mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
XorpiZ (9801) skrev:Altid til tjeneste. Kan jeg ødelægge aftenen for en medbruger her på newz.dk, så er jeg der med det samme!
Min plan er at forberede så meget så muligt af opgaven i morgen tidlig og ellers bare tørre den af på min chef.
Hvis jeg selv skal sige det (og det skal jeg, siden min kollega næppe læser Newz.dk), så er jeg rimelig uundværlig til det møde, så jeg er helt sikkert "tvunget" til at møde op.
Det gør mig dog ikke det store, da jeg langt hellere vil tale om deres nye hjemmeside og spise croissanter end at lave den evaluering, som jeg burde. Smukt.
Sne Skovlsen:
Where the fuck kan jeg købe en sneskovl i trekantsområdet efter kl. 17?
Lem&Dix aner ikke hvornår de får flere hjem. Og Silvan får først nogen hjem enten d. 3 eller d. 7.
Where the fuck kan jeg købe en sneskovl i trekantsområdet efter kl. 17?
Lem&Dix aner ikke hvornår de får flere hjem. Og Silvan får først nogen hjem enten d. 3 eller d. 7.
vandfarve (9802) skrev:Min plan er at forberede så meget så muligt af opgaven i morgen tidlig og ellers bare tørre den af på min chef.
Det hele endte lykkeligt.
Jeg mødte ind kl. 8.20, hvilket er tidligt i min verden, fik skudt opgaven af kl. 10.30 efter tre kvarters farvel-til-Anne-og-Morten-morgenmad og spænede efterfølgende til mødet, der startede samtidigt.
Her blev jeg rost til skyerne af vores partner, og inden jeg gik hjem, fik jeg lige skudt et par af de andre konsulenter ned, fordi der ikke var statistisk hold i det, som de skrev i en PR-meddelelse.
Alt i alt en god dag.
Men du kommer jo ikke, siden det bliver afholdt i januar.zin (9815) skrev:#9814: Jeg tager min til Newz.dk Winter LAN i Kolding. :-P
m-m-m-men hvorfor så sådan en teaser?
http://twitter.com/#!/newzdk/status/98944917081948...
http://twitter.com/#!/newzdk/status/98944917081948...
Tak for svaret.
Jeg sad og var midt i et orgie af hjemmelavede kærnemælkshorn, mens jeg skrev.
Nu, hvor jeg har jeres opmærksomhed:
Kan jeg få en sang overført til min computer, hvis jeg har købt den på iTunes på iPhone?
Daniel-Dane (9825) skrev:FINGRE?! Jeg mener: KAGE?!
Do share.
Jeg sad og var midt i et orgie af hjemmelavede kærnemælkshorn, mens jeg skrev.
Nu, hvor jeg har jeres opmærksomhed:
Kan jeg få en sang overført til min computer, hvis jeg har købt den på iTunes på iPhone?
Systran (9826) skrev:Nu, hvor jeg har jeres opmærksomhed:
Det gør den da automatisk, når du smider iBatmobilen til din computer, forstås, den vil blive overført til iTunes på computeren.
Hvorfor er snerydningen så dyrt?
Så lige tv avisen, og de har efterhånden snakket om hvor dyrt det er at ryde sne og at mange kommuner ikke har råd, i mange dage.
Hvorfor er det så dyrt at ryde sne?
Er det ikke bare nogle offentligt ansatte der bliver sat til noget andet + måske et nat tillæg?
Så lige tv avisen, og de har efterhånden snakket om hvor dyrt det er at ryde sne og at mange kommuner ikke har råd, i mange dage.
Hvorfor er det så dyrt at ryde sne?
Er det ikke bare nogle offentligt ansatte der bliver sat til noget andet + måske et nat tillæg?
coday (9828) skrev:Hvorfor er snerydningen så dyrt?
Fordi vognmændende tjener styrtende på det.
Har en kammerat der kører sneplov og han siger at man nemt kan tjene 30.000 på en weekend.
Så vidt jeg har forstået har de i et forsøg på at spare anslået antallet af dage hvor der skal ryddes sne urealistisk lavt og det er derfor at pengene allerede er brugt op.
Tror det tildels er offentlige ansatte men visse kommuner har også aftaler om vognmænd til det.
Så vidt jeg har forstået har de i et forsøg på at spare anslået antallet af dage hvor der skal ryddes sne urealistisk lavt og det er derfor at pengene allerede er brugt op.
Tror det tildels er offentlige ansatte men visse kommuner har også aftaler om vognmænd til det.
Det er i meget sjældne tilfælde at det er offentligt ansatte der kører sneplov. De kører oftest rundt med en traktor og rydder inde i byer osv.
Det er næsten kun vognmænd der kører og rydder vejene.
Det er i meget sjældne tilfælde at det er offentligt ansatte der kører sneplov. De kører oftest rundt med en traktor og rydder inde i byer osv.
Det er næsten kun vognmænd der kører og rydder vejene.
