mboost-dp1

Things that make you go hmm -leg

Gå til bund
Gravatar #19301 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
30. jul. 2013 15:00
@ Clauzii

Tråden er jo ikke lukket endnu :P

Ålså, ny side. Yay.
Gravatar #19302 - Clauzii
30. jul. 2013 15:40
Du har da så ganske ret!

/: Reboot Brain......
/: Completed!
Gravatar #19303 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
30. jul. 2013 15:56
Clauzii (19302) skrev:
Du har da så ganske ret!

http://static.comicvine.com/uploads/original/12/12...

Det har jeg li'som altid.
Gravatar #19304 - csstener(^,^)
30. jul. 2013 16:16
hvad lavede du så langt tilbage?
Gravatar #19305 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
30. jul. 2013 18:09
csstener (19304) skrev:
hvad lavede du så langt tilbage?

Mit bud er, at han havde fulgt et link fra KYNZ, hvor der står at du vil programmere ^_^
Gravatar #19306 - Clauzii
30. jul. 2013 18:31
Ganske som #19305 skriver, jeg var logget ind på KYNZ, for at kigge lidt rundt. Og for at se hvordan man bygger sider op/tilføjer ting. Og landede ind på Link 4 på cssteners side, der handler om Forsaken og Descent, som er to spil jeg engang spillede forholdsvist meget. Dog var mit foretrukne Terminal Velocity.

Da der stod 2011 som årstal, gik jeg i selvsving :P

-

Jeg har iøvrigt (for nyligt) prøvet at køre Forsaken på et Radeon 9600Pro på en Athlon XP2400+/W98. Det går så stærkt, at jeg vil påstå man ikke når at skyde 3 gange før man bliver klasket. Uanset sværhedsgrad og grafikopsætning :)

--

Spot on.

/newz, nu med NSA.
Gravatar #19307 - csstener(^,^)
30. jul. 2013 18:52
wut

­

­

­

har aldrig haft noget med WoW og gøre og vil heller ikke have det.
Gravatar #19308 - Chewy
30. jul. 2013 19:42
Hvor kommer WoW fra?
Gravatar #19309 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
31. jul. 2013 01:29

Blizzard, Warcraft genren.
Gravatar #19310 - csstener(^,^)
31. jul. 2013 04:05
søgte på "Forsaken" på google og det eneste der var de første 5 sider var noget WoW stuff
Gravatar #19312 - Clauzii
31. jul. 2013 09:17
csstener (19307) skrev:
wut

har aldrig haft noget med WoW og gøre og vil heller ikke have det.

Sagde ikke at DU skrev noget om Forsaken, men linket er fra din kynz-side:

http://newz.dk/forum/tagwall/traaden-til-dumme-spo...

Post 30 og 31 er Forsaken-relateret ;)

Forsaken
Gravatar #19313 - Manofsciencemanoffaith
31. jul. 2013 09:20
Religion

Just say no, kids.
Gravatar #19314 - Chewy
31. jul. 2013 14:02
Gravatar #19315 - Clauzii
1. aug. 2013 15:21
Gravatar #19316 - bbb2020
2. aug. 2013 19:45
Clauzii (19315) skrev:
Youre Welcome :)

That link made me go hmm.
I get a "Oops! The page you requested is not available." from my D-Link router the first time I tryed it. The second time it gave me the routers Lock-in page.
Gravatar #19317 - Clauzii
2. aug. 2013 19:45
Virker fint her.
Gravatar #19319 - csstener(^,^)
4. aug. 2013 15:21
:-/ https://dl.dropboxusercontent.com/u/17458891/scree... hver gang steam genstarter så skal jeg til at hente cs:go igen :-(
Gravatar #19320 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
4. aug. 2013 15:38

Du har sikkert prøvet at snyde..!
Gravatar #19321 - csstener(^,^)
4. aug. 2013 16:18
Thoroughbreed (19320) skrev:

Du har sikkert prøvet at snyde..!

nej da er slet ikke VAC2 banned......men det har ikke noget at gøre med at jeg sider og laver maps i den medfølgende SDK....
Gravatar #19322 - Slettet Bruger [1760462138]
5. aug. 2013 09:15
Gravatar #19323 - Jakob Jakobsen
5. aug. 2013 09:20

Darwin works in mysterious ways.
Gravatar #19325 - XorpiZ
5. aug. 2013 11:26
https://www.facebook.com/henrik.jensen.353

Er det hvem jeg tror det er?
Gravatar #19327 - Jakob Jakobsen
5. aug. 2013 11:58
XorpiZ (19325) skrev:
https://www.facebook.com/henrik.jensen.353

Er det hvem jeg tror det er?

