mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Vi.. Øhm... nogen jeg kendte, lavede metalskiver så de var samme størrelse og form som en tyver, og brugte dem i cola-automaterne på skolen... Altså indtil vi de opdagede at man kunne komme ind i servicemode på maskinerne og ændre prisen til 1 krone..
vandfarve (10404) skrev:Sodavandsmaskiner og HTX. Kilden til alt ondt.
Har fået sådan en til at flytte sig med 30 grader..
Hvis det ikke var for slik automaten, så havde den sikkert ligget ned.
*En pige der dared mig til at give den et ordentligt skub med skulderen - med tilløb - så hun kunne få sin "ting" der sad fast..
Pointen er at jeg kan vouche for vandfarvens udsag, for det sidste encounter jeg havde gjorde ondt.
MiniatureZeus (10402) skrev:Vi.. Øhm... nogen jeg kendte, lavede metalskiver så de var samme størrelse og form som en tyver, og brugte dem i cola-automaterne på skolen... Altså indtilvide opdagede at man kunne komme ind i servicemode på maskinerne og ændre prisen til 1 krone..
Hvordan lavede de så disse metalskiver? :>
Bllets (10406) skrev:Hvordan lavede de så disse metalskiver? :>
Jernstænger kan fås i den perfekte diameter.
Kombineret med en CNC-afkorter, kan det give en pæn timeløn.
Bllets (10406) skrev:Hvordan lavede de så disse metalskiver? :>
Der er visse fordele ved at gå på HTX, blandt andet at man går sammen med en masse smede, som har fri adgang til diverse maskiner!
Hvordan fanden laver man en ordenlig facebook gruppe med væg, information osv.
Jeg har tidligere lavet nogle, men jeg har åbenbart glemt hvordan man gør! Nu når jeg trykker på opret gruppe, bliver det sådan en lille fesen og total ubrugelig gruppe, hvor man ikke engang kan skrive hvad gruppen handler om...
Tænk at jeg virkelig er for dum til at bruge facebook :|
Jeg har tidligere lavet nogle, men jeg har åbenbart glemt hvordan man gør! Nu når jeg trykker på opret gruppe, bliver det sådan en lille fesen og total ubrugelig gruppe, hvor man ikke engang kan skrive hvad gruppen handler om...
Captain Awesome (10409) skrev:Hvordan fanden laver man en ordenlig facebook gruppe med væg, information osv.
Du kan vidst nok først udfylde de der ting, efter gruppen er oprettet..
Jeg opretter med garanti det forkerte, har lavet en event i stedet for. Facebook må have ændret det siden sidste gang jeg oprettede en gruppe.
Så det der page er åbenbart hvordan de gamle grupper så ud? Og dem skal man lave ved at logge af facebook... Jeg tror at jeg er med nu :D
Jeg opretter med garanti det forkerte, har lavet en event i stedet for. Facebook må have ændret det siden sidste gang jeg oprettede en gruppe.
Så det der page er åbenbart hvordan de gamle grupper så ud? Og dem skal man lave ved at logge af facebook... Jeg tror at jeg er med nu :D
Formentlig ikke. Satellitter som er beregnet til at sende signal til Danmark, er justeret til at ramme så lidt ved siden af som muligt.
Tag fx. BBC, som kun skal kunne ses i UK. Med en ekstra stor parabol kan det lade sig gøre at fange signalet på Jylland (især Vestjylland), men i København skulle det være noget nær umuligt.
Hvis du bogstaveligt talt mener "den anden side af jorden", så kan du i hvert fald ikke fange et satellit-signal, som er til Danmark. Der er en hel planet i vejen, og et træ kan være nok til at blokere signalet.
Det eneste håb er, at en satellit er beregnet til at sende dansk TV til det sted du her, eller i det mindste nabolandet. Eller selvfølgelig at få sine TV-udsendelser via et andet medie.
Formentlig ikke. Satellitter som er beregnet til at sende signal til Danmark, er justeret til at ramme så lidt ved siden af som muligt.
Tag fx. BBC, som kun skal kunne ses i UK. Med en ekstra stor parabol kan det lade sig gøre at fange signalet på Jylland (især Vestjylland), men i København skulle det være noget nær umuligt.
Hvis du bogstaveligt talt mener "den anden side af jorden", så kan du i hvert fald ikke fange et satellit-signal, som er til Danmark. Der er en hel planet i vejen, og et træ kan være nok til at blokere signalet.
Det eneste håb er, at en satellit er beregnet til at sende dansk TV til det sted du her, eller i det mindste nabolandet. Eller selvfølgelig at få sine TV-udsendelser via et andet medie.
fjols (10418) skrev:Mange tak for svaret.
