mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Chewy (18702) skrev:@ #18697Nej, og det har den amerikanske heller ikke.
Bittert...
HBO Nordic har den hellere ikke..
Hvad er der tilbage af alternativer?
Giganews + newsleecher:
http://ronson.dk/newz/hannibal.png
Problemet ligget i at mine forældre har sat deres YouSee boks til at optage Hannibal, men de har misset de første 3 afsnit.
Jeg har dem liggende, men med engelske undertekster. (Min Far er ikke videre god til engelsk). Så har fundet danske undertekster til de 3 afsnit. Men timecode passer ikke. Så inden jeg selv går igang med at rette dem til. Så ville jeg se om der var en dansk service der tilbød dem, med danske undertekster. Da det vil være meget nemmere for mig...
Jeg har dem liggende, men med engelske undertekster. (Min Far er ikke videre god til engelsk). Så har fundet danske undertekster til de 3 afsnit. Men timecode passer ikke. Så inden jeg selv går igang med at rette dem til. Så ville jeg se om der var en dansk service der tilbød dem, med danske undertekster. Da det vil være meget nemmere for mig...
Chewy (18704) skrev:Problemet ligget i at mine forældre har sat deres YouSee boks til at optage Hannibal, men de har misset de første 3 afsnit.
brug jubler subtitle editor til at ændre timecode :)
youtube er nede
http://peecee.dk/uploads/062013/youtube_down.png
http://peecee.dk/uploads/062013/youtube_down.png
Daniel-Dane (18721) skrev:http://peecee.dk/uploads/062013/hmm.png
Går den, så går den.
Jeg tænkte godt over, at jeg havde vurderet budet på 3000,- relevant, da jeg senere gav et bud i hans anden tråd ;) At jeg så byder under 3000,- kunne han have undgået ved at fortælle, hvad han mindst vil have for den.
men hvis han først har sagt hvad han mindst vil have for den så havde de fleste alligevel budt under. så han håbede vel bare at der ville komme bud ala "4000kr!" ,"5000kr!" ...
men hvis han først har sagt hvad han mindst vil have for den så havde de fleste alligevel budt under. så han håbede vel bare at der ville komme bud ala "4000kr!" ,"5000kr!" ...
http://melaniemorgan.com/151-news/latest/2098-brad...
Konservative amerikanere er kraftedeme skræmmende.
Konservative amerikanere er kraftedeme skræmmende.
Selvom min telefon er clocked til max 1GHz (Interactive Governor) så bliver den under browsing (WiFi) så forbandet varm den er ubehagelig at holde ved.
Så er man da rigtig genial (Kræver FB-konto).
Specielt når kvajet har valgt at smide det på politiets FB-side, for at klage over at politiet kører for hurtigt.
Specielt når kvajet har valgt at smide det på politiets FB-side, for at klage over at politiet kører for hurtigt.
Og hvis jeg laver pakkelabel og betaler online så er PDK ikke bare 4 men 10 kr billige. Hvorfor? Hvordan er PDK pludselig blevet billigere end alternativerne? Hvem har divideret med 0?
http://1.bp.blogspot.com/-Pbrgc7zaLvs/Tv4u83_t20I/...
http://1.bp.blogspot.com/-Pbrgc7zaLvs/Tv4u83_t20I/...
Med PDK skal du typisk vente 1-2 dage længere på at få din pakke, end med GLS. Derudover skal du ned på posthuset for at hente pakken.
Hvis du i din store optimisme bliver hjemme, for at vente på pakken, så får du alligevel en seddel i din postkasse hvor der står at pakken er forsøgt leveret og at du først kan hente den dagen efter.
Hvis du har bestilt en pakke uden levering, lander den på posthuset, hvorefter de lægger et brev i deres egen postkasse, hvor de først 1-2 dage efter sender dig et brev om at du kan hente pakken.
Så er jeg egentlig ret ligeglad med om PDK skulle være 4-10 kroner billigere, for en bestemt pakkestørrelse, end GLS.
Med GLS kan jeg hente pakken i den lokale kiosk og jeg får en SMS lige så snart pakken er klar der, så jeg skal ikke først hjem for at hente en seddel, jeg skal ikke vente flere dage inden jeg kan hente pakken og jeg skal ikke være på posthuset inden 17.30.
