mboost-dp1
Test!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Det test er test så test lang test tid test siden test der test sidst test har test været test en test god test gammeldags test test test tråd test her test på test newz.dk test !
Så test bare test test test løs!
Test #1
Test #1
[/quote]1 skrev:hej2 skrev:med3 skrev:dig
[/quote] [/quote]MiniatureZeus (1) skrev:Det test er test så test lang test tid test siden test der test sidst test har test været test en test god test gammeldags test test test tråd test her test på test newz.dk test !
Test #13 skrev:dig
[/quote] [/quote]XorpiZ (2) skrev:MiniatureZeus (1) skrev:Det test er test så test lang test tid test siden test der test sidst test har test været test en test god test gammeldags test test test tråd test her test på test newz.dk test !
Test #1
arne_v (15) skrev:Saxov (9)args)
altså, fx:i++;
ellerpublic void main(String[ skrev:Saxov (9) skrev:[quote=lundse (8)]
Humans: 1
Fascists: 0
Eller måske nærmere
dictators: 1
Hvis du ynder at bruger ordert facist.
For prøv at læse GPL'en.
Her tænker jeg specielt påGPL License skrev:
0. Definitions
~snip~
To “modify” a work means to copy from or adapt all or part of the work in a fashion requiring copyright permission, other than the making of an exact copy. The resulting work is called a “modified version” of the earlier work or a work “based on” the earlier work.
GPL Licence
ellerpublic void main(String[] args)
Sammen med GPL stk. 5 gør at bruger du ovenstående code snips, skal dit program være GPL licenseret.
Nu har de rettens ord for at den holder. Og nu skal vi nok se GPL retsag, på retsag, hvor de forsvarer at "en part" af deres program, fx ";" er at finde i forskellige closed source projekter, og de closed source derfor skal frigives som GPL.
Ville prøve at se om jeg kunne reproducere fejlen som blev opdaget af arne_v i følgende tråd
http://newz.dk/open-source-software-vinder-vigtig-...
Det kunne det åbenbart godt. Måske man skulle gøre en admin opmærksom på det inden en eller anden idiot synes at det sjovt at gøre i en masse tråde.
Det kunne det åbenbart godt. Måske man skulle gøre en admin opmærksom på det inden en eller anden idiot synes at det sjovt at gøre i en masse tråde.
slemmebirk (4) skrev:arne_v (15) skrev:Saxov (9)args)
ellerpublic void main(String[ skrev:Saxov (9) skrev:[quote=lundse (8)]
Eller måske nærmere
For prøv at læse GPL'en.
0. Definitions
~snip~
To “modify” a work means to copy from or adapt all or part of the work in a fashion requiring copyright permission, other than the making of an exact copy. The resulting work is called a “modified version” of the earlier work or a work “based on” the earlier work.
GPL Licence
Sammen med GPL stk. 5 gør at bruger du ovenstående code snips, skal dit program være GPL licenseret.
Nu har de rettens ord for at den holder. Og nu skal vi nok se GPL retsag, på retsag, hvor de forsvarer at "en part" af deres program, fx ";" er at finde i forskellige closed source projekter, og de closed source derfor skal frigives som GPL.
Hmm... If it ain't broken don't fix ... ehm ... No wait ... WTF!
[/quote] [/quote]milandt (5) skrev:XorpiZ (2) skrev:MiniatureZeus (1) skrev:Det test er test så test lang test tid test siden test der test sidshergammeldags test test test tråd test her test på test newz.dk test !
Test #1
I lost the game :(
Mystisk HTML den genererer... dog ikke noget farligt
<a href="alert%28%27test%27%29;//%20%3Ca%20href=" http:="" newz.dk="" forum="" tagwall="" test-99566#new="">http://newz.dk/forum/tagwall/test-99566#new/</a>
Skriver og poster man et indlæg i en forum tråd, som ikke er på sidste side fucker det også op...
Prøvede det i "hmmm" tråden, og alle indlæg mellem mit, og den sidste på den side jeg var på, vises i en lang smøre. Samt af en eller anden grund var mit indlæg, + de ovenstående et link til nogle curling kællinger fra canada som drak champagne og røg cerutter?
Klikker jeg til sidste side er alt ok igen.