Der findes vist ingen andre der kan fremføre den snude.

Ahh... det er sådan man ser ud, når man opdager en ryger på perronen.
Gravatar #19328 - XorpiZ
5. aug. 2013 12:04
http://newz.dk/facebook-arbejdsgivere-skal-ikke-bede-om-din-facebook-kode#13 skrev:
De kan spørge om en kode...og få der svar at jeg ikke har facebook...jeg har et liv.
Gravatar #19329 - Onkel Ignota
5. aug. 2013 12:10
Henrik skrev:
Her er historien jeg ikke må fortælle for Haktan....men nu får i den alligevel.

Jeg møder ind og bliver bedt om at høre ud og hente noget udstyr ind fra 3 lokaliter i københavn.
Det går glat, ingen ko på isen der.
Da jeg drejer ind ved Fullrate, ligger jeg bare ved en stationwagon.
Jeg følger efter, blot for at se vedkommende trække ind på den ENESTE reserverede plads.
Nemlig pladsen til Fullrate's bil.

Jeg dytter en enkelt gang i hornet og blinker med lyset.
Vedkommende i bilen kiggert over på mig, men gør IKKE tegn til at ville flytte sig.

Jeg dytter én gang til.
Ingen umiddelbar reaktion, selv om vedkommende kigger på mig.
Jeg gør tegn med fagter til at vedkommende skal flytte sig.
Ingen umiddelbar reaktion.

Jeg sætter bilen i frigear, trækker håndbremsen og løsner selen...da der kommer en reaktion.

Bilen der holder på min reserverede plads begynder at bakke i hidsige ryk, jeg når ikke engang at løsne håndbremsen før det siger *krak*
Og vedkommende har bakket smask lige op i Fullrate bilen.
Han køre agressivt 10 meter videre frem bagefter, og parkere...midt på vejen.
Jeg kigger forundret, sammen med en del Telmore ansatte der står og ryger.
En af dem bemærker "hvad i alverden laver ham der?!"
Jeg svarer..."det ved sgu heller jeg ikke!"

Jeg går hen til vedkommende, en ældre, småfed type og siger:

"Du har lige bakket idn i min bil?"

Han kigger arrigt på mig, åbenbart sur over at han skulle flytte sig fra den reserverede plads og hvæser:
"Så må du jo have holdt for tæt på!"

Jeg kigger forundret på ham og siger:
"Jeg holdt stille, med håndbremsen trukket...DU kørte ind i mig.

Hans svar:
"Og hvad så, lillemand?!"

Jeg ryster på hovedet og siger:
"Hvad hedder dit forsikringsselskab?"

Hans svar:
"Det kommer ikke dig ved, lillemand!"

Jeg begynder at blive muggen og tager min mobil frem og siger:

"så må jeg jo tage et billede af din nummerplade og kontakte politiet."

Hans svar:
"Og hvordan skulle det hjælpe dig lillemand?!"

Jeg ryster på hovedet og taget et billede af hans nummerplade og skaden på Fullrate-bilen.
Når jeg er fører er dette jo mit ansvar...ifølge færdselsloven og vedkommende vil ikke samarbejde, tværtimod er det HAM der er sur, flabet og usamrbejdsvillig.

Jeg går forbi de Telmore ansatte der opværende optrinnet og de siger at jeg bare skal sige til hvis jeg vil have deres vidneudsagn, da de jo har overværet hele sceancen.
De får min fullrate email (og tak til jer 3 der rent faktisk mailede mig og tilkendegav at de var villige til at give mig deres forklaring på hele optrinnet.
Et par supportere fra Fullrate har også set en del af optrinnet ud af vinduerne, men forstår godt hvorfor de slettede deres poster...efter den behandling jeg fik, så kan jeg godt forstå folk ikke skulle nyde noget af at blande sig.

Irriteret går jeg ind, vedkommende har fået mit humør ødelagt og hvade jeg ikke været på arbejde, men privat havde jeg pandet ham en for at være prove, dum og grim på samme tid.

Jeg går så imod af indgangen...og så starter "balladen".