Hvis du i din store optimisme bliver hjemme, for at vente på pakken, så får du alligevel en seddel i din postkasse hvor der står at pakken er forsøgt leveret og at du først kan hente den dagen efter.
Hvis du har bestilt en pakke uden levering, lander den på posthuset, hvorefter de lægger et brev i deres egen postkasse, hvor de først 1-2 dage efter sender dig et brev om at du kan hente pakken.
Så er jeg egentlig ret ligeglad med om PDK skulle være 4-10 kroner billigere, for en bestemt pakkestørrelse, end GLS.
Med GLS kan jeg hente pakken i den lokale kiosk og jeg får en SMS lige så snart pakken er klar der, så jeg skal ikke først hjem for at hente en seddel, jeg skal ikke vente flere dage inden jeg kan hente pakken og jeg skal ikke være på posthuset inden 17.30.
Men hvad har det med afsendelse af pakker at gøre?
Hvis jeg ikke er hjemme bliver mine PDK-pakker flexleveret. Ryger pakkerne til postbutikkerne (hvilket de aldrig har gjort efter jeg har tilmeldt mig flexlevering) så kan de hentes indtil kl. 21.
Jeg ser ikke problemet..
Hvis jeg ikke er hjemme bliver mine PDK-pakker flexleveret. Ryger pakkerne til postbutikkerne (hvilket de aldrig har gjort efter jeg har tilmeldt mig flexlevering) så kan de hentes indtil kl. 21.
Jeg ser ikke problemet..
Vores pakker blive nu også leveret med vores Flex ordning hvor pakkerne stilles på adressen. Den eneste grund til at jeg fra gang til gang bruger f.eks. GLS er fordi de kan levere gratis til firma adresser og det giver ikke mig en omvej at køre forbi arbejde og hente en pakke.
Ja, det er en virksomhed som skal modtage pakken. Jeg kan jo ikke sende ud i ingenting.Mort (18742) skrev:Ronson (18741) skrev:Men hvad har det med afsendelse af pakker at gøre?
Jeg regned med at der også er nogen som skal modtage pakkerne?
Jeg vil meget gerne have du forklarer problemet, da jeg ikke kan se det. Hvordan er PDK dårligere for mig at vælge til fragt af en pakke til en virksomhed?Mort (18742) skrev:Hvis ikke du ser problemet, så er det fordi du ikke vil se problemet.
@ #18740
De sidste mange pakker jeg har bestilt via Post DK har haft 1-2 dages levering. Så GLS levere før bestilling?
De sidste 4 gange jeg har ventet hjemme på en pakke er den pænt blevet leveret til døren. Det eneste problem der har været er at vi har fået skiftet ringeklokke. Og den gamle er ikke fjernet endnu. Så de har det med at trykke på den defekte ringeklokke til at starte med. Men det er en forståelig fejl. Men de blev som sagt leveret direkte til døren.
Hos os lander den ved den lokale Spar butik (små 100m herfra), hvor den er klar til at blive afhentet efter kl 17..
Det kan jeg også, kiosken ligger lige ved siden af Spar. Så der er reelt set ikke nogen forskel for mig..
Og min pointe...
Lad være med at fremstille dine egne anekdoter som fakta...
Med PDK skal du typisk vente 1-2 dage længere på at få din pakke, end med GLS. Derudover skal du ned på posthuset for at hente pakken.
De sidste mange pakker jeg har bestilt via Post DK har haft 1-2 dages levering. Så GLS levere før bestilling?
De sidste 4 gange jeg har ventet hjemme på en pakke er den pænt blevet leveret til døren. Det eneste problem der har været er at vi har fået skiftet ringeklokke. Og den gamle er ikke fjernet endnu. Så de har det med at trykke på den defekte ringeklokke til at starte med. Men det er en forståelig fejl. Men de blev som sagt leveret direkte til døren.
Hos os lander den ved den lokale Spar butik (små 100m herfra), hvor den er klar til at blive afhentet efter kl 17..
Det kan jeg også, kiosken ligger lige ved siden af Spar. Så der er reelt set ikke nogen forskel for mig..
Og min pointe...
Lad være med at fremstille dine egne anekdoter som fakta...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.