Prøvede det i "hmmm" tråden, og alle indlæg mellem mit, og den sidste på den side jeg var på, vises i en lang smøre. Samt af en eller anden grund var mit indlæg, + de ovenstående et link til nogle curling kællinger fra canada som drak champagne og røg cerutter?
DiZaster (29) skrev:Skriver og poster man et indlæg i en forum tråd, som ikke er på sidste side fucker det også op...
Prøvede det i "hmmm" tråden, og alle indlæg mellem mit, og den sidste på den side jeg var på, vises i en lang smøre.
Det har jeg opfattet som at det var meningen.
[url=JAVASCRIPT:alert('lol')]hmmm prøv at klik her[/url]
[url=JAVASCRIPT:$('body').html('MANDELAE LUGTER AF KÅL');void(0);]Eller her...[/url]
Jeg kan lave et javascript link.. puuha mandelae
[url=JAVASCRIPT:$('body').html('MANDELAE LUGTER AF KÅL');void(0);]Eller her...[/url]
[url=JAVASCRIPT:$('#id_comment').val('jeg lugter af prut. ps rfrmdns er en pæn fyr');document.getElementById('id_commentpost').parentNode.submit();void(0);]test[/url]
[/quote] [/quote]MiniatureZeus (1) skrev:Det test er test så test lang test tid test siden test der test sidst test har test været test en test god test gammeldags test test test tråd test her test på test newz.dk test !
Test #13 skrev:dig
[/quote] [/quote]XorpiZ (2) skrev:MiniatureZeus (1) skrev:Det test er test så test lang test tid test siden test der test sidst test har test været test en test god test gammeldags test test test tråd test her test på test newz.dk test !
Test #1
[/quote] [/quote]cyandk (3) skrev:XorpiZ (2) skrev:MiniatureZeus (1) skrev:Det test er test så test lang test tid test siden test der test sidst test har test været test en test god test gammeldags test test test tråd test her test på test newz.dk test !
Test #1
[/quote]slemmebirk (4) skrev:arne_v (15) skrev:Saxov (9)args)
ellerpublic void main(String[ skrev:Saxov (9) skrev:lundse (8) skrev:
Eller måske nærmere
For prøv at læse GPL'en.
0. Definitions
~snip~
GPL Licence
Nu har de rettens ord for at den holder. Og nu skal vi nok se GPL retsag, på retsag, hvor de forsvarer at "en part" af deres program, fx ";" er at finde i forskellige closed source projekter, og de closed source derfor skal frigives som GPL.milandt (5) skrev:XorpiZ (2) skrev:MiniatureZeus (1) skrev:Det test er test så test lang test tid test siden test der test sidshergammeldags test test test tråd test her test på test newz.dk test !
Test #1
qw_freak (6) skrev:</thread>
dette er nu en tråd for og omkring omskårede dværge med forhudsforsnævring!
Wraith (7) skrev:Hvad går denne tråd ud på?
røvskæg (8) skrev:Wow
[/quote] [/quote]røvskæg (9) skrev:milandt (5) skrev:XorpiZ (2) skrev:MiniatureZeus (1) skrev:Det test er test så test lang test tid test siden test der test sidshergammeldags test test test tråd test her test på test newz.dk test !
Test #1
gnarfsan (10) skrev:Øj, jeg skriver ved siden af mit billede!
slemmebirk (11) skrev:Ville prøve at se om jeg kunne reproducere fejlen som blev opdaget af arne_v i følgende tråd
[/quote]Dreadnought (12) skrev:slemmebirk (4) skrev:arne_v (15) skrev:Saxov (9)args)
ellerpublic void main(String[ skrev:Saxov (9) skrev:lundse (8) skrev:
Eller måske nærmere
For prøv at læse GPL'en.
0. Definitions
~snip~
GPL Licence
Hmm... If it ain't broken don't fix ... ehm ... No wait ... WTF!DiZaster (13) skrev:Jeg tror jeg vil have den stump kode i min signatur, og smide den i "Jeg er ham" og lignende lange tråde :-)roennow (14) skrev:Jeg er blind? hvad er fejlen (ud over at kodestykkerne flyver lidt ud?) og så det kendte problem med flere quotes inden i hinandenMiniatureZeus (15) skrev:YOU IDIOTS BROKE MY TEST THREAD!!Systran (16) skrev:Du har i hvert fald ikke vundet.