Det viser sig nemlig at keglen der ikek kan køre bil eller tale pænt...er grønthandleren som køkkenet bruger.
Køkkenchefen og hans tro følgesvend kommer nemlig ud, da grønthandlerne åbenbart har været inde og beklage hans "nød".
Og så bliver situationen vendt totalt på hovedet.

De beder mig om at slappe af.
Underforstået at jeg kan da bare glemme det her, de er jo BFF med grønthandleren.
Jeg bliver mere irriteret, efter at være blevet påkørt og tilsvinet...og nu er det MIG den er gal med?
Jeg beder dem om at blande sig uden om, og slæber udstyret op i netværk og siger at siden han (grønthandleren) ikke vil oplyse hans forsikring og desuden er en nar der tilsviner mig, så må jeg jo kontakte politiet.
Samtalen bliver en del ophedet, da Steffen tydeligvis holder med hans ven, som vist ikke har fortalt Steffen den sande historie om hvad der skete.

Hvor jeg fortæller mine kollegaer deroppe hvad der lige er sket.
Jeg fortæller at jeg må jo finde ud af hvad forsikring vi har også kontakte politiet da grønthandleren jo vil overholde hans del af færdselsloven.

Lige pludselig står køkkenchefen ved siden af mig og siger:
"Jeg har lige snakket med Haktan og han siger du ikke skal gøre mere!"
(Haktan er min chef)

Nu bliver jeg gal.
Ikke blot er jeg blevet påkørt og tilsvinet at en lille fed nar...men nu prøver han at trække i tråden så han slipper afsted med hans opførelsen...fordi han er åbenbart er gode venner med Steffen (Køkkenschefen).
Jeg forklarer igen Steffen at grønthandlerne ikke blot har påkørt mig, men også tilsvinet mig og havde jeg været 10 år yngre så havde jeg pandet ham ned.

Jeg beder Steffen om at lade mig være (jeg er godt muggen lige nu, inden for 10 minutter er jeg blevet påkørt, tilsvinet og nu skal jeg PRESSES til at glemme det hele) og går en tur på 10 minutter for at køle ned.

Efter at have talt til 100 e par gange og fået noget frisk luft går jeg op igen.
Når lige at sætte mig på min plads, da Emil siger:

"Nu gør du ikke mere ved den sag, vel Henrik?"

Det er den berømte dråbe der får bærgeret til at flyde over.
Jeg lukker min arbejdslaptop sammen, smider den i min taske og siger:

"Nu går jeg hjem...det her er for meget!"

Jeg går ud af døren og ned imod S-toget.
Når lige at sætte mig ind i toget, da Haktan ringer.

Jeg tager den og forklare ham ganske kort hvad der er sket og jeg har fået nok og er taget hjem for ikke at sprænge en sikring.
Jeg siger til ham at jeg er for irriteret til at snakke lige nu, men vil sende ham en email der kort skitsere forløbet.

Den når jeg lige at få gjort færdig da toget ankommer til Rødovre station og jeg sender den.
Tager hjem og prøver at køle ned igen...lægne siden nogen har opført sig som sådan en nar overfor mig...uden jeg har gjort noget igen.

*næste dag*

Jeg møder ind på arbejde som sædvanligt.
Jeg regner med at mig og Haktan skal have en snak om hvad der skete og så tage den derfra.
Haktan kommer også og spørger om jeg lige har 5 minutter.

Jeg svarer "selvfølgelig" og følger med ham ind i et mødelokale.
Jeg lukker døren og sætter mig ned.

Haktan starter:
"Vi har besluttet at fritstille dig."

Først tror jeg at jeg har hørt forkert, så jeg kigger ham i øjnene.

Han kigger lidt betuttet på mig og jeg kigger ham mere intenst i øjnene.
Han kigger lidt mere betuttet på mig og jeg sender ham et blik der kun kan tolkes som:
"SERIØST?!"
Han kigger ned på hans papir og siger:
"Du har nogle nøgler..."

And pop goes the weasel.

Han når ikke at fuldføre sætning før jeg rejser mig og og en efter en piller mine racknøgler, mine TDC-central nøgler og min adgangsbrik u d af mit nøgle bundt og smider dem på bordet....en efter en.
Jeg tager også mit Global Connect adgangskort og mit TDC-central adgangs kort og smider på bordet.

Jeg vender mig rundt og åbener døren...hvorpå Haktan siger:
"Du skal lige skrive under her..."

