mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Bllets (11201) skrev:#00
http://peecee.dk/upload/view/290279
Samme som uploader det her? :p
Måske, men de der er jo tydeligt softguns. Syntes jeg ikke umiddelbart shotgun'en med de røde patroner lignede.
Dreadnought (11144) skrev:Mikro Jensen:
Skulle man informere dem at µ ikke betyder nano? (Se logo)
Hej, er bare nysgerrig mht. jeres logo. I kalder jeg "NANO"-mobil, hvorfor bruger i så "MICRO"-tegnet i logoet? Jeg modtager signalet at i ikke ved hvad i taler(skriver) om. Mvh XXX
Hej XXX,
Tak for din henvendelse.
Hvad mener du med dette? Hvad er ”MICRO” tegnet?
Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på tlf. 50 400 500 eller besvare denne mail.
Med venlig hilsen
Ramona D.
Kundeservice
NanoMobil
Rødovrevej 395
2610 Rødovre
Tlf.: 50 400 500
www.nanomobil.dk
signature:243644
#11209 med cirka fem nye om dagen (inkl. weekender...) så er det umuligt at sige. OxxY rammer mest præcist, men et tal på omkring fire milliarder er nok i omegnen.
Tang-Da-Wang-Doo-Woop-Hentehaar (11211) skrev:#11209 med cirka fem nye om dagen (inkl. weekender...) så er det umuligt at sige. OxxY rammer mest præcist, men et tal på omkring fire milliarder er nok i omegnen.
Det er vist lidt overdrevet. Med mindre du kun arbejder 6 uger om året. :)
Om love
Hvis der alene blev vedtage 1.340 nye love og bekendtgørelser i 2009 samt 1.643 i 2010 (og derud er der alle EU-direktiverne), så kan vi umuligt kun have 1.416 gældende love i Danmark i dag.
Jeg skal ikke kunne sige, hvad det rigtige tal så er, men det bliver næsten nødt til at være et større tal. Meget større.
http://jp.dk/indland/indland_politik/article2046016.ece skrev:I alt blev der vedtaget 1340 nye love og bekendtgørelser på Christiansborg i 2009.
http://jp.dk/indland/indland_politik/article2308768.ece skrev:Borgerne fik i 2010 1.643 nye love og regler. Det er 66 procent mere end i 2001
Hvis der alene blev vedtage 1.340 nye love og bekendtgørelser i 2009 samt 1.643 i 2010 (og derud er der alle EU-direktiverne), så kan vi umuligt kun have 1.416 gældende love i Danmark i dag.
Jeg skal ikke kunne sige, hvad det rigtige tal så er, men det bliver næsten nødt til at være et større tal. Meget større.
http://jp.dk/indland/indland_politik/article204601...
Hver eneste dag i 2009 blev der vedtaget knap fire nye regler, der regulerer, hvad danskerne må og ikke må. Det viser en optælling, som Berlingske Research har foretaget for Urban.
Tang-Da-Wang-Doo-Woop-Hentehaar (11224) skrev:http://jp.dk/indland/indland_politik/article2046016.ece
En regel er vel en paragraf.. eller hvad?
#11225 tror "regler" både dækker over love, bekendtgørelser og cirkulærer i den artikel.
Jakob Jakobsen (11203) skrev:Dreadnought (11144) skrev:Mikro Jensen:
Skulle man informere dem at µ ikke betyder nano? (Se logo)Hej XXX,
Tak for din henvendelse.
Hvad mener du med dette? Hvad er ”MICRO” tegnet?
Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på tlf. 50 400 500 eller besvare denne mail.
Med venlig hilsen
Ramona D.
Kundeservice
NanoMobil
Rødovrevej 395
2610 Rødovre
Tlf.: 50 400 500
www.nanomobil.dk
signature:243644
"Mojn, Ville da lige påpeje at tegnet i jeres logo er SI tegnet for Micro ... ikke Nano som forkortes "n" på SI indexet"
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
"Hej Rene,
Tak for din henvendelse.
Dette er vi godt klar over, men tak for informationen.
Med venlig hilsen
Stine J.
Kundeservice"
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
"Hvis man må spørge; Er det bevidst, eller var det en "Doh, nå pyt, det er begrænset hvem der ligger mærke til det"
Hvis det første, hvad er tanken bag?"
Jeg har markeret "Nyheder fra alle sektioner" under mine indstillinger. Alligevel oplever jeg daglig at jeg ikke får alle nyheder på forsiden af Newz.dk. Specielt fra Railgun, hvor det kun er omkring af halvdelen af nyhederne jeg kan se.
Why?
Why?
vandfarve (11223) skrev:Jeg skriver Sørens mig også til Snapsetinget i morgen, så må de finde ud af det.
Og der var svar. Woop-woop!
Snapsetingets Oplysning skrev:Kære Mikael
Tak for din e-mail.
