mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Systran (10846) skrev:Hypotetisk spørgsmål:
Hvis regeringen udskriver valg og lægger valgdagen oveni Roskilde Festival, vil rød blok så ikke potentielt kunne miste ~70.000 stemmer?
Jeg syntes betragtningen er meget sjov, men jeg tror ikke du skal undervurdere hvor mange af de besøgende på roskilde festival der rent faktisk stemmer "blåt".
Derudover, så ville de politisk aktive på roskilde festival jo bare sørge for at få et stemmetelt op ad stå, og så ellers hyrde alle dem der ligger i en hashkoger ind og stemme, så i værste fald kunne det sku ende med at rød blok ville få flere stemmer end normalt, fordi de unge ikke glemmer det hjemme i forældrenes have i en ordenlig koger :P
Jens' mark
Har fået en sydenergi boks. Denne er tilsluttet en strøm adapter... hvis jeg piller strømadapteren fra.. virker det hele stadig..
Hvad er strømadapterens funktion? :S
Har fået en sydenergi boks. Denne er tilsluttet en strøm adapter... hvis jeg piller strømadapteren fra.. virker det hele stadig..
Meh. dejligt ^^ Hvis den er sat til er der ikke plads til min sofa. Dejligt jeg bare kan rive det fra
O Alvidende Brugere,
Kan I grave noget seriøst dirt op på idioten her: http://www.facebook.com/profile.php?id=629036564 ?
Det bliver måske personligt, så jeg vil gerne kunne kvase ham på måder, som han aldrig nogensinde vil kunne forstå, ved at finde alt det lort, som han givetvis har gjort.
... mine Google-skillz er ikke helt på toppen for tiden.
Kan I grave noget seriøst dirt op på idioten her: http://www.facebook.com/profile.php?id=629036564 ?
Det bliver måske personligt, så jeg vil gerne kunne kvase ham på måder, som han aldrig nogensinde vil kunne forstå, ved at finde alt det lort, som han givetvis har gjort.
... mine Google-skillz er ikke helt på toppen for tiden.
SlettetBruger (10852) skrev:Jens' mark
Der sidder som regel et batteri til back-up strøm. Vil dog bestemt anbefale at køre med strømforsyningen :)
SlettetBruger (10172) skrev:Synes at kunne høre skratten fra min centerhøjtaler...
Er der nogen måder man kan teste den på? :S et program der kun sender lyd ud til den ene kanal fx
Well, min forstærker sender lyd ud når jeg tester dem(Dog er det kun skrat.. tøhø)
Ellers kan du jo evt. smide en DVD i med noget lyd-hejs? Ved f.eks de gamle Star Wars har noget THX-halløj hvor du kan fintune din lyd? Så vidt jeg husker sender de "rigtig" lyd ud, istedet for white-noise ...
Colapusheren (10863) skrev:SlettetBruger (10852) skrev:Jens' mark
Der sidder som regel et batteri til back-up strøm. Vil dog bestemt anbefale at køre med strømforsyningen :)
Jup det er et batteri :) Holder ca 2-3 timer
Systran spiller guitar på Jensens mark
Jeg er ved at sætte strenge på min guitar.
Men når strammer strengene, glider knuderne op i bunden (se billede).
Jeg aner ikke, hvordan jeg kan binde en ordentlig knude eller om det er guitaren, der er noget galt med.
Er jeg bare en kæmpe n00b (dét skal I ikke svare på!), eller hvad er der galt?
http://peecee.dk/upload/view/286744
Jeg er ved at sætte strenge på min guitar.
Men når strammer strengene, glider knuderne op i bunden (se billede).
Jeg aner ikke, hvordan jeg kan binde en ordentlig knude eller om det er guitaren, der er noget galt med.
Er jeg bare en kæmpe n00b (dét skal I ikke svare på!), eller hvad er der galt?
http://peecee.dk/upload/view/286744
Prøv at føre strengen den anden vej gennem hullet. I stedet for en standard knude med ekstra vindinger på, skal du lave det jeg ville kalde et tømmerstik med færre vindinger på.
Hvis du ikke gider sætter dig ind i hvad det betyder, så kig på billederne her: http://www.derek-hasted.co.uk/faqs/restring/
Prøv at føre strengen den anden vej gennem hullet. I stedet for en standard knude med ekstra vindinger på, skal du lave det jeg ville kalde et tømmerstik med færre vindinger på.
Hvis du ikke gider sætter dig ind i hvad det betyder, så kig på billederne her: http://www.derek-hasted.co.uk/faqs/restring/
myplacedk (10873) skrev:#10871
Tak. Jeg vender lige tilbage med resultatet, hvis det har interesse.
Systran (10874) skrev:myplacedk (10873) skrev:#10871
Er der patter: nej
Er der fisse: nej
Er det sjovt: nej
Er det utroligt: nej
Er det interessant: nej
Desværre, du bestod ikke..
LinguaIgnota (10865) skrev:Nu kunne jeg så ikke lige se profilen på min iPhone - men ehm, hvad har han gjort Failfarve?
Han begyndte at blive personlig i en debat på Fjæsen, og så tænkte jeg, at jeg hellere må få artelleriet i stillingen, inden han begynder at gøre noget, han senere vil fortryde.
