mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
SlettetBruger (19248) skrev:http://i.imgur.com/..
ahahahah! Det er næsten så slemt som Horrors of BF3 Beta.
Hvorfor opretter man sådan en side og hvorfor liker folk den?
Jeg har en teori om at alle der har liket den er midaldrende, storrygende socialdemokrater der mener at verden er ved at gå af lave.
Jeg har en teori om at alle der har liket den er midaldrende, storrygende socialdemokrater der mener at verden er ved at gå af lave.
Ronson (19254) skrev:Hvorfor opretter man sådan en side og hvorfor liker folk den?
This post gave me cancer.
Ronson (19254) skrev:Jeg har en teori om at alle der har liket den er midaldrende, storrygende socialdemokrater der mener at verden er ved at gå af lave.
Det må så nøjes med at være en teori, uden hold i virkeligheden.
--
Hørt i gågaden:
"Hej, godt at se dig! Hvordan går det?"
"Ikke så godt for tiden, faktisk."
"Nåh.... Har du set den nye HTC One?"
Jo, verden ER af lave.
Jeg har flere gange haft byboere på besøg, som aldrig havde set andet end de 3-4 klareste stjerner.
Der er altså noget ved at kunne sidde i baghaven og nyde mælkevejen en mørk aften.
Jeg har flere gange haft byboere på besøg, som aldrig havde set andet end de 3-4 klareste stjerner.
Der er altså noget ved at kunne sidde i baghaven og nyde mælkevejen en mørk aften.
Minder mig om en gang hvor jeg stod ~100 meter hjemme fra med mit kamera og tog et billede op i himlen med lang lukketid. Jeg undrede mig over alt den støj i billedet, end til at det gik op for mig at mit kamera kunne se LANGT flere stjerner end jeg kunne.
Minder mig om en gang hvor jeg stod ~100 meter hjemme fra med mit kamera og tog et billede op i himlen med lang lukketid. Jeg undrede mig over alt den støj i billedet, end til at det gik op for mig at mit kamera kunne se LANGT flere stjerner end jeg kunne.
Hvad er lang? For der skal faktisk ikke meget til før de trækker streger :)
- Du skulle forøvrigt prøve at pege direkte mod Polaris/nordstjernen og have en ekstra lang lukketid så du får cirkler :D
Hvad er lang? For der skal faktisk ikke meget til før de trækker streger :)
- Du skulle forøvrigt prøve at pege direkte mod Polaris/nordstjernen og have en ekstra lang lukketid så du får cirkler :D
Og der forsvandt min sidste tiltro til menneskeheden. Vi er officielt fucked...
http://metro.co.uk/2013/07/16/kanye-wests-plain-wh...
http://metro.co.uk/2013/07/16/kanye-wests-plain-wh...
Og som lovet. Loss of the night:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com....
https://play.google.com/store/apps/details?id=com....
SlettetBruger (19248) skrev:http://i.imgur.com/t7wrH8r.gif
Zombie Steve Jobs (19251) skrev:ahahahah! Det er næsten så slemt som Horrors of BF3 Beta.
Lad os snakkes ved når ARMA III er ude af beta...imens kan i wankers hygge jer med børnene i BF ^^
Arma III Alpha var lysår foran BF3...Arma III retail vil vise hvorfor BF4 er for konsol-bøm ^^
Halløj kampidiot!
Vil du ikke gerne citere hvor udgiveren af BF3 har påstået at det er et realistisk spil?
Det kan du nok ikke og så ville det være rart hvis du gad skifte spor.
Halløj kampidiot!
Vil du ikke gerne citere hvor udgiveren af BF3 har påstået at det er et realistisk spil?
Det kan du nok ikke og så ville det være rart hvis du gad skifte spor.
dog så one hit killer de ikke i BF4...i arma III alpha der skulle man kun lige gå indenfor 200 meter af en fjende også ville han vende sig om og lave et headshoot i løbet 7-8ms....så deeeetterracide (19265) skrev:Arma III Alpha var lysår foran BF3...Arma III retail vil vise hvorfor BF4 er for konsol-bøm ^^
csstener (19268) skrev:dog så one hit killer de ikke i BF4...i arma III alpha der skulle man kun lige gå indenfor 200 meter af en fjende også ville han vende sig om og lave et headshoot i løbet 7-8ms....så deeeet
Så lad være med at stå og flandere ude i det åbne...spøjst nok oplevede jeg ikke dette i alphaen...make you wondeer eh...nugget.
Eksempel på Terras logik:
Jeg er teenager og jeg kan ikke lide ARMA
Ergo synes jeg at BF er det sejeste og mest realistiske spil.
Virkelig logik på højt niveu.
så at kravle helt stille hen imod en fjende også han vender sig om og nakker dig med et skud det er at larme for meget? 0.o han kiggede enda den forkerte vej
yep i see...det er mere realistisk
OOHHKKKaaayyy...din lille flab, hvor har jeg sagt at jeg ikke kan lide spillet?????.......jeg har enda købt beta'en da den kom på steam...hvorfor gjore jeg det?!? nååår ja du siger jo jeg ikke kan lide det så det må være derfor....
hvem har programeret den her dårlige AI som Terra køre med?
så at kravle helt stille hen imod en fjende også han vender sig om og nakker dig med et skud det er at larme for meget? 0.o han kiggede enda den forkerte vej
OOHHKKKaaayyy...din lille flab, hvor har jeg sagt at jeg ikke kan lide spillet?????.......jeg har enda købt beta'en da den kom på steam...hvorfor gjore jeg det?!? nååår ja du siger jo jeg ikke kan lide det så det må være derfor....
hvem har programeret den her dårlige AI som Terra køre med?