I første omgang tænker jeg mest på de arabiske emirater, men jeg faldt lige over sputnik, hvor det ser ud til man kan se danske nyheder osv. Kunne bare være fedt at have det direkte på tv'et.
altså dr er jo stadigvæk gratis right? Så lidt kan du da følge med. Ellers har flere af kanalerne efterhånden live streaming af en eller anden art.
OxxY (10419) skrev:fjols (10418) skrev:Mange tak for svaret.
I første omgang tænker jeg mest på de arabiske emirater, men jeg faldt lige over sputnik, hvor det ser ud til man kan se danske nyheder osv. Kunne bare være fedt at have det direkte på tv'et.
altså dr er jo stadigvæk gratis right? Så lidt kan du da følge med. Ellers har flere af kanalerne efterhånden live streaming af en eller anden art.
Du kan vidst ikke se DR med en udenlandsk IP-adresse.. Hvilket dog ikke er så stor en hindring..
Sputnik er også blokeret for udenlandske IP'er - det samme vil jeg næsten også garantere at yousee.tv er.
Tænk på hvad det koster at købe et program hjem til 5 millioner kontra 6 milliarder seere.
Man kan se hvor meget de enkelte satelitter dækker og hvor stor en parabolskål man behøver her. Hvis det er dansk tv man går efter er det thor og sirius man skal kigge på.
Tænk på hvad det koster at købe et program hjem til 5 millioner kontra 6 milliarder seere.
Man kan se hvor meget de enkelte satelitter dækker og hvor stor en parabolskål man behøver her. Hvis det er dansk tv man går efter er det thor og sirius man skal kigge på.
#..25:
Har du prøvet at skrive til dem og spurgt?
Langt størstedelen af de gange jeg har spurgt om det (og det både med bøger, tøj og store køkkenmaskiner), har de indvilliget i at sende til Danmark..
Bare husk at skrive at det er i EU, som mange englændere åbenbart ikke ved. (har tit bare spurgt om de sender til danmark, hvor til de så har svaret at de kun kan sende til inden for EU..)
Har du prøvet at skrive til dem og spurgt?
Langt størstedelen af de gange jeg har spurgt om det (og det både med bøger, tøj og store køkkenmaskiner), har de indvilliget i at sende til Danmark..
Bare husk at skrive at det er i EU, som mange englændere åbenbart ikke ved. (har tit bare spurgt om de sender til danmark, hvor til de så har svaret at de kun kan sende til inden for EU..)
SlettetBruger (10424) skrev:Nogen der nogensinde har spottet en pæn stueantenne?
Du kan blandt andet få dem forklædt som billedramme, så de ikke burde springe så meget i øjnene.
Personligt har jeg sat min antenne oppe under taget og brugt de eksisterende antenneudtag i huset.
Har haft gentagne crashes i spil og et par BSOD med nvlddmkm.sys fejl. Har opdateret nvidiadriveren til den nyeste, systemgendannet osv., men problemet er der stadig. Nu ser min skærm endda sådan ud:
http://peecee.dk/upload/view/283010
Nogle gange er streger/linjerne gule, og de varierer i antal og størrelse.
Er mit grafikkort dødt?
http://peecee.dk/upload/view/283010
Nogle gange er streger/linjerne gule, og de varierer i antal og størrelse.
Er mit grafikkort dødt?
LinguaIgnota (10428) skrev:Er der nogen forskel på denne her og denne her?
Henholdsvis
CECH-2501B Region USA
CECH-2503B Region UK/Irland
http://en.wikipedia.org/wiki/PlayStation_3_hardwar...
Dreadnought (10434) skrev:Henholdsvis
CECH-2501B Region USA
CECH-2503B Region UK/Irland
http://en.wikipedia.org/wiki/PlayStation_3_hardwar...
Jeg magter ikke at dechifrere den sikkert udmærkede og fyldestgørende information på Wikipedia - såeh: Har det nogen betydning for mig? UK er, så vidt jeg husker, region 2, når vi taler om DVD, men det der Blåstråle-gejl har jeg ingen forstand på. Ka' jeg gå i Fooona og købe en Blåstråle-film og se den på begge dele eller hva'ba?
Ja
forskellen er Strømstikket. UK har en underlig klods af et strømstik
Ja
Ja
Ja
Ja
Ja
Ja
Ja
Ja
Ja
Ja
Ja
Ja
Ja
Ja
Ja
Ja
Ja
Ja
Ja
Ja
Ja
Ja
Ja
Ja
Ja
Ja
Ja
Ja
Ja
Ja
Ja
Ja
Ja
Ja
...Halp
har fundet en antenne og sluttet den til mit tv. Men Lyd over HDMI1.4 lagger :S hver 1,5-2 sekund er der ingen lyd.
