter :P
Undskyld, men skuffer jeg dig?
OxxY (12535) skrev:Er alt iorden med vandfarve? Han virker sådan ikke helt på toppen i dag.
Det er bare et slagtilfælde. Det går over.
Ronson (12531) skrev:Jeg synes det er mere interessant at de kendte får kopper i hoved og røv, mens 10000 seere skal kæmpe om en kop i en konkurrence.
Jeg har svært ved at forstå, hvordan nogen, kendte eller ej, kan være interesseret i at modtage sådan en røvgrim kop.
#12537 Havde du glemt at logge in på din Terracide-konto?
Steve Jobs (12541) skrev:#12540 hvordan er hooters egentlig i kina?
http://myfattyhipster.com/wp-content/uploads/2011/...
#12542 spurgte om hooters i Kina ikke "MiniatureZeus' mors på arbejde"
Hov hov! Steve Tang-Da-Wang-Doo-Woop-Hentehaar Jobs!
Inderholder et Protip©® in case vandfarve er helt rundt på gulvet!
Inderholder et Protip©® in case vandfarve er helt rundt på gulvet!
Det er pisse skægt. Kinesiske piger, men de har stadig alle de skilte hvor der står "Blondes working", store patter osv.
Og så danser de ikke særlig godt.
Og så danser de ikke særlig godt.
wc4 (12524) skrev:Havde nemlig en diskussion med en ven om det, hvor han sagde de fik penge for det, hvorimod jeg mente at den gode PR og publicity de fik, var nok.
Under et af showene blev der citeret lidt fra kontrakten. De (gæsteværterne, altså) skriver under på, at de ikke modtager nogen form for penge.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.