Jakob Jakobsen (19273) skrev:#71
At i wnakers holder jer fra spillet er den størte anbefaling for mig...det er okay at ville spille med børn...andre kræver større udfordringer...
csstener (19274) skrev:#19269
A.I. har radio i ARMA...hvis en anden fjende spotter dig, så kalder de din position ud...tunnel-vision + BF moves = dead in ARMA...
Selv hvis jeg ved der står en fjende bag mig, kan jeg altså ikke vende mig 180 grader på ½ sekund og lave et headshot.
Only in the alternative ARMAverse.
Selv hvis jeg ved der står en fjende bag mig, kan jeg altså ikke vende mig 180 grader på ½ sekund og lave et headshot.
Only in the alternative ARMAverse.
jeg ved godt det var en bug på det tidspunkt...som blev rettet...men at vende sig om og headshoote en på 1 skud er meget urealistisk især når jeg lå langt væk fra ham...
jeg ved godt det var en bug på det tidspunkt...som blev rettet...men at vende sig om og headshoote en på 1 skud er meget urealistisk især når jeg lå langt væk fra ham...
Det KUNNE jo også være held? Det er også urealistisk at du rammer med AWP mens du bunnyhopper i cs_assault ^_^
Det KUNNE jo også være held? Det er også urealistisk at du rammer med AWP mens du bunnyhopper i cs_assault ^_^
Chewy (19267) skrev:@ #19264Why? Folk køber skjorter til meget mere hvor der ikke står Kanye på.
Hvis du giver 120$ for en plain hvid t-shirt..
Så er du i mine øjne en idiot der ikke burde have så mange penge til rådighed...
Hvis man har råd, må folk jo selv bestemme hvad de bruger deres penge til. Men jeg er enig, $120 for en T-shirt (plain eller ej) er mange penge. T-shirts i superb kvalitet kan vel fås til omkring 150,-. Jeg er i hvert fald rigtig tilfreds med mine "mono", der holder formen vask efter vask og er utroligt slidstærke.
Installation af en Nokia Lumia 920 i Win 7 Pro 64 bit. Så nemt kan det gøres:
1. Go to Microsoft Update download catalog page (link works only in IE) http://catalog.update.microsoft.com/v7/site/home.a
2. Search for 'Windows Phone WinUSB'
3. Add the driver to cart and proceed to checkout
4. Download the file to some directory
5. Extract downloaded .cab file with eg. Winzip
6. In Device manager click 'Update driver', 'Browse for sw', search for the directory you extracted the files and click Next.
7. The "RM-821|Nokia Lumia 920" will be replaced by "Windows Phone WinUSB"
Det er dejligt, når ting bare arbejder sammen på den måde.
Det ville også være ret cool, hvis Zune ville genkende telefonen. Men man kan jo ikke få alt.
1. Go to Microsoft Update download catalog page (link works only in IE) http://catalog.update.microsoft.com/v7/site/home.a
6. In Device manager click 'Update driver', 'Browse for sw', search for the directory you extracted the files and click Next.
Det ville også være ret cool, hvis Zune ville genkende telefonen. Men man kan jo ikke få alt.
Zune virker ikke til WP8.
Hvis du vil koble den til din computer, skal du hente programmet Windows phone app for desktop.
Hvis du vil koble den til din computer, skal du hente programmet Windows phone app for desktop.
Mort (19285) skrev:Zune virker ikke til WP8.
Det ligner godtnok noget, der er kodet en eftermiddag efter arbejdstid. Men det er vel bedre end ingenting.
478907111414718754684 (19286) skrev:Det ligner godtnok noget, der er kodet en eftermiddag efter arbejdstid. Men det er vel bedre end ingenting.
Det er ikke synderligt imponerende, det har du ret i.
Det er heller ikke imponerende at det ikke engang findes til Windows RT.
478907111414718754684 (19284) skrev:Installation af en Nokia Lumia 920 i Win 7 Pro 64 bit. Så nemt kan det gøres:
Det må da kunne automatiseres? Fru hansen har da allerede givet op ved pkt. 4.
Undskyld, men jeg forstår altså godt Apple har solgt/sælger godt. Det er jo über-simpelt sammenlignet med.
Mort (19290) skrev:Daniel-Dane (19289) skrev:Jeg har hardcoded \\?\ i alle mine IO-kald i mine programmer.
Med hvilket formål?
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/aa365247(v=vs.85).aspx skrev:The Windows API has many functions that also have Unicode versions to permit an extended-length path for a maximum total path length of 32,767 characters. This type of path is composed of components separated by backslashes, each up to the value returned in the lpMaximumComponentLength parameter of the GetVolumeInformation function (this value is commonly 255 characters). To specify an extended-length path, use the "\\?\" prefix. For example, "\\?\D:\very long path".
Jeg har skrevet noget backupsoftware til mig selv, så den skal gerne fungere.
478907111414718754684 (19292) skrev:Det er kun fordi driver installationen fejler i nogle tilfælle (f.eks. mit). Heldigvis er jeg ikke fru Hansen.
Jeg forventer at det normalt vil foregå automatisk.
Det gjorde det ihvf. på min. Men det sker vel på alle platforme, at plug 'n' pray går galt.
Man skal bare huske (hvis I ikke læser linket), at \\?\ slår et par ting fra (fx rettelse af / til \), så man skal passe på. Jeg har ikke fundet (eller kan ikke huske linket til) den totale liste over ting, som ændrer sig, når man bruger \\?\.
Man skal bare huske (hvis I ikke læser linket), at \\?\ slår et par ting fra (fx rettelse af / til \), så man skal passe på. Jeg har ikke fundet (eller kan ikke huske linket til) den totale liste over ting, som ændrer sig, når man bruger \\?\.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.