Og det virker ikke!
testCloud02 (17) skrev:Epic thread.
In before the lock
edit:tråden bliver nogenlunde normal, hvis man går i edit mode.MiniatureZeus (18) skrev:http://www.berlingske.dk/danmark/testartikel-med-fejl
awesome!DiZaster (19) skrev:Gad vide om mandalae kommer sent i seng i aften? :-)DiZaster (20) skrev:Æv det var der ikke meget ved :-( Vi må finde på noget andet fro at stresse ham...
Btw. Min url's fucker op nu... Se mit indlæg herMiniatureZeus (21) skrev:wtf..gnarfsan (22) skrev:Det er egentlig ikke ærligt høfligt at skrive i andre folks posts...Dreadnought (23) skrev:milandt (5) skrev:XorpiZ (2) skrev:MiniatureZeus (1) skrev:Det test er test så test lang test tid test siden test der test sidshergammeldags test test test tråd test her test på test newz.dk test !
Test #1
Cloud02 (24) skrev:Nu er alting bare i kursiv
milandt (25) skrev:næ
moveax1ret (26) skrev:(( test test test quote mig :p
reefermadness (27) skrev:
Test
reefermadness (28) skrev:[url=javascript:alert('test');//http://newz.dk/forum/tagwall/test-99566#new/]:([/url]
I lost the game :(
Mystisk HTML den genererer... dog ikke noget farligt
<a href="alert%28%27test%27%29;//%20%3Ca%20href=" http:="" newz.dk="" forum="" tagwall="" test-99566#new="">http://newz.dk/forum/tagwall/test-99566#new/</a>
DiZaster (29) skrev:Skriver og poster man et indlæg i en forum tråd, som ikke er på sidste side fucker det også op...
SlettetBruger (30) skrev:<i>WTF</i>
Dreadnought (31) skrev:DiZaster (29) skrev:Skriver og poster man et indlæg i en forum tråd, som ikke er på sidste side fucker det også op...
Prøvede det i "hmmm" tråden, og alle indlæg mellem mit, og den sidste på den side jeg var på, vises i en lang smøre.
Det har jeg opfattet som at det var meningen.
SlettetBruger (32) skrev:#31 jeg ser det som en god ting ^^ så behøver man ikke gå fra side til side!
DiZaster (33) skrev:Makes sense... I så fald er det kun linket til de canadiske curlingepiger jeg undrer mig over :-)
milandt (34) skrev:[quote=arne_v (15)][quote=Saxov (9) altså, fx:i++;ellerpublic void main(String[] args)Sammen med GPL...
røvskæg (35) skrev:
reefermadness (36) skrev:[url=JAVASCRIPT:alert('lol')]hmmm prøv at klik her[/url]
Dreadnought (37) skrev:
reefermadness (38) skrev:[url=JAVASCRIPT:$('#id_comment').val('jeg lugter af prut. ps rfrmdns er en pæn fyr');]test[/url]
[url=JAVASCRIPT:$('#id_comment').val('jeg lugter af prut. ps rfrmdns er en pæn fyr');document.getElementById('id_commentpost').parentNode.parentNode.parentNode.parentNode.parentNode.submit();void(0);]test[/url]
[url=JAVASCRIPT:$('#id_comment').val('jeg lugter af prut. ps rfrmdns er en pæn fyr');document.getElementById('id_commentpost').parentNode.parentNode.parentNode.parentNode.parentNode.submit();void(0);]Trykker du her vil du indsende et svar til denne tråd hvor der står noget pænt om mig og noget grimt om dig :)[/url]
Tak :) Du er heller ikke helt grim, men du lugter af prut
Hehe Jeg tror mandelae skal overarbejde i weekenden
Hehe Jeg tror mandelae skal overarbejde i weekenden
Det her er rigtig godt for min selvtillid :)
Det er jo altid dejligt at få bekræftet at man ser godt ud :P
-----
Øv kan i så lade være med at redigere jeres indlæg :(
Det er jo altid dejligt at få bekræftet at man ser godt ud :P
-----
Øv kan i så lade være med at redigere jeres indlæg :(
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.