Newz.dk abonnement

Slip for reklamerne på newz.dk ved at oprette en bruger og tegne et abonnement.

Things that make you go hmm -leg

Gå til bund
Gravatar

#25101 CBM 13. jul. 2017 09:30

http://jyllands-posten.dk/international/usa/ECE972...

»Hvis Hillary havde vundet, ville vores militær være decimeret, vores energi ville være langt dyrere - og det er noget af det, Putin ikke kan lide ved mig. Så hvorfor skulle han ville foretrække mig? Fra dag et har jeg villet have et stærkere militær, og det gider han ikke at se,« forklarer præsidenten i tv-interviewet.

det lyder som alternative fakta :-)
det virker som om han graver sig selv dybere og dybere ned i det "røde" hul :-)

"Han uddyber, at han i øvrigt under valgkampen har talt for tiltag, der skulle bane vej for lavere energipriser og dermed skabe større energieksport for USA, hvorimod Hillary Clinton talte for mere grøn energi - hvilket ifølge Trump ville have modsatte effekt for Rusland."

sludder i mine ører ihvertfald :-)

»Der er meget af det, jeg gør, som er det nøjagtigt modsatte af, hvad han vil have,« siger præsidenten, der dog i samme ombæring understreger, at han og Putin kommer »meget, meget godt ud af det med hinanden.«

smokescreen? :-)

http://jyllands-posten.dk/debat/leder/ECE9720838/k...

hmm... kina er altså nøjagtig som de altid har været når det kommer til stykket
Redigeret
#ComeToTheDuckSide www.duckduckgo.com, BB Priv because REAL QWERTY is a privilege
Gravatar

#25102 freesoft 13. jul. 2017 10:00

PHP-Ekspert Thoroughbreed (25096) skrev:
Uden at reklamere for meget så synes jeg at 99 kr/mdr for følgende er rimelig godt givet ud, og de telemarketing folk der har ringet til mig, har altid givet mig ret i at de ikke kunne matche prisen.

Hvor længe skal man være kunde for at få den pris?
Så vidt jeg kan se er det billigste 149,- :) Eller 199,- hvis Office 365 skal med.
We're the Federal Government. We record everything.
Gravatar

#25103 PHP-Ekspert Thoroughbreed 13. jul. 2017 10:42

freesoft (25102) skrev:
Uden at reklamere for meget så synes jeg at 99 kr/mdr for følgende er rimelig godt givet ud, og de telemarketing folk der har ringet til mig, har altid givet mig ret i at de ikke kunne matche prisen.

Så vidt jeg kan se er det billigste 149,- :) Eller 199,- hvis Office 365 skal med.

Jeg har været der i en 9-10 år vil jeg tro. Jeg brokkede mig egentligt bare over at de kun havde gratis roaming med i deres familie abonnementer (det er snart to år siden) - og efter at havde diskuteret lidt frem og tilbage, fik fruen og jeg samme pris som havde man valgt familie abonnement med 4 medlemmer i familien.
Doner til Kræftens Bekæmpels i forbindelse med JJ's for tidlige afsked: https://www.betternow.org/dk/jjnewzdk
Gravatar

#25104 PHP-Ekspert Thoroughbreed 13. jul. 2017 10:42

freesoft (25102) skrev:

Jeg har været der i en 9-10 år vil jeg tro. Jeg brokkede mig egentligt bare over at de kun havde gratis roaming med i deres familie abonnementer (det er snart to år siden) - og efter at havde diskuteret lidt frem og tilbage, fik fruen og jeg samme pris som havde man valgt familie abonnement med 4 medlemmer i familien.

- edit -

Men når en pris på en bil ved forhandleren er 470.000 kr, så går man jo heller ikke bare ind og siger "På beløbet" - man prøver jo selvfølgelig at presse prisen ned :)
Doner til Kræftens Bekæmpels i forbindelse med JJ's for tidlige afsked: https://www.betternow.org/dk/jjnewzdk
Gravatar

#25105 freesoft 14. jul. 2017 22:22

Lækkert nok. Det får man sikkert ikke lige som ny kunde så, men kan da være et forsøg værd :-)

Jeg har også en lidt bedre pris ved Telmore end den på forsiden, selvom den fik 20,- mere her med EU roaming.

Rigtigt, man er vel fra Jylland ;-)
We're the Federal Government. We record everything.
Gravatar

#25106 PHP-Ekspert Thoroughbreed 15. jul. 2017 09:30

Helt rigtigt! En jyde betaler aldrig fuld pris :D
Har sågar fået 20% rabat i en Fona der havde 50% pga ophørsudsalg.
Gravatar

#25107 CBM 15. jul. 2017 09:41

Jeg skal vist have lært kunsten at 'prutte om prisen' :-)

Det er stadig lidt for 'luftigt' for mig :-)
#ComeToTheDuckSide www.duckduckgo.com, BB Priv because REAL QWERTY is a privilege
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login