Jeg vender mig rundt...kigger på ham...og siger:
"Glem det!

Jeg går ned på plads...hiver arbejdslaptoppen ud af min taske og fortæller mine kollegaer at de skal passe på med at kør ei Fullrate-bilen for bliver du påkørt af Steffens venner...så bliver du fyret.

Jeg går ned i køkkenet og takker Steffen og Simba for deres indblanden og takker dem for at få mig fyret.

Og så går jeg ud af døren...dybt skuffet.

Jeg har været der i 5 år.
Lige taget et lån, da min ex'en slog mentale kolbøtter og jeg måtte fra flytte Sverige og finde noget i Danmark.

Jeg er godt skuffet og går hjem og poster hvad der skete på facebook.
Et par tideligere kollegaer svarer på ming post, da de godt så hvad der skete og er dybt forundrede.
Næste dag er deres poster slettede og jeg har denne besked fra Haktan i min indbakke:

Haktan Bulut
Fratrædelse og Facebook

Henrik,

Hermed vedlagt din aftale om fratrædelse.

Tillad mig at minde dig om at din loyalitetsforpligtigelse frem til udløbet af opsigelsesvarsel, hvor du er forpligtiget til ikke at offentligt udtale dig negativt eller ufordelagtigt om Fullrate.

Jeg kan forstå på folk i Fullrate, at du har lavet nogle postings på Facebook, som du bedes straks fjerne og fremadrettet afholde dig fra at udtale om Fullrate. Det er en misligholdelse af din loyalitetsforpligtigelse, og kan betyde en prompte bortvisning uden løn.

Haktan Bulut
Direktør, Operations

Fullrate A/S
Telegade 2
DK-2630 Tåstrup
http://www.fullrate.dk/

[t] +45 xxxxxxx
[m] +45 xxxxxxx
[e] [email protected]

Jeg tænker...WFT...du er ikke stolt af hvad der er sket og nu prøver du at true mig til at holde ming kæft?
Da jeg ikke har tænkt mig at give ham nogen form for "magt" over mig, slettet jeg mit indlæg.

Men da jeg så i dagen MetroExpress kan læse dette citat, i sagen om DSB der forsøger at give deres ansatte mundkurv på:

"Forvaltningsretsekspert Sten Bøsning fra Ålborg universitet minder om loyalitetspligten, der tvinger medarbejdere til at at være loyale overfor deres arbejdsplads: "Men typisk er man kun loyalitetsforpligten brugt i forhold til ledende embedsmænd. Det er sjældent, man strækker den længere ned i organisationen som DSB forsøger at gør her""

Så siger jeg til dig Haktan:

Du kommer bare bare an.
At du helst vil feje det her ind under gulvtæppet og truer mig, for at tale sandt siger mere om dig end det gør om mig!

En lille krølle på halen er at det var en nem måde at spare en månedløns på.
Hvorfor det tænker du?
Jo, for måndenen efter blev min afdeling nedlagt(netværksdrift) og "outsourcet" til TDC.

Og for at gøre det endnu mere morsomt har Fullrate lukket mit mobilnummer én dag for tideligt.
Er forbløffet over de ikke også har kvalt mit net, en dag for tideligt.

Så nu er katten ude af sækken...og jeg kan ikke trues til at holde min kæft og dække over sørgelig nepotisme mere.

Onkel Ignota vil gerne hjælpe Henrik med at skrive sine historier på en måde, så man ikke får ondt i hovedet af at læse dem. Henrik siger bare til.
Men for søren, hvor var det god underholdning. Man bliver helt glad af at læse beretninger om små mennesker, der oplever små ting i deres små tilværelser. Og dem er der eddermame mange af på den væg - Jebus Christ.

