mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
gnarfsan (11156) skrev:Jeg er ikke vred, jeg er skuffet! SKUFFET! MEGET SKUFFET!
Jeg troede ellers, at vi var enige om, at det ikke skulle blive andet end en affære?
Bllets (11157) skrev:Ehm.. Hvorfor?
Hvis du endelig skal have en af programmørene, så tag dog arne-v og få kvalitet hele vejen igennem? ;)
Sysser kunne nok også gå for en or'nlig kavaler.
Hvad sker der med pengene hvis man ikke bruger sine feriekonto penge inden april?
altså dem der står på feriekonto.dk
SlettetBruger (11164) skrev:Hvad sker der med pengene hvis man ikke bruger sine feriekonto penge inden april?
I gamle dage blev mindre beløb automatisk udbetalt og større beløb blev mistet.
Men hvordan reglerne er i dag aner jeg slet ikke.
Jeg overførte pengene med det samme, så done.SlettetBruger (11164) skrev:Hvad sker der med pengene hvis man ikke bruger sine feriekonto penge inden april?
markjensen
Forestil Dem følgende scenarie: Vi har en positivt stemt mand med sin virkelig pissenegative fantasiven. Hvordan vender man humøret på fantasivennen i ét move? (Movet ville påvirke dem begge.)
A:
Man komplekskonjugerer dem.
Daniel-Dane (11168) skrev:Jeg overførte pengene med det samme, så done.
What hvordan? man kan da ikke få dem udbetalt medmindre man holder ferie.?
SlettetBruger (11169) skrev:What hvordan? man kan da ikke få dem udbetalt medmindre man holder ferie.?
Jo
Jeg har 2 valgmuligheder på siden:
"Du vil holde ferie"
"Du er forhindret i at holde ferie"
Så det tror jeg ikke Zeus
"Du vil holde ferie"
SlettetBruger (11172) skrev:Jeg har 2 valgmuligheder på siden:
"Du vil holde ferie"
Lyv.. Det gør vi andre
MiniatureZeus (11173) skrev:Lyv.. Det gør vi andre
Det gjorde jeg også...
... men økonomimedarbejderen på mit nuværende arbejde vil ikke godtage, at man lyver. I sidste år kunne jeg derfor faktisk ikke få udbetalt mine feriepenge, før jeg faktisk holdte ferie.
Det, synes jeg, var en kende underligt. Der var ikke tale om deres feriepenge (men mit tidligere arbejdes feriepenge), ligesom de umuligt kan være ansvarlig for mine ferie. De kunne være hamrende ligeglade, om jeg løj, men det var de ikke. Hmm.
Snyde? Det er vel dine penge, og du holder vel ferie før eller siden. VEL?!
COME ON! Den er sjov!Daniel-Dane (11168) skrev:markjensen
Forestil Dem følgende scenarie: Vi har en positivt stemt mand med sin virkelig pissenegative fantasiven. Hvordan vender man humøret på fantasivennen i ét move? (Movet ville påvirke dem begge.)
A:
Man komplekskonjugerer dem.
Daniel-Dane (11180) skrev:#79
Og du kaldte dig selv for grammar nazi!
Det mener vi bestemt ikke, at vi har ført udtalelser herom.
Hvis De i stedet henfører til, at andre har påført sådanne mærkater på vores personlighed, så kan vi hverken be- eller afkræfte sådanne påstande.
myplacedk (11183) skrev:#11182
Enig. Jeg kan dog gå med til det, bortset fra at det er sgu mine penge, og de skal udbetales når jeg beder om dem. Og det uanset om jeg holder ferie eller ej. De skal ikke opføre sig som om det er en social ydelse, når det er en del af min løn.
Tilsvarende er jeg helt enig i dine betragtninger.
Jeg er bare bange for, at vores konservative offentlige system (ikke politisk, med bureaukratisk-kulturelt) er af en helt anden mening. De er sikkert bange for, at vi drikker pengene op i stedet for at bruge dem på ferien. I kid you not.
Daniel-Dane (11177) skrev:Snyde? Det er vel dine penge, og du holder vel ferie før eller siden. VEL?!
Jo, men det må ikke være betalt ferie. og det er da sjældent man holder en dag fri fra arbejde, som ikke enten er afspadsering eller ferie.
Ronson (11187) skrev:Hvorfor tror folk at butikker har alle strømforsyninger hjemme?
Og så til sådan noget som eMachines...
Gå efter en universaladapter, hvis du ikke kan vente på de får den hjem.
Jeg tror det skam heller ikke, på edbpriser kan jeg f.eks. slet ikke søge efter min model.
Online butikken jeg fandt havde faktisk hele 192 på lager, lige til min bærbar: http://shop.notebookonline.dk/stroemforsyning/emac...
Det jeg sådan set spurgte efter, var flere muligheder og helst noget i en fysisk butik, så jeg kan få fat i en så hurtigt som muligt. :)
Vi har altid nogle universalladere hjemme, men har meget sjældent originale ladere hjemme. Det er faktisk kun HP vi har hjemme, for de går i stykker konstant..
Det er som regel kun hvis vi har smidt en lignende bærbar ud at vi har en lader liggende.
Men folk kommer alligevel og bliver småsure hvis de skal vente et par dage på en ny. Vi kunne da godt tage alle ladere hjem, men folk vil ikke betale for servicen.
Det er som regel kun hvis vi har smidt en lignende bærbar ud at vi har en lader liggende.
Men folk kommer alligevel og bliver småsure hvis de skal vente et par dage på en ny. Vi kunne da godt tage alle ladere hjem, men folk vil ikke betale for servicen.
Magten har du nu været i byen igen? http://peecee.dk/upload/view/290266
Og hvem er de mennesker der poster billeder af deres store shotguns på nettet ? http://peecee.dk/upload/view/290270
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.