mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
SlettetBruger (18750) skrev:Meget, og det er også kun et spørgsmål om tid før jeg taber den ud af den manøvre hvor jeg lige spinder den rundt før jeg putter den i lommen (Bunden skal være ned! bar fordi)
Amen! Min iPhone 5 er træls, da hovedtelefon-stikket sidder i bunden >_<
Men jeg er også nervøs når jeg tager den ud af lommen, der bliver den også flippet en gang.
Jeg kan kun anbefale en rock case (hvis den findes til S4). Jeg har før præsteret at tabe telefonen lige efter jeg har taget den af. Og telefonen føles alt for tynd uden..SlettetBruger (18750) skrev:Meget, og det er også kun et spørgsmål om tid før jeg taber den ud af den manøvre hvor jeg lige spinder den rundt før jeg putter den i lommen (Bunden skal være ned! bar fordi)
Jeg kan godt lide Android på ting som telefoner, tabletter osv. hvor de skal kunne flere ting.
Jeg kan dog ikke se ideen på at et kvalitetskamera, hvor jeg personligt vægter hastighed og interface højt.
Touchskærm er for mig mere eller mindre ubrugeligt på et kamera, da langt det meste skal kunne styres, uden at man tager øjet fra søgeren eller uden at man skal stå og fokusere på en skærm.
Ville i hvert fald ikke kunne nøjes med 4 hardware knapper og et drejehjul, som kræver at man kigger på skærmen, for at finde ud af hvad det gør.
Og så når man lige skal tage billedet, så er man inde i en eller anden ap, der lige tager et par sekunder at lukke, hvorefter man skal finde kamera-appet og så er motivet væk igen.
Jeg kan dog ikke se ideen på at et kvalitetskamera, hvor jeg personligt vægter hastighed og interface højt.
Touchskærm er for mig mere eller mindre ubrugeligt på et kamera, da langt det meste skal kunne styres, uden at man tager øjet fra søgeren eller uden at man skal stå og fokusere på en skærm.
Ville i hvert fald ikke kunne nøjes med 4 hardware knapper og et drejehjul, som kræver at man kigger på skærmen, for at finde ud af hvad det gør.
Og så når man lige skal tage billedet, så er man inde i en eller anden ap, der lige tager et par sekunder at lukke, hvorefter man skal finde kamera-appet og så er motivet væk igen.
Jakob Jakobsen (18757) skrev:Jeg kan dog ikke se ideen på at et kvalitetskamera, hvor jeg personligt vægter hastighed og interface højt.
Enig. Men det ville være fedt med et Canon kamera, der havde alle Androids funktioner, og LTE modem, så man kunne gemme billederne i skyen, wifi fil deling, bluetooth osv. Men alle de manuelle kontroller naturligvis.
Men det er en opgave, som jeg ikke stoler på at Samsung kan løse særligt godt.
http://peecee.dk/uploads/062013/IMAG0026.jpg
E300 = c-vitamin = antioxidant = konserveringsmiddel
Det er med andre ord hvedemel med nyt navn til dobbelt pris.
E300 = c-vitamin = antioxidant = konserveringsmiddel
Det er med andre ord hvedemel med nyt navn til dobbelt pris.
Det er nok ikke "bare" hvedemel, men hvedemel med højt glutenindhold, som er meget bedre til pizzaer.
Hvedemel med gennemsnitligt glutenindhold er faktisk ikke specielt godt til pizza.
Det er nok ikke "bare" hvedemel, men hvedemel med højt glutenindhold, som er meget bedre til pizzaer.
Hvedemel med gennemsnitligt glutenindhold er faktisk ikke specielt godt til pizza.
Hvedemelet er jo ikke tilsat gluten, men af sorter som har et naturligt højt indhold af gluten, så det behøver de ikke at skrive.
