mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Znote 6324W - 2 hjulet :)
OK, lydkortet er l..., grafikken er nVidia (den eneste maskine jeg har med det!!), ellers finno til på farten.
Apropos GPUen: Der er en grund til at jeg har kørt ATI i lang tid. To skærme, og nVidias drivere spasser ud, hvis man ser film på skærm 2.
ATIs funker altså bare, sammenlignet med det.
/OVERvejer en Ubuntu eller noget. Men jeg gider ikke fidle hele tiden, så hvis det bliver Linux, bliver det nok Ubuntu.
OK, lydkortet er l..., grafikken er nVidia (den eneste maskine jeg har med det!!), ellers finno til på farten.
Apropos GPUen: Der er en grund til at jeg har kørt ATI i lang tid. To skærme, og nVidias drivere spasser ud, hvis man ser film på skærm 2.
/OVERvejer en Ubuntu eller noget. Men jeg gider ikke fidle hele tiden, så hvis det bliver Linux, bliver det nok Ubuntu.
Clauzii (19151) skrev:Znote 6324W - 2 hjulet :)
Så er du en fucking tard...kan snildt se 1080p (eller højere) film på flere skærme uden issues...PICNIC.
Hvis man står tæt på en tønde i ARMA 2 og kigger ned på ens fødder, ser det meget mærkeligt ud
(det brune i bunden er min sko)
markjensen (19160) skrev:Hvis man står tæt på en tønde i ARMA 2 og kigger ned på ens fødder, ser det meget mærkeligt ud
Er det dig, terra?
XorpiZ (19162) skrev:Er det dig, terra?
Det var på tilbud på Steam og så skulle jeg jo lige se hvad det er for noget.
Clauzii (19168) skrev:#19166
Hold nu op. Det er jo bare et spil ligesom alle andre spil.
Not true, AMD-dork:
Det er ikke for sjov at man bruger ARMA og ikke BF:
http://en.wikipedia.org/wiki/VBS2
VBS2 customers
Australian Defence Force[3]
Canadian Forces[4]
Finnish Defence Forces[5]
French Armed Forces
NATO members[6]
New Zealand Defence Force[3]
Royal Netherlands Army, Maneuver Instruction and Training Center/Ground Maneuver School at Amersfoort (OTCMAN)[7]
Parallel & Distributed Computing Center, Nanyang Technological University[8]
Singapore Armed Forces[9]
United Kingdom Ministry of Defence[10][11]
United States Army[12][13]
United States Army John F. Kennedy Special Warfare Center and School[14]
United States Marine Corps[15]
United States Secret Service[16]
United States Military Academy, West Point[17]
Eller har mulighed for dette:
Bare et spil...my ass...n00b ^^
XorpiZ (19173) skrev:Hvem fanden skriver "LÅL" i ramme alvor?
Religiøse personer der mener at et spil er såå meget bedre fordi det påstår at det er "realistisk"
terracide (19172) skrev:Singleplayer ARMA...retard
Jeg beklager at jeg gerne vil lære spillet lidt at kende inden min bror kommer i morgen hvor vi skal spille det sammen. LÅL RETARD *S*. Men for fanden det er grimt. Den første person jeg ser står og blinker hurtigt med øjnene som om han har et anfald.
Wait?
Her troede jeg man spillede computerspil fordi man netop kan have det sjovt i alt muligt urealistiske miljøer.
Så Arma er Soldier simulator? Så er Terra ligesom dem som spiller truck/farm/train/ship/osv simulator, dvs. utrolige kedelige mennesker.
Nå jeg vil dræbe nogle drager i WoW!
Her troede jeg man spillede computerspil fordi man netop kan have det sjovt i alt muligt urealistiske miljøer.
Så Arma er Soldier simulator? Så er Terra ligesom dem som spiller truck/farm/train/ship/osv simulator, dvs. utrolige kedelige mennesker.
Nå jeg vil dræbe nogle drager i WoW!
Der har aldrig været problemer her.
Du skal dog ikke regne med at få pengene tilabe, hvis du har spillet det i flere timer, så er det jo nok ikke så uspilleligt igen.
Du skal dog ikke regne med at få pengene tilabe, hvis du har spillet det i flere timer, så er det jo nok ikke så uspilleligt igen.
Jakob Jakobsen (19184) skrev:#83
nemlig hvis man skriver en venlig besked til deres support(ungå den danske de plager at være mega langsomme(aka 2-3 uger om at svare)) så er der stor sandsynlighed for at man får retuneret spillet(gjore det med et spil som nægtede at starte på alle os's som ikke var XP)
markjensen (19182) skrev:Du skulle hellere købe LEGO Ringenes Herre. Det er ret sjovt.