MiniatureZeus (10875) skrev:Systran (10874) skrev:myplacedk (10873) skrev:#10871
Er der patter: nej
Er der fisse: nej
Er det sjovt: nej
Er det utroligt: nej
Er det interessant: nej
Desværre, du bestod ikke..
Men, men... :(
Edit: Fuck dig, MZ. Det virker indtil videre.
Jeg mener faktisk, at det netop var myplacedk, der gerne ville have respons på, om råd og vejledning virkede.
Og hvis det ikke gjorde, var jeg jo nødt til at belemre jer med endnu et tudeindlæg. Tak for jeres tålmodighed. :)
Set på Twitter
Okay, men øh .. hvordan? :(
Please spread the word. We at #Egypt are being banned from all online and mobile presence! Help!
Okay, men øh .. hvordan? :(
Kris (10881) skrev:Er det ikke bare det der fis Anomynous har lavet?
Ikke just. Hele landet er offline forud for massedemonstrationerne idag (aka. nu). Frygten er at regimet vil slagte demonstranterne under blackoutet, så internationale medier ikke får nys om det.
Anders Feder (10882) skrev:Ikke just. Hele landet er offline forud for massedemonstrationerne idag (aka. nu). Frygten er at regimet vil slagte demonstranterne under blackoutet, så internationale medier ikke får nys om det.
Og så indbyggerne selv ikke kan organisere demonstrationer og andre begivenheder, som nærmest udelukkende foregår via de sociale medier og via deres mobilnet.
På reddit læste jeg at de havde primært brugt fjæsbog til at organisere sig. Folk kan hjælpe med awareness og - lidt mere konkret - proxier.
markjensen (10884) skrev:På reddit læste jeg at de havde primært brugt fjæsbog til at organisere sig. Folk kan hjælpe med awareness og - lidt mere konkret - proxier.
Virker bare lidt fesent: Okay, din mor er lige blevet skudt i nakken? Her, brug min proxy mens jeg spiser ostepops. Nå, du har slet ikke internetforbindelse? Mmh okay, men det er jo tanken der tæller, ik'? ... :'(
Point taken, men stadig, jo flere folk der taler om det, jo mere fokus bliver der sat på det, og det er vel derfor de i første omgang skrev om det på diverse sider.
Ostepops er klamme btw.
Ostepops er klamme btw.
Nå, havde ikke set at de havde lukket internettet helt. Ja, så virker en proxy næppe. Men ostepops derimod!
Mark "Graver" Jensen:
Findes der et alternativ/rip-off til Motherload?
Jeg synes spillet er ret fedt, men den har nogle seriøse bugs. Så som at ens gravemaskine kiler sig fast mellem to felter og jordfelter der bare dukker midt i det hele, som ikke kan graves væk, men forsvinder når man forlader området.
Jeg synes spillet er ret fedt, men den har nogle seriøse bugs. Så som at ens gravemaskine kiler sig fast mellem to felter og jordfelter der bare dukker midt i det hele, som ikke kan graves væk, men forsvinder når man forlader området.
Er der nogen der ved om det er muligt at oprette en VPN forbindelse via Boxee, fot at tilgå at man ikke er i Danmark men i USA. Grunden til jeg vil gøre det, er fordi der engrstis applikation der hedder vudu hvor man kan streame 1080P materiale.
En side jeg har fundet der hedder www.supervpn.net, gør faktisk det jeg taler om
Men er det lovligt?
En side jeg har fundet der hedder www.supervpn.net, gør faktisk det jeg taler om
Men er det lovligt?
goodvibes111 (10890) skrev:Er der nogen der ved om det er muligt at oprette en VPN forbindelse via Boxee, fot at tilgå at man ikke er i Danmark men i USA. Grunden til jeg vil gøre det, er fordi der engrstis applikation der hedder vudu hvor man kan streame 1080P materiale.
Men er det lovligt?
Hvis du har en router der understøtter vlans så kan du sætte VPN op på et vlan som kun at boxee kan til gå..
Dreadnought (10888) skrev:Mark "Graver" Jensen:
Kigget på Boulder Dash og Dig Dug?
goodvibes111 (10890) skrev:En side jeg har fundet der hedder www.supervpn.net, gør faktisk det jeg taler om
Men er det lovligt?
Jeg bruger Hide My Ass' Pro VPN, de har servere i 21 forskellige lande, hvor man så bare selv vælger, hver gang man connecter.
De understøtter både OpenVPN og PPTP.
Bllets (10893) skrev:Kigget på Boulder Dash og Dig Dug?
De er ikke helt det samme. Motherload er jo en anelse med komplekst.
Der findes noget lignende på Apples app store:
http://itunes.apple.com/us/app/i-dig-it/id31486429...
Der findes noget lignende på Apples app store:
http://itunes.apple.com/us/app/i-dig-it/id31486429...
#96 Det er jo en tro kopi. Cool, men jeg er stadig en af de få fornuftige uden en iFon.
#98 Jeg går ud fra at goldium versionen benytter den samme spilmotor, det er vist kun load/save-funktionen man låser op for. Så jeg ser ingen grund til at smide penge efter Goldium, når den formentlig er plaget af de samme bugs.
Dreadnought (10899) skrev:#98 Jeg går ud fra at goldium versionen benytter den samme spilmotor, det er vist kun load/save-funktionen man låser op for. Så jeg ser ingen grund til at smide penge efter Goldium, når den formentlig er plaget af de samme bugs.
Der er også nogle ekstra opgraderinger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.