Hvis du søger på alle gældende regler i Retsinformation, får du er søgeresultat på 22780 dokumenter:
https://www.retsinformation.dk/Forms/R0900.aspx?p=...
Det antal, som du har læst om på Retsinformations hjemmeside indeholder ikke ændringslove, bekendtgørelser mv. men dækker udelukkende antallet af love og lovbekendtgørelser.
Du skal være opmærksom på, at der er forskel på en bekendtgørelse og en lovbekendtgørelse.
Jeg har lavet en søgning på samtlige gældende love, ændringslove, lovtidende B dokumenter (finanslov og tillægsbevillingslov) og lovbekendtgørelser. Her er resultatat 2229 dokumenter.
Jeg sender dig link til søgningen:
https://www.retsinformation.dk/Forms/R0900.aspx?p=...
Med venlig hilsen
Mette Laustsen
Bibliotekar
Folketingets Oplysning
... jeg har dog svært ved at konkludere noget på baggrund af ovenstående, for har vi så 22.780 love eller blot 2.229 love?
vandfarve (11229) skrev:jeg har dog svært ved at konkludere noget på baggrund af ovenstående, for har vi så 22.780 love eller blot 2.229 love?
Det må vel komme an på hvad du kalder en lov.
Hvis en lov blot er en ændring til en anden lov, er det så en ny lov?
Hvis en lov henviser til en bekendtgørelse, og dermed ophøjer den til en lov, er bekendtgørelsen så en lov?
Fx. kan der være en bekendtgørelse som siger hvad ombudsmanden synes om X. Det er ikke en lov. Men så kan der være en lov som siger, at uanset hvad ombudsmanden bekendtgør om X, så skal det overholdes ellers kan det straffes med blah blah blah.
Så fungerer bekendtgørelsen jo nærmest som en lov. Men skal den tælle med? Hvad med en rettelse til den bekendtgørelse?
Spørgsmålet er ikke så meget hvad selve ordet "lov" betyder, for det kommer an på sammenhængen. Spørgsmålet er hvad det oprindelige spørgsmål betød.
qed (11233) skrev:Kend dit kraftværk
Hvor ligger dette kraftværk?
Kan du ikke spørge vedkommende der har taget billedet?
Fjolle (11236) skrev:Fuck. Det brugte jeg alt for lang tid på..
http://en.wikipedia.org/wiki/Grosskrotzenburg_Powe...
Haha.. Men jeg siger mange tak :)
vil mene det bl.a. er noget med hvor meget RAM CPU'en er i stand til at håndtere...
vil mene det bl.a. er noget med hvor meget RAM CPU'en er i stand til at håndtere...
Bachy (11238) skrev:Hvad er forskellen på en "almindelig" CPU og en CPU der henvender sig mod serverbrug ?
De er optimeret til serverbrug.
Der er for eksempel ingen almindelige brugere, der har brug for 8 eller 16 kerner. Vores nuværende programmer har svært ved at udnytte de 2-4 der sidder i en normal maskine i dag.
Derimod så kan servere ofte udnytte lige så mange kerner du kan smide efter den. Specielt når der i dag er så meget fokus på virtualisering.
Systran (11242) skrev:Hvordan får man sko-/støvlesværte af en hvid t-shirt?
Hvordan behandler Cirkus Mili dig? Godt, kan jeg næsten regne ud.
By the way, kom tilbage til newz.dk. Dee-Dee er ved at overtage hele stedet for at gøre det til en kz-lejr for folk, der snakker dårlig dansk.
Mark Jensen læser en MBA
Hvorfor er der ca. 10 % dyrere at få leveret Børsen på firmaadressen end på privatadressen?
Hvorfor er der ca. 10 % dyrere at få leveret Børsen på firmaadressen end på privatadressen?
#11246 fordi firmaer ligger mærkelige steder? Aner det ikke.
Men tjek deres dårlige shoop-da-woop på banneret. pu-ha.
Men tjek deres dårlige shoop-da-woop på banneret. pu-ha.
Tror det er pga. antallet af potentielle læsere er større på en arbejdsplads end hjemme hos en selv.
Kunne nemt forestille mig at en "Børsen-interesseret Økonomiafd" kunne se en fidus i at bestille sammen.
Tror det er pga. antallet af potentielle læsere er større på en arbejdsplads end hjemme hos en selv.
Kunne nemt forestille mig at en "Børsen-interesseret Økonomiafd" kunne se en fidus i at bestille sammen.
Hr. Kejser (11248) skrev:#11246
Men hvorfor er prisforskellen så kun 10 %, hvis vi antager, at mellem 2-8 får mulighed for at læse avisen?
Jeg er ikke uenig med dig, da det er et rigtig godt og validt bud, men så burde prisforskellen snarere være 25 eller 50 %.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.