Henrik er i øvrigt flyttet til Rebæk Søpark og bruger datingsider.
For helvede, onkel Ignota er godt underholdt!
Gravatar #19330 - didriksen86
5. aug. 2013 12:23
Såååh... Nu skal i på date sammen?
Gravatar #19331 - Daniel-Dane
5. aug. 2013 12:49
Gravatar #19332 - XorpiZ
5. aug. 2013 13:08
"Oprettede en profil på Facebook
25. november 2008"

Han har snydt os, har han.
Gravatar #19333 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
5. aug. 2013 13:41
Jeg har .. På en måde .. Ondt af Henrik? Hvis historien altså passer - idiot eller ej, så er det sgu ikke en fair måde at blive fyret på.
Gravatar #19334 - Onkel Ignota
5. aug. 2013 13:44
livet er ikek fair ,cry me a river *GG*
Gravatar #19335 - didriksen86
5. aug. 2013 13:57
Jeg synes også at han er blevet behandlet på en grim måde.. Men at have ondt af ham? Det har jeg ikke.. Han er vel voksen og kan klare sig selv.
Gravatar #19336 - Rainmeter
5. aug. 2013 14:04
Nolge ville kalde det karma. Vi hører kun hans side af historien og skal vi dømme ud fra hans opførelse her på siden, er der nok pyntet en del på det, især hans eget sprog brug og ninja stil.
Gravatar #19337 - Chewy
5. aug. 2013 14:43
Terra har opført sig som en forkælet teenager, og er på den baggrund blevet fyret...
Det kommer i bund og grund ikke som nogen overraskelse...
Gravatar #19338 - Jakob Jakobsen
5. aug. 2013 14:59
Thoroughbreed (19333) skrev:
Jeg har .. På en måde .. Ondt af Henrik? Hvis historien altså passer - idiot eller ej, så er det sgu ikke en fair måde at blive fyret på.

Hvis Henrik er bare lidt IRL som han er på newz, så har det jo bare været den sidste dråbe.

Det er nok ikke den eneste grund til at han blev fyret.
Gravatar #19339 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
5. aug. 2013 15:52

True dat ... Men jeg tvivler stærkt på at han har nosser nok til at være sådan AFK
Gravatar #19340 - apkat
5. aug. 2013 15:54
Well, jeg havde også en kollega der blev fyret fordi han bare gik hjem da han var sur. Vel ikke så mærkeligt.
Gravatar #19341 - Jakob Jakobsen
5. aug. 2013 18:11
Imponerende at en person der hader urealistiske spil, kan få et slagtilfælde af at spille selv samme spil.
Gravatar #19342 - Slettet Bruger [1254964853]
5. aug. 2013 18:15
Interesser; Flirting
Aktiviteter; Having Sex

Lol Næppe.
Gravatar #19343 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
5. aug. 2013 19:28
... at min telefon starter i tidstagning, i stedet for alarmer når jeg går ind under uret o_O

- den plejer at starte der hvor jeg sidst var ..
Gravatar #19344 - Clauzii
5. aug. 2013 21:59
Gravatar #19345 - Daniel-Dane
5. aug. 2013 22:07
Clauzii (19344) skrev:
Retro Games

wacca wacca wacca wacca wacca wacca wacca wacca wacca wacca wacca wacca wacca wacca wacca wacca wacca wacca wacca wacca
Gravatar #19346 - terracide
6. aug. 2013 17:29
Jakob Jakobsen (19341) skrev:
Imponerende at en person der hader urealistiske spil, kan få et slagtilfælde af at spille selv samme spil.

Folk der går så meget op i mig...få et liv, sunshine ^^
Gravatar #19347 - Jakob Jakobsen
6. aug. 2013 17:35

Hykler :)
Gravatar #19348 - Onkel Ignota
6. aug. 2013 21:37
http://da.wikipedia.org/wiki/Megabyte skrev:
Megabyte eksempler[redigér]

1 MB: en lille roman
1,44 MB: en 3,5" floppy disk
2 MB: et fotografi med høj opløsning
3-8MB: en typisk mp3 musikfil
5 MB: Shakespeares samlede værker
100 MB: en meterfuld af bøger
700 MB: en CD-ROM
700 MB: en spillefilm komprimeret til at fylde én CD-ROM.

Vidste I, at en spillefilm, der er komprimeret til at fylde én CD-ROM, fylder én CD-ROM? Så lærte I sgu også noget i dag, hva', røvhuller?!
- You're very fucking welcome.
Gravatar #19349 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
7. aug. 2013 03:27
Onkel Ignota (19348) skrev:
2 MB: et fotografi med høj opløsning

Hvad kalder man så de billeder mit kamera tager? o_O Ultra Mega høj opløsning?..

Det er jo lige før at min telefon tager billeder der fylder mere -.-'
Gravatar #19350 - Qw_freak
7. aug. 2013 05:42
Onkel Ignota (19348) skrev:
100 MB: en meterfuld af bøger

Wut?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login