LEGO og Ringenes Herre er to ting der ikke skal være i samme sætning .. Næh du! LEGO City, LEGO Star Wars og LEGO Space, det ved man hvad er ^_^
https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=8360-WEJC-2625#refund skrev:Steam Refund Policy
As with most software products, we do not offer refunds or exchanges on games, DLC or in-game items purchased on our website or through the Steam Client. Please review Section 3 of the Steam Subscriber Agreement for more information.
Thoroughbreed (19186) skrev:LEGO Star Wars
Hvordan kan SW være ok, men LotR er ikke? Jeg tror nu også at SW-spillene er gode, jeg har bare aldrig rigtig været så vild med SW af en eller anden grund.
markjensen (19188) skrev:Hvordan kan SW være ok, men LotR er ikke? Jeg tror nu også at SW-spillene er gode, jeg har bare aldrig rigtig været så vild med SW af en eller anden grund.
Nevermind - jeg troede at du mente rigtig lego - og ikke et spil ^_^
Ronson (19189) skrev:Grunden er at Start Trek er bedre.
Blasfemi!
Thoroughbreed (19190) skrev:Nevermind - jeg troede at du mente rigtig lego - og ikke et spil ^_^
Nej nej, jeg har aldrig leget med lego desværre, men spillene er nu meget gode.
markjensen (19191) skrev:Nej nej, jeg har aldrig leget med lego desværre, men spillene er nu meget gode.
Aldrig? LEGO? Gud fader bevares!
Skynd dig ind på http://www.klodskassen.dk
SlettetBruger (19192) skrev:BMW i3 ligner en bil med Downs
http://www.engadget.com/2013/07/22/bmw-i3-pricing/
Så hellere en Nissan Juke, som i3eren vist er lidt inspireret af.
Så hellere en Ssanyong Rodius!
http://carsfolia.com/data_images/models/ssangyong-...
Skal det være grimt, så lade det være grimt.
Ang. Arma... Det der med realisme, der er en helvedes til forskel på at stå med 6kg unifrom + udstyr + ammo + hjelm + fragvest i regn og kulde og så ramme et eller andet kontra sidde på sin røv og æde ostepops i boksershorts?
Og jeg benyttede mig også af Steamtilbuddet, det varede 20 minutter, så blev det åndssvagt, allerede ved en eller anden briefing var jeg ved at miste tålmodigheden/bevidstheden, spiller sgu da ikke computerspil for at sidde til møde, så kan jeg tage på arbejde. Så var der, efter jeg slap ud fra den hjerneskadende briefing, et besætningsmedlem, der lå og sov/var knust under en helikopters ene mede på dækket af et hangarskib, piloten ignorerede ham totalt, men havde dog nogle alvorligt tics.
Det tager sig selv så alvorligt, at det bliver fjollet.
Nej, så hellere bunnyhopping BF3 og dual kills med M26 slug.
http://carsfolia.com/data_images/models/ssangyong-...
Skal det være grimt, så lade det være grimt.
Ang. Arma... Det der med realisme, der er en helvedes til forskel på at stå med 6kg unifrom + udstyr + ammo + hjelm + fragvest i regn og kulde og så ramme et eller andet kontra sidde på sin røv og æde ostepops i boksershorts?
Og jeg benyttede mig også af Steamtilbuddet, det varede 20 minutter, så blev det åndssvagt, allerede ved en eller anden briefing var jeg ved at miste tålmodigheden/bevidstheden, spiller sgu da ikke computerspil for at sidde til møde, så kan jeg tage på arbejde. Så var der, efter jeg slap ud fra den hjerneskadende briefing, et besætningsmedlem, der lå og sov/var knust under en helikopters ene mede på dækket af et hangarskib, piloten ignorerede ham totalt, men havde dog nogle alvorligt tics.
Det tager sig selv så alvorligt, at det bliver fjollet.
Nej, så hellere bunnyhopping BF3 og dual kills med M26 slug.
Amen to that! Hellere et hjernedødt bilspil alá NFS-serien, end noget truck sim.
Jeg købte selv Train Simulator 2013, for at sætte max speed på toget og gå ud for at æde. Kedeligt!
Also this ...
http://peecee.dk/uploads/072013/image25.jpg
(Læg mærke til nyeste tråde)
Amen to that! Hellere et hjernedødt bilspil alá NFS-serien, end noget truck sim.
Jeg købte selv Train Simulator 2013, for at sætte max speed på toget og gå ud for at æde. Kedeligt!
Also this ...
http://peecee.dk/uploads/072013/image25.jpg
(Læg mærke til nyeste tråde)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.