Slår jeg Aquos link Fra ( så sender den lyd ud af både HDMI og TV ) så kan jeg hører at lyden fra tv'et ikke har dette drop out.
Det er kun når det kører over mit anlæg.
Sharp LE820E
Onkyo TX-SR308
med mit lorte net har jeg ikke mulighed for at udnytte min google-fu. Det går alt for sløvt ^^
har fundet en antenne og sluttet den til mit tv. Men Lyd over HDMI1.4 lagger :S hver 1,5-2 sekund er der ingen lyd.
Slår jeg Aquos link Fra ( så sender den lyd ud af både HDMI og TV ) så kan jeg hører at lyden fra tv'et ikke har dette drop out.
Sharp LE820E
Onkyo TX-SR308
med mit lorte net har jeg ikke mulighed for at udnytte min google-fu. Det går alt for sløvt ^^
Mark Checkout:
Why the fuck kan jeg ikke få Google Checkout til at virke på min Android 2.2 mobil?
Jeg har i mit ansigts fodsved fået opgraderet min mail, som er hosted hos Google Apps, så den nu understøtter Checkout. Og jeg kan logge ind med den mail hos checkout, og alt ser fint ud. Men hvis jeg prøver at købe noget på Marked, så siger den:
"Ingen af kontiene på din telefon understøttes af Google Checkout. Tilføj en ny konto."
Ok godt så. Man guides videre og hvis jeg indtaster mit brugerlogin til Checkout fortæller den mig dette:
"Der findes allerede en [email protected] på denne telefon"
Ja gu fanden gør der da det. Den bruger jeg jo med gmail på telefonen. Og det eneste jeg kan er at trykke 'Tilbage'.
WHAT THE BEEF!!! Man bliver jo næsten arrig over det pjat.
Why the fuck kan jeg ikke få Google Checkout til at virke på min Android 2.2 mobil?
Jeg har i mit ansigts fodsved fået opgraderet min mail, som er hosted hos Google Apps, så den nu understøtter Checkout. Og jeg kan logge ind med den mail hos checkout, og alt ser fint ud. Men hvis jeg prøver at købe noget på Marked, så siger den:
"Ingen af kontiene på din telefon understøttes af Google Checkout. Tilføj en ny konto."
Ok godt så. Man guides videre og hvis jeg indtaster mit brugerlogin til Checkout fortæller den mig dette:
"Der findes allerede en [email protected] på denne telefon"
Ja gu fanden gør der da det. Den bruger jeg jo med gmail på telefonen. Og det eneste jeg kan er at trykke 'Tilbage'.
WHAT THE BEEF!!! Man bliver jo næsten arrig over det pjat.
LinguaIgnota (10435) skrev:
Jeg magter ikke at dechifrere den sikkert udmærkede og fyldestgørende information på Wikipedia - såeh: Har det nogen betydning for mig? UK er, så vidt jeg husker, region 2, når vi taler om DVD, men det der Blåstråle-gejl har jeg ingen forstand på. Ka' jeg gå i Fooona og købe en Blåstråle-film og se den på begge dele eller hva'ba?
Som de andre skriver så er den eneste forskel strømstikket. PS3'en er regionsfri og kan spille dvd'er, bluray og spil fra alle verdens lande. Hvilket er ret smart fordi nogle spil og film udkommer helt op til 4 måneder tidligere i andre regioner - det eneste du skal være opmærksom på er hvorvidt sproget er som du ønsker, f.eks. i forbindelse med køb af spil og film fra Asien.
SlettetBruger (10440) skrev:...Halp
Sharp LE820E
Onkyo TX-SR308
prøv at opdatere firmware på begge produkter, ellers skift kablet.
Glemte at tilføje jeg ikke har noget net, og at jeg ikke kan downloade filer igennem min 64k telefon forbindelse :D
Prøver at finde nogen opdateringer på work
Prøver at finde nogen opdateringer på work
Mark Jensen sniffer superlim:
Hvorfor er teflonbelægninger stadig våde, når alt andet er tørt i opvaskemaskinen?
Hvorfor er teflonbelægninger stadig våde, når alt andet er tørt i opvaskemaskinen?
Ja, http://dl.dropbox.com/u/5861771/Swype_1.60.36.8214... det er en gammel version, men det er den eneste jeg har kunne finde med dansk ordbog...
Ja, http://dl.dropbox.com/u/5861771/Swype_1.60.36.8214... det er en gammel version, men det er den eneste jeg har kunne finde med dansk ordbog...
Nogle dyr har naturligt forekommende frostvæske i sig, så de kan sagtens overvintre nedfrossen. Typiske dyr er amfibiedyr og nogle fisk.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.