Hvedemelet er jo ikke tilsat gluten, men af sorter som har et naturligt højt indhold af gluten, så det behøver de ikke at skrive.
http://digitalt.tv/tnt-dropper-reklameafbrydelserne/ skrev:man har fået positiv feedback fra seerne på et forsøg her i foråret, hvor man ikke afbrød spillefilm i prime time med reklamer
http://www.plaidavenger.com/wp-content/uploads/200...
Du får en meget mere elastisk dej som kan tåle at blive strukket, uden at den går i stykker.
Det skulle desuden også bedre kunne tåle de højere temperaturer en pizza normalt bliver bagt under.
Du får en meget mere elastisk dej som kan tåle at blive strukket, uden at den går i stykker.
Det skulle desuden også bedre kunne tåle de højere temperaturer en pizza normalt bliver bagt under.
tror da at næsten alle browsere idag understøtter HTML5
tror da at næsten alle browsere idag understøtter HTML5
Hvis du nu zoomer ind på det sidste billede så kan du se at der står GTX på grafikkortet og det blå lige neden under ligner det logo som evga brugte på deres 600serie grafikkort.....men er ikke helt sikker. Anyway ham som det tweet der på siden er tager fra siger også at de fixede det ved lukke et program i job listen også starte det op igen.
Hvis du nu zoomer ind på det sidste billede så kan du se at der står GTX på grafikkortet og det blå lige neden under ligner det logo som evga brugte på deres 600serie grafikkort.....men er ikke helt sikker. Anyway ham som det tweet der på siden er tager fra siger også at de fixede det ved lukke et program i job listen også starte det op igen.
Thoroughbreed (18783) skrev:#18781
Yay! Et palindrom!.. Also:
http://peecee.dk/uploads/062013/image10_big_thumb....
http://peecee.dk/uploads/062013/image9_big_thumb.j...
Jony Ive redesigns
Husk det er en beta - jeg tror der kommer en del ændringer endnu ... Men det er faktisk meget pænt efter et par dage ...
Husk det er en beta - jeg tror der kommer en del ændringer endnu ... Men det er faktisk meget pænt efter et par dage ...
Når jeg redigerer en afspilningslistes titel på youtube og trykker enter (kimens jeg står i feltet) for at gemme, vælger den i stedet at slette den. Fantastisk.
At Outlook.com og .dk aliaset af mit fulde navn ikke var optaget (eller, jo. men ikke i reverse order)
Tro-lol-lol-lol-lol...
http://cdn2.dualshockers.com/wp-content/uploads/20...
http://cdn2.dualshockers.com/wp-content/uploads/20...
Fucking hillarious...EPIC kørte deres PS4 demo på en i7 +GTX680 og nu "showcaser" MS Xbox one med i7-GTX780...yeah...AMD consoller giver virkeligt AMD god PR...oh wait lol
Og så elsker jeg den måde de tager røven på consolekiddies.
Lad dem prøve en "demo-konsol" (aka high end PC) og lader kiddies prøve at spille med PC-GRAFIK, hvorpå said kiddies render ud i verden og fortæller alle at de nyekonsoller har "BEDRE GRAFIK END PC'ER"....(selv om de spillede på en PC)....hvilket jo perfekt bekræfter min pointe om konsol-købere som værnede retarderede børn ^^
OG de børn får sig en overraskelse når de skal spille på den rigtige konsol og ikke en forklædt PC...aka "Hello subpar graphics"...
Og så elsker jeg den måde de tager røven på consolekiddies.
Lad dem prøve en "demo-konsol" (aka high end PC) og lader kiddies prøve at spille med PC-GRAFIK, hvorpå said kiddies render ud i verden og fortæller alle at de nyekonsoller har "BEDRE GRAFIK END PC'ER"....(selv om de spillede på en PC)....hvilket jo perfekt bekræfter min pointe om konsol-købere som værnede retarderede børn ^^
OG de børn får sig en overraskelse når de skal spille på den rigtige konsol og ikke en forklædt PC...aka "Hello subpar graphics"...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.