Stadig er det korrekt at mange kommuner afsætter alt for få penge til snerydning i budgettet.
+ at sne-budgettet går fra januar til januar, så mange kommuner havde brugt budgettet for i år allerede i foråret.
Og hvad koster det ikke når fx Kerteminde Kommune ikke har nogen aftalt pris på snerydningen, fordi det ligger udover budgettet? Tror vognmændene i den situation tager sig okay betalt... På den anden side tjener mange vognmænd ikke meget ved siden af snerydningen.
Har selv ryddet sne for kommunen, det var dog på traktor^^
Stadig er det korrekt at mange kommuner afsætter alt for få penge til snerydning i budgettet.
+ at sne-budgettet går fra januar til januar, så mange kommuner havde brugt budgettet for i år allerede i foråret.
Og hvad koster det ikke når fx Kerteminde Kommune ikke har nogen aftalt pris på snerydningen, fordi det ligger udover budgettet? Tror vognmændene i den situation tager sig okay betalt... På den anden side tjener mange vognmænd ikke meget ved siden af snerydningen.
Har selv ryddet sne for kommunen, det var dog på traktor^^
vandfarve (9827) skrev:Systran (9826) skrev:Nu, hvor jeg har jeres opmærksomhed:
Det gør den da automatisk, når du smider iBatmobilen til din computer, forstås, den vil blive overført til iTunes på computeren.
Og hvis den ikke gør?
Det skal lige siges, at jeg ikke har valgt at synkronisere musikken automatisk, da jeg har lidt for meget musik i iTunes ift. hvad der er plads til på iPhonen.
Er der en måde, jeg kan undgå at synkronisere hele lortet og stadig grabbe mine købte sange? For hvis ikke, er det slut med at købe musik på min iPhone...
Systran (9834) skrev:Og hvis den ikke gør?
Det skal lige siges, at jeg ikke har valgt at synkronisere musikken automatisk, da jeg har lidt for meget musik i iTunes ift. hvad der er plads til på iPhonen.
Er der en måde, jeg kan undgå at synkronisere hele lortet og stadig grabbe mine købte sange? For hvis ikke, er det slut med at købe musik på min iPhone...
Jeg har også en iPhone, som ikke har plads til al min musik. Per default overfører iPhone'n al musik, som kun ligger på den, til iTunes, mens jeg aktivt skal vælge at smide over musik på den.
Jeg kan derfor ikke se, at det skulle være et problem? :)
Jeg citerer fra boksen, der popper op, når jeg vælger at synkronisere musik:
Det lyder ikke som noget, jeg gider give mig i kast med.
Er du sikker på, at du vil synkronisere musik? Alt indhold på iPhone "gayPhone" erstattes med sange og spillelister fra dit iTunes-bibliotek.
Det lyder ikke som noget, jeg gider give mig i kast med.
Plug din iPhone i, vælg "Arkiv" -> "Overfør køb fra NavnetpådiniPhone". Hvis du af en aller anden grund skulle bruge Windows, så må du selv lige lede i menuerne - det er der et eller andet sted.
Og ja, mit OS er på dansk, fuckers. Jeg kan ikke alt det der udenlandsk noget.
En af mine venners bil, vil ikke slukke lygterne.
Vi har prøvet en del, og de vil bare ikke slukke. Det drejer sig om en Honda Civic - hvis man slukker bilen, bliver forlygterne ved med at lyse.
Det endte med at vi tog pillede batteriet fra.
Nogen anelse om hvad der kan være galt?!
Vi har prøvet en del, og de vil bare ikke slukke. Det drejer sig om en Honda Civic - hvis man slukker bilen, bliver forlygterne ved med at lyse.
Det endte med at vi tog pillede batteriet fra.
Nogen anelse om hvad der kan være galt?!
Hånter (9838) skrev:Nogen anelse om hvad der kan være galt?!
Enten et relæ eller en kontakt (omskifter) der har sat sig.
Prøv at banke let på de forskellige relæer med bagenden af en skruetrækker og se om de ikke slukker.
Når/hvis de gør, vil jeg kraftigt anbefale at man skifter relæet, da det meget hurtigt vil sætte sig igen.
Snepotter:
Hvor gemmer alle de trehjulede fartøjer sig henne på bøhlandet?
Alle de små veje har jo kun tre hjulspor.
Hvor gemmer alle de trehjulede fartøjer sig henne på bøhlandet?
Alle de små veje har jo kun tre hjulspor.
LinguaIgnota (9837) skrev:Plug din iPhone i, vælg "Arkiv" -> "Overfør køb fra NavnetpådiniPhone". Hvis du af en aller anden grund skulle bruge Windows, så må du selv lige lede i menuerne - det er der et eller andet sted.
Det virkede. Tak!
markjensen (9847) skrev:markjensen
Football Manager 2011 hos Elgiganten
Er det på dansk?
Det ved jeg ikke, men det fungerer også på Mac.
Er det svar nok?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.